Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 18
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kim L. A., Nefodov O. O.
Назва : Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects
Паралельн. назви :Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 131-136 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Назва : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Паралельн. назви :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бодяка В. Ю.
Назва : Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі»
Паралельн. назви :The influence of online learning on the level of students’ knowledge on the discipline «Oncology and radiation medicine including»
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 89-92 (Шифр КУ27/2024/23/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета роботи - оцінити ефективність засвоєння знань студентами, які вивчали дисципліну «Онкологія та радіаційна медицина у т. ч.» в онлайн та офлайн режимах шляхом порівняння результатів заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Для реалізації мети здійснили оцінку результатів складання заключного модульного контролю у 608 студентів. Групу порівняння сформували із 236 студентів, що навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі, а основну групу - з 372 студентів, що навчалися в онлайн-режимі, однак частина з них складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі (перша підгрупа), а інші - в офлайн-режимі (друга підгрупа). У всіх підгрупах здійснювали комплексне оцінювання результатів заключного модульного контролю за трьома складовими: 1) тестові завдання (за допомогою серверу дистанційного навчання moodle); 2) практична навичка у вигляді клінічної задачі з п’ятьма варіантами відповідей; 3)усні відповіді на 3 запитання. Результати оцінювали за п ’ятибальною системою, оцінки конвертували у бали. Результати. При порівнянні результатів модульного контролю в підгрупах другої групи встановлено, що при складанні модуля в онлайн-режимі відсоток оцінок «4» і «5» достовірно більший, а відсоток оцінок «2» і «З» - менший, ніж при складанні в офлайн-режимі. Поетапний аналіз успішності дав змогу встановити, що таке переважання реалізується за рахунок кращих оцінок при складанні тестового комп ’ютерного контролю та усного опитування, тобто, на етапах, під час яких студент може скористатися ще одним комп’ютером для пошуку відповіді або підказкою іншого студента, а викладач не в змозі проконтролювати цей процес. Висновки. 1. Онлайн-навчання необхідно використовувати в окремих випадках, при вивченні теоретичного матеріалу, з періодичним опитуванням або складанням проміжного модульного контролю в офлайн-режимі. 2. Для об’єктивного оцінювання рівня знань студентів заключний модульний контроль при онлайн- режимі навчання необхідно проводити виключно в офлайн-режиміThe purpose of the work - to assess the effectiveness of knowledge mastering by the students who studied the discipline «Oncology and radiation medicine, including» in online and offline modes by comparing the results of the final modular control. Materials and methods. In order to achieve the goal, the results of the final module control of608 students were evaluated. The comparison group was formed from 236 students who studied and passed the final module control in the offline mode, and the main group -from 3 72 students who studied in the online mode, but some of them took thefinal module control in the online mode (first subgroup, and others in offline mode (the second subgroup). In all subgroups, a comprehensive evaluation of the results of the final module control was carried out in three components: 1) test tasks (using the moodle distance learning server); 2) a practical skill in the form ofa clinical problem with five answer options; 3) oral answers in 3 questions. The results were evaluated according to a five-point scale, the evaluations were converted into grades. The results. When comparing the results of the module control in the subgroups of the second group, it has been established that the percentage of grades «4» and «5» is significantly higher when completing the module online, and the percentage of grades «2» and «3» is lower than when it is completed offline, mode A step-by-step analysis of success made it possible to establish that such a predominance is realized at the expense of better grades when completing the test computer control and oral survey; that is, at the stages during which the student can use one more computer to search for an answer or another student’s prompt, and the teacher is unable to control this process
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власенко О. В., Мельник О. П.
Назва : Методика перевірки знань студентів з визначення групової належності крові
Колективи : Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова
Місце публікування : Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - Вінниця, 1998. - С. 7-8
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тетенев Ф. Ф., Бодрова Т. Н., Агеева Т. С., Карзилов А. И., Калинина О. В.
Назва : Возможности повышения качества знаний и их оценки в процессе изучения клинической медицины
Місце публікування : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2014. - Т. 92, № 11. - С. 75-78 (Шифр КР13/2014/92/11)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребняк Н. П., Щудро С. А.
Назва : Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140 (Шифр МУ10/2016/21/2)
Примітки : Библиогр.: с. 140
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жбанкова Н. В., Лукьянченко Н. В.
Назва : Особенности когнитивных стилей студентов вузов, обучающихся по двойной специальности
Місце публікування : Психология в вузе. - 2008. - № 1. - С. 25-36 (Шифр 81929/2008/1)
Предметні рубрики: Обучение-- психол
Знаний приобретения способность
Познавательная способность-- тенденции
Студенты-- обуч
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець О. І., Будаєв Ю. В., Левандовський Р. А., Чайковська Н. М.
Назва : Значення лекції в сучасній системі вищої медичної освіти
Паралельн. назви :The significance of lecture in the modern health education system
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 146-148 (Шифр КУ27/2018/Т.17/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У роботі представлені педагогічні аспекти проведення лекційного заняття з урахуванням особливостей медичного профілю. Вказані роль і місце лекції в сучасній системі освіти, а також значення викладача в цьому процесі. Основною метою лекції залишається мотивація до вивчення дисципліни та формування у студентів активного мислення. Ключовим питанням проведення лекційного заняття є збереження уваги аудиторії, що досягається різними методами та засобами. Лекції не втратять своєї актуальності, якщо, зберігаючи кращі традиції вітчизняної медичної освіти, будуть відповідати загальноприйнятим світовим стандартам якості освітнього процесу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко М.
Назва : Несколько принципов благополучной и осознанной жизни
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 52-53 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-головна: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПРЕДСТАВЛЕНИЙ ФОРМИРОВАНИЕ -- CONCEPT FORMATION
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
АКТИВНОСТЬ ПОВСЕДНЕВНАЯ -- ACTIVITIES OF DAILY LIVING
Анотація: Неужели действительно нужно все время развиваться? Читать или слушать умные книги, ходить на лекции и выставки, в театр и оперу, на тренинги и лекции, на курсы и мастер-классы? Конечно, это полезно и похвально. Но мало ограничиться механическим накоплением новых знаний и умений — своеобразным экстенсивным развитием «вширь». Одновременно нужно развиваться «вглубь», что предполагает интенсивные поиски самого себя, постоянные попытки быть лучше, мудрее, сдержаннее… Стараться не завидовать и не злопыхательствовать. Много думать и наблюдать. Любить людей. Быть терпимым и великодушным. Учиться дарить окружающим позитив
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лафи С. Г., Пилецкайте-Марковене М. Э.
Назва : Значение стрессовых ситуаций и их преодоления в работе начинающего психолога
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 4. - С. 98-107 (Шифр 81929/2013/4)
MeSH-головна: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЖИЗНЬ ИЗМЕНЯЮЩИЕ СОБЫТИЯ -- LIFE CHANGE EVENTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макаренко Н. В., Чайченко Г. М., Богуцкая Т. А.
Назва : Психофизиологическая готовность детей к обучению в школе
Місце публікування : Физиология человека. - М., 1999. - Т. 25, № 2. - С. 39-45 (Шифр ФР13/1999/25/2)
MeSH-головна: ДОШКОЛЬНИКИ
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моцюк Ю. Б.
Назва : Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників
Паралельн. назви :Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 123-128 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: У статті висвітлено особливості складових нової академічної культури науково-педагогічних працівників. Доведено, що поняття академічної культури багатогранне і поєднує психолого-педагогічну та навчально-методичну культуру в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовленнєву культуру, культуру високої духовності й моралі, спілкування зі студентами, культуру наукової праці і соціальної, моральної відповідальності за результати, культуру толерантності та педагогічного оптимізму, що формується в культурно-освітньому просторі закладу вищої освіти. Академічна культура – сукупність способів і методів діяльності університетської спільноти, її системна інтегрована якість, що відбиває досягнутий рівень розвитку. Вона виступає як сукупність соціальних норм і цінностей, що генетично не успадковуються, а сформувалися історично і притаманні конкретній суспільній системі. Академічна культура включає певні явища, процеси, відносини, що якісно відрізняють науково-педагогічних працівників, студентів та адміністративно-господарський персонал ЗВО від інших спільнот та соціальних груп суспільства і є результатом соціальної взаємодії. Основними елементами академічної культури виступають знання і переконання, якими керуються члени академічної спільноти у своїй повсякденній діяльності і які визначають їх духовне становище. Переконання характеризуються нероздільністю інтелектуально-раціонального, чуттєво-емоційного і вольового компонентів. Переконання охоплюють всю структуру певних відомостей про явища суспільного життя, зміст і значення норм, принципів поведінки, тобто знання. В структуру переконань обов’язковим компонентом входять певні особисто значущі знання. Зростання ролі закладів вищої освіти як центрів культури, знань та досліджень у культурному, соціальному і науково-технічному розвитку свідчить, що майбутнє людства все більше залежить від сучасних університетів. Академічна культура є складною композицією важливих цінностей і принципів, норм, традицій, способів діяльності, які приймаються академічною спільнотою, а формування та відтворення основних її принципів пов’язані не тільки з університетським середовищем, а й інститутом вищої освіти в ціломуThe article highlights the features of the components of the new academic culture of research and teaching staff. It is proved that the concept of academic culture is multifaceted and combines psychological-pedagogical and educational-methodical culture at the university, values, traditions, norms, rules of scientific research, and about scientific speech culture, culture of high spirituality and morality, communication with students, culture of scientific work. and social, moral responsibility for the results, the culture of tolerance and pedagogical optimism, which is formed in the cultural and educational space of higher education. Academic culture is a set of ways and methods of activity of the university community, its systemic integrated quality, which reflects the achieved level of development. It acts as a set of social norms and values ​​that are not genetically inherited, but formed historically and inherent in a particular social system. Academic culture includes certain phenomena, processes, relationships that qualitatively distinguish research and teaching staff, students and administrative and economic staff of universities from other communities and social groups of society and are the result of social interaction. The main elements of academic culture are the knowledge and beliefs that guide members of the academic community in their daily activities and that determine their spiritual position. Beliefs are characterized by the inseparability of intellectual-rational, sensory-emotional and volitional components. Beliefs cover the entire structure of certain information about the phenomena of social life, the content and meaning of norms, principles of behavior, ie knowledge. The structure of beliefs includes certain, personally significant knowledge. The growing role of higher education institutions as centers of culture, knowledge and research in cultural, social and scientific and technological development shows that the future of mankind is increasingly dependent on modern universities. Academic culture is a complex composition of important values and principles, norms, traditions, methods of activity adopted by the academic community, and the formation and reproduction of its basic principles is associated not only with university environment, but also the institute of higher education in general
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білавич Г. В., Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Назва : Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Паралельн. назви :Іssues of foreign language education development in foreign countries through the dimension of scientific discourse of ukrainian comparativists (late ХХ – early ХХІ century)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ -- HISTORY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті проаналізовано стан дослідженості питання щодо розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Зазначено, що українські компаративісти, досліджуючи іншомовну освіту в державах закордоння (зазвичай у вимірі аналізу освітніх систем тих чи інших країн), роблять акцент на творчому використанні європейського та світового досвіду, зокрема на актуалізації вивчення іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти України. Сучасні вчені доходять висновку, що для здобувача української іншомовної освіти важливі не тільки такі показники, як володіння лексикою і граматикою мови, що вивчається, а й соціокультурна та комунікативна компетентність. Українська компаративістика має серйозні напрацювання щодо дослідження іншомовної освіти держав закордоння, започатковані ще у 90-х рр. ХХ ст. І досі важливими для сьогодення є творчі здобутки лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України (Г. Єгоров, Л. Волинець, О. Локшина, Б. Мельниченко, О. Першукова та ін.). Сучасні компаративісти активно розробляють питання формування іншомовної компетенції здобувачів освітиThe article analyzes the state of research on the development of foreign language education in foreign countries through the measurement of the scientific discourse of Ukrainian comparativists (late XX – early XXІ century). It is noted that the globalization trends of modern society set new requirements for foreign language education, increased the role of the personality of a pupil/student and teacher/professor as subjects of the educational process, constantly cooperating and developing, conducting educational and cultural dialogue in the following areas: knowledge, culture communications, the latest communication technologies, etc. An important role in this process is given to Ukrainian comparativists, who in the early 90’s of the XX century began to study the evidence of the development of foreign language education in the leading countries of the world and to acquaint with it scientists, educators who began to creatively use international educational achievements in the field of language education, in particular on the formation of communicative competence of schoolchildren. Back in the late 90’s of the XX century some scientists (N. Abashkina, A. Vasyliuk, K. Korsak, N. Lavrychenko, O. Lokshyna, O. Pershukova, L. Pukhovska, etc.) emphasized that in the scientific discourse abroad foreign language education is considered as a competence/result of education, therefore there is a need to pay special attention to the language training of students, means and forms of foreign language learning, to rethink the essence of communicative competence of pupils and students. A thorough study of this problem began in the early 2000s, which led to the expansion of the thematic range of scientific studies, strengthening their interdisciplinary focus. Ukrainian comparativists, researching foreign language education in foreign countries (usually by the analysis of educational systems of certain countries), emphasize the creative use of European and world experience, in particular the actualization of foreign language learning in secondary and higher education in Ukraine. Modern scholars conclude that for the applicant of Ukrainian foreign language education is important not only such indicators as knowledge of vocabulary and grammar of the language being studied, but also socio-cultural and communicative competence. Ukrainian comparative studies has serious work on the study of foreign language education in foreign countries, initiated in the 90s of the XX century. The creative achievements of the laboratory of comparative pedagogy of the Institute of Pedagogy of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (G. Egorov, L. Volynets, O. Lokshina, B. Melnychenko, O. Pershukova, etc.) are still important for today. Modern comparativists are actively working on the formation of foreign language competence of students
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузеватых Л. С., Валуйских Д. В., Воронина Т. А., Емельянова Т. Г., Андреева Л. А., Алфеева Л. Ю., Мясоедов Н. Ф.
Назва : Сравнительное изучение физической зависимости к пролиновому аналогу дерморфина и морфину
Місце публікування : Экспериментальная и клиническая фармакология: Науч.-теор. журн./ РАМН, Рос. науч. о-во фармакологов. - М.: Фолиум, 2005. - Т. 68, № 3. - С. 16-19 (Шифр 71484/2005/68/3)
Предметні рубрики: Пептид-- аналог
Морфин-- фарм
Синдром отмены
Животные-- эксперим
Дорморфин
Знаний приобретения способность
Сравнительные исследования-- обуч
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литовченко І. Ю., Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Сідаш Ю. В.
Назва : Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 10-13 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-головна: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепаха О. Л., Гаджула Н. Г., Горай М. А.
Назва : Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів
Паралельн. назви :Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494 (Шифр ВУ80/2019/23/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мнемоника
Анотація: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтюMedical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чечельницкая С. М., Михеева А. А., Возвышаева И. В.
Назва : Теория и практика обучения жизненным навыкам. Часть 2.Результаты собственных исследований
Місце публікування : Школа здоровья. - 2002. - № 2. - С. 13-21 (Шифр 73482/2002/2)
MeSH-головна: СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шишелова А. Ю.
Назва : Выращивание крыс в социально-обогащенной среде изменяет их исследовательскую активность и способность к обучению
Місце публікування : Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - Москва, 2000. - Т. 50, № 4. - С. 667-675 (Шифр 70286/2000/50/4)
MeSH-головна:
КРЫСЫ -- RATS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING

ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)