Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (84)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Гуманитарные науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гусельцева М. С.
Назва : Категория культуры в психологии и гуманитарных науках
Місце публікування : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2006. - № 4. - С. 3-14 (Шифр ВР57/2006/4)
Предметні рубрики: Культура-- психол
Психология
Гуманитарные науки
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Н. В., Пасєчко Н. В.
Назва : Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 65-67 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметні рубрики: Гуманитарные науки
Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міжнародне гуманітарне право та журналісти
Місце публікування : Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 1. - С. 8-9 (Шифр ВУ19/2017/1)
MeSH-головна: ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ -- HUMANITIES
ЖУРНАЛИСТИКА -- JOURNALISM
КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS
Географіч. рубрики: Донецкая область
Анотація: В умовах збройного конфлікту проблема захисту індивіда та забезпечення його прав і свобод стає актуальнішою і значущою, оскільки звичайні механізми забезпечення та дотримання прав людини, розраховані на мирний час, стають менш ефективними і застосовними, а самі життя і здоров’я особи перебувають під безпосередньою загрозою військових небезпек і поневірянь
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вихрущ А. В.
Назва : Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті
Паралельн. назви :Teaching humanities at contemporary university
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 61-66 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ -- HUMANITIES
Анотація: У статті аналізуються актуальні питання організації навчального процесу в сучасних університетах. Підкреслюється значимість дотримання філософських засад, факт, що кожний навчальний предмет має свою історію, особливості становлення, розвитку, специфіку викладання і засвоєння суб’єктами навчання. В центрі уваги висновки видатного мислителя П. Чаадаєва, який влучно зауважив, що для кожної ситуації мозок відшукує стандарти, порівняльні характеристики, а у випадку гуманітарних предметів людина вивчає сама себе, повинна займатися оцінкою і самооцінкою при відсутності чітких стандартів і еталонів. Аналіз змісту словників, авторефератів дисертацій, монографій, навчальних посібників дозволив зробити висновок про хаотичність визначення суті головних понять. В університетах важливо використовувати кейс-метод, що дозволяє використати відеоматеріали, присвячені виступам відомих вчених. Це має набагато більший вплив на аудиторію, ніж друкований текст. Студенти можуть бачити процес дискусії, реакцію відомого вченого на несподівані запитання, парадоксальність творчого мислення. Виступи відомих людей є важливим матеріалом для оцінки переваг і недоліків виступу, логіки, емоційного впливу на аудиторію, інші аспекти ораторського мистецтва. Запропоновано загальні правила створення корисного для професіонала портфоліо: сприяння особистісному самовдосконаленню. Насамперед це справа особистості щодо наповнення та використання; портфоліо повинно відзначатися лаконічністю. В іншому випадку час на його підготовку перевершить ефект від його використання; структура портфоліо може виглядати так: самооцінка (здоров’я, переваги, недоліки), план, мета, визначення пріоритетних завдань, час, впорядкована інформація, необхідна для досягнення мети, оцінка результату, оновлена програма; головна засада доброго портфоліо – це практична спрямованість та корисність насамперед для автора. Особливої актуальності набуває вивчення проблеми «філософії оцінки»
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)