Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- исп -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Конкуренти. Частина З/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія, 2011,N № 1.-С.78-79
2.

Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Секрет успішних людей Soft Skills («м’які навички») - особистий розвиток кар’єри з використанням навичок міжособистісного спілкування/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія, 2012,N № 2.-С.67-69
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)