Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения политика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 110
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110 
1.


    Фегер, О. В.
    Результати соціологічного дослідження серед сімейних лікарів щодо організації надання медичної допомоги хворим на злоякісні новоутворення органів дихання [Текст] = Cognitive and psychoemotional disorders in patients with different forms of Lyme borreliosis / О. В. Фегер, Р. Ю. Погоріляк // Український медичний часопис. - 2023. - № 1. - С. 81-83. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЧЕСКИЕ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- OTORHINOLARYNGOLOGIC NEOPLASMS (диагностика, терапия, эпидемиология)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (использование, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY (методы, статистика, тенденции)
Анотація: Злоякісні новоутворення органів дихання (ЗНОД) — одна з головних причин смертності в Україні й усьому світі. Сімейні лікарі повинні забезпечити пацієнтам профілактику та, у разі необхідності, лікування ряду захворювань, серед яких злоякісні новоутворення. Перед лікарями загальної практики в умовах реформування системи охорони здоров’я стоять завдання із забезпечення профілактичної роботи, раннього виявлення злоякісних новоутворень, організації медичної допомоги хворим. Мета: дослідити ставлення лікарів первинної ланки до організації надання медичної допомоги пацієнтам зі ЗНОД. Матеріали: результати проведеного соціологічного дослідження серед сімейних лікарів. Використано медико-статистичний метод та метод структурно-логічного аналізу. Результати. Встановлено, що 19,0% респондентів не мають кваліфікаційної категорії; в більшості випадків (52,4%) пацієнт самостійно приймає рішення, куди йому звертатися; повний зв’язок з установою, куди направлено пацієнта, отримують тільки 23,8% сімейних лікарів; майже 20,0% опитаних вважають, що первинна ланка не готова виявляти хворих на ЗНОД і стільки ж вважають, що їх професійна підготовка потребує покращення; 61,9% лікарів оцінюють амбулаторно-поліклінічну допомогу пацієнтам зі ЗНОД як задовільну та таку, що потребує поліпшення. Висновок. Вищезазначене вказує на недостатню організацію медичної допомоги хворим на ЗНОД, особливо в плані профілактичної складової та ранньої діагностики, і потребує наукового обґрунтування удосконалення організації надання медичної допомоги хворим онкологічного профілю з урахуванням регіональних особливостей
Дод.точки доступу:
Погоріляк, Р. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Микула, Г. В.
    Сталий розвиток та сімейна медицина Прикарпаття [Текст] = Sustainable development and family medicine of the Carpathian region / Г. В. Микула // Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 54-55


MeSH-головна:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (организация и управление, тенденции, экономика)
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
Анотація: Сімейну медицину на Прикарпатті започатковано ще в 1994 році. В області було обрано шлях реорганізації сільських лікарських амбулаторій та відкриття дільниць при міських поліклініках на засадах загальної практики–сімейної медицини згідно з регіональною програмою «Сімейна медицина». Початковий період було присвячено переважно підготовці і перепідготовці кадрів. На кінець 2001 року в області вже функціонувало 11 амбулаторій загальної практики–сімейної медицини. Починаючи з 2002 року розпочато впровадження сімейної медицини в обласному центрі. На першому етапі створено відділення сімейної медицини за рахунок реформування сільських приписних дільниць, а пізніше – і міських терапевтичних та педіатричних дільниць
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Консолідовані настанови ВООЗ із туберкульозу Модуль 2: Скринінг. Систематичний скринінг на туберкульоз [Текст] = WHO consolidated guidelines on tuberculosis Module 2: Screening Systematic screening for tuberculosis disease // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 58


MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (эпидемиология)
ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EPIDEMIOLOGIC STUDIES
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION (организация и управление)
НАСЕЛЕНИЯ ГРУПП ИЗУЧЕНИЕ -- COHORT STUDIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
Анотація: Туберкульоз (ТБ) — основна причина смерті, викликаної єдиним збудником інфекції, попри те, що він в основному виліковний та запобіжний. У 2019 р. з 10 млн людей, які захворіли на ТБ, приблизно 2,9 млн не було встановлено діагноз і не було повідомлено про їхній випадок захворювання Всесвітню організацію охорони здоров’я (ВООЗ). Політична декларація, прийнята Генеральною Асамблеєю ООН у вересні 2018 р. на засіданні високого рівня з питань боротьби з ТБ, зобов’язує до 2022 p., серед інших цілей, діагностувати та вилікувати 40 млн людей з ТБ. Для досягнення цієї амбіційної мети існує нагальна потреба у розгортанні стратегій для поліпшення діагностики та надання допомоги людям із ТБ. Однією з цих стратегій є систематичний скринінг на ТБ, включений до Стратегії боротьби з ТБ в якості центрального компонента першого рівня, спрямований на забезпечення ранньої діагностики всіх хворих на ТБ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Місце геріатрії в реформуванні медичної галузі [Текст] / В. В. Чайковська [та ін.] // Журнал неврології ім. Б.М. Маньковського. - 2021. - N 3. - С. 84-85


MeSH-головна:
ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (организация и управление)
Анотація: Україна належить до демографїчно старих країн свїту. Частка населення старше 60 років становить майже 23 % з прогнозованою тенденцїєю до її подальшого стрімкого зростання. Погіршення з віком стану здоров’я літніх людей супроводжується значними змінами обсягу і характеру їх потреб у різних видах медичної допомоги, активної підтримки з боку суспільства. Разом з цим, протягом останніх років ситуація з організацією допомоги людям похилого віку залишається вкрай незадовільною, особливо у сільській місцевості. Переорієнтація сучасних систем надання медичної допомоги населенню літнього віку на позалікарняні форми обслуговування в результаті закриття сільських дільничних лікарень, геріатричних відділень багатопрофільних та психіатричних лікарень, лікарень довготривалого та сестринського догляду вимагає певних додаткових заходів як організаційного, так і навчального характеру
Дод.точки доступу:
Чайковська, В. В.
Вялих, Т. І.
Толстих, В. А.
Величко, Н. М.
Жантурієв, Б.
Євтушенко, О. М.
Москалюк, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Михайленко, П. М.
    Інформаційні та інституційні ресурси формування державної політики у сфері охорони здоров’я в Україні [Текст] = Information and institutional resources of public policy formation in healthcare of Ukraine / П. М. Михайленко, Ю. М. Скалецький, С. В. Протас // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2021. - N 2. - С. 62-68


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Проаналізовано керівні та аналітичні документи Європейського регіонального бюро ВООЗ щодо інформаційно-аналітичної підтримки прийняття політичних рішень; досліджено інституційні ресурси і джерела релевантної інформації для забезпечення прийняття рішень у формуванні та реалізації державної політики. Зокрема, зазначається, що державні установи НАМН України, як розпорядник наукових та фактичних даних у сфері охорони здоров’я, є головним інституційним ресурсом інформаційно-аналітичного супроводу прийняття рішень і мають виконувати координуючу функцію у його забезпеченні
Спрямовані на шляхи забезпечення ефективної взаємодії усіх зацікавлених сторін, що є розпо­рядниками релевантної інформації, забезпечення регулярного узагальнення і оприлюднення інформації у сфері охорони здоров’я та презентації результатів інформаційно-аналітичної роботи як органам, що формують політику, так і широким верствам громадськості
Guidelines and analytical documents of the WHO Regional Office for Europe on information and analytical support of policy decision-making were analyzed; institutional resources and sources of relevant information to ensure decision-making in the formation and implementation of public policy are studied. In particular, it is noted that state institutions of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, as the administrator of scientific data and evidence in the field of health, is the main institutional resource of information and analytical decision support and should perform a coordinating function in its provision
Conclusions are aimed at ensuring effective interaction of all stakeholders who manage relevant information, ensuring regular summarization and disclosure of information in the field of health care and presentation of information and analytical work to policy makers and the general public
Дод.точки доступу:
Скалецький, Ю. М.
Протас, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Дослідження розвитку системи соціального захисту в Україні з огляду на досвід зарубіжних країн [Текст] / В. М. Толочко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 47-60


MeSH-головна:

СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: дослідження розвитку системи соціального захисту (СЗ) в Україні та порівняння її із соціальними моделями інших країн світу
Враховуючи розвиток українського законодавства у сфері СЗ і соціального забезпечення та аналіз сучасних реформ, можна стверджувати, що сьогодні Україна комбінує новітні зарубіжні і власні підходи і на їх основі здійснює реформацію системи СЗ та соціального забезпечення з імплементацією європейських стандартів. Аналіз показав, що майбутня соціальна політика нашої держави має базуватися на принципі справедливості та захисту незахищених верств населення з наданням переваги у СЗ соціальним пільгам, системі цільової допомоги, новій системі охорони здоров’я і пенсійного захисту
Дод.точки доступу:
Толочко, В. М.
Зарічкова, М. В.
Суріков, О. О.
Должнікова, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Демецька, О.
    Відкритий Світ: обмін досвідом реформування сфери охорони здоров’я в США та Україні [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2020. - № 3. - С. 4-5


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции, экономика)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: У січні 2020 р. у рамках програми «Відкритий Світ» за напрямом «Реформа охорони здоров’я», яку координує та фінансує Конгрес Сполучених Штатів Америки, відбувся візит до США української делегації, що складалася із чотирьох груп відповідно до фаху учасників (сімейні лікарі, управлінці у сфері охорони здоров’я, представники місцевих органів самоврядування, помічники народних депутатів, юристи)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Загальнообов’язкове медичне страхування: зареєстровано черговий законопроект [Текст] // Ліки України. - 2020. - № 4. - С. 54


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Анотація: 12 травня 2020 р. у Верховній Раді України зареєстрований проект закону № 3464 «Про фінансове забезпечення охорони здоров’я та загальнообов’язкове медичне страхування в Україні»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Назаркіна, В. М.
    Проблеми і перспективи підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в Україні [Текст] / В. М. Назаркіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 1. - С. 5-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
(обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Анотація: Мета: визначення основних проблем і перспектив підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я з метою розвитку цього освітнього напрямку в Україні. Матеріали та методи: праці вітчизняних та зарубіжних авторів, міжнародні професійні веб-сайти, методи опитування (анкетування), аналізу, систематизації, узагальнення. Результати дослідження. Для забезпечення сталого розвитку галузі охорони здоров’я (ОЗ) необхідною є розробка політики ОЗ, що базується на використанні оцінки технологій охорони здоров’я (НТА). Запорукою підвищення ефективності ОЗ є постійне упровадження інноваційних технологій охорони здоров’я (ТОЗ), які мають оцінюватися на етапі виходу на ринок, а також при включенні до програми медичних гарантій та переліків відшкодування. Все це потребує фахового підходу та обумовлює необхідність упровадження навчання з НТА. Визначено прогнозну потребу вітчизняної ОЗ у фахівцях цього напряму – понад 2000 осіб. Результати анкетування фахівців ОЗ підтверджують необхідність упровадження НТА та підготовки фахівців. Визначено інформаційні потреби працівників ОЗ: найбільш затребуваними є питання законодавства, економіки охорони здоров’я та методології НТА, ціноутворення та відшкодування, публічних закупівель. Проведено аналіз закордонного досвіду підготовки фахівців із НТА. Розроблено кваліфікаційну характеристику, а на її основі – освітню програму підготовки експертів із НТА (на другому (магістерському) рівні). Наразі програма отримала позитивну оцінку провідних європейських експертів із НТА та проходить апробацію в Національному фармацевтичному університеті. Висновки. Освітній напрямок підготовки експертів з оцінки технологій охорони здоров’я потребує розвитку та підтримки з боку держави та професійних інституцій
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Коваль, С.
    Проблема гепатиту: нічого не бачу, нічого не чую, нічого не скажу? [Текст] / С. Коваль // Фармацевт практик. - 2019. - № 7/8. - С. 16-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГЕПАТИТ -- HEPATITIS (генетика, диагностика, классификация, кровь, патофизиология, профилактика и контроль, терапия, эпидемиология)
ГЕПАТИТ C -- HEPATITIS C (диагностика, кровь, патофизиология, передача, профилактика и контроль, эпидемиология)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIVIRAL AGENTS (иммунология, кровь, терапевтическое применение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
Анотація: Як це не прикро, але символом Всесвітнього дня боротьби з гепатитом є трійко відомих мавпочок — на знак ігнорування сучасним суспільством проблем, якими загрожує світу це захворювання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Горлова, І.
    Держава стає потужним гравцем на фармацевтичному ринку країни [Текст] / І. Горлова // Фармацевт практик. - 2019. - № 7/8. - С. 4-6


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (история, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (стандарты, экономика)
КАЧЕСТВА ТОТАЛЬНЫЙ ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ КОНТРОЛЬ -- TOTAL QUALITY MANAGEMENT (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (стандарты, статистика, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS (стандарты, статистика, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции, экономика)
Анотація: У далеких 90-х, в період набуття незалежності, на території України було понад 100 фармацевтичних виробників. Поряд з маленькими фармацевтичними фабриками потребу Радянського Союзу в лікарських засобах (ЛЗ) задовольняли такі гіганти, як «Дарниця», «Фармак», «Київмедпрепарат» та «Київський вітамінний завод». Дефіциту ліків країна не відчувала. Основним пріоритетним завданням держави на майже два десятиліття стала якість лікарських засобів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Давіденко, К.
    Зоряна Скалецька: про епідемії, вакцини, зарплати лікарів та інші пріорітети у діяльності МОЗ України [Текст] / К. Давіденко // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 5. - С. 5


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: 4 вересня 2019 р. відбулася прес-конференція новообраного міністра охорони здоров’я України щодо цілей оновленої команди МОЗ України
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Талалаєв, К. О.
    Державна політика України в галузі організації охорони здоров’я щодо запобігання соціальним і хронічним хворобам [Текст] / К. О. Талалаєв // Одеський медичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 5-16. - Бібліогр.: с.14-16


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проаналізовано теоретико-методологічні основи реформування державної політики України в сфері охорони здоров’я щодо попередження соціальних і хронічних хвороб; дана характеристика нормативно-правового забезпечення реалізації державної політики; вивчений рівень імплементації державної політики в сфері протидії соціальним та хронічних хвороб; розглянуті організаційні механізми реформування і реалізації державної політики в сфері охорони здоров’я щодо попередження соціальних і хронічних хвороб; визначені основні шляхи вдосконалення реалізації державної політики з урахуванням міжнародного досвіду
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Литвинова, О. Н.
    Глобальні виклики для здоров’я. Як змінюватимуться підходи до формування політики здоров’я через призму реформи механізму оплати праці сімейних лікарів [Текст] / О. Н. Литвинова, К. Є. Юріїв, Ю. М. Петрашик // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 2. - С. 89-93


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL
Анотація: Мета: показати пряму залежність в підходах до формування політики здоровʼя від фінансової складової на рівні первинної медичної допомоги. Матеріали і методи. Використовуючи методи системного аналізу проаналізовано механізми реалізації державної політики охорони здоровʼя через призму реформи механізму оплати праці сімейних лікарів. Результати. У статті на основі критичного вивчення та аналізу законодавчої бази показано особливості фінансування первинної ланки медичної допомоги. Виділено окремі моменти діяльності сімейних лікарів, які потенційно можуть впливати на стан здоровʼя населення і особливо чутливі до фінансових змін системи. Показано конкурентне середовище у відносинах між державними та приватними закладами, що надаватимуть первинну медико-санітарну допомогу (ПМСД) в Україні, впливають на стан громадського здоровʼя та роль фінансів у розвитку цих стосунків. Запропоновано шляхи стимулювання зацікавлення сімейних лікарів у розвитку превентивних заходів у ракурсі громадського здоровʼя. Висновки. Показано, що ключовою функціональною одиницею ПМСД на сьогодні є сімейний лікар, а гарантом забезпечення охорони здоровʼя та надання медичної допомоги населенню – головний лікар центру ПМСД. Саме на нього покладено налагодження системи надання допомоги, оснащення закладу, забезпечення сервісних умов для пацієнтів та сімейних лікарів
Дод.точки доступу:
Юріїв, К. Є.
Петрашик, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Тематичне удосконалення «Медичне право та право громадського здоров’я» [Текст] = Thematic Improvement Course «Medical Law and Law of Public Health»: program // Медичне право. - 2018. - N 1. - С. 166-178


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (законодательство и юриспруденция)
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Ukrainian Pharmaceutical Congress: майбутнє починається сьогодні [Текст] // Фармацевт практик. - 2018. - № 7/8. - С. 12-13


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, экономика)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
Анотація: 21–22 червня 2018 р. відбулася конференція, організаторами якої виступили ЮК «Правовий Альянс» та ABSC. У масштабному заході взяли участь понад 150 представників фармацевтичної галузі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (1 message) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 26-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: Мета роботи – розкриття правової регламентації післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, яка впливає на правову компетентність лікарів. Основна частина. У статті розглянуто поняття про правову регламентацію та реформування післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, у процесі якої планується прийняття багатьох нових законів, створення ефективної національної правової системи, що є об’єктивним процесом підготовки нового покоління працівників до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки кожний лікар повинен вчитися протягом всього свого життя, для того, щоб удосконалюватися у професійному розвитку та бути хорошим спеціалістом. Також розглядаються фактори, які впливають на належну правову компетентність лікарів. Висновок. Правова складова післядипломної підготовки медиків для системи охорони здоров’я України полягає у професійній підготовці висококваліфікованих відповідальних кадрів для державного управління системою охорони здоров’я, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Устінов, О.
    Перехід до нової системи охорони здоров’я: практичні питання реалізації [Текст] / О. Устінов // Український медичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 15-17


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции, экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Новий проект МОЗ України: поліпшення охорони здоров’я українців на перспективу [Текст] = The new project of the ministry of health of ukraine: long-term strategy in improving health of Ukrainians : Новий проект Міністерства охорони здоров’я України: поліпшення охорони здоров’я українців на перспективу // Ліки України. - 2017. - № 1. - С. 58


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (тенденции)
Анотація: 19 січня 2017 року Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) України провело прес-брифінг з нагоди офіційного впровадження тристороннього проекту під назвою «Підтримка реформ і ефективного урядування в охороні здоров’я України»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Короленко, В. В.
    Перспективи імплементації стратегії зниження шкоди у сферу охорони здоров’я сучасної України [Текст] / В. В. Короленко // Український неврологічний журнал. - 2017. - N 2. - С. 20-24


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ПОЛИТИКА ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ -- PUBLIC POLICY (тенденции)
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (тенденции)
НАСЕЛЕНИЯ ДИНАМИКА -- POPULATION DYNAMICS (тенденции)
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБЗОР -- REVIEW
Анотація: Концепція зниження шкоди являє собою стратегію державної політики, яка передбачає комплекс заходів із протидії шкідливим поведінковим моделям (надмірне споживання алкоголю, тютюнокуріння, нераціональне харчування, брак фізичної активності, залежність від психоактивних речовин, інші варіанти девіантної поведінки) за рахунок впровадження механізмів та інструментів стимулювання споживання менш шкідливих продуктів і послуг Прикладами ефективного використання принципів зниження шкоди є практика протидії небезпечним наслідкам вживання наркотиків та споживання платних секс-послуг, створення захисного одягу для спортсменів та мандрівників, контроль тверезості водіїв транспортних засобів, регламентація шкідливих викидів в атмосферу. Актуальним для України прикладом застосування стратегії зниження шкоди для запобігання розвитку епідемії найбільш поширених серцево-судинних захворювань є зниження шкоди тютюну, яке ґрунтується на тезі щодо меншої шкідливості власне нікотину порівняно з іншими компонентами тютюнового диму, доведеної тривалим його використанням у виробництві нікотинозамісної продукції, що зумовлює доцільність скорочення або припинення використання тютюну для куріння за рахунок пошуку альтернативних варіантів. Такі рішення дають змогу втілювати у життя європейський принцип «Health in all policies» (здоров’я в усіх стратегіях).
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)