Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- исп -- организ -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Частина 4. «Зовнішні впливачі»/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія, 2011,N № 2.-С.74-75
2.

Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft SkiLLs («м’які навички») - особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок»/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія, 2012,N № 3.-С.54-55
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)