Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Звуковая стимуляция<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Psychosomatic mechanisms of regulation of external respiration function in children with bronchial asthma when listening to audio signals of various component composition [Текст] = Психосоматичні механізми регулювання функції зовнішнього дихання у дітей з бронхіальною астмою при прослухуванні аудіо сигналів різного компонентного складу / L. Kalashnikova [та ін.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2023. - Т. 13, № 4. - С. 63-71. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПСИХОСОМАТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PSYCHOSOMATIC MEDICINE (тенденции)
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (патофизиология, терапия, этиология)
БРОНХОСПИРОМЕТРИЯ -- BRONCHOSPIROMETRY (использование, статистика)
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (использование, методы, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: In the treatment of bronchial asthma (BA), an integrated approach is used that includes both drugs and alternative methods that influence the psycho-emotional state of the patient. In this regard, one of the most powerful methods ofpsycho-emotional influence on a person is musical influence. The aim of the research is to study the effectiveness of influence of audio signals of different amplitude-frequency range on the central mechanisms of regulation of ventilatory capacity of bronchi ofpatients with asthma. Material and methods. Twenty-five children between the ages of 9 and i4 with clinically diagnosed BA participated in the study. Three melodies with different component composition were used. Their amplitude-frequency characteristics were analyzed using the Matlab environment. The sound energy fraction of the studied musical compositions in one-third octave frequency bands throughout the duration of the audio signal was calculated. Statistical processing of the data was performed using IBM SPSS Statistics software. Results. The results of the study indicate that the most effective musical influence is provided by the audio excerpt from The Magic Flute by W. A. Mozart. It was found that the main spirographic indicators of bronchopulmonary obstruction increase under the influence of music, and correspondingly there are changes in the integral characteristics of bioelectrical activity of the brain. Conclusion. The results of the study show reliable normalization of spirography indicators in children with bronchial asthma under the influence of selected musical melodies of a certain frequency. Effectiveness of sound influence on central regulation mechanisms of bronchial ventilatory capacity can be used for preventive and therapeutic purposes
Для лікування бронхіальної астми (БА) використовується комплексний підхід, який включає як медикаментозні, так і альтернативні методи, що впливають на психоемоційний стан пацієнта. У зв’язку з цим, одним з методів найпотужнішого психоемоційного впливу на людину є музичний вплив. Метою даної роботи є вивчення ефективності впливу звукових сигналів різного амплітудно-частотного діапазону на центральні механізми регуляції вентиляційної здатності бронхів хворих на БА. Матеріал та методи дослідження. У дослідженні взяли участь 25 дітей віком від 9 до 14 років з клінічно виявленою БА. Використано три мелодії різного компонентного складу. Їх амплітудно-частотні характеристики аналізували в середовищі Matlab. Розраховували частку звукової енергії досліджуваних музичних композицій у третинооктавних смугах частот протягом всієї тривалості звукового сигналу. Статистичну обробку даних проводили за допомогою програмного забезпечення IBM SPSS Statistics. Дослідження проводили відповідно до Гельсінської декларації Всесвітньої медичної асоціації. Схвалення Комісії з біоети- ки та деонтології (КБД) ДУ «Інститут педіатрії, акушерства та гінекології імені академіка О. М. Лук’янової НАМН України» надано на засіданні КДБ № 2 07.02.2020 р., також для підтвердження схвалення був виданий офіційний лист КБД № 2.6-04/280 від 28.05.2021. Результати дослідження. Результати дослідження свідчать про те, що найефективніший музичний вплив здійснюється аудіо уривком із «Чарівної флейти» В. А. Моцарта. Встановлено, що під впливом музики підвищуються основні спірографічні показники бронхолегеневої обструкції і, відповідно, змінюються інтегральні характеристики біоелектричної активності головного мозку. Висновки. Результати дослідження свідчать про достовірну нормалізацію показників спірографії у дітей, хворих на бронхіальну астму під впливом обраних музичних мелодій певної частоти. Ефективність впливу звуку на центральні механізми регуляції вентиляційної здатності бронхів може бути використана з профілактичною та лікувальною метою
Дод.точки доступу:
Kalashnikova, L.
Naida, S.
Didkovskyi, V.
Zaets, V.
Bartenev, S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Александров, А. А.
    Механизмы генерации негативности рассогласования и их роль при распознавании акустических стимулов короткой длительности [Текст] / А. А. Александров, М. Е. Бабанин, Л. Н. Станкевич // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2002. - Т. 88, № 7. - С. 809-816


MeSH-головна:
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
Дод.точки доступу:
Бабанин, М. Е.
Станкевич, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Александров, А. А.
    Негативность рассогласования в вызванных потенциалах мозга у подростков в норме и при дефиците внимания при предъявлении акустических стимулов короткой длительности [Текст] / А. А. Александров, Н. В. Карпина, Л. Н. Станкевич // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2002. - Т. 88, № 3. - С. 281-308


MeSH-головна:
ВЫЗВАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЫ -- EVOKED POTENTIALS (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (использование)
Дод.точки доступу:
Карпина, Н. В.
Станкевич, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Александров, А. А.
    Негативность рассогласования в вызванных потенциалах при использовании акустических стимулов небольшой продолжительности [Текст] / А. А. Александров, М. Е. Бабанин // Физиология человека. - 2000. - Т. 26, № 6. - С. 111-115


MeSH-головна:
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (вредные воздействия, использование, методы)
ВЫЗВАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЫ СЛУХОВЫЕ СТВОЛА МОЗГА -- EVOKED POTENTIALS, AUDITORY, BRAIN STEM
Дод.точки доступу:
Бабанин, М. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бабенко, В. В.
    Отражение эффективности гетеросенсорной интеграции в параметрах связанных с событием потенциалов [Текст] / В. В. Бабенко, С. Н. Кульба, М. Ю. Котова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2007. - Т. 57, № 4. - С. 407-418. - Библиогр.: с. 418

Рубрики: Световая стимуляция

   Звуковая стимуляция


   Электроэнцефалография


Дод.точки доступу:
Кульба, С. Н.
Котова, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Базаров, В. Г.
    Субъективный ушной шум: влияние акустической и электрической стимуляции [Текст] / В. Г. Базаров, Л. А. Карамзина, Т. П. Лоза // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 1998. - № 4. - С. 42-49


MeSH-головна:
ШУМ В УШАХ -- TINNITUS (классификация, патофизиология, этиология)
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (методы, тенденции)
ЭЛЕКТРОТЕРАПИЯ -- ELECTRIC STIMULATION THERAPY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Карамзина, Л. А.
Лоза, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Влияние аудиовизуальной стимуляции на психические и физиологические функции у спортсменов-легкоатлетов [Текст] / М. С. Головин [и др.] // Физиология человека. - 2015. - Т. 41, № 5. - С. 90. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (использование)
СВЕТОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- PHOTIC STIMULATION (методы)
АТЛЕТИКА ЛЕГКАЯ -- TRACK AND FIELD (физиология)
СПОРТСМЕНЫ -- ATHLETES
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES (физиология)
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS (физиология)
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE (физиология)
Дод.точки доступу:
Головин, М. С.
Балиоз, Н. В.
Айзман, Р. И.
Кривощеков, С. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Горев, А. С.
    Динамика параметров ЭЭГ подростков при изменении функционального состояния ЦНС (релаксация) под воздействием ритмической звуковой стимуляции [Текст] / А. С. Горев // Физиология человека. - 2001. - Т. 27, № 1. - С. 36-41


MeSH-головна:
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ЦЕНТРАЛЬНАЯ -- CENTRAL NERVOUS SYSTEM (физиология)
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (использование, методы)
ЭЛЕКТРОЭНЦЕФАЛОГРАФИЯ -- ELECTROENCEPHALOGRAPHY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Горев, А. С.
    Динамика ЭЭГ-параметров младших школьников при изменении функционального состояния ЦНС (релаксация) под воздействием ритмической слуховой стимуляции [Текст] / А. С. Горев // Физиология человека. - 2000. - Т. 26, № 2. - С. 37-41


MeSH-головна:
ЭЛЕКТРОЭНЦЕФАЛОГРАФИЯ -- ELECTROENCEPHALOGRAPHY (использование)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
РЕЛАКСАЦИЯ -- RELAXATION
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ЦЕНТРАЛЬНАЯ -- CENTRAL NERVOUS SYSTEM (повреждения, ультрасонография)
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Горев, А. С.
    Регуляция функционального состояния ЦНС младших школьников при ритмической звуковой стимуляции [Текст] / А. С. Горев // Физиология человека. - 2001. - Т. 27, № 5. - С. 35-40


MeSH-головна:
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ЦЕНТРАЛЬНАЯ -- CENTRAL NERVOUS SYSTEM (физиология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗВУКОВАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- ACOUSTIC STIMULATION (использование)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)