Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (207)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детей воспитание<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Бенилова, С. Ю.
    О детях с любовью [Текст] / С. Ю. Бенилова // Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2005. - № 1. - С. 16-19

Рубрики: Детей воспитание

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Москаленко, В. Д.
    Роли выживания детей в алкогольных семьях [Текст] / В. Д. Москаленко // Вопросы наркологии. - 2014. - № 5. - С. 84-101


MeSH-головна:
АЛКОГОЛИКИ -- ALCOHOLICS
АЛКОГОЛЯ УПОТРЕБЛЕНИЕ -- ALCOHOL DRINKING (вредные воздействия)
СЕМЬИ ЗДОРОВЬЕ -- FAMILY HEALTH
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (тенденции)
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЕ -- CHILD BEHAVIOR (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Аверьянова, Н. И.
    Особенности социализации, нервно-психического развития, личностного психологического статуса и школьной успеваемости подростков, воспитывающихся в разных условиях [Текст] / Н. И. Аверьянова, Н. А. Ханова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 15-18. - Библиогр.: с. 18 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
РЕБЕНОК ОСИРОТЕВШИЙ -- CHILD, ORPHANED
ТЕРАПИЯ ОКРУЖАЮЩЕЙ СОЦИАЛЬНОЙ СРЕДОЙ -- SOCIOENVIRONMENTAL THERAPY
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
Дод.точки доступу:
Ханова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Покарати не можно помилувати! або куди вірно поставити кому [Текст] // Мистецтво лікування. - 2014. - № 5/6. - С. 54-56


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология)
НАКАЗАНИЕ -- PUNISHMENT (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Многодетность: 20 лет спустя [Текст] // Здоровье. - 2011. - № 12. - С. 22

Рубрики: Семья

   Детей воспитание


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Личный опыт [Текст] // Здоровье. - 2011. - № 12. - С. 18-20

Рубрики: Детей воспитание

   Дети, усыновление--описание случая--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Белова, О. С.
    Роль социальных факторов риска в формировании отклонений в психоречевом развитии у детей раннего возраста [Текст] / О. С. Белова, А. Г. Соловьев // Медико-социальная экспертиза и реабилитация : Науч.-практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 27-29. - Библиогр.: с. 29-29 . - ISSN 1560-9537

Рубрики: Психического развития задержка--дети

   Речевая и языковая патология--дети


   Социальные условия--дети


   Детей воспитание


Дод.точки доступу:
Соловьев, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шпонтак, І. М.
    Виховання без насильства [Текст] / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 2. - С. 35-39


MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Рамбу Ніколає
    Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення [Текст] = The philosophical and pedagogical aspects of aesthetic education in Germany and France: the past and the present / Рамбу Ніколає, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА -- ESTHETICS (обучение)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
естетичний розвиток дитини -- модель естетичного розвитку
Анотація: У статті узагальнено педагогічний та історико-філософський досвід естетичного виховання у Німеччині та Франції. Обґрунтовано, що естетичний розвиток дитини є важливим елементом виховного процесу. На основі аналізу філософської концепції та педагогічних поглядів Й.-Ф. Гербарта з’ясовано, що у виховному процесі дитини чільне місце належить естетичній складовій (художній потенціал, вільне й творче вираження думки, переживань). Обґрунтовано актуальні підходи німецького мислителя до розв’язання важливих проблем виховання та естетичного розвитку дитини. Розкрито модель естетичного розвитку дитини у Франції, ставлення до навколишньої дійсності і мистецтва, уміння сприймати прояви прекрасного у природі, побуті, людських взаєминах. Пояснено необхідність виховання здатності до естетичної діяльності (творчості, задоволення, формування естетичних смаків, почуттів, ідеалів)
Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо естетичного виховання, у якому втілені передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають сьогодні лідерські позиції у навчально-виховному процесі, становить значний інтерес серед вчених, педагогів-практиків. З педагогічної точки зору, естетичне виховання у Німеччині та Франції ґрунтується на першочерговому розвитку у дитини естетичного сприйняття, креативності, мистецького бачення: художнє слово, музика, живопис.
The article summarizes the pedagogical, historical and philosophical experience of aesthetic education in Germany and France. It has been substantiated that the aesthetic development of a child is an important element of the educational process. Based on the analysis of philosophical concept and pedagogical views of J. F. Herbart, it has been determined that in the educational process of a child, a prominent role is given to the aesthetic component (artistic potential, free and creative expression of thoughts, experiences). The actual approaches of the German thinker to solving important problems of education and aesthetic development of a child have been substantiated. The model of the aesthetic development of a child in France, the attitude to the surrounding reality and art, the ability to perceive the manifestations of the beautiful in nature, everyday life and human relations have been revealed. The necessity of cultivating the ability for aesthetic activity (creativity, pleasure, formation of aesthetic tastes, feelings, ideals) has been explained
Studying the historical experience of aesthetic education in Germany and France, which embodies the advanced ideas of European pedagogical thought and which today occupies leading positions in the educational process, is of considerable interest for practicing educators. From a pedagogical point of view, aesthetic education in Germany and France is based on the primary development of the child’s aesthetic perception, creativity, artistic vision: literature, music, painting
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Пермякова, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами [Текст] = Preparation of medical university students for communication with children with special needs / А. В. Вихрущ [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА С ДЕТСТВА (ВНЕШ) -- MENTAL DISORDERS DIAGNOSED IN CHILDHOOD (NON MESH) (терапия, уход)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання комунікаційної культури майбутніх лікарів. Автори аналізують різні підходи до визначення категорії дітей з особливими потребами, які потребують уніфікації. Виокремлено коло завдань, пов’язаних із педагогічною підготовкою майбутніх лікарів до надання медичних послуг дітям з особливими потребами: удосконалення методики викладання навчальних дисциплін етичного спрямування, доповнення змісту навчально-виховної роботи в закладах вищої медичної освіти інформаційними матеріалами про специфіку комунікації фахівців сфери охорони здоров’я з дітьми з особливими потребами, формування професійної готовності майбутніх лікарів до просвітницької роботи з батьками «особливих дітей». Визначено базові цінності в контексті культури спілкування майбутніх лікарів з дітьми з особливими потребами, такі, як: пацієнтоцентричність, особистісний підхід, повага людської гідності осіб з особливими потребами, реалізація їх прав та інтере­сів, створення усіх відповідних умов для ефективної діагностики, лікування й консультації дітей з особливими потребами, співпраця з фахівцями інших сфер та громадськістю щодо всебічної підтримки дітей даної категорії і їх родин. Виокремлено психологічні, педагогічні та філологічні аспекти об’єктивної самооцінки майбутніх лікарів як необхідної умови формування їх комунікаційної культури. Підкреслено важливість емпатії, врахування специфіки майбутньої професійної діяльності, особ­ли­вості спілкування з дітьми-сиротами, дітьми з інвалідністю. Доведено ефективність нових методів організації навчального процесу, таких, як: взаємне рецензування, самооцінка, експертна оцінка, підготовка опорних схем (mind map). Визначено перспек­тивні напрями дослідження, що пов’язані з упровадженням інклюзивних цінностей у навчально-виховний процес вищої медичної школи
The article concerns topical issues of communication culture of future doctors. Authors analyze different approaches to determining the category of children with special needs which need to be unified. Range of tasks related to the pedagogical training of future doctors to provide medical services to children with special needs have been defined: improving the methods of teaching of the ethical disciplines, supplementing the content of educational work in institutions of higher medical education with information materials on the specifics of communication of health professionals with children with special needs, forming of professional readiness of future doctors for educational work with parents of “special children’’. Basic values in the context of communication culture of future doctors with children with special needs are defined: patient-centeredness, personal approach, respect for human dignity of people with special needs, realization of their rights and interests, creation of all appropriate conditions for effective diagnosis, treatment and consultation of children with special needs, cooperation with specialists in other fields and the public on comprehensive support of children in this category and their families. Psychological, pedagogical and philological aspects of objective self-assessment of future doctors as a necessary condition for the formітп of their communication culture are highlighted. The importance of empathy, taking into account the specifics of future professional activity, the peculiarities of communication with orphans, children with disabilities have been emphasized. The effectiveness of new methods of organizing the educational process is proved i.e. mutual review, self-assessment, expert assessment, preparation of mind maps. Promising areas of research related to the introduction of inclusive values in the educational process of higher medical school are identified
Дод.точки доступу:
Вихрущ, А. В.
Вихрущ, Н. Б.
Драч, І. Д.
Христенко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)