Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (183)Рідкісні видання (41)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Гистология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії [Текст] / О. Ю. Потоцька [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - С. 46-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Об’єктивний контроль рівня знань у медичних університетах є основою гарантії якості освіти. Існує безліч прикладів універсальних систем, призначених для оцінки успішності студентів-медиків у різних країнах, включаючи USMLE, IFOM та інші; Зокрема, в Україні з 2005 року проводиться ліцензійний іспит Крок 1. Результати цього іспиту використовуються також і для ранжування медичних університетів на національному рівні. Метою нашої роботи було проведення порівняльного аналізу результатів ліцензійного іспиту Крок 1, зокрема субтесту з гістології, серед студентів спеціальностей 221 «Стоматологія» та 222 «Медицина» різних мов навчання (українська, російська, англійська) у Дніпропетровській медичній академії. Ми виявили, що всі проаналізовані контингенти студентів (ДМА, а також України загалом) у більшості періодів спостереження з 2014 по 2019 рік мали нижчі середні результати з гістології порівняно із середніми результатами Крок 1. Це можна пояснити низькою квотою гістологічних тестів для студентів спеціальності 222 «Медицина», що становить 4-6%, та відсутністю порогового рівня для проходження кожного конкретного предмета. Ці умови не мотивують студентів третього курсу повторювати складний предмет, який закінчився понад рік тому. Ще одна проблема полягає у змісті якірних тестів у буклетах. Крок 1: кількість таких питань розподілена нерівномірно серед буклетів різних років та різних мов навчання. Як результат, студенти, які навчаються різними мовами, поставлені у нерівні умови. Крім того, різниця у кількості якірних тестів з року в рік, відсутність заявленої квоти таких тестів дезорієнтує студентів та ускладнює розробку алгоритмів підготовки до Крок 1
Дод.точки доступу:
Потоцька, О. Ю.
Шевченко, К. М.
Аверкіна, Л. І.
Кобеза, П. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    The more we know, the more we forget... (challenges of teaching dentistry faculty students for histology, cytology and embryology) [Текст] = Чим більше ми знаємо, тим більше ми забуваємо...(виклики з гістології, цитології та ембріології у навчанні студентів стоматологічного факультету) / L. M. Sokurenko [et al.] // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 4. - С. 101-107


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY
Анотація: Students of dentistry faculties need a special methodological approach aimed at the acquisition of practical skills, but the study of fundamental disciplines is different from the dental-oriented ones
Студентам стоматологічних факультетів потрібен особливий методологічний підхід, спрямований на набуття практичних навичок, при цьому вивчення фундаментальних дисциплін відрізняється від стоматологічних
Дод.точки доступу:
Sokurenko, L. M.
Chaikovsky, Yu. B.
Majewskyi, O. E.
Yaremenko, L. M.
Bidenko, N. V.
Filonenko, V. V.
Melnyk, A. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Оцінка зв’язків між морфологічними особливостями інтракоронарних тромбів та структурно-функціональним станом лівого шлуночка в пацієнтів з інфарктом міокарда з елевацією сегмента ST [Текст] / Д. Д. Зербіно [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 62-70. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION (диагностика, кровь)
СЕРДЦА ЖЕЛУДОЧКА ЛЕВОГО ФУНКЦИЯ -- VENTRICULAR FUNCTION, LEFT (физиология)
КОРОНАРОТРОМБОЗ -- CORONARY THROMBOSIS (диагностика, кровь)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (статистика, тенденции)
Анотація: Найчастіше розвиток гострого інфаркту міокарда з елевацією сегмента ST (STEMI) обумовлено розривом атеросклеротичної бляшки з подальшим формуванням тромбу. Вивчення його будови грає істотну роль в прогнозуванні подальшого перебігу захворювання. У дослідження увійшло 100 пацієнтів з STЕМІ, яким в перші 12 годин від початку розвитку симптомів провели первинне черезшкірне коронарне втручання з застосуванням мануальної тромбоаспіраціі. Достатній для гістологічного дослідження аспіраційний матеріал був отриманий у 97 пацієнтів. Отримані інтракоронарне тромби аналізували макроскопически і мікроскопічно і надалі вивчали кореляційні зв’язки морфологічної структури тромбів зі структурно-функціональними особливостями міокарда після реваскуляризації. Патологічний зубець QS виявлений у 45 (46,39 ± 5,06%) пацієнтів. Єдиною морфологічної особливістю інтракоронарне тромбу, у якій була знайдена взаємозв’язок з даними показником, була наявність периферичної інфільтрації нейтрофільними лейкоцитами (r = -0,36; p 0,001). Фракція викиду лівого шлуночка при проведенні ехокардіографії склала 48.34 ± 9.39%. Вона полягала в достовірно позитивної кореляції з наявністю інфільтрації нейтрофілів периферичних ділянок тромбу (r
Дод.точки доступу:
Зербіно, Д. Д.
Беш, Д. І.
Соколов, М. Ю.
Беш, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Стойка, Р. С.
    Рецензія на підручник «Гістологія. Цитологія. Ембріологія» для студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів України / За ред. О. О. Луцика, Ю. Б. Чайковського. Вінниця: Нова книга, 2020. 496с. [Текст] : [рецензія] / Р. С. Стойка // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 4. - С. 108-109


MeSH-головна:
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY
ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Анотація: Предмет гістології, цитології та ембріології важливий у системі біомедичних дисциплін, оскільки він надає фахові знання, без яких неможливе подальше успішне опанування як теоретичних, так і клінічних медичних дисциплін. Згідно з діючою програмою, студенти стоматологічних факультетів вищих навчальних закладів України починають опановува-ти цей предмет від початку першого семестру, коли відбувається їхня адаптація до умов навчання у вищій школі. Перед авторами рецензованого підручника постало непросте завдання – у доступній формі викласти основи мікроскопічної будови людського тіла та гістофізіології його органів і систем, не загубивши при цьому основних постулатів предмета і не спрощуючи надмірно глибину подачі матеріалу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Татарчук, Т. Ф.
    Особливості клінічного перебігу передраку і раку вульви у жінок репродуктивного віку [Текст] / Т. Ф. Татарчук, В. В. Дунаєвська, Н. В. Косей // Здоров’я жінки. - 2020. - № 9/10. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ВУЛЬВЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- VULVAR NEOPLASMS (диагностика, патофизиология)
ПРЕДРАКОВЫЕ СОСТОЯНИЯ -- PRECANCEROUS CONDITIONS (диагностика, патофизиология)
ЛЕЙКОПЛАКИЯ -- LEUKOPLAKIA (диагностика, патофизиология)
ВУЛЬВЫ КРАУРОЗ -- VULVAR LICHEN SCLEROSUS (диагностика, патофизиология)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Анотація: Неухильне зростання захворюваності на передрак, епітеліальний і інвазивний рак вульви істотно збільшує питому вагу цієї групи хворих. Між тим, вже зараз є усі підстави поліпшити систему ранньої діагностики і лікування цієї патології. Ні за якій іншої локалізації гінекологічного раку не простежується така тісна асоціація з постменопаузою та інволютивно-атрофічними процесами цього періоду життя жінки
Дод.точки доступу:
Дунаєвська, В. В.
Косей, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Черепаха, О. Л.
    Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів [Текст] = Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties / О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
Мнемоника
Анотація: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтю
Medical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Дод.точки доступу:
Гаджула, Н. Г.
Горай, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Мельник, Н. О.
    Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = Peculiarities of knowledge control for foreign students of english form of education by means of the test problems on the histology and embryology department in O. Bohomolets national medical university / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 92-95


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS
Анотація: Мета роботи – аналіз досвіду використання тестових завдань в іноземних англомовних студентів на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Основна частина. З метою стандартизації оцінки знань студентів на кафедрі для студентів англомовної форми навчання використовуються тестові завдання, складені за типом ліцензійного іспиту “Крок 1”. Тести розподілені за такими розділами, як: цитологія, ембріологія, загальна гістологія та спеціальна гістологія, а в кожному розділі – згідно з темами календарно-­тематичного плану. На кожному занятті студент повинен відповісти на десять питань, тим самим всі тестові завдання уніфіковані за ваговою складовою при розрахунку результатів оцінювання за конкретну тему. Тестування дає можливість не тільки урізноманітнити процес діагностики рівня підготовки студентів, а й об’єктивно отримати реальну картину засвоєння знань та навичок. Тестовий контроль забезпечує одночасну перевірку знань студентів і формує мотивацію регулярно готуватися до кожного заняття, дисциплінує їх. До вагомих переваг тестового контролю потрібно віднести об’єктивність та справедливість оцінки знань, які зменшують емоційні перевантаження студентів, забезпечують прозорість і відкритість результатів контролю, розвивають індивідуально-диференційований підхід до навчання та самостійної роботи студентів. Висновки. Система тестів дозволяє швидко оцінити рівень знань студентів на занятті за короткий термін часу, перейти до виконання практичної роботи. Тестова перевірка знань – вдала форма закріплення, осмислення, систематизації матеріалу
Дод.точки доступу:
Кондаурова, Г. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Матещук-Вацеба, Л. Р.
    Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія : підручник / За ред О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. - Вінниця : Нова книга, 2018. - 592 с. [Текст] / Л. Р. Матещук-Вацеба // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 189-190


MeSH-головна:
ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Анотація: ЇФундаментальні дисципліни завжди займали і займають чільне місце в підготовці лікаря, є чи не най-складнішими складовими кожної медичної науки, без знання яких неможливий розвиток більшості клінічних спеціальностей. Тому знаковою подією для усієї медичної громади, а особливо спільноти морфологів і студентів, стала публікація нового підручника з гістології, цитології та ембріології
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Запорожченко, М. Б.
    Клініко-морфологічні особливості аденоміозу, поєднанного з лейоміомою матки, у жінок репродуктивного віку [Текст] / М. Б. Запорожченко, А. В. Сидоренко, А. Г. Волянська // Одеський медичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 38-41. - Бібліогр.: с. 40-41


MeSH-головна:
АДЕНОМИОЗ -- ADENOMYOSIS (диагностика)
ЛЕЙОМИОМА -- LEIOMYOMA (диагностика)
РЕПРОДУКЦИЯ -- REPRODUCTION
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Анотація: Ретроспективний аналіз даних медичної документації показав, що аденоміоз активного типу діагностований у 55,6%, неактивного - у 44,4% жінок. Найвища частота народження поєднаної патології лейоміоми і аденоміозу матки спостерігалася у жінок старшого репродуктивного віку (35-43 роки) - 55,5%. При поєднаної патології матки (лейоміома і аденоміоз) дифузний аденоміоз становив 58,3% спостережень. Співвідношення дифузійної і осередкової форм аденоміозу склало 2,3: 1. Ступінь тяжкості ІІІ аденомиоза діагностований в 50,0% випадків. Результати гістологічного дослідження підтвердили клінічно встановлений діагноз в 100% випадків
Дод.точки доступу:
Сидоренко, А. В.
Волянська, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ланг, Н. П.
    Пародонтальне здоров’я [Текст] = Periodontal Health / Н. П. Ланг, П. М. Бартольд // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 4. - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (42 назви)


MeSH-головна:
ПАРОДОНТОЛОГИЯ -- PERIODONTICS (методы, тенденции, экономика)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (тенденции)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
ГИНГИВИТ -- GINGIVITIS (патофизиология)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE (методы)
БИОПЛЕНКИ МИКРООРГАНИЗМОВ -- BIOFILMS
ДЕСНЕВОЙ КАРМАН -- GINGIVAL POCKET (патофизиология)
РЕНТГЕНОГРАФИЯ ДЕНТАЛЬНАЯ -- RADIOGRAPHY, DENTAL (методы)
ЗУБА ПОДВИЖНОСТЬ -- TOOTH MOBILITY (патофизиология)
Дод.точки доступу:
Бартольд, П. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)