Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Интеллект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-31 
1.


   
    Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students [Текст] / T. B. Snizhko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 165-169. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Анотація: An important component of the educational program is to ensure professional erudition, development of clinical thinking (CT), the formation of students’ basic practical skills. In the year of the pandemic, it is especially difficult to really promote the development of these components of professional development in students, and modern pedagogical teaching methods, despite their effectiveness in the offline learning process, need development, improvement during distance learning. The need for the formation of CT students was determined by the founders of medicine many centuries ago, important in the creation of professional thinking was the psychological and pedagogical relationship "teacher-student-patient". Unfortunately, today this chain is lost, but the need to form analytical and exploratory thinking in medical students is extremely important, so it is necessary to revise and analyze the pedagogical methodology for modernization and use in distance learning. CT is an element of future professional activity with the help of which an algorithm of actions in specific clinical situations is created, it is the ability to identify and analyze, as well as to search and evaluate relevant information to achieve the appropriate conclusion. This article tries to conduct a conceptual analysis of the pedagogical methodology of CT formation and the possibility of their application in the conditions of distance learning of the discipline "obstetrics and gynecology". New technological programs are necessary for modeling simulation training. The main tasks of higher medical school are to achieve maximum development of intellectual abilities of the student, in the online format this can be achieved through the use of "virtual patients", situational tasks and cases, game techniques and clarity. However, methods of CT assessment and finding a strategy for its development are also important, as it is a key element of doctors’ daily practice. In the 21st century, students need to think through their development, be able to work in teams, distinguish between relevant and irrelevant information from the patient, and be multilingual and highly developed so that they can be effective in all disciplines. These are the characteristics that are expected of modern medical students. However, when faced with unspecified emergencies, they are unable to make the right clinical decisions, leading to accidents. The reason for this is the lack of CT skills among young doctors, so the formation begins in school, adapting to the conditions created by the pandemic. Medical schools should teach the principles of scientific methodology and evidence-based medicine, including analytical and critical thinking, throughout the curriculum. It is important to develop a professional algorithm for the development of CT in each teacher, in order to rely on the development stimulus not only on the theoretical basis of students, but also on the ability to analyze clinical situations, and what is important to act properly algorithmically. Attention should be paid to the psychological and pedagogical aspects and approaches to the development of each student in particular. Moreover, there is no consensus on the most effective learning model for teaching CT skills and clinical considerations, and this skill is not effectively tested in medical schools, so the analysis of existing methods and their application in distance learning is extremely important
Важливою складовою освітньої програми є забезпечення професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення (КМ), формуванню у студентів основних практичних навичок. В рік пандемії особливо важко справді посприяти розвитку даних складових професійного розвитку в студентів, а сучасні педагогічні методи навчання, незважаючи на їхню ефективність в оф-лайн навчальному процесі, потребують розвитку, вдосконалення в час дистанційного навчання. Необхідність формування в студентів клінічного мислення було визначено основоположниками медицини вже багато століть назад, важливим у створенні професійного мислення був психологічно- педагогічний зв’язок «викладач-студент-пацієнт». На жаль, сьогодні даний ланцюг втрачено, але необхідність формування аналітико-пошукового мислення в студентів медичних вузів є надзвичайно важливою, тому необхідний перегляд та аналіз педагогічної методології для модернізації та використання їх в умовах дистанційного навчання. Клінічне мислення - це елемент майбутньої професійної діяльності за допомогою її створюється алгоритм дій в конкретних клінічних ситуаціях, це здатність ідентифікувати та аналізувати, а також шукати та оцінювати відповідну інформацію для досягнення відповідного висновку. Ця стаття намагається провести концептуальний аналіз педагогічної методології формування критичного мислення та можливість застосування їх в умовах дистанційному навчанні дисципліни «акушерство та гінекологія». Нові технологічні програми є необхідними для моделювання симуляційного навчання. Основними завданнями вищої медичної школи є досягнення максимального розвитку інтелектуальних здібностей студента, в онлайн форматі цього можливо досягти завдяки використанню методів «віртуальних пацієнтів», ситуаційних задач та кейсів, ігрові методики та наочності
Дод.точки доступу:
Snizhko, T. B.
Vorobiy, V. D.
Snizhko, S. S.
Churpiy, I. K.
Shpilchak, L. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Gordon, N.
    дефицит железа и интеллект [Текст] / N. Gordon // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского : Журнал им. Сперанского. - 2005. - № 1. - С. 92-97

Рубрики: Анемия железодефицитная--осл

   Интеллект


   Дети, развития нарушения


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Pearce, E. N.
    Недостатність йоду легкого та помірного ступенів у ранньому терміні вагітності асоціюється зі зниженним рівнем вербального IQ у дітей [Текст] / E. N. Pearce // Здоров’я жінки. - 2020. - № 1. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ИОД -- IODINE (дефицит)
НЕЙРОБИХЕВИОРАЛЬНЫЕ СИМПТОМЫ -- NEUROBEHAVIORAL MANIFESTATIONS
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (диагностика, этиология)
Анотація: Відомо, що дефіцит йоду тяжкого ступеня у матері пов’язаний із низьким рівнем IQ у нащадків. Однак вплив дефіциту йоду легкого та середнього ступенів на нейрокогнітивні наслідки у дітей залишається недостатньо вивченим, а дослідження, проведені в різних когортах, продемонстрували дещо неоднакові результати. Вплив насиченості йодом організму матері в різні терміни гестації на нейро­розвиток дитини раніше не вивчався
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Багоцкий, С. В.
    Загружающийся интеллект [Текст] / С. В. Багоцкий // Химия и жизнь-XXI век. - 2000. - № 9. - С. 42-45


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бачинський, П.
    Роль українських лікарів у збереженні та розвитку інтелектуального потенціалу української нації [Текст] / П. Бачинський // Лікарський вісник. - 2004. - Т. 49, № 1. - С. 48-55


MeSH-головна:
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ЭТНИЧЕСКИЕ ГРУППЫ -- ETHNIC GROUPS (психология, этнология)
УКРАИНА -- UKRAINE (этнология)
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Белова, Е. С.
    Соотношение интеллектуальных и творческих показателей одаренности в дошкольном возрасте [Текст] / Е. С. Белова, Е. И. Щебланова // Школа здоровья. - 2002. - № 1. - С. 19-27


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ
СКЛОННОСТИ -- APTITUDE (физиология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (физиология)
Дод.точки доступу:
Щебланова, Е. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бережной, В. В.
    Интеллект ребенка и йодный дефицит: механизмы негативного влияния и пути профилактики [Текст] / В. В. Бережной, М. Е. Маменко // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 41-45


MeSH-головна:
ИОД -- IODINE (дефицит, терапевтическое применение)
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM (лекарственная терапия, осложнения, профилактика и контроль)
ГИПОТИРЕОЗ ВРОЖДЕННЫЙ -- CONGENITAL HYPOTHYROIDISM (профилактика и контроль)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (действие лекарственных препаратов)
Дод.точки доступу:
Маменко, М. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Вегетативные корреляты индивидуальных различий временных параметров и результативности интеллектуальной деятельности человека [Текст] / Т. Д. Джебраилова [и др.] // Физиология человека. - 2013. - Т. 39, № 1. - С. 94-102


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE (иммунология, физиология)
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ДАННЫХ -- DATA MINING (методы)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (физиология)
Дод.точки доступу:
Джебраилова, Т. Д.
Коробейникова, И. И.
Дудник, Е. Н.
Каратыгин, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Волошин, О. С.
    Оцінка складових структури інтелекту та ефективності нервових процесів у осіб юнацького віку [Текст] = Assessment of components of intellect and efficiency of the nervous processes in the youthful people / О. С. Волошин // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2016. - № 3. - С. 19-22


MeSH-головна:
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
ВЫЗВАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЫ ЗРИТЕЛЬНЫЕ -- EVOKED POTENTIALS, VISUAL
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Динамика параметров альфа-активности ЭЭГ и вариабельности сердечного ритма при интеллектуальной деятельности [Текст] / Т. Д. Джебраилова [и др.] // Физиология человека. - 2015. - Т. 41, № 6. - С. 36-48. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
АЛЬФА-РИТМ -- ALPHA RHYTHM (физиология)
ИМПУЛЬСОВ АНАЛИЗ -- WAVELET ANALYSIS
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE (физиология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (физиология)
ПСИХОМОТОРНАЯ АКТИВНОСТЬ -- PSYCHOMOTOR PERFORMANCE (физиология)
Дод.точки доступу:
Джебраилова, Т. Д.
Коробейникова, И. И.
Каратыгин, Н. А.
Дудник, Е. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Зимина, И. С.
    Мотивация в процессе становления интеллектуальной пассионарности студентов [Текст] / И. С. Зимина, Ю. В. Кошкарова // Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 49-61

Рубрики: Мотивация

   Интеллект


   Студенты--обуч--психол


   Психология


Дод.точки доступу:
Кошкарова, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Измерь свой стресс [Текст] // Здоровье. - 2006. - № 11. - С. 12

Рубрики: Стресс

   Интеллект


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Каменская, В. Г.
    Изменения кардиоритма и его стохастических параметров у первоклассников с нормальным нервно-психическим развитием и у детей с речевыми нарушениями в ситуации интеллектуальной деятельности [Текст] / В. Г. Каменская, С. В. Зверев // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2002. - Т. 52, № 2. - С. 166-174


MeSH-головна:
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (физиология)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (патофизиология)
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE (физиология)
ДЕТИ -- CHILD
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Дод.точки доступу:
Зверев, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Касаткина, Э. П.
    Снижение интеллектуального потенциала населения в йоддефицитных регионах [Текст] / Э. П. Касаткина // Лечащий врач. - 2006. - № 2. - С. 6-10

Рубрики: Иод--деф

   Зоб эндемический--осл


   Интеллект


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ковалевский, В. А.
    Некоторые интеллектуальные особенности младших школьников с хроническими соматическими заболеваниями [Текст] / В. А. Ковалевский // Сибирский психологический журнал. - 1998. - № Вып.7. - С. 65-67


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мочалова, А. А.
    Состояние здоровья интеллектуально одаренных детей [Текст] / А. А. Мочалова // Современная педиатрия. - 2012. - № 5. - С. 166-168

Рубрики: Здоровья состояние--дети

   Интеллект


   Школьники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Муратова, Ш. Т.
    Влияние болезни Грейвса на психокогнитивное состояние детей и взрослых [Текст] : (обзор литературы) / Ш. Т. Муратова, С. И. Исмаилов // Міжнародний неврологічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 167-171. - Библиогр.: с. 169-170


MeSH-головна:
ЗОБ ДИФФУЗНЫЙ ТОКСИЧЕСКИЙ -- GRAVES DISEASE (осложнения, психология)
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ -- NEUROLOGIC MANIFESTATIONS
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (этиология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
ДЕТИ -- CHILD
ВЗРОСЛЫЕ -- ADULT
Дод.точки доступу:
Исмаилов, С. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Пак, В.
    Сколько головой о стенку ни стучи... [Текст] / В. Пак, Н. Коршунова // Здоровье. - 2005. - № 10. - С. 18-20

Рубрики: Интеллект

Дод.точки доступу:
Коршунова, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Пластунов, Б. А.
    Фізичний та інтелектуальний розвиток вступників вищого медичного навчального закладу (ВМНЗ) [Текст] / Б. А. Пластунов, М. О. Ковалів // Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 3. - С. 51-55


MeSH-головна:
ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАРТЫ -- GROWTH CHARTS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Ковалів, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Посилкіна, О. В.
    Теоретичні аспекти ідентифікації інтелектуального капіталу фармацевтичного підприємства [Текст] / О. В. Посилкіна, О. В. Козирєва // Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 3-9

Рубрики: Интеллект

   Капиталовложения


   Фармацевтическая промышленность


Дод.точки доступу:
Козирєва, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)