Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)Рідкісні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детей развитие<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Riga, O.
    Development of healthy children of early and preschool age in Kharkiv: I stage [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 2. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: Вступ. Фізична активність і гра дуже важливі для нормального розвитку здібностей дитини, оскільки вони закладають основу для майбутніх здібностей дитини читати, писати, рахувати і здібностей творчого мислення. Гра, безсумнівно, впливає на всі аспекти розвитку дитини. Мета. Оцінити розвиток дітей 3, 4 і 5 років, що проживають в Харкові і їхніх однолітків, які займаються футболом в футбольному клубі для дошкільнят «Footbik», на основі методу коучингу TOTAL SOCCER (Нідерланди). Методи. Проспективне медичне і соціальне дослідження 323 дітей у віці від 2 до 4,5 років, що проживають у Харкові (115 з дитячих садів і 208 з секції зі спеціальною футбольної методикою). Проект дослідження включав розробку форм заявок, опитувальник для батьків дітей, створення бази даних і статистичну обробку отриманого матеріалу на основі STATISTICA 7. Результати. Моторні навички у дітей обох груп не відрізнялися. Цілком зрозуміло, що батьки готові до «швидкого фізичного» розвитку своєї дитини і відправляють його у футбольний клуб для дошкільнят. Але просування в моторних навичках у порівнянні з однолітками вимагає часу. Ми проаналізували період відвідувань футбольного клубу для дошкільнят дітьми групи порівняння і відповідно до цього провели аналіз розвитку дітей. Більшість дітей - 143 (69%) - відвідують спортивний клуб менш ніж півроку (р 0,001). З 6 до 12 місяців в спортивному клубі взяли участь 54 (26%) дітей, понад рік - 11 (5%) дітей. Ось чому для більш детального аналізу і збору доказів необхідно провести II етап досліджень, а саме вплив періоду відвідування футбольного клубу для дошкільнят на розвиток дитини. Наш етап дослідження визначив, що частота пізнавального (інтелектуального) розвитку була краще у дітей, які вирушають у футбольний клуб для дошкільнят за допомогою спеціального методу коучингу. Слід зазначити, що розвиток соціального і емоційного розвитку спостерігалося тільки у дітей, які відвідують дитячі садки. Висновки. Було встановлено, що фізичний розвиток у дітей раннього та дошкільного віку не відрізняється у дітей, які відвідують дитячі садки або футбольний клуб для дошкільнят. Статистично важлива частота просування в пізнавальному (інтелектуальному) розвитку дитини була відзначена серед дітей, які відвідують футбольний клуб для дошкільнят. У дітей, які відвідують дитячі садки, відзначалося поліпшення соціального і емоційного розвитку.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Riga, O.
    Development of toddlers and preschool children in Kharkiv results of the second stage of research [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 3. - P12-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: У статті відображені аспекти дослідження сфер розвитку дітей раннього та дошкільного віку м. Харкова. Проводилося визначення моторного та адаптивного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, які відвідували спортивну секцію за спеціальною методикою шляхом опитування 66 батьків та 60 батьків дітей, які відвідували лише дитячі садочки. Середній час відвідувань спортивної секції в когорті був 110 годин, тому набуті навички визначали залежно від тривалості відвідувань за останні 1-1,5 роки - як менше 110 годин та понад 110 годин. Анкету було розроблено на основі рекомендацій Американської академії педіатрії «Council on Children with Disabilities». Встановлено, що діти, які відвідували спортивну секцію понад 110 годин, мали випередження з декількох позицій моторного розвитку та з усіх позицій адаптивного розвитку, тобто навичок самообслуговування. З урахуванням попереднього І етапу дослідження автори припускають, що активне залучення дитини до спортивної секції за спеціальною методикою призводить не лише до покращень моторних навичок, а й сприяє розумовому розвитку та розвитку навичок самообслуговування.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Єжова, О. О.
    Показники фізичного розвитку дітей дошкільного віку м.Суми [Текст] / О. О. Єжова, Л. М. Басанець, О. І. Іванова // Довкілля та здоров’я. - 2000. - № 3. - С. 32-34


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Дод.точки доступу:
Басанець, Л. М.
Іванова, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Єжова, О. О.
    Фізичний розвиток дітей та підлітків різних промислових міст Сумської області [Текст] / О. О. Єжова, Л. М. Басанець, О. І. Іванова // Довкілля та здоров’я. - 2002. - № 1. - С. 42-45


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- INDUSTRY
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
Дод.точки доступу:
Басанець, Л. М.
Іванова, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іванусь, С. Г.
    Особливості фізичного розвитку у дітей та підлітків з артеріальною гіпертензією [Текст] / С. Г. Іванусь, Н. М. Крамаренко // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 31


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагноз, патофизиология, этиология)
Дод.точки доступу:
Крамаренко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Ігри на природі посилюють імунну систему дитини [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 23


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS (психология)
ОТДЫХ АКТИВНЫЙ -- RECREATION (психология, физиология)
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA (иммунология, физиология)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология)
Анотація: Всього місяць прогулянок та ігор у природному середовищі – в лісі, на річці, на полі – замість міського асфальту, значно поліпшує функції імунної системи дитини за рахунок більшого різноманіття мікрофлори на шкірі та в кишечнику. Користь природи та «природного бруду» для дітей тепер довели у клінічному дослідженні, проведеному вченими з Університету Гельсінкі (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Абраменко, В. В.
    Особливості формування психомовленнєвого розвитку та біологічного віку дітей зі спастичним церебральним паралічем [Текст] / В. В. Абраменко // Современная педиатрия. - 2014. - № 6. - С. 45-47


MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (диагноз)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ЯЗЫКОВОГО РАЗВИТИЯ РАССТРОЙСТВА -- LANGUAGE DEVELOPMENT DISORDERS (диагноз)
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Алимарданова, М. А.
    Особенности соматометрических и функциональных показателей детей младшего школьного возраста с разным двигательным режимом, проживающих в г. Ташкенте [Текст] / М. А. Алимарданова // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2011. - T. 90, № 1. - С. 117-121

Рубрики: Детей развитие

   Антропометрия


   Спорт


   Школьники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Анализ анте- и постнатального развития детей на фоне вакцинации беременных против гриппа [Текст] / А. П. Черданцев [и др.] // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2013. - Т. 58, № 2. - С. 30-34


MeSH-головна:
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Дод.точки доступу:
Черданцев, А. П.
Костинов, М. П.
Кусельман, А. И.
Лютая, З. А.
Кутбутдинова, М. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)