Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дети, жестокое обращение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics" [Текст] = Особливості та акценти викладання судової медицини для здобувачів ОПП«Педіатрія» / Y. Z. Kotsyubynska [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 200-203. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (диагностика)
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ СВОДНАЯ -- MEDICAL RECORD LINKAGE (стандарты)
Анотація: This article addresses current issues in teaching the academic discipline "Forensic Medicine and Medical Law" to students of the professional educational program (PEP) "Pediatrics." With a focus on violence against children, the authors emphasize the necessity of educating pediatric students on forensic principles and practical skills. The article highlights the harmonization with international standards, the importance of awareness among students, and the critical role forensic medicine plays in pediatric training. Forensic medicine, as a discipline encompassing diverse medical fields, plays a crucial role in pediatrics. This article explores the integration of forensic principles into the PEP "Pediatrics," emphasizing the increasing societal issue of violence against children. The importance of training pediatric students to recognize and respond to such incidents while maintaining a solid evidence base is paramount. The authors emphasize that teaching forensic medicine to pediatric students should prioritize the following directions: Expert Involvement in Forensic Medical Examinations: Focuses on the significance of forensic medical examinations related to medical errors and offenses. Article 69 of the Criminal Procedure Code allows pediatricians to act as experts, emphasizing equivalence in rights and responsibilities with forensic medical experts. Physician Participation in Urgent Investigative Actions: Emphasizes the importance of practical skills, such as examining a corpse at the scene. Article 238 of the Criminal Procedure Code permits pediatricians to participate in urgent investigative actions. This includes instructing students on organizational and legal aspects, as well as theoretical and practical principles of examining a corpse at the scene. Accurate Documentation of Physical Injuries: Stresses the essential skill of accurately describing physical injuries on a child's body. Acknowledges the role of pediatricians in initial injury documentation, considering the potential involvement in criminal investigations. Accuracy and Completeness of Medical Documentation: Underscores the critical nature of accurate and complete medical documentation, serving as evidence in criminal proceedings. The article discusses potential legal consequences for physicians due to improper maintenance. Recording Sexual Offenses Against Children: Introduces an elective course focusing on preventing sexual offenses against children and domestic violence. Aims to form theoretical and practical competencies in students, adhering to the "Istanbul Protocol" and emphasizing the role of pediatricians in recognizing and responding to sexual violence against children. Therefore, educating pediatric students on how to act in such cases, how to work with patients without compromising the evidence base, and simultaneously providing timely medical assistance becomes paramount. This ensures the preparation of a highly qualified specialist in pediatrics whose competencies align with their professional qualification characteristics
У статті розглядаються актуальні питання викладання навчальної дисципліни «Судова медицина та медичне право» здобувачам освітньо-професійної програми (ОПП) «Педіатрія». Одним із викликів сьогодення є таке соціально негативне явище, як насилля проти дітей у сім’ї, що все більше набирає обертів і потребує зосередженої уваги з боку педіатрів та сімейних лікарів, адже вони можуть бути першими хто запідозрить це явище. Автори статті відзначають, що навчання судовій медицині студентам-педіатрам має такі пріоритетні напрями: вивчення процесуально-правових засад судової медицини, особливо судово-медичних експертиз, пов’язаних із лікарськими помилками та правопорушеннями; оволодіння практичними навичками проведення огляду трупа на місці події; фіксації тілесних ушкоджень на тілі дитини та ведення медичної документації; навчання алгоритму дій у разі виявлення ознак насильства над дитиною. Тому навчання студенів-педіатрів, як діяти у даних випадках, як працювати з пацієнтами, щоб не знищити доказову базу і, водночас, надати вчасну медичну допомогу, стає пріоритетним. Це забезпечить підготовку висококваліфікованого фахівця у галузі педіатрії, компетенції якого відповідають його ОКХ. Висновок. З огляду на вище викладене, варто відзначити, що: Гармонізація вітчизняного законодавства із нормативними актами та стандартами Європейського Союзу у рамках інтеграції України в ЄС створює пріоритетні напрями у викладанні дисципліни «Судова медицина та медичне право». Недостатня обізнаність студентів-педіатрів і легковажне ставлення до наслідків непрофесійних дій чи бездіяльності у майбутній професійній діяльності, є причиною недостатності мотивації до вивчення дисципліни «Судова медицина та медичне право». авчання судовій медицині є важливою частиною підготовки педіатрів. Надаючи студентам знання та навички, необхідні для розпізнавання та реагування на випадки насильства над дітьми, ми можемо допомогти захистити дітей і забезпечити їм отримання необхідної допомоги
Дод.точки доступу:
Kotsyubynska, Y. Z.
Kozan, N. M.
Voloshynovych, V. M.
Chadiuk, V. O.
Liampel, V. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Wakelyn, J.
    Working with vulnerable children: therapeutic observation and Watch Me Play! [Text] = Робота з дітьми з прийомних сімей: терапевтичне спостереження та "Дивіться, як я граюся!" / J. Wakelyn // Современная педиатрия. - 2018. - N 2. - P14-25. - Библиогр.: с. 24-25


MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (психология, реабилитация)
ОПЕКУНЫ ОФИЦИАЛЬНЫЕ -- LEGAL GUARDIANS
ИГРОТЕРАПИЯ -- PLAY THERAPY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Актуальные вопросы профилактики жестокого обращения с детьми [Текст] / М. В. Иванов [и др.] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2013. - Т. 15, № 6. - С. 51-54


MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (профилактика и контроль, психология, статистика, тенденции)
Дод.точки доступу:
Иванов, М. В.
Козловская, Г. В.
Крылатова, Т. А.
Кремнева, Л. Ф.
Платонова, Н. В.
Марголина, И. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Аряєв, М. Л.
    Жорстоке поводження з дітьми [Текст] / М. Л. Аряєв // Перинатологія та педіатрія. - 2002. - № 1. - С. 56-60


MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (профилактика и контроль, психология, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Аряєв, М. Л.
    Клінічне значення гопантенової кислоти у комплексній терапії когнітивних порушень у дітей, які постраждали від психоемоційного насильства [Текст] / М. Л. Аряєв, Л. І. Сеньківська // Одеський медичний журнал : Наук.-практ.журн. - 2013. - № 3. - С. 27-30. - Библиогр.: с.30


Рубрики: Гопантеновая кислота--тер прим

MeSH-головна:
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (психология)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (диагноз, терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Сеньківська, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Аряев, Н. Л.
    Факторы риска синдрома жесткого обращения с детьми [Текст] / Н. Л. Аряев, А. П. Носкова // Здоровье женщины. - 2009. - № 1. - С. 205-207

Рубрики: Дети, жестокое обращение

   Семья, жестокое обращение


   Факторы риска


   Детская психология


Дод.точки доступу:
Носкова, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Всесвітній день дитини: глобальні проблеми, що впливають на психічне здоров’я підростаючого покоління [Текст] // НейроNEWS. - 2019. - № 10. - С. 7-10


MeSH-головна:
ДЕТСКАЯ ПСИХИАТРИЯ -- CHILD PSYCHIATRY (законодательство и юриспруденция, история, организация и управление, тенденции)
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (законодательство и юриспруденция, профилактика и контроль, тенденции, этика)
Анотація: 20 листопада 1959 р. Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй (ООН) прийняла Декларацію прав дитини, а 1989 р. — Конвенцію про права дитини. Щороку ця дата, проголошена Всесвітнім днем дитини, супроводжується заходами, присвяченими забезпеченню благополуччя дітей та обговоренню проблем підростаючого покоління в усьому світі. Адже діти, як найбільш вразлива частина суспільства, гостро переживають наслідки найсерйозніших суспільних проблем
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Григорів, М.
    Сучасне рабство: торгівля дітьми (закінчення) [Текст] / М. Григорів, В. Нечереда // Науковий світ. - 2005. - № 10. - С. 20-21

Рубрики: Детей защита

   Дети, жестокое обращение


   Права человека--дети


Дод.точки доступу:
Нечереда, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Григорів, М.
    Сучасне рабство: торгівля дітьми [Текст] / М. Григорів, В. Нечереда // Науковий світ. - 2005. - № 9. - С. 14-16

Рубрики: Детей защита

   Дети, жестокое обращение


   Права человека--дети


Дод.точки доступу:
Нечереда, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Доскин, В. А.
    Жестокое обращение с детьми и их здоровье [Текст] / В. А. Доскин // Российский медицинский журнал. - 2003. - № 4. - С. 8-10.

Рубрики: Дети, жестокое обращение

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)