Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 17
1.

Макаренко Н. В. Психофизиологическая готовность детей к обучению в школе/Н. В. Макаренко, Г. М. Чайченко, Т. А. Богуцкая // Физиология человека. -М., 1999. т.Т. 25,N № 2.-С.39-45
2.

Власенко О. В. Методика перевірки знань студентів з визначення групової належності крові/О. В. Власенко, О. П. Мельник // Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). -Вінниця, 1998.-С.7-8
3.

Шишелова А. Ю. Выращивание крыс в социально-обогащенной среде изменяет их исследовательскую активность и способность к обучению/А. Ю. Шишелова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. -Москва, 2000. т.Т. 50,N № 4.-С.667-675
4.

Чечельницкая С. М. Теория и практика обучения жизненным навыкам. Часть 2.Результаты собственных исследований/С. М. Чечельницкая, А. А. Михеева, И. В. Возвышаева // Школа здоровья, 2002,N № 2.-С.13-21
5.

Сравнительное изучение физической зависимости к пролиновому аналогу дерморфина и морфину/Л. С. Гузеватых [и др.] // Экспериментальная и клиническая фармакология. -М.:Фолиум, 2005. т.Т. 68,N № 3.-С.16-19
6.

Жбанкова Н. В. Особенности когнитивных стилей студентов вузов, обучающихся по двойной специальности/Н. В. Жбанкова, Н. В. Лукьянченко // Психология в вузе, 2008,N № 1.-С.25-36
7.

Лафи С. Г. Значение стрессовых ситуаций и их преодоления в работе начинающего психолога/С. Г. Лафи, М. Э. Пилецкайте-Марковене // Психология в вузе, 2013,N № 4.-С.98-107
8.

Возможности повышения качества знаний и их оценки в процессе изучения клинической медицины/Ф. Ф. Тетенев [и др.] // Клиническая медицина, 2014. т.Т. 92,N № 11.-С.75-78
9.

Гребняк Н. П. Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся/Н. П. Гребняк, С. А. Щудро // Медичні перспективи. -Д., 2016. т.Т. 21,N № 2.-С.133-140
10.

Іоффе І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я/І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.72-74
11.

Кириленко М. Несколько принципов благополучной и осознанной жизни/М. Кириленко // Фармацевт практик, 2018,N № 6.-С.52-53
12.

Черепаха О. Л. Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів/О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2019. т.Т. 23,N № 3.-С.490-494
13.

Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів/І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2020,N N 1.-С.10-13
14.

Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.131-136
15.

Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.5-10
16.

Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/Ю. Б. Моцюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.123-128
17.

Значення лекції в сучасній системі вищої медичної освіти/О. І. Годованець [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія, 2018. т.Т. Т.17,N № 3.-С.146-148
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)