Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)Рідкісні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детей развитие<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Riga, O.
    Development of healthy children of early and preschool age in Kharkiv: I stage [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 2. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: Вступ. Фізична активність і гра дуже важливі для нормального розвитку здібностей дитини, оскільки вони закладають основу для майбутніх здібностей дитини читати, писати, рахувати і здібностей творчого мислення. Гра, безсумнівно, впливає на всі аспекти розвитку дитини. Мета. Оцінити розвиток дітей 3, 4 і 5 років, що проживають в Харкові і їхніх однолітків, які займаються футболом в футбольному клубі для дошкільнят «Footbik», на основі методу коучингу TOTAL SOCCER (Нідерланди). Методи. Проспективне медичне і соціальне дослідження 323 дітей у віці від 2 до 4,5 років, що проживають у Харкові (115 з дитячих садів і 208 з секції зі спеціальною футбольної методикою). Проект дослідження включав розробку форм заявок, опитувальник для батьків дітей, створення бази даних і статистичну обробку отриманого матеріалу на основі STATISTICA 7. Результати. Моторні навички у дітей обох груп не відрізнялися. Цілком зрозуміло, що батьки готові до «швидкого фізичного» розвитку своєї дитини і відправляють його у футбольний клуб для дошкільнят. Але просування в моторних навичках у порівнянні з однолітками вимагає часу. Ми проаналізували період відвідувань футбольного клубу для дошкільнят дітьми групи порівняння і відповідно до цього провели аналіз розвитку дітей. Більшість дітей - 143 (69%) - відвідують спортивний клуб менш ніж півроку (р 0,001). З 6 до 12 місяців в спортивному клубі взяли участь 54 (26%) дітей, понад рік - 11 (5%) дітей. Ось чому для більш детального аналізу і збору доказів необхідно провести II етап досліджень, а саме вплив періоду відвідування футбольного клубу для дошкільнят на розвиток дитини. Наш етап дослідження визначив, що частота пізнавального (інтелектуального) розвитку була краще у дітей, які вирушають у футбольний клуб для дошкільнят за допомогою спеціального методу коучингу. Слід зазначити, що розвиток соціального і емоційного розвитку спостерігалося тільки у дітей, які відвідують дитячі садки. Висновки. Було встановлено, що фізичний розвиток у дітей раннього та дошкільного віку не відрізняється у дітей, які відвідують дитячі садки або футбольний клуб для дошкільнят. Статистично важлива частота просування в пізнавальному (інтелектуальному) розвитку дитини була відзначена серед дітей, які відвідують футбольний клуб для дошкільнят. У дітей, які відвідують дитячі садки, відзначалося поліпшення соціального і емоційного розвитку.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Riga, O.
    Development of toddlers and preschool children in Kharkiv results of the second stage of research [Text] / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 3. - P12-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: У статті відображені аспекти дослідження сфер розвитку дітей раннього та дошкільного віку м. Харкова. Проводилося визначення моторного та адаптивного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, які відвідували спортивну секцію за спеціальною методикою шляхом опитування 66 батьків та 60 батьків дітей, які відвідували лише дитячі садочки. Середній час відвідувань спортивної секції в когорті був 110 годин, тому набуті навички визначали залежно від тривалості відвідувань за останні 1-1,5 роки - як менше 110 годин та понад 110 годин. Анкету було розроблено на основі рекомендацій Американської академії педіатрії «Council on Children with Disabilities». Встановлено, що діти, які відвідували спортивну секцію понад 110 годин, мали випередження з декількох позицій моторного розвитку та з усіх позицій адаптивного розвитку, тобто навичок самообслуговування. З урахуванням попереднього І етапу дослідження автори припускають, що активне залучення дитини до спортивної секції за спеціальною методикою призводить не лише до покращень моторних навичок, а й сприяє розумовому розвитку та розвитку навичок самообслуговування.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Єжова, О. О.
    Показники фізичного розвитку дітей дошкільного віку м.Суми [Текст] / О. О. Єжова, Л. М. Басанець, О. І. Іванова // Довкілля та здоров’я. - 2000. - № 3. - С. 32-34


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Дод.точки доступу:
Басанець, Л. М.
Іванова, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Єжова, О. О.
    Фізичний розвиток дітей та підлітків різних промислових міст Сумської області [Текст] / О. О. Єжова, Л. М. Басанець, О. І. Іванова // Довкілля та здоров’я. - 2002. - № 1. - С. 42-45


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- INDUSTRY
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
Дод.точки доступу:
Басанець, Л. М.
Іванова, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іванусь, С. Г.
    Особливості фізичного розвитку у дітей та підлітків з артеріальною гіпертензією [Текст] / С. Г. Іванусь, Н. М. Крамаренко // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 31


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагноз, патофизиология, этиология)
Дод.точки доступу:
Крамаренко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Ігри на природі посилюють імунну систему дитини [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 23


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS (психология)
ОТДЫХ АКТИВНЫЙ -- RECREATION (психология, физиология)
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA (иммунология, физиология)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология)
Анотація: Всього місяць прогулянок та ігор у природному середовищі – в лісі, на річці, на полі – замість міського асфальту, значно поліпшує функції імунної системи дитини за рахунок більшого різноманіття мікрофлори на шкірі та в кишечнику. Користь природи та «природного бруду» для дітей тепер довели у клінічному дослідженні, проведеному вченими з Університету Гельсінкі (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Абраменко, В. В.
    Особливості формування психомовленнєвого розвитку та біологічного віку дітей зі спастичним церебральним паралічем [Текст] / В. В. Абраменко // Современная педиатрия. - 2014. - № 6. - С. 45-47


MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (диагноз)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ЯЗЫКОВОГО РАЗВИТИЯ РАССТРОЙСТВА -- LANGUAGE DEVELOPMENT DISORDERS (диагноз)
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Алимарданова, М. А.
    Особенности соматометрических и функциональных показателей детей младшего школьного возраста с разным двигательным режимом, проживающих в г. Ташкенте [Текст] / М. А. Алимарданова // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2011. - T. 90, № 1. - С. 117-121

Рубрики: Детей развитие

   Антропометрия


   Спорт


   Школьники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Анализ анте- и постнатального развития детей на фоне вакцинации беременных против гриппа [Текст] / А. П. Черданцев [и др.] // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2013. - Т. 58, № 2. - С. 30-34


MeSH-головна:
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Дод.точки доступу:
Черданцев, А. П.
Костинов, М. П.
Кусельман, А. И.
Лютая, З. А.
Кутбутдинова, М. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Антропометрический скрининг новорожденных детей Нижегородского региона [Текст] / Е. Г. Новопольцева [и др.] // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2011. - T. 90, № 1. - С. 75-79

Рубрики: Детей развитие

   Младенец недоношенный


   Антропометрия


Дод.точки доступу:
Новопольцева, Е. Г.
Воробьева, В. А.
Кузмичев, Ю. Г.
Соловьева, Е. Н.
Овсянникова, О. Б.
Шипова, Л. Г.
Костарева, Т. Ю.
Крылова, О. В.
Коробкова, И. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Арабська, Л. П.
    Фізичний та статевий розвиток дітей, народжених з інкорпорацією радіонуклідів у плаценті [Текст] / Л. П. Арабська // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2000. - № 1. - С. 49-53


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)

ПЛАЦЕНТА -- PLACENTA (патология, ультраструктура)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бєляєв, О. А.
    Оцінка фізичного розвитку дітей та підлітків 3-17 років Придністровського регіону за індексом маси тіла [Текст] / О. А. Бєляєв // Медичні перспективи. - 1999. - Т. 4, № 1. - С. 91-94


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Башина, В. М.
    Диагностика детского аутизма в хронобиологическом аспекте [Текст] / В. М. Башина // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2010. - T. 110, № 4. - С. 16-24

Рубрики: Аутизм--диагн

   Детей развитие


   Детей инвалидность вследствии нарушения развития


   Хронобиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Башмакова, Н. В.
    Состояние здоровья детей раннего возраста от матерей с преодоленным невынашиванием беременности [Текст] / Н. В. Башмакова, Е. А. Винокурова, О. А. Краева // Педиатрия : журнал им. Г.Н. Сперанского. - 2014. - Т. 93, № 1. - С. 21-24


MeSH-головна:
АБОРТ ПРИВЫЧНЫЙ -- ABORTION, HABITUAL (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
РЕСПИРАТОРНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- RESPIRATORY TRACT INFECTIONS
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Винокурова, Е. А.
Краева, О. А.


Знайти схожі

16.


    Бедрій, Н. М.
    Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку [Текст] = Adapted Griffiths scale as a current experience of evaluation of psychomotor development of preschool children / Н. М. Бедрій // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
РОДЫ ПРЕЖДЕВРЕМЕННЫЕ (29-38 НЕДЕЛЬ) -- OBSTETRIC LABOR, PREMATURE
Анотація: Передчасно народжені є особливою категорією дітей з властивою їм морфо-функціональною незрілістю та специфічними патологічними станами, які обумовлюють значні відмінності у виживанні, захворюваності та наслідках виходжування цих немовлят у порівнянні з дітьми інших вагових категорій. У структурі віддалених несприятливих наслідків передчасного народження залишається високою частота неврологічних розладів, які потребують подальшого удосконалення методів діагностики та своєчасної корекції для покращення прогнозу подальшого розвитку. Незважаючи на те, що за останні три десятиліття були розроблені численні інструменти для прогнозування віддалених несприятливих наслідків у передчасно народжених дітей та методики визначення ступенів порушень, жодне дослідження не надало всебічного огляду цих інструмен- тів, а також їх сильних і слабких сторін. Мета дослідження. Покращити показники віддалених наслідків передчасного народження шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс у дітей дошкільного віку. Матеріали і методи дослідження. Проведено оцінку психомоторного розвитку 105 дітей дошкільного віку. Оцінювання показників психомоторного розвитку проводилося шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс та загальновідомим методом. У ході дослідження дана категорія дітей знаходилася під наглядом лікарів кабінету катамнестичного спостереження з метою систематичної оцінки стану здоров’я. Динамічний огляд проводився протягом першого року життя 1 раз на 3 місяці, з другого до шостого року життя – відповідно до індивідуального плану реабілітації. Пацієнтів було розподілено на 3 групи в залежності від ступеня вираженості інвалідизуючої патології. Результати дослідження. Проведено аналіз показників психомоторного розвитку (традиційними методами) дітей дошкільного віку, які народилися передчасно, яких розподілили на 3 групи відповідно до ступеня вираженості інвалідизуючої патології: Група А Діти з важкими віддаленими наслідками, що призвели до інвалідизації – 54 (51,4 %) Група В. Діти з віддаленими наслідками, які підлягають корекції – 24 (22,8 %) Група С. Діти з віддаленими наслідками, які суттєво не впливають на стан здоров’я – 27 (25,7 %). За результатами проведеного обстеження можна стверджувати, що понад 70 % обстежених мали еквіваленти затримки психомоторного розвитку різних патернів. Проведений аналіз оцінки психомоторного розвитку показав, що структура причин затримки психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку має однакову тенденцію за різними методиками обстеження, проте оцінка за адаптованою шкалою Гріффітс демонструє більш точні результати конкретного пацієнта, дає можливість швидкого виявлення віддалених несприятливих наслідків передчасного народження, рекомендації для немовлят та родини з метою формування індивідуальної програми реабілітації й абілітації та обстеження в динаміці. Висновки. Встановлено, що адаптована шкала психомоторного розвитку Гріффітс є валідним діагностичним інструментом в когорті дітей дошкільного віку з метою визначення показників психомоторного розвитку, розрахунку інтелектуального коефіцієнту дитини та формування індивідуального профілю пацієнта
Premature infants are a special category of children with an inherent morpho-functional immaturity and specific pathological conditions that cause significant differences in survival, morbidity and consequences of caring for these infants compared to children of other weight categories. In the structure of long-term adverse effects of premature birth remains a high frequency of neurological disorders that require further improvement of diagnostic methods and timely correction to improve the prognosis of further development. Despite the development of numerous assessment tools for prognosis of long- term adverse effects of premature infants and techniques determining the extent of violations during the last three decades, there was no study providing a comprehensive overview of those tools, as well as their strengths and weaknesses. Aim. Improve the long-term effects of preterm birth by using an adapted Griffiths scale in preschool children. Materials and methods. An assessment of the psychomotor development of 105 preschool children was estimated. Assessment of psychomotor development was performed using an adapted Griffiths scale and a traditional method. During the study, this category of children was under the supervision of follow-up doctors to systematically assess their health. Dynamic examination was performed during the first year of life every 3 months, from the second to the sixth year of life - according to the individual rehabilitation plan. Patients were divided into 3 groups depending on the severity of disabling pathology. Results. An analysis of indicators of psychomotor development (traditional methods) of preschool children born prematurely, which were divided into 3 groups according to the severity of disabling pathology: Group A Children with severe long-term consequences that led to disability - 54 (51.4 %) Group B. Children with long-term consequences that require correction - 24 (22.8 %) Group C. Children with long-term consequences that do not significantly affect the general condition - 27 (25.7 %). According to the results of the survey, it can be revealed that more than 70% of respondents had the equivalent of delayed psychomotor development of various patterns. Тhe analysis of the assessment of psychomotor development showed that the structure of the causes of delayed psychomotor development in preschool children had the same trend for different methods of examination. However, the Griffiths adapted assessment demonstrates more accurate outcomes of a certain patient, makes it possible to quickly detect long-term adverse effects of preterm birth, and gives recommendations for infants and families to develop an individual rehabilitation and habilitation program, and examinations in dynamics. Conclusions. It has been established that the adapted Griffiths psychomotor development scale is a valid diagnostic tool in the cohort of preschool children in order to determine psychomotor development indicators, calculate the child's intellectual coefficient and form an individual patient profile
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Бережной, В. В.
    Влияние витаминно-минерального обеспечения на рост и развитие детей. Современные способы коррекции витаминодефицитов [Текст] / В. В. Бережной // Современная педиатрия. - 2018. - N 3. - С. 133-138. - Библиогр.: с. 138


Рубрики: Пиковит

MeSH-головна:
АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS (лекарственная терапия, осложнения)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (терапевтическое применение)
МИКРОЭЛЕМЕНТЫ -- TRACE ELEMENTS (терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Бережной, В. В.
    Влияние витаминноминерального обеспечения на рост и развитие детей. Современные способы коррекции витаминодефицитов [Текст] = Influence of vitamin and mineral support on growth and development of children. Modern ways to correct vitamin deficiencies / В. В. Бережной // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 8. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS (анализ, терапевтическое применение, фармакокинетика)
АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS (профилактика и контроль, терапия, этиология)
Анотація: Показана роль витаминов и минералов в организме человека. Несбалансированное питание детей Украины, значительный дефицит в продуктах питания витаминов и микроэлементов диктуют необходимость применения витаминно-минеральных комплексов с целью коррекции патологических состояний, связанных с витаминодефицитом
The role of vitamins and minerals in the human body is shown in the article. Unbalanced diet of Ukrainian children, a substantial deficit of vitamins and micronutrients in food items necessitate the administration of vitamin-mineral complexes to correct the pathological conditions associated with vitamin deficiency
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Булигін, С. Б.
    Фізична підготовленість дітей 11-14 років, які проживають в районах з підвищеним радіаційним фоном [Текст] / С. Б. Булигін // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1998. - Т. 2, № 2. - С. 426-427


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT

ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Бурбела, Е. І.
    Конституційні особливості дітей шкільного віку з контрольованою бронхіальною астмою / Е. І. Бурбела // Современная педиатрия. - 2013. - № 5. - С. 105-109


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (диагноз)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ТЕЛА КОНСТИТУЦИЯ -- BODY CONSTITUTION
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)