Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Интеллекта оценки тесты<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


   
    До застосування тесту Айзенка для оцінки нервово-психічного розвитку школярів в умовах екологічного пресингу [Текст] / В. С. Хільчевська [та ін.] // Буковинський мед.вісник. - 1998. - Т. 2, № 4. - С. 98-100


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Дод.точки доступу:
Хільчевська, В. С.
Нечитайло, Ю. М.
Ковтонюк, Н. І.
Сорокман, Т. В.


Знайти схожі

2.


    Роберт Пломін
    Генетика пізнавальних здібностей та порушень інтелекту [Текст] / Роберт Пломін, Джон С.Де Фріз // Світ науки. - 1999. - № 1. - С. 58-63


MeSH-головна:
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- GENETIC RESEARCH
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (статистика)
Дод.точки доступу:
Джон С.Де Фріз

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Федоренко, О. Є.
    Емоційно-психологічний статус захворівших за даними тесту Айзенка [Текст] / О. Є. Федоренко // Український медичний альманах. - 1999. - № 2. - С. 145-148


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY (тенденции)
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL

Знайти схожі

4.


    Свидерская, Н. Е.
    Пространственная организация ЭЭГ при активизации творческих процессов [Текст] / Н. Е. Свидерская, Т. Н. Дащинская, Г. В. Таратынова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 3. - С. 393-401


MeSH-головна:
ИМПУЛЬСОВ АНАЛИЗ -- WAVELET ANALYSIS
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Дод.точки доступу:
Дащинская, Т. Н.
Таратынова, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Попов, В. Е.
    Мультимедийные тесты в преподавании дерматовенерологии [Текст] / В. Е. Попов, А. В. Иванов, С. С. Пучнин // Российский журнал кожных и венерических болезней. - 2002. - № 6. - С. 81-83


MeSH-головна:
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (обучение)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (обучение)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Дод.точки доступу:
Иванов, А. В.
Пучнин, С. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Євтушенко, Р. К.
    Взаємозв’язок ефекту Струпа з деякими показниками психофізіологічних функцій і коефіцієнтом інтелекту людини [Текст] / Р. К. Євтушенко // Фізіологічний журнал. - 2009. - Т. 55, № 2. - С. 63-65

Рубрики: Интеллекта оценки тесты

   Психофизиология--физиол


   Психомоторная активность--физиол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Скиталінська, О.
    Їжа для високого IQ / О. Скиталінська // Науковий світ. - 2011. - № 3. - С. 12

Рубрики: Интеллект

   Интеллекта оценки тесты


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Зарядка для ума [Текст] // Здоровье. - 2014. - № 11. - С. 114-115


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Завденко, Н. Н.
    Задержки раннего нервно-психического развития: подходы к диагностике [Текст] / Н. Н. Завденко // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2015. - Т. 60, № 5. - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагноз)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ ВРОЖДЕННЫЕ -- GENETIC DISEASES, INBORN (диагноз)
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (диагноз, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Салій, З. В.
    Особливості когнітивного функціонування у хворих з наслідками черепно-мозкової травми [Текст] / З. В. Салій, С. І. Шкробот // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 62-66


MeSH-головна:
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (диагностика, осложнения)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (диагностика)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
ТРЕВОГИ ШКАЛА ТЕСТИРОВАНИЯ -- TEST ANXIETY SCALE
Анотація: Мета — дослідити особливості когнітивного функціонування у пацієнтів з наслідками черепно-мозкової травми (ЧМТ) залежно від тяжкості та катамнезу перенесеної травми. Матеріали і методи. Проведено оцінку когнітивного функціонування з використанням Монреальської шкали когнітивного дефіциту (МоСА-тест) у 367 хворих з наслідками легкої (n = 99), середньої тяжкості (n = 118) і тяжкої (n = 150) ЧМТ і катамнезом травми від 0,5 до 30 років. Неврологічний статус оцінювали за Neurological Outcome Scale for Traumatic Brain Injury (NOS-TBI), рівень тривожності та депресії — за шкалою HADS. Результати. Результати МоСА-тесту у хворих з наслідками ЧМТ різної тяжкості відповідали легкому когнітивному зниженню: легка ЧМТ — (22,21 ± 0,29) бала, середньої тяжкості ЧМТ — (21,36±0,33) бала, тяжка — (21,32 ± 0,28) бала. Статистично значущої різниці між значеннями МоСА-тесту при різній тяжкості ЧМТ не виявлено. Триваліший катамнез травми (понад 6 років) негативно впливав на когнітивне функціонування у хворих з легкою і тяжкою ЧМТ. Висновки. Виявлено чинники, які впливали на формування когнітивного дефіциту: освітній рівень (легка і тяжка ЧМТ), тривожність та депресія (легка ЧМТ з катамнезом до 5 років та середньої тяжкості ЧМТ з катамнезом понад 6 років), вік (середньої тяжкості ЧМТ до 5 років), неврологічний дефіцит (тяжка ЧМТ понад 6 років).
Дод.точки доступу:
Шкробот, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)