Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Инвалиды-дети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Нагорна, О. Б.
    Оцінка якості життя дітей, що потребують неонкологічної паліативної допомоги [Текст] = Monitoring of assessment of hand functioning of children in need of non-oncological palliative care / О. Б. Нагорна, Л. Л. Примачок. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 94-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (психология, реабилитация)
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE (тенденции)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
КОСТНО-МЫШЕЧНЫЕ ЛЕЧЕБНЫЕ МАНИПУЛЯЦИИ -- MUSCULOSKELETAL MANIPULATIONS (использование, методы, организация и управление, психология, тенденции)
РЕЧЕВЫХ И ЯЗЫКОВЫХ РАССТРОЙСТВ РЕАБИЛИТАЦИЯ (ВНЕШ) -- REHABILITATION OF SPEECH AND LANGUAGE DISORDERS (NON MESH) (методы, организация и управление, тенденции)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы, психология, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Визначення змісту якості життя можна сформулювати як задоволення цінностей, цілей і потреб індивіда через актуалізацію його здібностей або способу життя, як загальну оцінку добробуту в різних сферах життя, що включає фізичні, психологічні, соціальні, економічні та духовні аспекти. Мета дослідження: проаналізувати показники якості життя педіатричних пацієнтів неонкологічної паліативної групи. Методи дослідження: узагальнення науково-методичних літературних джерел, використання опитувальника оцінки якості життя дитини з інвалідністю QI-Disability та проведення анкетування батьків стосовно функціонування їх дитини. Дослідження проводилося на базі Рівненського навчально-реабілітаційного центру «Особлива дитина». Участь у дослідженні взяли 47 (100%) дітей: в основній групі ‑ 24 дитини, у групі порівняння – 23 дитини. Дослідження проводилося упродовж 12 міс. Результати дослідження. Якість життя дітей, які потребують паліативної допомоги, вивчалася за допомогою анкетування батьків, яке включало такі домени: комунікація, зоровий контакт, можливість задоволення особистих потреб, наявність деформацій скелетного сегменту, якість сну, наявність болю, відвідування школи чи позашкільних закладів, наявність друзів. Опитувальник оцінки якості життя дитини з інвалідністю QI-Disability містить блоки запитань, які характеризують: позитивні, негативні емоції, фізичне здоров’я, соціальне функціонування, незалежність, дозвілля. Програма терапії включала танцювально-рухову терапію, арт-терапію, піктограми, ігротерапію, вертикалізацію, участь у шкільних та позашкільних заходах. Контрольне оцінювання показало в основній групі статистичну значущість результатів анкетування батьків та опитувальника QI-Disability у всіх доменах, у групі порівняння статистичної значущості не виявлено. Висновки. Оцінка якості життя повинна стати частиною комплексної діагностики педіатричного пацієнта з інвалідністю. Це сприятиме вибору інноваційних, обґрунтованих, доцільних засобів терапії для забезпечення необхідної життєвої парадигми як цих дітей, так і їх родин
The definition of the content of the quality of life can be formulated as the satisfaction of the values, goals and needs of an individual through the actualization of his abilities or lifestyle, as a general assessment of well-being in various spheres of life, which includes physical, psychological, social, economic and spiritual aspects. The purpose of the study: to analyze the dynamics of quality of life indicators in children of non-oncological palliative group. The following methods included generalization of scientific and methodological literary sources, empirical methods (description, comparison, measurement), the method of theoretical knowledge (axiomatic), general logical methods (analysis, synthesis), analysis of the results of the QI-Disability assessment. questionnaire on the quality of life of a disabled child and questionnaires from parents regarding the functioning of their child. The study was conducted on the basis of the Rivne educational and rehabilitation center «Special Child». 47 (100%) children took part in the study. Children's palliative patients were distributed as follows: 24 children in the main group, 23 children in the comparison group. The pediatric palliative patients who participated in the study had diagnoses and pathological conditions that met the criteria for defining a pediatric patient in need of palliative care. The study was conducted over a period of 12 months. Research results. Parent questionnaires regarding their child's functioning and quality of life included the following areas: communication, eye contact, ability to meet personal needs, presence of skeletal segmental deformities, sleep quality, presence of pain, presence of school or extracurricular activities, and presence of friends. Domains were assessed on a five-point Likert scale. The control assessment showed the statistical significance of the results in the main group for all sections of the questionnaire; no statistical significance was found in the comparison group.The main scales of the QI-Disability Questionnaire that are assessed cover the main parameters for measuring the quality of life of children. The control assessment showed that social interaction in the main group was 277 points better than in the comparison group; negative emotions – in the main group 233 points better than in the comparison group; positive emotions – in the main group 161 points better than in the comparison group; leisure and recreation – in the main group 287 points better than in the comparison group; physical health – in the main group 157 points better than in the comparison group; independence – in the main group 180 points better than in the comparison group. Conclusions. In Ukraine, there are not enough clinical reports on the study of the quality of life of children with disabilities who have complex disorders of motor skills, speech, communication, and cognitive abilities.The International Classification of Functioning is the basis for selecting questionnaire components to assess the quality of life of a child in need of palliative non-oncological care. Assessing the quality of life of a disabled child should become part of a comprehensive diagnosis of a disabled child patient. This will facilitate the selection of innovative, evidence-based, adequate therapies that provide the necessary lifestyle for both these children and their families
Дод.точки доступу:
Примачок, Л. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Дитяча ендокринологія в Україні. Аналіз показників надання спеціалізованої медичної допомоги дітям у 2019 році [Текст] / Н. Б. Зелінська [та ін.] // Український журнал дитячої ендокринології. - 2020. - N 1. - С. 5-17. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (кадры, организация и управление, статистика)
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY (кадры, организация и управление, статистика)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
ЭНДОКРИННОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- ENDOCRINE SYSTEM DISEASES (смертность, эпидемиология)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (статистика)
Анотація: Проаналізовано статистичні показники надання ендокринологічної допомоги дітям у 2019 р. в Україні в цілому і в регіонах, їх динаміку за останні 5 років. Наведено дані щодо кадрового забезпечення дитячої ендокринологічної служби, стаціонарної допомоги дітям з ендокринними хворобами, інвалідності внаслідок ендокринної патології, котра протягом останніх років невпинно зростає (цукровий діабет, гіпотиреоз тощо), захворюваності та поширеності злоякісних хвороб ендокринних залоз у дітей, а також дані реєстрів дітей з деякими ендокринними хворобами (форми цукрового діабету, патологічна низькорослість, порушення статевого диференціювання (ПСД)). Висвітлено проблемні питання надання спеціалізованої допомоги дітям із хворобами ендокринної системи
У 2019 р. в Україні зареєстровано 1613 дітей віком до 18 років із низькорослістю, які потребують лікування препаратами гормону росту, зокрема 1147 дітей з гіпофізарним і гіпофізарно‑церебральним нанізмом, 303 — із синдромом Тернера, 73 — із синдромом Рассела — Сільвера, 46 — із синдромом Прадера — Віллі, 13 — із низькорослістю, які народились малими для гестаційного віку, 16 — із нанізмом унаслідок хронічної ниркової недостатності. Щороку кількість таких хворих зростає в середньому на 10 %. Ці діти отримують лікування препаратами гормону росту за кошти державного бюджету
Дод.точки доступу:
Зелінська, Н. Б.
Глоба, Є. В.
Руденко, Н. Г.
Руденко, О. В.
Стешенко, І. Є.
Кавецька, Ю. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Деякі питання встановлення лікарсько-консультативними комісіями інвалідності дітям [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 917 від 21 листопада 2013 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 3-10


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (законодательство и юриспруденция)
ИНВАЛИДНОСТИ СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- DISABILITY EVALUATION
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід впровадження та застосування методу професора Козявкіна в Україні та світі [Текст] / О. О. Кучмар [та ін.] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - N 1. - С. 25-33. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (реабилитация)
Анотація: Одним із порівняно нових методів реабілітації пацієнтів з дитячим церебральним паралічем є система інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації, відома також як метод професора Козявкіна, названа так за ім’ям її автора. В основі системи реабілітації лежить полімодальний підхід із застосуванням різнобічних методів впливу на пацієнта. Шляхом стимуляції компенсаторних можливостей дитячого організму та активування пластичності мозку ця система створює в організмі дитини новий функціональний стан, що відкриває можливості для швидшого моторного та психічного розвитку дитини. Результативність та ефективність нової технології реабілітації сприяла міжнародному визнанню цього методу. Він упроваджений та успішно використовується не лише в Україні, але й у низці країн світу. Протягом останніх майже 30 років за методом професора Козявкіна пройшли курс лікування понад 74 000 пацієнтів із 63 країн світу. Система реабілітації динамічно удосконалюється та розширюється завдяки інтенсивній та ґрунтовній науковій роботі, що традиційно пов’язана з лікувальним процесом. Сформована за довгі роки дослідницької та практичної роботи трускавецька школа реабілітації широко відома в Україні і світі. Усі лікувальні установи, де використовується метод професора Козявкіна, впровадили та дотримуються міжнародних стандартів якості у сфері профілактики, діагностики, лікування та медичної реабілітації. Колектив Міжнародної клініки відновного лікування відкритий до співпраці, обміну досвідом, навчання фахівців та проведення спільних наукових досліджень
One of the relatively new methods for rehabilitation of the children with infantile cerebral paralysis is a system of intensive neurophysiologic rehabilitation known as the method of Professor Koziavkin. This system is based on multiple approach using various techniques impacting a patient. The system contributes to create a new functional state in a child by stimulating compensation abilities of a child’s organism and activating brain plasticity that opens the door to faster motor and mental development of a child. The inferiority and effectiveness of a new technique ensures international recognition of this me-thod. It has been implemented and usefully employed not only in Ukraine but internationally as well. Over last 30 years more than 74,000 patients from 63 countries were cured using Koziavkin’s method. The rehabilitation method is dynamically developing and is widely spread due to the intensive and solid scientific work, traditionally associated with direct cure. Research and practical experience of Truskavet School of Rehabilitation has ben accumulated for a long period and is known both in Ukraine and other countries. All health-care centers using Koziavkin’s method implemented international quality standards for prevention, diagnosis, treatment and medical rehabilitation and maintain them. The group of International Rehabilitation Clinic is open for cooperation, sharing experiences, training professionals and performing common scientific researches
Дод.точки доступу:
Кучмар, О. О.
Волошин, Б. Д.
Волошин, Т. Б.
Тончина, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Деякі питання встановлення лікарсько-консультативними комісіями інвалідності дітям [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 917 від 21 листопада 2013 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 7. - С. 12-18


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Мартинюк, В. Ю.
    Концептуальні засади допомоги дітям з обмеженням життєдіяльності [Текст] / В. Ю. Мартинюк // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - N 1. - С. 14-24. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (реабилитация)
РЕАБИЛИТАЦИИ ЦЕНТРЫ -- REHABILITATION CENTERS
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
Анотація: У статті наведені основні світові концепції допомоги дітям з обмеженням життєдіяльності: соціальної педіатрії (соціал-педіатричних центрів), послуг раннього втручання, «Крок за кроком». Наведена порівняльна характеристика концепцій. Рекомендовано створити в Україні законодавчу базу для впровадження запропонованих концепцій допомоги дітям з обмеженням життєдіяльності та їх родинам
The article presents the main world Concepts of assistance to children with limitation of functional activity: social pediatrics (social-pediatric centers), early intervention services, step by step. A comparative description of Concepts is presented. It is proposed to create in Ukraine a legislative framework for the implementation of the proposed Concepts for the assistance to children with disabilities and their families
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Савіна, О. М.
    Клініко-епідеміологічні особливості вродженої і спадкової очної патології у дітей [Текст] = Clinical and epidemiologic features of congenital and hereditary eye diseases in children / О. М. Савіна, С. О. Риков // Архів офтальмології України. - 2019. - Т. 7, № 1. - С. 11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СЛЕПОТА -- BLINDNESS (врожденный, генетика, диагностика, патофизиология, эпидемиология)
СЛАБОВИДЯЩИЕ -- VISUALLY IMPAIRED PERSONS (статистика)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (статистика)
ГЛАЗНЫЕ БОЛЕЗНИ НАСЛЕДСТВЕННЫЕ -- EYE DISEASES, HEREDITARY (генетика, диагностика, патофизиология, эпидемиология)
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
Анотація: Актуальність. Спадкові та вроджені хвороби очей становлять 60–90 % усіх причин інвалідизуючого зниження зору в дітей. Лікування таких захворювань є малоефективним, а заходи щодо їх профілактики потребують суттєвого вдосконалення. Мета. З’ясування структури та клініко-епідеміологічних особливостей вродженої та спадкової офтальмопатології серед дитячого населення. Матеріали та методи. Були обстежені учні інтернатів для сліпих і слабозорих (максимально зосереджений контингент таких дітей у цих закладах — до 90 %), діти із психоневрологічною патологією (для визначення офтальмологічних проявів при синдромальних ураженнях) міста Києва та діти з вродженою і спадковою очною патологією, які зверталися до Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (НДСЛ «Охматдит»). Діагностика генетично детермінованої патології органа зору трактувалась як підозра на спадкову патологію за результатами офтальмологічного обстеження, портретного методу та сімейного анамнезу. Діти з підозрою на очну патологію спадкового характеру скеровувалися для верифікації діагнозу до медико-генетичного центру НДСЛ «Охматдит». Результати. Під час дослідження виявлено, що спадкова та вроджена патологія очей значно обтяжує здоров’я дитячого населення. Спадкові захворювання органа зору учнів інтернатів для сліпих і слабозорих представлені 55 нозологічними формами переважно з аутосомно-домінантним типом успадкування — (40,00 ± 6,61) %. Найчастіше траплялася патологія сітківки і судинного тракту — (30,18 ± 3,53) %, зорового нерва — (24,85 ± 3,32) %, окорухового апарату — (13,61 ± 2,64) %. У (26,04 ± 3,38) % вони мали синдромальний характер. Ці хворби в (79,29 ± 3,12) % маніфестували при народженні, що визначає можливі терміни їх ранньої діагностики та початку реабілітації. Серед дітей із психоневрологічною патологією виявлено перевагу аномалій рефракції та патологію окорухового апарату, що були проявами синдромальних уражень. Висновки. Доведено, що існує можливість підозри генетично детермінованого характеру патології очей на основі результатів амбулаторного обстеження та збору сімейного анамнезу офтальмологом на амбулаторному прийомі
Background. The purpose of the study was to determine the structure of congenital and hereditary ophthalmopathology in children. Materials and methods. Boarding students from the schools for blind and visually impaired, schools for students with psychoneurological disorders and children with inherited eye pathology during their visit to Okhmatdyt Children’s Hospital were examined. Results. The study has found that hereditary and congenital eye pathology significantly burdens the children’s population. Hereditary diseases in students of boarding schools for blind and visually impaired included 55 nosological forms with mainly AD mode of inheritance ((40.00 ± 6.61) %). The most frequent diseases were retinal and vascular tract pathology ((30.18 ± 3.53) %), optic nerve pathology ((24.85 ± 3.32) %), the disorders of oculomotor system ((13.61 ± 2.64) %) and in (26.04 ± 3.38) % cases they were syndromal. In (79.29 ± 3.12) % cases, these diseases manifested at birth, which determines the possible terms of early diagnosis and early rehabilitation. Among children with neuropsychiatric disorders refractive errors and pathology of oculomotor system were more frequent, those demonstrated syndrome-based eye lesions. Conclusions. It is possible to suspect genetically determined character of the eye pathology basing on the results of outpatient examination and taking family medical history by ophthalmologist
Дод.точки доступу:
Риков, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мартинюк, В. Ю.
    Основні концепції реабілітаційної допомоги дітям з обмеженням життєдіяльності [Текст] / В. Ю. Мартинюк // НейроNEWS. - 2019. - № 1. - С. 16-23


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (законодательство и юриспруденция, классификация, реабилитация)
ИНВАЛИДНОСТИ СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- DISABILITY EVALUATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ДЛЯ ИНВАЛИДОВ -- HEALTH SERVICES FOR PERSONS WITH DISABILITIES (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНАЯ КЛАССИФИКАЦИЯ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ, ОГРАНИЧЕНИЙ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЗДОРОВЬЯ -- INTERNATIONAL CLASSIFICATION OF FUNCTIONING, DISABILITY AND HEALTH (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ТАБЛИЦЫ -- TABLES
Анотація: Відповідно до статті 1 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» (2005 р.), термін «обмеження життєдіяльності» трактується як повна або часткова втрата внаслідок захворювання, травми або вродженої вади здатності чи можливості самообслуговування, самостійного пересування, спілкування, ­орієнтації, контролювання своєї поведінки. Зокрема, до категорії ­дітей з обмеженням життєдіяльності належать особи ­дитячого віку з інвалідністю, а також із загрозою ­формування ­інвалідності. Цей термін відповідає поняттю disability, одному з основних положень Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я (МКФ). 2001 р. Всесвіт­ня орга­нізація охорони ­здоров’я (ВООЗ) прийняла МКФ, а 2007-го затвердила МКФ для дітей і підлітків (­ICF-CY). Згідно з розпоряд­жен­ням Кабінету ­Міністрів України (КМУ) від 27 грудня 2017 р. № ­1008-р «Про ­затверд­жен­ня ­плану заходів з упровад­жен­ня в Україні Міжнародної ­класифікації функціонування, обмежень життєді­яльності та здоров’я і Міжнародної класифікації функціону­вання, ­обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і під­літків», наказом Міністерства охорони здоро­в’я (МОЗ) України від 23.03.2018 № 552 схвалений план заходів щодо ­введення в практику зазначених класифікацій (ICF, ­ICF-CY)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Качмар, О. О.
    31-ша щорічна конференція Європейської академії дитячої неповносправності [Текст] / О. О. Качмар // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - N 5. - С. 130-132


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
Анотація: 21–25 травня 2019 року в Парижі відбулась 31–ша щорічна конференція Європейської академії дитячої неповносправності (European Academy of Childhood Disability). Цього року конференція зібрала рекордну кількість учасників — більше 1300 з 67 країн світу, у тому числі 10 фахівців з України
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гончар, Ю. О.
    Міжособистісна поведінка молодих людей зі статусом дитини-інваліда у контексті їхньої життєвої перспективи та інтеграції у суспільство / Ю. О. Гончар // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 1. - С. 23-27


MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (психология)
ПОВЕДЕНИЕ -- BEHAVIOR
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Анотація: Проаналізовано особливості міжособистісної поведінки молодих людей зі статусом дитини−інваліда у двох вікових періодах − юності та дорослішання. Розглянуто потреби включення, контролю та афекту з позиції очікуваної поведінки та суб’єктивної потреби індивіда. Досліджено вплив вираженості цих чинників на сприйняття життєвої перспективи та соціалізацію осіб зі статусом дитини−інваліда
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)