Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Детская психология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Н. Е.
Назва : Фильм «Когда мне было 5 лет, я покончил с собой»: комментарий практикующего психиатра
Місце публікування : Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2017. - N 1. - С. 37-38 (Шифр СР62/2017/1)
MeSH-головна: ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
ПСИХИАТРИЧЕСКОЙ ОЦЕНКИ КРАТКАЯ ШКАЛА -- BRIEF PSYCHIATRIC RATING SCALE
СПОРНЫЙ АРГУМЕНТ -- WEDGE ARGUMENT
ЭТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ -- ETHICAL ANALYSIS
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ПСИХОЛОГИЯ СРАВНИТЕЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, COMPARATIVE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Детская психология
Місце публікування : Современная педиатрия. - 2013. - № 8. - С. 159-160 (Шифр СУ26/2013/8)
Предметні рубрики: Дети
MeSH-головна: ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богуцька Н. К., Колюбакіна Л. В., Власова О. В.
Назва : Медико-психологічна характеристика тяжкої бронхіальної астми в дітей шкільного віку
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 13 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дашина М. Г., Акопян Т. А., Самарин Б. А., Тимошникова И. В., Акимов Е. И., Малетин С. И.
Назва : Опыт экспертного психологического обследования ребенка раннего возраста в учреждении медико-социальной экспертизы
Місце публікування : Медико-социальная экспертиза и реабилитация: Науч.-практ. журн./ Из-во "Медицина". - М.: Медицина, 2015. - № 1. - С. 9-14. - ISSN 1560-9537 (Шифр МР17/2015/1). - ISSN 1560-9537
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
ОБСЕРВАЦИОННОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- OBSERVATIONAL STUDY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Лаура Диббл: "Главная цель дневной терапевтической программы - дать детям возможность функционировать, получать образование и развиваться в наименее стеснённых условиях, насколько это позволяет психическое расстройство"
Місце публікування : НейроNews. - 2012. - № 1. - С. 6-12 (Шифр НУ43/2012/1)
Предметні рубрики: Психические расстройства-- дети
Детская психология
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аряев Н. Л., Носкова А. П.
Назва : Факторы риска синдрома жесткого обращения с детьми
Місце публікування : Здоровье женщины. - 2009. - № 1. - С. 205-207 (Шифр ЗУ3/2009/1)
Предметні рубрики: Дети, жестокое обращение
Семья, жестокое обращение
Факторы риска
Детская психология
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Джуринська С. М.
Назва : Динаміка гармонійності фізичного і психічного розвитку дітей дошкільного віку
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2009. - № 1. - С. 49-51 (Шифр ДУ9/2009/1)
Предметні рубрики: Дети, физическое развитие
Детская психология
Школьники
Статистика
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біндер Б. С., Попова Л. В.
Назва : Роль психологічної служби в процесі комплексної реабілітації дітей з хронічними захворюваннями в умовах стаціонарного лікування
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2011. - Т. 73, № 6. - С. 42-44 (Шифр ПУ2/2011/73/6)
Предметні рубрики: Детская психология
Реабилитация-- дети-- психол
Хроническая болезнь-- дети-- психол
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полька Н. С., Лебединец Н. В.
Назва : Фізіолого-гігієнічна оцінка фізичного та психічного здоров’я старшокласників інноваційного навчального закладу (семестрово-цикло-блочна система викладання)
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 2. - С. 38-42 (Шифр ДУ9/2010/2)
Предметні рубрики: Здоровья состояние
Гигиена
Дети, физическое развитие
Детская психология
Школьники
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)