Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здоровый образ жизни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 248
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    10 шагов на пути к здоровью [Текст] // Приватний лікар. - 2016. - № 4. - С. 19-21


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (профилактика и контроль)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    CardioBuzz: медицина образа жизни [Текст] // Артериальная гипертензия. - 2014. - № 4. - С. 62-64


MeSH-головна:
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Harnyk, T. P.
    "Natural nutrition and healthy lifestyle" : international congress July 12-15, 2018 / T. P. Harnyk, V. O. Zubytska // Фітотерапія. Часопис. - 2018. - N 3. - P61-62


MeSH-головна:
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
MeSH-не головна:
ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS (история, методы)
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Дод.точки доступу:
Zubytska, V. O.
"Natural nutrition and healthy lifestyle", International congress

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    IV Всероссийская научно-практическая конференция "Формирование здорового образа жизни как личного и национального приоритетов" [Текст] // Общественное здоровье и профилактика заболеваний. - 2007. - № 6. - С. 60

Рубрики: Здоровый образ жизни

   Конференции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Serheta, I. V.
    Motor activity of students of modern education institutions: biomedical and physiological-hygienic aspects of its assessment and optimization [Текст] = Рухова активність студентів сучасних закладів вищої освіти: біомедичні, антропологічні і фізіолого-гігієнічні аспекти її оцінки та оптимізації / I. V. Serheta, I. L. Drezhenkova, N. V. Stoyan // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2018. - № 32. - С. 35-42. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (статистика)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (классификация, тенденции)
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY (физиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: One of the key problems of modern biomedical anthropology is the scientific substantiation of the prerequisites for the formation of a healthy lifestyle, the introduction of health-saving technologies that take into account its, psychophysiological and personality features. The aim of the study is biomedical and physiological and hygienic assessment of motor activity of students of modern institutions of higher education and scientific substantiation of ways of its optimization. 385 students aged 19 to 21 were under observation during the research. As quantitative criteria for assessing motor activity, the values of daily energy consumption, the number of locomotions in a daily cycle and the duration of the dynamic component in the daily budget of time were used. The qualitative description of the values of motor activity was carried out on the basis of studying the main types of locomotives and their distribution patterns with the allocation of zones of minimal (hypokinesia), optimal (normokinesia) and maximum (hyperkinesia) values. The statistical analysis of the received materials provided for the application of the standard package of applications “Statistica 6.1”. As the norms of motor activity of modern students, the following indicators are determined: daily energy consumption values – 9000-11000 kJ for young women and 11000-13500 kJ for young men; number of locomotions in a daily cycle – 14000-18000 steps for young women and 15000-19000 steps for young men; the duration of the dynamic component in the daily budget time – 130-180 minutes in young women and 140-190 minutes in young men. Among the leading ways of optimizing motor activity are: the implementation of continuous monitoring and individualized integrated assessment of habitual motor activity; taking into account the norms of motor activity of student youth, which provide a beneficial effect on the processes of formation of their health and adaptive capacity of the body of future specialists and the mandatory achievement of their values; development and implementation of a set of measures aimed at optimizing motor activity and rational organization of motor activity of modern students
Однією із ключових проблем сучасної біомедичної антропології є наукове обґрунтування передумов до формування здорового способу життя людини, запровадження здоров’язберігаючих технологій, які ураховують її психофізіологічні і особистісні особливості. Метою роботи є біомедична і фізіолого-гігієнічна оцінка рухової активності студентів сучасних закладів вищої освіти та наукове обґрунтування шляхів її оптимізації. Під наглядом протягом проведених досліджень перебували 385 студентів у віці від 19 до 21 років. Як кількісні критерії оцінки рухової активності використовувались величини добових енерговитрат, кількості локомоцій у добовому циклі та тривалості динамічного компонента у добовому бюджеті часу. Якісну характеристику величин рухової активності здійснювали на підставі вивчення основних видів локомоцій та структури їх розподілу з виділенням зон мінімальних (гiпокiнезiя), оптимальних (нормокінезія) і максимальних (гіперкінезія) значень. Статистичний аналіз отриманих матеріалів передбачав застосування стандартного пакету прикладних програм “Statistica 6.1”. Як нормативи рухової активності сучасних студентів визначені наступні показники: величини добових енерговитрат – 9000-11000 кДж у дівчат і 11000-13500 кДж у юнаків; кількість локомоцій в добовому циклі – 14000-18000 кроків у дівчат і 15000-19000 кроків у юнаків; тривалість динамічного компоненту у добовому бюджеті часу – 130-180 хв у дівчат і 140-190 хв у юнаків. До числа провідних шляхів оптимізації рухової активності слід віднести: здійснення постійного моніторингу та індивідуалізованої комплексної оцінки звичної рухової активності; урахування нормативів рухової активності студентської молоді, які забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану їх здоров’я та адаптаційні можливості організму майбутніх фахівців і обов’язкове досягнення їх значень; розроблення та запровадження комплексу заходів, спрямованих на оптимізацію рухової активності і раціональну організацію рухової діяльності сучасних студентів
Дод.точки доступу:
Drezhenkova, I. L.
Stoyan, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Sustainable development principles in health promotion and nursing education [Текст] = Принципи сталого розвитку в пропаганді здорового способу життя та в освіті медичних сестер / E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 67-73


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PUBLIC HEALTH NURSING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: The Sustainable Development Goals (SDGs), otherwise known as the Global Goals, are a universal call to action to end poverty, protect the planet and ensure that all people enjoy peace and prosperity. These 17 Goals build on the successes of the Millennium Development Goals, while including new areas such as climate change, economic inequality, innovation, sustainable consumption, peace and justice, among other priorities. The goals are interconnected – often the key to success on one will involve tackling issues more commonly associated with another. The collaboration with I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) and the Faculty of Nursing MacEwan University students and teachers in the realization of the Sustainable Development goals proposes the possibilities to study and change the professional practice and nursing education. Co-creation involves strategy: nurses making a difference in the health of global communities. 25 students spent one week at TNMU, focusing on global/planetary health issues and SDGs. Participants include faculty members and Ukrainian students as well as International students from several countries (including Canada, Ghana, Nigeria, and India). Instruction focused on interactive learning and included flipped classroom format, seminars, team-based learning and field clinics coordinated by MacEwan faculty members in partnership with the TNMU members. Through interactive learning in an international setting, students developed a shared understanding of how people relate to each other and to their environments, compared Canadian and Ukrainian approaches to the Sustainable Development Goals, and created space for understanding different ways of knowing and how these enhance health and wellbeing. The face-to-face format of the trip was invaluable in enhancing emotional and informal learning as well as developing capacity as global citizens. The course provides an excellent foundation for students who wish to pursue graduate studies in global health either in Nursing or in Public Health
Цілі сталого розвитку, інакше відомі як «Глобальні цілі», є універсальним закликом до дій, спрямованих на подолання бідності, захист планети та забезпечення всіх людей насолоджуватися миром і процвітанням. Ці 17 цілей ґрунтуються на успіху Цілей розвитку тисячоліття, в той час як серед інших пріоритетів включаються нові сфери, такі, як зміна клімату, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир та справедливість. Цілі взаємопов’язані – часто ключ до успіху на одній стосується вирішення питань, частіше пов’язаних з іншим. Співпраця викладачів і студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (ТНМУ) та медсестринського факультету університету МакЮена у реалізації Цілей сталого розвитку пропонує можливості вивчити та змінити професійну практику й освіту медсестер. Співпраця передбачає наступну стратегію: медсестри, які можуть вплинути на здоров’я світової спільноти. 25 cтудентів провели один тиждень у ТНМУ, зосередившись на глобальних/планетарних пробле­мах сталого розвитку. Серед учасників були викладачі та студенти – представники України та декількох країн (включаючи Канаду, Гану, Нігерію та Індію). Робота була зосереджена на інтерактивному навчанні та включала перевернутий формат аудиторії, семінари, командне навчання та польові клініки, координовані членами медсестринського факультету університету МакЮена у партнерстві з викладачами ТНМУ. Завдяки інтерактивному навчанню в міжнародному середовищі студенти виробили спільне розуміння того, як люди ставляться один до одного й до свого оточення, порівняли канадський та український підходи до цілей сталого розвитку і створили простір для розуміння різних способів пізнання та як вони зміцнюють здоров’я й добробут. Формат поїздки віч-на-віч був неоціненним для підвищення емоційного та неформального навчання, а також для розвитку потенціалу особистості у світі. Курс є чудовою основою для студентів, які бажають продовжити навчання в університеті, вивчаючи основи глобального здоров’я або в галузі медсестринства, або в галузі охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Burgess-Pinto, E.
Yastremska, S. O.
Fedoniuk, L. Ya.
Shelast, Yv.
Martynyuk, L. P.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Vitsiuk, A. A.
    Teacher’s health as an actual problem of modern society [Текст] / A. A. Vitsiuk // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 1/2. - С. 178-181. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ЗДОРОВЬЯ ЗНАНИЕ, ОТНОШЕНИЕ, ПРАКТИКА -- HEALTH KNOWLEDGE, ATTITUDES, PRACTICE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Анотація: The problem of teacher’s health as an essential part of human life is analyzedin the article. Health is the greatest wealth for everybody in general and for every teacher as he’s a carrier of national culture. The teacher as the elite of nation must constantly takes care of his physical, mental and spiritual health. It will create favorable conditions for training and development of his students
Стаття присвячена проблемі здоров’я викладача як необхідної складової життєдіяльності людини. Здоров’я – найбільше багатство кожного взагалі та педагога як носія культури нації зокрема. Викладач як представник еліти нації повинен постійно піклуватися про своє фізичне, психічне та духовне здоров’я. Це допоможе створити сприятливі умови для навчання та розвитку студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Yakymenko, I.
    Healthy lifestyle behaviors among university students in Ukraine / I. Yakymenko, O. Tsybulin, Ye. Shapovalov // Довкілля та здоров’я. - 2017. - N 1. - P41-45


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Tsybulin, O.
Shapovalov, Ye.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Авчинникова, С. О.
    Вопросы здоровья и здорового образа жизни в подготовке специалистов социальной работы [Текст] / С. О. Авчинникова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2007. - № 2. - С. 48-51. - Библиогр.: 13 назв.

Рубрики: Здоровый образ жизни

   Кадров развития программы


   Социальные службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Авчинникова, С. О.
    Формирование здорового образа жизни как направление социальной работы [Текст] / С. О. Авчинникова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2006. - № 6. - С. 25-28

Рубрики: Здоровый образ жизни

   Политика правительственная


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)