Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Интеллекта оценки тесты<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


    Євтушенко, Р. К.
    Взаємозв’язок ефекту Струпа з деякими показниками психофізіологічних функцій і коефіцієнтом інтелекту людини [Текст] / Р. К. Євтушенко // Фізіологічний журнал. - 2009. - Т. 55, № 2. - С. 63-65

Рубрики: Интеллекта оценки тесты

   Психофизиология--физиол


   Психомоторная активность--физиол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    До застосування тесту Айзенка для оцінки нервово-психічного розвитку школярів в умовах екологічного пресингу [Текст] / В. С. Хільчевська [та ін.] // Буковинський мед.вісник. - 1998. - Т. 2, № 4. - С. 98-100


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Дод.точки доступу:
Хільчевська, В. С.
Нечитайло, Ю. М.
Ковтонюк, Н. І.
Сорокман, Т. В.


Знайти схожі

3.


    Завденко, Н. Н.
    Задержки раннего нервно-психического развития: подходы к диагностике [Текст] / Н. Н. Завденко // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2015. - Т. 60, № 5. - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагноз)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ ВРОЖДЕННЫЕ -- GENETIC DISEASES, INBORN (диагноз)
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (диагноз, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Зарядка для ума [Текст] // Здоровье. - 2014. - № 11. - С. 114-115


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Логановський, К. М.
    Визначення рівня преморбідного інтелекту з використанням шкали інтелекту Векслера для дорослих як ефективний засіб верифікації та експертизи нейрокогнітивного дефіциту в учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС [Текст] / К. М. Логановський, К. В. Куц // Український неврологічний журнал. - 2018. - N 1. - С. 46-55


MeSH-головна:
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (психология)
ЧРЕЗВЫЧАЙНЫХ СИТУАЦИЙ ЛИКВИДАТОРЫ -- EMERGENCY RESPONDERS (психология)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты)
ВЕКСЛЕРА ШКАЛЫ -- WECHSLER SCALES (стандарты)
ЧЕРНОБЫЛЬСКАЯ ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- CHERNOBYL NUCLEAR ACCIDENT
Анотація: Мета — визначити нейропсихологічні особливості когнітивних розладів при хронічній цереброваскулярній патології у віддалений період після Чорнобильської катастрофи в учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (УЛНА) з використанням шкали інтелекту Векслера для дорослих (WAIS), оцінити ступінь когнітивного дефіциту на підставі різниці між преморбідним (до аварії) та актуальним загальним коефіцієнтами інтелекту (IQ). Матеріали і методи. Нейропсихологічне обстеження з використанням адаптованої версії WAIS для російської популяції (Филимоненко, Тимофеев, 2012) проведено 138 особам. Для статистичного аналізу сформовано дві групи: основну (УЛНА, опромінені в дозах понад 20 мГр, n?=?100) та порівняння (об’єднана група зовнішнього (24 неекспоновані особи) та внутрішнього (14 осіб, опромінених у дозах до 20 мГр) контролю, n?=?38). Визначали три показники актуального і преморбідного IQ: повний IQ, вербальний IQ та невербальний або перфомансний IQ. Когнітивний дефіцит оцінювали на підставі різниці між цими показниками. Преморбідний IQ розраховували за рівнянням регресії B. Gao (2000). Аналізували профіль оцінок за 11 субтестами WAIS. Результати. Середні рівні актуального вербального, невербального та загального IQ в обох групах відповідали «нормальному» значенню. Проте в основній групі рівень актуального загального та вербального IQ виявився нижчим, ніж у групі порівняння (p?‹?0,01). Групи статистично значущо (p?=?0,001) відрізнялися за різницею між актуальним невербальним та вербальним IQ (pIQ – vIQ). В осіб основної групи виявлено помірний дефіцит актуального загального IQ (p?‹?0,01) та вербального IQ (р?‹?0,001) порівняно з преморбідним рівнем інтелекту. В основній групі спостерігали селективне зниження оцінок за окремими, переважно вербальними, субтестами WAIS: «Обізнаність» (p =?0,017), «Тямущість» (p?=?0,000), «Арифметичний» (p?=?0,009) «Схожість» (p?=?0,023), «Повторення цифр» (p?=?0,002), «Словниковий» (p?=?0,04) та «Послідовні малюнки» (p?=?0,02). Виявлено лінійний регресійний зв’язок з радіаційною дозою оцінок за субтестом «Відсутні деталі» при опроміненні в дозах понад 0,3 Гр. Висновки. За дії малих доз іонізуючого випромінювання (понад 20 мГр) спостерігається легкий та помірний інтелектуальний дефіцит за рахунок переважного зниження вербального IQ, що може свідчити про прискорене радіаційне старіння головного мозку. Виявлено лінійний регресійний зв’язок з радіаційною дозою оцінок за субтестом «Відсутні деталі» при опроміненні в дозах понад 0,3 Гр, що може свідчити про дозозалежний дефіцит перцептивної уваги в осіб, опромінених у зазначеному діапазоні доз. Оцінка преморбідного IQ є надійним критерієм експертизи втрати когнітивного функціонування. Найбільш радіовразливі нейроанатомічні структури — неокортекс та кортико­лімбічна система в лівій домінантній півкулі.
Дод.точки доступу:
Куц, К.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Маменко, М. Є.
    Порушення розумового розвитку у дитини: причини та можливості попередження [Текст] / М. Є. Маменко, І. В. Романкевич, Г. А. Шлєєнкова // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - N 3. - С. 46-53. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагностика, профилактика и контроль, терапия, этиология)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Порушення розумового розвитку, або розумова відсталість, є не тільки тяжким випробуванням для дитини та її родини, але й проблемою для системи охорони здоров’я країни. Відсутність єдиної термінології та уніфікованих підходів до діагностики не дають змоги визначити реальні масштаби проблеми, але вважається, що розумова відсталість спостерігається приблизно в 1–3% населення світу та переважає у країнах із низьким і середнім рівнем доходів. Розумова відсталість може маніфестувати в дітей різного віку, мати різний ступінь виразності та різний потенціал ефективності корекції, що робить своєчасну діагностику важливим, але й досить складним завданням. Підходи до виявлення порушень розумового розвитку різняться залежно від віку дитини
Мета — ознайомити широке коло лікарів із принципами діагностики, можливого медикаментозного втручання та реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку. Висвітлено такі основні питання: найчастіші причини порушень розумового розвитку; вплив неповноцінного харчування на розвиток розумової відсталості; діагностика порушень розумового розвитку в дітей різного віку; важливі елементи об’єктивного обстеження у виявленні порушень розумового розвитку; оцінка інтелекту з розрахунком коефіцієнта IQ; можливості профілактики та корекції порушень розумового розвитку у дітей. Затримка розумового розвитку має залишатися в центрів особливої уваги лікарів різних спеціальностей з огляду на широкий спектр причин, які до неї призводять. Особлива роль у питаннях вчасної діагностики порушень ментальних функцій, виявлення можливих причин, створення плану обстеження належить фахівцям загальної практики. Від них також залежить профілактика форм розумової недостатності, пов’язаних із нераціональним харчуванням, недостатньою увагою з боку батьків до виховання дитини, впливом різних факторів середовища. У багатьох випадках розумову відсталість і загальні порушення розвитку легше попередити, ніж лікувати
Дод.точки доступу:
Романкевич, І. В.
Шлєєнкова, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи [Текст] = Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
Анотація: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення
The work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Попов, В. Е.
    Мультимедийные тесты в преподавании дерматовенерологии [Текст] / В. Е. Попов, А. В. Иванов, С. С. Пучнин // Российский журнал кожных и венерических болезней. - 2002. - № 6. - С. 81-83


MeSH-головна:
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (обучение)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (обучение)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Дод.точки доступу:
Иванов, А. В.
Пучнин, С. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Роберт Пломін
    Генетика пізнавальних здібностей та порушень інтелекту [Текст] / Роберт Пломін, Джон С.Де Фріз // Світ науки. - 1999. - № 1. - С. 58-63


MeSH-головна:
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- GENETIC RESEARCH
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (статистика)
Дод.точки доступу:
Джон С.Де Фріз

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Салій, З. В.
    Особливості когнітивного функціонування у хворих з наслідками черепно-мозкової травми [Текст] / З. В. Салій, С. І. Шкробот // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 62-66


MeSH-головна:
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (диагностика, осложнения)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (диагностика)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
ТРЕВОГИ ШКАЛА ТЕСТИРОВАНИЯ -- TEST ANXIETY SCALE
Анотація: Мета — дослідити особливості когнітивного функціонування у пацієнтів з наслідками черепно-мозкової травми (ЧМТ) залежно від тяжкості та катамнезу перенесеної травми. Матеріали і методи. Проведено оцінку когнітивного функціонування з використанням Монреальської шкали когнітивного дефіциту (МоСА-тест) у 367 хворих з наслідками легкої (n = 99), середньої тяжкості (n = 118) і тяжкої (n = 150) ЧМТ і катамнезом травми від 0,5 до 30 років. Неврологічний статус оцінювали за Neurological Outcome Scale for Traumatic Brain Injury (NOS-TBI), рівень тривожності та депресії — за шкалою HADS. Результати. Результати МоСА-тесту у хворих з наслідками ЧМТ різної тяжкості відповідали легкому когнітивному зниженню: легка ЧМТ — (22,21 ± 0,29) бала, середньої тяжкості ЧМТ — (21,36±0,33) бала, тяжка — (21,32 ± 0,28) бала. Статистично значущої різниці між значеннями МоСА-тесту при різній тяжкості ЧМТ не виявлено. Триваліший катамнез травми (понад 6 років) негативно впливав на когнітивне функціонування у хворих з легкою і тяжкою ЧМТ. Висновки. Виявлено чинники, які впливали на формування когнітивного дефіциту: освітній рівень (легка і тяжка ЧМТ), тривожність та депресія (легка ЧМТ з катамнезом до 5 років та середньої тяжкості ЧМТ з катамнезом понад 6 років), вік (середньої тяжкості ЧМТ до 5 років), неврологічний дефіцит (тяжка ЧМТ понад 6 років).
Дод.точки доступу:
Шкробот, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)