Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (207)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детей воспитание<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Шпонтак, І. М.
    Виховання без насильства [Текст] / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 2. - С. 35-39


MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Чтобы жизнь не стала ошибкой [Текст] // Фармацевт практик. - 2011. - № 1. - С. 58-59

Рубрики: Родители-ребенок отношения

   Детей воспитание


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Чабан, О.
    Психолог [Текст] / О. Чабан // Участковый врач. - 2015. - № 6. - С. 20-21


MeSH-головна:
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Усі батьки мають шукати неповторний шлях до своєї дитини [Текст] // НейроNEWS. - 2018. - № 1. - С. 24-26


MeSH-головна:
ОБЗОР -- REVIEW
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология, тенденции)
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
ЗАЩИТНЫЕ МЕХАНИЗМЫ -- DEFENSE MECHANISMS
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (тенденции)
Анотація: Доволі часто книги про виховання дорослі читають як збірки кулінарних рецептів, шукаючи в них універсальний шлях у цій царині, якого насправді не існує. Так само, як немає двох однакових дітей, так не може бути і єдиного правильного способу їхнього виховання. Натомість усі батьки мають шукати неповторний шлях до розуміння своєї дитини. Вашій увазі пропонуємо огляд лекції «Навіщо дітям дорослі? Навіщо дорослим дитинство?» д.психол.н., авторки книг для батьків «Виховання без нервування» і «Виховання без травмування» Вікторії Горбунової. Під час якої вона розповіла про базові психологічні потреби дітей, способи, у які дорослі мають піклуватися про ці потреби, та окремі помилки у вихованні, що можуть позначатися навіть на їхньому майбутньому дорослому житті
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Улитовский, С. Б.
    Проведение стоматологического просвещения среди воспитателей детских садов и учителей школ [Текст] / С. Б. Улитовский // Новое в стоматологии. - 2002. - № 2. - С. 36-37


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ В СТОМАТОЛОГИИ -- HEALTH EDUCATION, DENTAL (использование, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Станкевич, Т. В.
    Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах [Текст] / Т. В. Станкевич // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58

Рубрики: Гигиена--дети

   Школы


   Обучение--организ


   Детей воспитание


   Школьники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Смирнова, Е. О.
    Психологический анализ материнских жалоб [Текст] / Е. О. Смирнова, Т. А. Кошкарова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 6. - С. 26-35

Рубрики: Мать-ребенок отношения

   Детей воспитание


Дод.точки доступу:
Кошкарова, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Римашевская, Н. В.
    Психическое развитие детей раннего возраста при нарушениях материнского поведения [Текст] / Н. В. Римашевская, Л. Ф. Кремнева // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2003. - Т. 103, № 2. - С. 19-24.

Рубрики: Поведение материнское

   Детей поведения расстройства--этиол--психол


   Детей воспитание


   Мать-ребенок отношения


Дод.точки доступу:
Кремнева, Л. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Рамбу Ніколає
    Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення [Текст] = The philosophical and pedagogical aspects of aesthetic education in Germany and France: the past and the present / Рамбу Ніколає, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (обучение)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
естетичний розвиток дитини -- модель естетичного розвитку
Анотація: У статті узагальнено педагогічний та історико-філософський досвід естетичного виховання у Німеччині та Франції. Обґрунтовано, що естетичний розвиток дитини є важливим елементом виховного процесу. На основі аналізу філософської концепції та педагогічних поглядів Й.-Ф. Гербарта з’ясовано, що у виховному процесі дитини чільне місце належить естетичній складовій (художній потенціал, вільне й творче вираження думки, переживань). Обґрунтовано актуальні підходи німецького мислителя до розв’язання важливих проблем виховання та естетичного розвитку дитини. Розкрито модель естетичного розвитку дитини у Франції, ставлення до навколишньої дійсності і мистецтва, уміння сприймати прояви прекрасного у природі, побуті, людських взаєминах. Пояснено необхідність виховання здатності до естетичної діяльності (творчості, задоволення, формування естетичних смаків, почуттів, ідеалів)
Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо естетичного виховання, у якому втілені передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають сьогодні лідерські позиції у навчально-виховному процесі, становить значний інтерес серед вчених, педагогів-практиків. З педагогічної точки зору, естетичне виховання у Німеччині та Франції ґрунтується на першочерговому розвитку у дитини естетичного сприйняття, креативності, мистецького бачення: художнє слово, музика, живопис.
The article summarizes the pedagogical, historical and philosophical experience of aesthetic education in Germany and France. It has been substantiated that the aesthetic development of a child is an important element of the educational process. Based on the analysis of philosophical concept and pedagogical views of J. F. Herbart, it has been determined that in the educational process of a child, a prominent role is given to the aesthetic component (artistic potential, free and creative expression of thoughts, experiences). The actual approaches of the German thinker to solving important problems of education and aesthetic development of a child have been substantiated. The model of the aesthetic development of a child in France, the attitude to the surrounding reality and art, the ability to perceive the manifestations of the beautiful in nature, everyday life and human relations have been revealed. The necessity of cultivating the ability for aesthetic activity (creativity, pleasure, formation of aesthetic tastes, feelings, ideals) has been explained
Studying the historical experience of aesthetic education in Germany and France, which embodies the advanced ideas of European pedagogical thought and which today occupies leading positions in the educational process, is of considerable interest for practicing educators. From a pedagogical point of view, aesthetic education in Germany and France is based on the primary development of the child’s aesthetic perception, creativity, artistic vision: literature, music, painting
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Пермякова, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Пуртов, И. И.
    Заболеваемость детей раннего возраста в зависимости от условий их воспитания [Текст] / И. И. Пуртов, В. С. Горбунов // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 1999. - № 6. - С. 12-13


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY (тенденции)
Дод.точки доступу:
Горбунов, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)