Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Задач анализ и решение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.


    Поддьяков, А. Н.
    Методика преподавания учебной дисциплины «Психология исследовательского поведения и решения комплексных задач» [Текст] / А. Н. Поддьяков // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 87-111


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЕ -- EXPLORATORY BEHAVIOR (классификация)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Богатырева, М. Б.
    Интервью с первым заведующим кафедрой психологического консультирования Мартыновой Е. В. [Текст] / М. Б. Богатырева // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 15-21


MeSH-головна:
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (история, кадры, методы, организация и управление)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Eichberger, M.
    Дисиликат лития x 2 [Текст] / M. Eichberger, Ch. Keul, B. Stawarczyk // Новое в стоматологии. - 2015. - № 2. - С. 90-103


MeSH-головна:
ЛИТИЯ СОЕДИНЕНИЯ -- LITHIUM COMPOUNDS (анализ)
ОКСИДЫ -- OXIDES (анализ)
СТЕКЛЯННЫЕ ИОНОМЕРНЫЕ ЦЕМЕНТЫ -- GLASS IONOMER CEMENTS (классификация, терапевтическое применение)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КОРОНКИ ЗУБНЫЕ ИСКУССТВЕННЫЕ -- CROWNS (использование)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Keul, Ch.
Stawarczyk, B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Джебраилова, Т. Д.
    Динамика характеристик сердечного ритма и эффективность интеллектуальной деятельности при работе на компьютере [Текст] / Т. Д. Джебраилова, И. И. Коробейникова, Е. Н. Дудник // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2013. - Т. 156, № 11. - С. 556-560. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
КОМПЬЮТЕРЫ -- COMPUTERS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
Дод.точки доступу:
Коробейникова, И. И.
Дудник, Е. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Демецкая, А.
    Секреты Цезаря: многозадачность [Текст] / А. Демецкая // Фармацевт практик. - 2014. - № 2. - С. 58-59


MeSH-головна:
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (физиология)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Школа клинициста [Текст] // Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2015. - Т. 25, № 4. - С. 109


MeSH-головна:
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед? [Текст] / О. А. Яковлева [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5. - С. 374


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Яковлева, О. А.
Дорошкевич, И. А.
Клекот, А. А.
Семененко, С. И.
Жамба, А. О.
Стопинчук, А. В.
Барало, Р. П.
Кириченко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Методика застосування розрахункових задач під час вивчення аналітичної хімії [Текст] = Methods of application of calculation problems studying analytical chemistry / А. О. Стецьків [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 175-179. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Уміння розв’язувати розрахункові задачі з аналітичної хімії є однією з важливих складових професійної компетентності студентів, адже аналітична хімія є загальнотеоретичною базовою дисципліною в системі підготовки майбутнього фармацевта. Використання розрахункових задач є однією із складових частин фармацевтичної освіти поряд із вивченням і засвоєнням теоретичного матеріалу та опануванням технікою експерименту. Введення задач у навчальний процес дає змогу реалізувати такі дидактичні принципи навчання: забезпечення самостійності та активності студентів, досягнення єдності знань і умінь, встановлення зв’язків навчання з повсякденним життям. У статті представлено досвід використання розрахункових задач з аналітичної хімії на кафедрі хімії, фармацевтичного аналізу та післядипломної освіти для студентів другого курсу фармацевтичного факультету. Розглянуто головні етапи вирішення задач. Описано використання задач на прикладі різноманітних тем практичних занять у процесі різних видів контролю, схему оцінювання діяльності студента. Показано, що використання задач у навчальному процесі сприяє покращенню сприйняття студентами навчального матеріалу з дисципліни, заохочує їх до виконання самостійної роботи. Запропонована система сприяє якісному вивченню фундаментальної дисципліни майбутнім фармацевтом, дає змогу інтенсифікувати навчальний процес, ознайомлює студентів із теоретичними основами методики розв’язування задач
Analytical chemistry is the science of research methods for the qualitative and quantitative composition of substances. Recently, physico-chemical experimental methods of research, characterized by speed, accuracy and high sensitivity, have been widely implemented - these are chromatography, polarography, potentiometry, spectrophotometry, etc. In all these methods, we use various calculation problems. The ability to solve calculation problems in analytical chemistry is one of the important components of the professional competence of students, because it is a general theoretical basic discipline in the system of training future pharmacists. The use of calculation problems is one of the constituent parts of pharmaceutical education, along with the study and assimilation of theoretical material and the mastery of experimental techniques. The introduction of calculation problems into the educational process makes it possible to implement the following didactic principles of education: ensuring the independence and activity of students, achieving the unity of knowledge and skills, establishing connections between learning and everyday life. At the same time, it is ensured: the development of the optimal method of approach to the theoretical substantiation of the condition of the problem; consolidation of rules, terms, laws, equations; understanding the connection of physical quantities, polytechnic training of students' knowledge; specification, systematization, strengthening and verification of students' knowledge; the combination of theory and practice, the ability to put one's knowledge into practice. The article presents the experience of using calculation problems in analytical chemistry at the Department of Chemistry, Pharmaceutical Analysis and Postgraduate Education for the second-year students of the Faculty of Pharmacy. The main attention is paid to the method of solving problems. The main stages of solving the problem are considered, namely: Determination of the standard of actions (classification of calculation problem systems, their analysis, solution plan and solution design). Trial tasks (semi-independent work on solving problems with proposed algorithms, instructions, some indicative actions). Independent work of an educational nature (problems and benchmarks of their solutions are proposed, which students can use after completing the independent work stage). Thematic independent work (the ability to solve complex problems and the level of the student's mastery of the relevant competence are tested). The use of calculation problems on the example of various topics of practical classes with different types of control and the scheme for evaluating student activity are described. It is shown that the use of calculation problems in the educational process contributes to the improvement of students' perception of the educational material in the discipline, encourages them to perform independent work, and forms the competencies necessary for successful learning. The proposed system contributes to a higher quality study of the fundamental discipline by a future pharmacist, makes it possible to intensify the educational process, acquaints students with the theoretical foundations of problem-solving methods, develops the ability to solve problems in analytical chemistry of various types provided by the current curriculum
Дод.точки доступу:
Стецьків, А. О.
Стецьків, Л. В.
Рущак, Н. І.
Сікорин, У. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань [Текст] = The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage / О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 10-12


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Основна частина. Одним із головних завдань навчання студентів-медиків є формування клінічного мислення, що дозволяє надалі самостійно працювати з хворими як під час навчання на старших курсах, так і в інтернатурі. Беручи до уваги, що проведення практичних занять передбачає тестовий контроль знань на кожному занятті, з одного боку, а з іншого – передбачає відпрацювання практичних навичок з обстеження хворого, це певним чином обмежує можливості розвитку у студентів клінічного мислення. Поточний контроль – це не тільки перевірка рівня засвоєння матеріалу заняття, це ще й продовження навчання, повторення основних питань теми, систематизація знань та вмінь, а також їх закріплення. Контроль за допомогою ситуаційних завдань покликаний підбити підсумок освоєння кожного розділу, підсумовувати знання студента, дати йому можливість систематизувати свої уявлення про провідні синдроми і клінічні ознаки захворювань різних систем та органів, дозволяє внести корективи в його розуміння законів функціонування організму в цілому. Таким чином, частка клінічного мислення в рішенні ситуаційних задач дуже значна, і значення їх не вичерпується тільки контролем поточної підготовки по тій чи іншій темі, а є проміжним тренувальним заходом у системі підготовки. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення
Дод.точки доступу:
Буряк, О. Г.
Павлюкович, Н. Д.
Павлюкович, О. В.
Чимпой, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Лисунець, О. В.
    Адреногенітальний синдром у практиці сімейного лікаря [Текст] = Hyperplasia of the suprarenal glands in family physician’s practice / О. В. Лисунець // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 114-118. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АДРЕНОГЕНИТАЛЬНЫЙ СИНДРОМ -- ADRENOGENITAL SYNDROME (патофизиология)
НОВОРОЖДЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, NEWBORN, DISEASES (патофизиология)
РЕШЕНИЙ ПРИНЯТИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- DECISION SUPPORT TECHNIQUES
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ЛЕЧЕБНО-ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ ТАКТИКА -- CRITICAL PATHWAYS (использование)
МЛАДЕНЕЦ НЕДОНОШЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, PREMATURE, DISEASES (патофизиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Любченко, О. В.
    Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone» [Текст] = Morphological study of directed bone tissue regeneration using xenogeneic osteoplastic material «Cerabone» / О. В. Любченко, В. М. Черненко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОССЕОИНТЕГРАЦИЯ -- OSSEOINTEGRATION (действие лекарственных препаратов)
КРЫСЫ ЛИНИИ WISTAR -- RATS, WISTAR
КОСТЕЙ ЗАМЕНИТЕЛИ -- BONE SUBSTITUTES (анализ, терапевтическое применение)
МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- MODELS, ANIMAL
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Анотація: Проведено експериментально-морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone». Роботу виконано на 60 статевозрілих щурах лінії Вістар із поетапним виведенням їх з експерименту методом декапітації під ефірним наркозом на 30, 60, 90 добу. Для морфологічного дослідження проводили резекцію центральної частини діафіза стегнової кістки, включаючи ділянку дефекту з регенератором. Кожен досліджуваний препарат піддавали оглядовій мікроскопії — оцінювали загальний характер будови кістки, наявність або відсутність змін у зоні розташування імплантата, остеопластичного матеріалу й у прилеглих ділянках кістки. Результати дослідження засвідчили позитивну динаміку процесу остеоінтеграції з відсутністю запальних та алергологічних реакцій, але з доволі невисокими темпами відновлення кісткових структур
Дод.точки доступу:
Черненко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Найченко, М. В.
    Теоретические основы эргономического проэктирования военно-медицинских эргатических систем [Текст] / М. В. Найченко // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2013. - Т. 334, № 8. - С. 44-49


MeSH-головна:
ЭРГОНОМИКА -- HUMAN ENGINEERING (методы)
ВРЕМЕНИ ЗАТРАТА, МЕНЕДЖМЕНТ -- TIME MANAGEMENT
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ВОЕННАЯ НАУКА -- MILITARY SCIENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шаваша Хайри Хасан
    Задачи математического моделирования электрических процессов в сердце [Текст] / Шаваша Хайри Хасан // Український журнал медичної техніки і технології. - 2001. - № 3-4. - С. 93-95


MeSH-головна:
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ЭЛЕКТРОДИАГНОСТИКА -- ELECTRODIAGNOSIS (использование, методы)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- CARDIOVASCULAR PHYSIOLOGICAL PROCESSES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Фащук, Л. Л.
    Алгоритм рішення медичних задач статистичними методами на прикладі пренатальної діагностики нефроуринарних аномалій [Текст] / Л. Л. Фащук // Перинатологія та педіатрія. - 2001. - № 3. - С. 17-21


MeSH-головна:
МОЧЕПОЛОВОЙ СИСТЕМЫ АНОМАЛИИ -- UROGENITAL ABNORMALITIES (диагноз)
ПЛОДА ИССЛЕДОВАНИЯ -- FETAL RESEARCH
МАТЕМАТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ОСНОВНЫХ КОМПОНЕНТОВ -- PRINCIPAL COMPONENT ANALYSIS (методы)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Качмар, Т. Б.
    Порівняльний аналіз різних комбінацій хіміотерапії з променевою терапією у хворих на рак ротової порожнини та глотки [Текст] / Т. Б. Качмар // Український радіологічний журнал. - 1999. - Т. 7, № 4. - С. 388-392


MeSH-головна:
ГЛОТКИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PHARYNGEAL NEOPLASMS (патофизиология, радиотерапия, этиология)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION (методы)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Музиченко, Н. І.
    Психологічні аспекти оптимізації процесу розуміння студентами нестандартних ситуаційних задач [Text] / Н. І. Музиченко, Л. А. Мойсеєнко // Галицький лікарський вісник. - 1998. - Т. 5, № 1. - С. 117-119


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, тенденции)
Дод.точки доступу:
Мойсеєнко, Л. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Лоскутов, А. Е.
    Результаты эндопротезирования голеностопного сустава (обобщенный шестилетний опыт) [Текст] / А. Е. Лоскутов, В. Л. Красовский, М. Л. Головаха // Ортопедия, травматология и протезирование. - 1998. - № 1. - С. 54-57


MeSH-головна:
ГОЛЕНОСТОПНОГО СУСТАВА АРТРОПЛАСТИКА ЗАМЕСТИТЕЛЬНАЯ -- ARTHROPLASTY, REPLACEMENT, ANKLE (методы, тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Красовский, В. Л.
Головаха, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Психологические и стабилографические особенности здоровых людей с разным качеством выполнения двойных задач [Текст] / А. В. Жарикова [и др.] // Физиология человека. - 2013. - Т. 39, № 4. - С. 33-40


MeSH-головна:
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
БИОЛОГИЧЕСКИЙ КОНТРОЛЬ -- BIOSURVEILLANCE
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE
Дод.точки доступу:
Жарикова, А. В.
Жаворонкова, Л. А.
Купцова, С. Б.
Кушнир, Е. М.
Куликов, М. А.
Михалкова, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Патарая, Г.
    Концепция одномоментной имплантации с немедленной функциональной нагрузкой [Текст] / Г. Патарая // СтоматологИНФО. - 2013. - № 9. - С. 12-16


MeSH-головна:
ОДНОМОМЕНТНАЯ НАГРУЗКА ПРИ ДЕНТАЛЬНОЙ ИМПЛАНТАЦИИ -- IMMEDIATE DENTAL IMPLANT LOADING (методы, оборудование)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Романова, А. П.
    информационное обеспечение диагностики организационных проблем руководящими работниками организаций здравоохранения [Текст] / А. П. Романова // Медицина и Качество Жизни. - 2013. - № 1. - С. 45-47


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL (организация и управление, статистика, тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)