Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)Рідкісні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детей развитие<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Riga, O.
    Development of healthy children of early and preschool age in Kharkiv: I stage [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 2. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: Вступ. Фізична активність і гра дуже важливі для нормального розвитку здібностей дитини, оскільки вони закладають основу для майбутніх здібностей дитини читати, писати, рахувати і здібностей творчого мислення. Гра, безсумнівно, впливає на всі аспекти розвитку дитини. Мета. Оцінити розвиток дітей 3, 4 і 5 років, що проживають в Харкові і їхніх однолітків, які займаються футболом в футбольному клубі для дошкільнят «Footbik», на основі методу коучингу TOTAL SOCCER (Нідерланди). Методи. Проспективне медичне і соціальне дослідження 323 дітей у віці від 2 до 4,5 років, що проживають у Харкові (115 з дитячих садів і 208 з секції зі спеціальною футбольної методикою). Проект дослідження включав розробку форм заявок, опитувальник для батьків дітей, створення бази даних і статистичну обробку отриманого матеріалу на основі STATISTICA 7. Результати. Моторні навички у дітей обох груп не відрізнялися. Цілком зрозуміло, що батьки готові до «швидкого фізичного» розвитку своєї дитини і відправляють його у футбольний клуб для дошкільнят. Але просування в моторних навичках у порівнянні з однолітками вимагає часу. Ми проаналізували період відвідувань футбольного клубу для дошкільнят дітьми групи порівняння і відповідно до цього провели аналіз розвитку дітей. Більшість дітей - 143 (69%) - відвідують спортивний клуб менш ніж півроку (р 0,001). З 6 до 12 місяців в спортивному клубі взяли участь 54 (26%) дітей, понад рік - 11 (5%) дітей. Ось чому для більш детального аналізу і збору доказів необхідно провести II етап досліджень, а саме вплив періоду відвідування футбольного клубу для дошкільнят на розвиток дитини. Наш етап дослідження визначив, що частота пізнавального (інтелектуального) розвитку була краще у дітей, які вирушають у футбольний клуб для дошкільнят за допомогою спеціального методу коучингу. Слід зазначити, що розвиток соціального і емоційного розвитку спостерігалося тільки у дітей, які відвідують дитячі садки. Висновки. Було встановлено, що фізичний розвиток у дітей раннього та дошкільного віку не відрізняється у дітей, які відвідують дитячі садки або футбольний клуб для дошкільнят. Статистично важлива частота просування в пізнавальному (інтелектуальному) розвитку дитини була відзначена серед дітей, які відвідують футбольний клуб для дошкільнят. У дітей, які відвідують дитячі садки, відзначалося поліпшення соціального і емоційного розвитку.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Riga, O.
    Development of toddlers and preschool children in Kharkiv results of the second stage of research [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 3. - P12-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: У статті відображені аспекти дослідження сфер розвитку дітей раннього та дошкільного віку м. Харкова. Проводилося визначення моторного та адаптивного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, які відвідували спортивну секцію за спеціальною методикою шляхом опитування 66 батьків та 60 батьків дітей, які відвідували лише дитячі садочки. Середній час відвідувань спортивної секції в когорті був 110 годин, тому набуті навички визначали залежно від тривалості відвідувань за останні 1-1,5 роки - як менше 110 годин та понад 110 годин. Анкету було розроблено на основі рекомендацій Американської академії педіатрії «Council on Children with Disabilities». Встановлено, що діти, які відвідували спортивну секцію понад 110 годин, мали випередження з декількох позицій моторного розвитку та з усіх позицій адаптивного розвитку, тобто навичок самообслуговування. З урахуванням попереднього І етапу дослідження автори припускають, що активне залучення дитини до спортивної секції за спеціальною методикою призводить не лише до покращень моторних навичок, а й сприяє розумовому розвитку та розвитку навичок самообслуговування.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Ігри на природі посилюють імунну систему дитини [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 23


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS (психология)
ОТДЫХ АКТИВНЫЙ -- RECREATION (психология, физиология)
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA (иммунология, физиология)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология)
Анотація: Всього місяць прогулянок та ігор у природному середовищі – в лісі, на річці, на полі – замість міського асфальту, значно поліпшує функції імунної системи дитини за рахунок більшого різноманіття мікрофлори на шкірі та в кишечнику. Користь природи та «природного бруду» для дітей тепер довели у клінічному дослідженні, проведеному вченими з Університету Гельсінкі (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Пластунов, Б. А.
    Інформативність і надійність різних методів оцінки фізичного розвитку чисельно невеликих груп дітей [Текст] / Б. А. Пластунов, М. І. Завада, О. Б. Пластунова // Львівський медичний часопис. - 2009. - Том 15, № 2. - С. 71-75

Рубрики: Детей развитие

   Антропометрия--дети


Дод.точки доступу:
Завада, М. І.
Пластунова, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бедрій, Н. М.
    Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку [Текст] = Adapted Griffiths scale as a current experience of evaluation of psychomotor development of preschool children / Н. М. Бедрій // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
РОДЫ ПРЕЖДЕВРЕМЕННЫЕ (29-38 НЕДЕЛЬ) -- OBSTETRIC LABOR, PREMATURE
Анотація: Передчасно народжені є особливою категорією дітей з властивою їм морфо-функціональною незрілістю та специфічними патологічними станами, які обумовлюють значні відмінності у виживанні, захворюваності та наслідках виходжування цих немовлят у порівнянні з дітьми інших вагових категорій. У структурі віддалених несприятливих наслідків передчасного народження залишається високою частота неврологічних розладів, які потребують подальшого удосконалення методів діагностики та своєчасної корекції для покращення прогнозу подальшого розвитку. Незважаючи на те, що за останні три десятиліття були розроблені численні інструменти для прогнозування віддалених несприятливих наслідків у передчасно народжених дітей та методики визначення ступенів порушень, жодне дослідження не надало всебічного огляду цих інструмен- тів, а також їх сильних і слабких сторін. Мета дослідження. Покращити показники віддалених наслідків передчасного народження шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс у дітей дошкільного віку. Матеріали і методи дослідження. Проведено оцінку психомоторного розвитку 105 дітей дошкільного віку. Оцінювання показників психомоторного розвитку проводилося шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс та загальновідомим методом. У ході дослідження дана категорія дітей знаходилася під наглядом лікарів кабінету катамнестичного спостереження з метою систематичної оцінки стану здоров’я. Динамічний огляд проводився протягом першого року життя 1 раз на 3 місяці, з другого до шостого року життя – відповідно до індивідуального плану реабілітації. Пацієнтів було розподілено на 3 групи в залежності від ступеня вираженості інвалідизуючої патології. Результати дослідження. Проведено аналіз показників психомоторного розвитку (традиційними методами) дітей дошкільного віку, які народилися передчасно, яких розподілили на 3 групи відповідно до ступеня вираженості інвалідизуючої патології: Група А Діти з важкими віддаленими наслідками, що призвели до інвалідизації – 54 (51,4 %) Група В. Діти з віддаленими наслідками, які підлягають корекції – 24 (22,8 %) Група С. Діти з віддаленими наслідками, які суттєво не впливають на стан здоров’я – 27 (25,7 %). За результатами проведеного обстеження можна стверджувати, що понад 70 % обстежених мали еквіваленти затримки психомоторного розвитку різних патернів. Проведений аналіз оцінки психомоторного розвитку показав, що структура причин затримки психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку має однакову тенденцію за різними методиками обстеження, проте оцінка за адаптованою шкалою Гріффітс демонструє більш точні результати конкретного пацієнта, дає можливість швидкого виявлення віддалених несприятливих наслідків передчасного народження, рекомендації для немовлят та родини з метою формування індивідуальної програми реабілітації й абілітації та обстеження в динаміці. Висновки. Встановлено, що адаптована шкала психомоторного розвитку Гріффітс є валідним діагностичним інструментом в когорті дітей дошкільного віку з метою визначення показників психомоторного розвитку, розрахунку інтелектуального коефіцієнту дитини та формування індивідуального профілю пацієнта
Premature infants are a special category of children with an inherent morpho-functional immaturity and specific pathological conditions that cause significant differences in survival, morbidity and consequences of caring for these infants compared to children of other weight categories. In the structure of long-term adverse effects of premature birth remains a high frequency of neurological disorders that require further improvement of diagnostic methods and timely correction to improve the prognosis of further development. Despite the development of numerous assessment tools for prognosis of long- term adverse effects of premature infants and techniques determining the extent of violations during the last three decades, there was no study providing a comprehensive overview of those tools, as well as their strengths and weaknesses. Aim. Improve the long-term effects of preterm birth by using an adapted Griffiths scale in preschool children. Materials and methods. An assessment of the psychomotor development of 105 preschool children was estimated. Assessment of psychomotor development was performed using an adapted Griffiths scale and a traditional method. During the study, this category of children was under the supervision of follow-up doctors to systematically assess their health. Dynamic examination was performed during the first year of life every 3 months, from the second to the sixth year of life - according to the individual rehabilitation plan. Patients were divided into 3 groups depending on the severity of disabling pathology. Results. An analysis of indicators of psychomotor development (traditional methods) of preschool children born prematurely, which were divided into 3 groups according to the severity of disabling pathology: Group A Children with severe long-term consequences that led to disability - 54 (51.4 %) Group B. Children with long-term consequences that require correction - 24 (22.8 %) Group C. Children with long-term consequences that do not significantly affect the general condition - 27 (25.7 %). According to the results of the survey, it can be revealed that more than 70% of respondents had the equivalent of delayed psychomotor development of various patterns. Тhe analysis of the assessment of psychomotor development showed that the structure of the causes of delayed psychomotor development in preschool children had the same trend for different methods of examination. However, the Griffiths adapted assessment demonstrates more accurate outcomes of a certain patient, makes it possible to quickly detect long-term adverse effects of preterm birth, and gives recommendations for infants and families to develop an individual rehabilitation and habilitation program, and examinations in dynamics. Conclusions. It has been established that the adapted Griffiths psychomotor development scale is a valid diagnostic tool in the cohort of preschool children in order to determine psychomotor development indicators, calculate the child's intellectual coefficient and form an individual patient profile
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Самсон, О. Я.
    Актуальні питання діагностики і лікування ідіопатичної низькорослості в дітей [Текст] = Actual questions of diagnosis and treatment of idiopathic short stature in children / О. Я. Самсон, Н. А. Спринчук, О. В. Большова // Доповіді Національної академії наук України. - 2017. - № 4. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ИНСУЛИНОПОДОБНЫЙ ФАКТОР РОСТА I -- INSULIN-LIKE GROWTH FACTOR I (химия)
НАНИЗМ -- DWARFISM (диагностика, этиология)
Анотація: У більшості дітей із низькорослістю під час обстеження виявляється нормальний вміст гормона росту (базальний та стимульований викид), знижений або нормальний вміст інсуліноподібного фактору росту-1, що автоматично виключає їх із когорти хворих на соматотропну недостатність. У переважної більшості цих пацієнтів виставляється діагноз ідіопатичної низькорослості; іноді діагностуються поодинокі випадки синдрому біологічно неактивного гормона росту та рецепторної нечутливості до гормона росту. Обговорюються діагностичні відмінності цих станів, терапевтичні заходи, прогнозується ефективність лікування
У большинства детей с низкорослостью при обследовании выявляется нормальное содержание гормона роста (базальный и стимулированный уровни), сниженный или нормальный уровень инсулиноподобного фактора роста-1, что автоматически исключает их из когорты больных с соматотропной недостаточностью. У подавляющего большинства этих пациентов выставляется диагноз идиопатическая низкорослость; иногда диагностируются единичные случаи синдрома биологически неактивного гормона роста и рецепторной нечувствительности к гормону роста. Обсуждаются диагностические различия этих состояний, терапевтические мероприятия, прогнозируется эффективность лечения
Among all patients with short stature, the examination revealed the normal content of growth hormone (basal and stimulated levels) and reduced or normal levels of insulin-like growth factor-І in the majority, which automatically excludes these patients from a cohort of growth hormone deficiency. The vast majority of these patients had a diagnosis of idiopathic short stature; sometimes, there were isolated cases of a syndrome of biologically inactive growth hormone. The article discusses the diagnostic differences between these states and therapeutic interventions, by predicting the effectiveness of treatment
Дод.точки доступу:
Спринчук, Н. А.
Большова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Анализ анте- и постнатального развития детей на фоне вакцинации беременных против гриппа [Текст] / А. П. Черданцев [и др.] // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2013. - Т. 58, № 2. - С. 30-34


MeSH-головна:
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Дод.точки доступу:
Черданцев, А. П.
Костинов, М. П.
Кусельман, А. И.
Лютая, З. А.
Кутбутдинова, М. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Антропометрический скрининг новорожденных детей Нижегородского региона [Текст] / Е. Г. Новопольцева [и др.] // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2011. - T. 90, № 1. - С. 75-79

Рубрики: Детей развитие

   Младенец недоношенный


   Антропометрия


Дод.точки доступу:
Новопольцева, Е. Г.
Воробьева, В. А.
Кузмичев, Ю. Г.
Соловьева, Е. Н.
Овсянникова, О. Б.
Шипова, Л. Г.
Костарева, Т. Ю.
Крылова, О. В.
Коробкова, И. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    В якому віці найкраще віддавати дитину до школи [Текст] // Приватний лікар. - 2016. - № 3. - 7 (вкладка)


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)