Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (84)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкольники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 188
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Basenko, L. I.
    Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism [Текст] = Інструменти та індикатори оцінювання ефективності фізичної терапії дітей з аутизмом дошкільного віку / L. I. Basenko, K. A. Tymruk-Skoropad. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 193-204. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ (статистика)
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (профилактика и контроль, терапия, этиология)
ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY (методы, тенденции)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Autism spectrum disorder (ASD) is a developmental disorder that affects the way people perceive the world. The learning, thinking, and problem-solving abilities of people with ASD can range from gifted to very challenging. Some people with ASD need a lot of help in their daily lives, while others need less. Symptoms of ASD range from mild to severe. Children with ASD may have delays in developing basic skills. For example, some children with ASD may be able to talk. Others may communicate in other ways or have trouble relating to other people. People with ASD may also limit their behaviors or have repetitive behavioral patterns. Children with autism spectrum disorder (ASD) often have delayed motor skills, limited coordination, and poor postural control. They also have to work harder to learn imitation skills. This can make it difficult to develop social skills. The task of a physical therapist is to help children with ASD develop gross motor skills, basic motor skills and improve their quality of life. Intervention programs, including physical therapy, have benefits for children with ASD, but the lack of reliable diagnostic tools makes it difficult to assess children with ASD in the context of their holistic development and provide timely therapy. In order to design an effective rehabilitation program, a physical therapist needs to qualitatively assess physical development using standardized tools, so it is important to understand what assessment tools and indicators a physical therapist can use. Only after assessing and identifying impairments in movement or aspects of motor skills that are delayed in a child's development can a physical therapist set functional goals with the parents (guardians) of a child with ASD to optimize the child's functional mobility in the most effective way. The aim of the research: to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Materials and Methods. A search for systematic reviews related to physical therapy, rehabilitation, exercise and physical activity in children with ASD in the Cochrane, PubMed and Pedro libraries over the past 10 years was conducted and 11 of them were selected, which included 225 scientific studies. Results. The analysis of scientific studies based on 11 systematic reviews ensured the use of high-quality data and the consideration of modern and relevant assessment tools for children with ASD. From the 286 assessment tools and indicators used, six groups of assessment criteria were formed in the following main areas: mental functions (97 assessment tools), motor development (127 tools and indicators), life activities (21 tools), quality of life (12 tools) and assessment of children with ASD (12 tools) and comprehensive assessment (17 tools). We divided motor development into three subgroups, which included questionnaires/observations of motor skills development (23 instruments), clinical tests for assessing motor skills and physical qualities (43 instruments), balance and vestibular function (61 instruments). Conclusions. In our study, the examination of children with ASD covered several areas that are important and allow a specialist to comprehensively assess the child, but since their large number and their repeatability in studies is insignificant, it is very difficult to choose those that will be effective in the use of a physical therapist
У дітей з розладами аутистичного спектру (РАС) часто спостерігається затримка формування рухових навичок. Завдання фізичного терапевта полягає у тому, щоб допомогти дітям з РАС розвинути загальну моторику, основні рухові навички та покращити їхню якість життя. Програми втручання, зокрема фізичної терапії, мають переваги для дітей з РАС, але брак надійного діагностичного інструментарію ускладнює оцінювання дітей із РАС у контексті їх цілісного розвитку та забезпечення своєчасної терапії. Для того, щоб створити ефективну програму реабілітації, необхідно зрозуміти, якими інструментами оцінювання та індикаторами може користуватись фізичний терапевт та наскільки ці інструменти є ефективними та частими в застосуванні. Мета: визначити, які інструменти обстеження та індикатори найчастіше застосовуються дослідниками для оцінювання ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом. Матеріали і методи. Здійснено пошук систе-матичних оглядів у бібліотеках Cochrane, PubMed та Pedro та відібрано 11 із них, в основі яких було 225 наукових досліджень. Результати. Аналіз наукових досліджень, на основі яких було виконано 11 систематичних оглядів, забезпечив роботу із якісними даними та врахував застосування сучасних та актуальних інструментів оцінювання дітей з РАС. На основі використаних 286 інструментів обстеження та індикаторів ми сформували шість груп критеріїв оцінювання за такими ос-новними напрямками, як: психічні функції, моторний розвиток, життєдіяльність, якість життя, оцінювання дітей з РАС та комплексне оцінювання. Висновки. У нашому дослідженні обстеження дітей з РАС охоплювало декілька напрямків, які є важливими, оскільки надають можливість спеціалісту всесторонньо оцінити дитину. Проте через їх велику кількість постає проблема у виборі та використанні фізичним терапевтом саме тих інструментів, які будуть найбільш ефективними у використанні під час проведення фізичної терапії дітям з аутизмом дошкільного віку
Дод.точки доступу:
Tymruk-Skoropad, K. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Godovanets, O. I.
    Microbial cariogenic factors and the mechanisms of their counteraction in the oral fluid of children at early age [Текст] = Мікробні карієсогенні чинники та механізми їх протидії у ротовій рідині дітей раннього віку / O. I. Godovanets, L. G. Hrynkevych, O. T. Khomyshyn // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 47-51. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (патофизиология, этиология)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ СЛИЗИСТАЯ ОБОЛОЧКА -- MOUTH MUCOSA (микробиология)
МУРАМИДАЗА -- MURAMIDASE (анализ, диагностическое применение)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНИЧЕСКИЙ ИНДЕКС -- ORAL HYGIENE INDEX
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Objective — to determine the balance between pro- and antibacterial agents influencing upon the development of a carious process in children at an early age. Materials and methods. 117 children 2-3 years of age were examined. Two observation groups were formed depending on the condition of the hard dental tissues. І group included 52 children without caries, group II— 65 children with caries. The oral hygiene of the children from the observation groups was assessed by means of Kuzmina EM index. Lysozyme activity in the oral fluid was studied by means of bacteriological method. sIgA content was determined by means of radial immunodiffusion method. Streptococcus mutans concentration in the oral fluid of children was determined by means of «Saliva- Check Mutans» set. All the manipulations were carried out after an informed consent of parents was obtained. Results. Oral hygiene in children during the period of the temporal occlusion formation is found to be unsatisfactory — (0,48±0,20) points according to Kuzmina EM index. The level of colonization of the oral cavity with Streptococcus mutans is high in 34,48 % of stomatologically healthy children and in 73,33 % of children with caries. Under conditions of caries process development, the main protective components in the oral fluid change. In particular, sIgA level 17,14 % increases concerning the index of healthy children (р0,05), and lysozyme activity 1,25 times decreases respectively (р0,05). Conclusions. All the children examined present soft dental plaque, which is confirmed by the values of hygienic indices and levels of Streptococcus mutans concentration, which is reliably higher in children from group II. Under conditions of caries process development, changes of the major protective components of the oral cavity appear. They promote effective action of cariogenic factors
Мета роботи - визначити баланс між про- та антибактеріальними агентами, що впливають на розвиток каріозного процесу в дітей раннього віку. Матеріал та методи. Обстежено 117 дітей віком 2-3 роки. Сформовано дві групи спостереження залежно від стану твердих тканин зубів: до І групи віднесено 52 дитини без карієсу, до ІІ групи — 65 дітей із карієсом. У дітей груп спостереження здійснено оцінку стану гігієни ротової порожнини за допомогою індексу ЕМ Кузьміної, досліджено ротову рідину щодо рівня активності лізоциму бактеріологічним методом, умісту sIgA методом радіальної імунодифузії. За допомогою тестового набору «Saliva-Check Mutans» визначали рівень концентрації Str. mutans у ротовій рідині дітей. Усі маніпуляції здійснювали після одержання проінформованої згоди батьків. Результати. Установлено, що в дітей у період формування тимчасового прикусу гігієна ротової порожнини є незадовільною — (0,48±0,20) бала за індексом МЕ Кузьміної. Рівень колонізації ротової порожнини Str. mutans є високим у 34,48 % стоматологічно здорових дітей та у 73,33 % дітей, уражених карієсом. За умов розвитку каріозного процесу в дітей спостерігаються зміни щодо основних захисних компонентів ротової рідини, зокрема підвищення рівня sIgA на 17,14 % відносно показника у здорових дітей (р0,05) та зниження активності лізоциму в 1,25раза (р0,05). Висновки. У всіх обстежених дітей виявлено м ’які зубні відкладення, що підтверджується значеннями індексів гігієни та рівнем концентрації Str. mutans, які є вірогідно більшими в осіб ІІ групи. За умов розвитку каріозного процесу спостерігаються зміни основних захисних компонентів ротової порожнини, що, безумовно, є сприятливим фоном для результативної дії карієсогенних чинників
Дод.точки доступу:
Hrynkevych, L. G.
Khomyshyn, O. T.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    The role of endogenous antibacterial peptides in pneumonia occurrence among children of young age [Текст] = Роль ендогенних антимікробних пептидів у виникненні пневмонії у дітей раннього віку / G. O. Lezhenko [та ін.] // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 2. - С. 9-13. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
БЕТА-ДЕФЕНСИНЫ -- BETA-DEFENSINS (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
ПЕПТИДЫ КАТИОННЫЕ АНТИМИКРОБНЫЕ -- ANTIMICROBIAL CATIONIC PEPTIDES (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
ВИТАМИН D -- VITAMIN D (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
Анотація: The complex examination included 204 children with pneumonia at the age of 2 months to 3 years. It is established that in young children who are ill with out-of-hospital pneumonia, the main etiologic factor is bacteria Streptococcus pneumoniae (36,8%). The content of endogenous antimicrobial peptides identified in the serum of 20 young children, patients with pneumonia and 17 children in the control group. It is proved that the development of pneumonia in young children occurs on the background of the content in serum and β1-defenzinu cathelicidin LL-37. The lowest values of LL-37 were identified in children with pneumonia caused by Streptococcus pneumoniae. The analysis of the content of vitamin D metabolites in the serum, showed that children with pneumonia, concentration 25 Hydroxyvitamin D was 1.4 times lower compared with healthy children (р 0,05). Established deficit metabolites of vitamin D in young children with pneumonia serves important pathogenetic factor deficiency cathelicidin LL-37 in serum, which was confirmed by a decrease in this cohort of patients 3.7 times the percentage of LL-37 in relation to the vitamin D metabolites
Проведено комплексне обстеження 204 дітей віком від 2 місяців до 3 років із позалікарняною пневмонією. Установлено, що в дітей раннього віку, хворих на позалікарняну пневмонію, провідним етіологічним фактором є бактерії Streptococcus pneumoniae (36,8 %). Вміст ендогенних антимікробних пептидів визначено в сироватці крові 20 дітей раннього віку, хворих на позалікарняну пневмонію, та 17 дітей групи контролю. Доведено, що розвиток позалікарняної пневмонії в дітей раннього віку відбувається на фоні зниження вмісту в сироватці крові β1-дефензину та кателіцидину LL-37. Найбільш низькі значення LL-37 були встановлені в дітей, хворих на пневмонію, викликану Streptococcus pneumoniae. Проведений аналіз вмісту метаболітів вітаміну D у сироватці крові показав, що в дітей, хворих на позалікарняну пневмонію, концентрація 25-гідроксивітаміну D була в 1,4 раза нижчою порівняно зі здоровими дітьми (р 0,05). Установлений дефіцит метаболітів вітаміну D у дітей раннього віку, хворих на позалікарняну пневмонію, є значущим патогенетичним фактором дефіциту кателіцидину LL-37 у сироватці крові, що підтверджувалося зниженням у даній когорті хворих в 3,7 раза процентного вмісту LL-37 щодо метаболітів вітаміну D
Дод.точки доступу:
Lezhenko, G. O.
Abaturov, A. E.
Pashkova, O. E.
Kraynya, H. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лучишин, Н. Ю.
    Адаптація і здоров’я організованих дітей дошкільного віку [Текст] / Н. Ю. Лучишин // Современная педиатрия. - 2009. - № 6. - С. 91-94

Рубрики: Адаптация физиологическая--дети

   Здоровья состояние--дети


   Дошкольники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бедрій, Н. М.
    Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку [Текст] = Adapted Griffiths scale as a current experience of evaluation of psychomotor development of preschool children / Н. М. Бедрій // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
РОДЫ ПРЕЖДЕВРЕМЕННЫЕ (29-38 НЕДЕЛЬ) -- OBSTETRIC LABOR, PREMATURE
Анотація: Передчасно народжені є особливою категорією дітей з властивою їм морфо-функціональною незрілістю та специфічними патологічними станами, які обумовлюють значні відмінності у виживанні, захворюваності та наслідках виходжування цих немовлят у порівнянні з дітьми інших вагових категорій. У структурі віддалених несприятливих наслідків передчасного народження залишається високою частота неврологічних розладів, які потребують подальшого удосконалення методів діагностики та своєчасної корекції для покращення прогнозу подальшого розвитку. Незважаючи на те, що за останні три десятиліття були розроблені численні інструменти для прогнозування віддалених несприятливих наслідків у передчасно народжених дітей та методики визначення ступенів порушень, жодне дослідження не надало всебічного огляду цих інструмен- тів, а також їх сильних і слабких сторін. Мета дослідження. Покращити показники віддалених наслідків передчасного народження шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс у дітей дошкільного віку. Матеріали і методи дослідження. Проведено оцінку психомоторного розвитку 105 дітей дошкільного віку. Оцінювання показників психомоторного розвитку проводилося шляхом використання адаптованої шкали Гріффітс та загальновідомим методом. У ході дослідження дана категорія дітей знаходилася під наглядом лікарів кабінету катамнестичного спостереження з метою систематичної оцінки стану здоров’я. Динамічний огляд проводився протягом першого року життя 1 раз на 3 місяці, з другого до шостого року життя – відповідно до індивідуального плану реабілітації. Пацієнтів було розподілено на 3 групи в залежності від ступеня вираженості інвалідизуючої патології. Результати дослідження. Проведено аналіз показників психомоторного розвитку (традиційними методами) дітей дошкільного віку, які народилися передчасно, яких розподілили на 3 групи відповідно до ступеня вираженості інвалідизуючої патології: Група А Діти з важкими віддаленими наслідками, що призвели до інвалідизації – 54 (51,4 %) Група В. Діти з віддаленими наслідками, які підлягають корекції – 24 (22,8 %) Група С. Діти з віддаленими наслідками, які суттєво не впливають на стан здоров’я – 27 (25,7 %). За результатами проведеного обстеження можна стверджувати, що понад 70 % обстежених мали еквіваленти затримки психомоторного розвитку різних патернів. Проведений аналіз оцінки психомоторного розвитку показав, що структура причин затримки психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку має однакову тенденцію за різними методиками обстеження, проте оцінка за адаптованою шкалою Гріффітс демонструє більш точні результати конкретного пацієнта, дає можливість швидкого виявлення віддалених несприятливих наслідків передчасного народження, рекомендації для немовлят та родини з метою формування індивідуальної програми реабілітації й абілітації та обстеження в динаміці. Висновки. Встановлено, що адаптована шкала психомоторного розвитку Гріффітс є валідним діагностичним інструментом в когорті дітей дошкільного віку з метою визначення показників психомоторного розвитку, розрахунку інтелектуального коефіцієнту дитини та формування індивідуального профілю пацієнта
Premature infants are a special category of children with an inherent morpho-functional immaturity and specific pathological conditions that cause significant differences in survival, morbidity and consequences of caring for these infants compared to children of other weight categories. In the structure of long-term adverse effects of premature birth remains a high frequency of neurological disorders that require further improvement of diagnostic methods and timely correction to improve the prognosis of further development. Despite the development of numerous assessment tools for prognosis of long- term adverse effects of premature infants and techniques determining the extent of violations during the last three decades, there was no study providing a comprehensive overview of those tools, as well as their strengths and weaknesses. Aim. Improve the long-term effects of preterm birth by using an adapted Griffiths scale in preschool children. Materials and methods. An assessment of the psychomotor development of 105 preschool children was estimated. Assessment of psychomotor development was performed using an adapted Griffiths scale and a traditional method. During the study, this category of children was under the supervision of follow-up doctors to systematically assess their health. Dynamic examination was performed during the first year of life every 3 months, from the second to the sixth year of life - according to the individual rehabilitation plan. Patients were divided into 3 groups depending on the severity of disabling pathology. Results. An analysis of indicators of psychomotor development (traditional methods) of preschool children born prematurely, which were divided into 3 groups according to the severity of disabling pathology: Group A Children with severe long-term consequences that led to disability - 54 (51.4 %) Group B. Children with long-term consequences that require correction - 24 (22.8 %) Group C. Children with long-term consequences that do not significantly affect the general condition - 27 (25.7 %). According to the results of the survey, it can be revealed that more than 70% of respondents had the equivalent of delayed psychomotor development of various patterns. Тhe analysis of the assessment of psychomotor development showed that the structure of the causes of delayed psychomotor development in preschool children had the same trend for different methods of examination. However, the Griffiths adapted assessment demonstrates more accurate outcomes of a certain patient, makes it possible to quickly detect long-term adverse effects of preterm birth, and gives recommendations for infants and families to develop an individual rehabilitation and habilitation program, and examinations in dynamics. Conclusions. It has been established that the adapted Griffiths psychomotor development scale is a valid diagnostic tool in the cohort of preschool children in order to determine psychomotor development indicators, calculate the child's intellectual coefficient and form an individual patient profile
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Пушкарьова, Т. М.
    Актуальність вивчення психічного дизонтогенезу в дітей дошкільного віку з перинатальною церебрально-органічною патологією [Текст] / Т. М. Пушкарьова, О. С. Омельченко // Перинатологія та педіатрія. - 2013. - № 4. - С. 37-39


MeSH-головна:
МОЗГА ГОЛОВНОГО ГИПОКСИЯ -- HYPOXIA, BRAIN (осложнения, патофизиология)
ДЕТИ -- CHILD
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагноз, патофизиология, этиология)
ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY (патофизиология, этиология)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, психология, этиология)
ДОШКОЛЬНИКИ
ПЛОДА ГИПОКСИЯ -- FETAL HYPOXIA (осложнения, патофизиология, психология)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS (психология, этиология)
Дод.точки доступу:
Омельченко, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Біденко, Н. В.
    Алгоритм лікувально-профілактичної тактики стосовно раннього карієсу тимчасових зубів [Текст] / Н. В. Біденко // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 50-54


MeSH-головна:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (терапия)
ДОШКОЛЬНИКИ
ЗУБОВ АТРАВМАТИЧЕСКОЕ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОЕ ЛЕЧЕНИЕ -- DENTAL ATRAUMATIC RESTORATIVE TREATMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Буняк, Н. А.
    Аналіз психофізіологічного стану організму дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Буняк // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 555-557


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ (статистика)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Банникова, Л. П.
    Биологическая адаптация детей дошкольного возраста с задержкой психического развития в условиях дошкольных образовательных организаций компенсирующей направленности [Текст] / Л. П. Банникова, М. Д. Себирзянов // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2013. - № 2. - С. 58-61. - Библиогр.: с.61 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагноз)
ДОШКОЛЬНИКИ
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL
ДОШКОЛЬНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- SCHOOLS, NURSERY
Дод.точки доступу:
Себирзянов, М. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Бронхіальна астма у дітей: критерії діагнозу, лікування відповідно до оновлених рекомендацій GINA 2020 [Текст] // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2020. - N 6. - С. 54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (диагностика, иммунология, классификация, терапия, эпидемиология, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ДОШКОЛЬНИКИ
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (классификация, стандарты)
РЕСПИРАТОРНАЯ ТЕРАПИЯ -- RESPIRATORY THERAPY (использование, методы, тенденции)
Анотація: Бронхіальна астма (БА) вражає від 1 до 22% осіб у всьому світі, для України цей показник становить 7,3% (ToT., 2012). Щороку поширеність даної патології зростає, особливо серед дітей. Приблизно 500 000 щорічних госпіталізацій (34,6% осіб віком до 18 років) спричинені астмою (AkinbamiL. J., 2009). За даними Національного центру медичної статистики (National Center for Health Statistics, NCHS), серед дітей і підлітків віком 5–17 років астма є причиною щорічної втрати більш ніж 10 млн навчальних днів (2–3 дні на дитину), а також зменшення продуктивності навчання. До того ж астма призводить до значних витрат для сімей і суспільства. Так, наприклад, у 2017 р. середня річна вартість медичних витрат на астму становила в середньому 2 000 доларів на одну людину (Nurmagambetov T., 2017)
Астма в дітей може мати алергічну природу, коли виникає під впливом неінфекційних інгаляційних алергенів, а може бути обумовлена неалергічними чинниками (астма фізичного та психоемоційного зусилля, аспіринова астма), проте найчастіше зустрічається змішана форма захворювання, за якої на розвиток і наступний перебіг астми впливають різні фактори (алергени, неімунні неспецифічні подразники та інфекційні збудники)
Також БА в дітей можна класифікувати за ступенем тяжкості, але оскільки це непостійна характеристика хвороби, то доцільніше класифікувати астму за ступенем її контролю (Охотнікова О. М., 2011). Саме тому з метою оцінки контролю симптомів БА мають застосовуватися спеціальні опитувальники. У дітей віком 4 років може застосовуватися тест TRACK (Test for Respiratory and Asthma Control in Kids; Тест для оцінки респіраторних симптомів і контролю астми в дітей), призначений для заповнення особою, яка доглядає за дитиною дошкільного віку (GINA, 2019)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)