Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- эконом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Родина Ю. С. Методы фармацевтического маркетинга и составление перечня современных средств контрацепции/Ю. С. Родина, О. И. Кныш // Фармация, 2007,N № 4.-С.28-30
2.

Гончаров О. И. Как эффективно создать осведомленность покупателя об ассортименте, цене и имидже/О. И. Гончаров, Д. С. Ким, М. А. Федосова // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 1.-С.23-40
3.

Оноприенко Д. Искусство делать бренды/Д. Оноприенко // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 5.-С.13-15
4.

Юданов А. Ю. Ценообразование в системе фарммаркетинга/А. Ю. Юданов // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 8.-С.13-30
5.

Юданов А. Ю. Введение в фармацевтический маркетинг/А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 6.-С.3-14
6.

Деревянко И. Прирост рынка не показателен/И. Деревянко // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 12.-С.10-13
7.

Пестун І. В. Розробка алгоритму створення клієнтської бази даних аптечних підприємств/І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Ліки України, 2009,N № 3.-С.64-67
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)