Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Информатика медицинская<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-38 
1.


    Санников, А. Г.
    Опыт информатизации судебно-психиатрической экспертной службы в субъекте Российской Федерации [Текст] / А. Г. Санников // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2008. - № 2. - С. 49-53. - Библиогр.: 13 назв.

Рубрики: Судебная медицина

   Информатика медицинская


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інтернет-ресурси з кардіології в Україні. [Текст] // Український кардіологічний журнал. - 2004. - № 2. - С. 123-124

Рубрики: Интернет

   Информатика медицинская


   Кардиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Саволюк, С. И.
    Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору [Текст] = Methodological basis of self-training in terms of innovative educational and information space / С. И. Саволюк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.1. - С. 129-132. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Аналізуються існуючі методологічні та технічні можливості для якісної трансформації та адаптації традиційних навчальних засобів сучасними інформаційно-комунікаційними методами в прогресивні креативні освітні технології, що дозволять підвищити ефективність та результативність медичної освіти згідно вимог та запитів сучасності та суспільства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Топ-5 самых читаемых статей по педиатрии на портале Medscape.com в 2018 г [Текст] // Дитячий лікар. - 2019. - N 1. - С. 38-39. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБЗОР -- REVIEW
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (организация и управление, статистика, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (организация и управление, тенденции)
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA (использование, организация и управление, тенденции)
Анотація: Исследование, опубликованное в The Journal of the American Medical Association осенью 2018 г., было направлено на то, чтобы определить, может ли прием витамина D снизить риск развития рецидивирующего визинга у недоношенных грудных детей негроидной расы [1]. Случайным образом было отобрано 300 младенцев, которых разделили на две группы. Конечным результатом считалось заявление родителей о рецидивирующем свистящем дыхании до достижения ребенком возраста 12 мес. Приблизительно 37% детей имели семейную историю пищевой аллергии, более 2/3 родились в семьях с историей экземы, и в обеих группах у более чем 60% детей семейный анамнез был отягощен астмой
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Радзішевська, Є. Б.
    Результати розвідувального аналізу віддалених наслідків лікування хворих на рак щитоподібної залози / Є. Б. Радзішевська // Укр. радіол. журн. - 2018. - Т. 26, N 1. - С. 31-37


MeSH-головна:
ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- THYROID NEOPLASMS
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ОЦЕНКА -- OUTCOME ASSESSMENT (HEALTH CARE)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Анотація: Мета роботи. Проведення розвідувального аналізу бази даних перебігу та післялікувального скринінгу хворих на рак щитоподібної залози (РЩЗ) для виявлення статистично значущих залежностей між катамнестичними даними анамнезу хворих і перебігом захворювання та фактом появи відстрочених онкологічних наслідків лікування захворювання. Проаналізовано 215 паперових історій хвороби та внесено до електронної бази даних інформацію про перебіг захворювання 68 пацієнтів за критеріями або появи будь-якого злоякісного захворювання через 3 і більше років після проведеного лікування, або появи віддалених терапевтичних ускладнень. Онкологічні наслідки мали 33 пацієнти, у 35 осіб були лише терапевтичні наслідки. Статистичну обробку проведено методами непараметричної статистики за допомогою пакета програм Statistica Basic Academic 13 for Windows. Хворі на РЩЗ, які на віддалених термінах після лікування мають онкологічні наслідки, характеризуються більш високим індексом маси тіла; у пацієнтів жіночої статі загальний термін лактації за час репродуктивного періоду у 2,3 разу перевищує аналогічні показники жінок без онкологічних наслідків; prolongatio morbi є більш характерною для пацієнтів із III стадією процесу, а відсутність онкологічних наслідків і поява других раків - для пацієнтів із II стадією процесу; гірші результати на віддалених термінах після спеціального лікування мали пацієнти з першою групою крові. Проведений розвідувальний аналіз катамнестичних даних надав можливість виявити низку статистично значущих залежностей, які не були очевидними без відповідної математичної обробки. Розширення обсягу робочого масиву електронних даних надасть можливість одержати додаткову інформацію, що має клінічну та наукову цінність.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Різничок, С. В.
    Статистичний аналіз академічної успішності з медичної інформатики студентів медичного факультету Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / С. В. Різничок, О. Є. Басалкевич // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2016. - Том 22, N 3. - С. 66-72


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление, статистика)
Дод.точки доступу:
Басалкевич, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кулаков, А. А.
    История развития медицинских информационных систем [Текст] / А. А. Кулаков, С. С. Серегин // Стоматология : Науч.-практ. рецензируемый журн. - 2015. - Т. 94, № 6. - С. 50-53. - Библиогр.: с. 52-53 . - ISSN 0039-1735


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (история)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Дод.точки доступу:
Серегин, С. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Кравець, Н. О.
    Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики [Текст] / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 63-67


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение)
Дод.точки доступу:
Семенець, А. В.
Климук, Н. Я.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Календарь медицинских конференций в виде приложения на телефоне [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 10. - С. 24


MeSH-головна:
МОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ -- MOBILE APPLICATIONS (использование)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Анотація: В начале каждого года формируется Реестр съездов, конгрессов, симпозиумов и научно-практических конференций. Порой разобраться в этом списке и найти то, что нужно, оказывается очень непросто. Украинские специалисты в 2016 году разработали мобильное приложение «МСА Украина» — календарь медицинских конференций, который значительно упрощает поиск интересующих событий
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    ЭЛЕКТРОННАЯ ПОЧТА: что это такое и зачем она нужна врачу [Текст] // Участковый врач. - 2016. - № 10. - С. 8-10


MeSH-головна:
ПОЧТА ЭЛЕКТРОННАЯ -- ELECTRONIC MAIL (использование)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (методы, организация и управление)
Анотація: Жизнь современного человека, живущего в эпоху развитых электронных технологий, тесно связана с использованием сотовой телефонной связи и интернета. И если еще два десятка лет назад наличие мобильного телефона и доступа к сети интернет было скорее исключением, чем правилом, то в настоящее время трудно себе представить человека, который бы не имел подобных возможностей. С мобильной связью все понятно - врачи, как и остальное население Украины, научились пользоваться беспроводными телефонами. Однако с использованием возможностей электронной почты дело обстоит несколько иначе. Редакция журнала «Участковый врач» подготовила специальный материал, из которого вы узнаете, что такое «электронная почта», на каких почтовых сервисах можно создать себе электронный ящик и алгоритм его создания, а также какие преимущества вы сможете получить, обретя собственный электронный почтовый ящик
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Деякі питання щодо договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 410 від 25 квітня 2018 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 3. - С. 8-19


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция)
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS (законодательство и юриспруденция)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (законодательство и юриспруденция)
КОНТРАКТЫ -- CONTRACTS (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Текст] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 9-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Виговська, О. В.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Логінова, І. О.
Черній, О. Ф.
Мозирська, О. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Дзюба, О. Л.
Грищенко, Н. В.
Острополець, М. С.
Скварська, О. О.
Салтанова, С. Д.
Ковтун, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Текст] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (методы, обучение)
Анотація: Карантинні заходи 2020 р. та перехід на дистанційне навчання слугували поштовхом для випробовування тих інформаційних технологій, які раніше були менш затребувані в медичних вищих закладах освіти з огляду на свою освітню специфіку. За нової форми навчання координація навчальної діяльності майбутніх лікарів потребувала якісних змін, що привело до відповідних досліджень у напрямку педагогіки. Зокрема, метою нашого дослідження було проаналізувати особливості організації дистанційного навчання для іноземних студентів-медиків другого курсу з медичної інформатики в умовах карантинних обмежень 2020 р. на прикладі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова
Вимушені умови навчання в онлайн-режимі принесли новий досвід і вплинули на розвиток інформаційної культури викладачів та студентів. Протe залишається частина серйозних питань (наприклад, щодо якості отриманих знань, умінь, навичок студентів), розв’язання яких потребує більш розвинутих інформаційних технологій з покращеними функціональними можливостями порівняно з тими, що використовуються нами зараз.
The quarantine measures of 2020 and the transition to distance learning served as an impetus for testing those information technologies that were previously less in demand in medical higher education institutions due to their educational specifics. Under the new form of education, the coordination of educational activities of future doctors required qualitative changes, which led to appropriate research in the field of pedagogy. In particular, the aim of our study was to analyze the features of the organization of distance learning of medical infromatics for foreign medical students of the second year in the quarantine restrictions of 2020 on the example of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University
Forced distance learning have brought new experiences and influenced the development of information culture of teachers and students. However, there are still some serious issues (for example, about the quality of knowledge and skills of students), the solution of which requires more advanced information technology with improved functionality compared to those we use today
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Актуальність використання штучного інтелекту в сучасних умовах освітнього процесу [Текст] = Relevance of the use of artificial intelligence in modern conditions of the educational process / Т. В. Процак [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование, тенденции)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ДИАГНОСТИКА КОМПЬЮТЕРНАЯ -- DIAGNOSIS, COMPUTER-ASSISTED (тенденции)
РЕШЕНИЙ ПРИНЯТИЕ АВТОМАТИЗИРОВАННОЕ -- DECISION MAKING, COMPUTER-ASSISTED
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: У представленій статті розглянуто значущість та впровадження штучного інтелекту в освіті та зокрема в медицині та його вплив на навчальний процес та майбутніх медиків. Автори аналізують, як штучний інтелект трансформує навчання та допомагає майбутнім медичним фахівцям набувати нові навички та знання. Стаття розпочинається оглядом сучасних викликів у медичній освіті та необхідності актуалізувати навчальні плани та методики. Окреслюються різні аспекти використання штучного інтелекту, включаючи віртуальні лабораторії, симуляційні моделі та персоналізоване навчання, які допомагають студентам медичних факультетів отримувати практичні навички та досліджувати клінічні сценарії. Основна увага приділяється також перевагам штучного інтелекту в медичній освіті, таким як зменшення ризику помилок, покращення діагностики та прогнозування, а також підвищення доступності навчальних ресурсів. Автори розглядають можливості взаємодії між системами штучного інтелекту та викладачами медичного профілю для досягнення найкращих результатів. Завершуючи статтю, автори підкреслюють важливість інтеграції штучного інтелекту в медичну освіту, як засіб підготовки компетентних медичних фахівців майбутнього, здатних ефективно працювати в швидкозмінюючому медичному ландшафті та надавати високоякісну медичну допомогу пацієнтам
The implementation of artificial intelligence in education, especially within the field of medicine, is of paramount significance, and this article explores the transformative impact of artificial intelligence on the educational process and the future of medical professionals. This analysis delves into how artificial intelligence technology is revolutionizing learning methods and aiding aspiring doctors in acquiring new skills and knowledge. The article commences with an overview of the current challenges facing medical education, highlighting the pressing need for curriculum updates and innovative teaching methods. These challenges include keeping pace with the rapid advancements in the medical field, ensuring students are adequately prepared for real-world clinical scenarios, and providing access to a diverse range of educational resources. One of the key areas where artificial intelligence plays a crucial role is in providing virtual laboratories and simulation models. These technologies offer a safe and controlled environment for medical students to practice procedures and explore complex clinical situations. Through artificial intelligence-driven simulations, students can refine their diagnostic and problem-solving skills, all while minimizing risks associated with live patient interactions. Personalized learning is another vital component of artificial intelligence in medical education. artificial intelligence algorithms analyze the progress and learning preferences of each student, tailoring the educational content to their individual needs. Moreover, the authors discuss the potential for collaboration between artificial intelligence systems and human medical educators. This partnership can leverage the strengths of both artificial intelligence-driven technologies and the expertise of experienced teachers. In this way, students can benefit from the best of both worlds, ensuring a well-rounded education that combines the efficiency of artificial intelligence with the wisdom and guidance of skilled instructors
Дод.точки доступу:
Процак, Т. В.
Кривецький, В. В.
Проняєв, Д. В.
Ясінський, М. М.
Забродська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Висоцький, А. А.
    Розвиток штучного інтелекту в сучасній медицині [Текст] = Development of artificial intelligence in modern medicine / А. А. Висоцький, О. О. Суріков, С. В. Василюк-Зайцева // Український медичний часопис. - 2023. - № 2. - С. 84-87. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование, статистика, тенденции)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение, организация и управление, тенденции)
ДИАГНОСТИКА КОМПЬЮТЕРНАЯ -- DIAGNOSIS, COMPUTER-ASSISTED (использование, тенденции)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ -- DRUG THERAPY, COMPUTER-ASSISTED (использование, методы, тенденции)
Анотація: У статті представлено огляд сучасного стану і розвитку штучного інтелекту в медичній галузі, існуючі впровадження, показано необхідність впровадження в медичних установах. Мета: дослідити та висвітлити сучасний розвиток штучного інтелекту в галузі охорони здоров’я. Результати. Розглянуто історичні аспекти, сучасний стан розвитку штучного інтелекту, його методів та засобів у різних галузях медицини: кардіології, ортопедії, офтальмології, лабораторній діагностиці. Висновок. Показано актуальність впровадження штучного інтелекту у сфері охорони здоров’я для підвищення точності діагностики, коректного лікування та якості обслуговування пацієнтів, а також зниження робочого навантаження на медичних працівників
The article provides an overview of the current state and development of artificial intelligence in the medical industry, existing implementations, and shows the need for
Дод.точки доступу:
Суріков, О. О.
Василюк-Зайцева, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Богданова, Т. Л.
    Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам [Текст] = Use of mobile applications when teaching medical informatics for dentists-interns / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение)
МОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ -- MOBILE APPLICATIONS (использование, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Анотація: У статті розглянуто можливість використання мобільних додатків для удосконалення викладання медичної інформатики для інтернів-стоматологів. Показано, що традиційна програма для навчання інтернів реалізує два головних напрями: вивчення функціональних особливостей роботи офісних програм та ознайомлення з можливостями програм для статистичної обробки медичних даних. Зазвичай акцент робиться на вивченні статистичних програм, що є цікавим лише інтернам, які планують свою майбутню діяльність пов’язати з наукою. Водночас існує безліч мобільних додатків, які можуть бути корисними лікарю в його практичній діяльності. В даній роботі мобільні додатки пропонується поділити на дві групи: загально-змістовні та спеціальні. Серед найбільш корисних загально-змістовних додатків виділені такі: «3D внутрішні органи анатомія 1.9.8», «Medical Terminologies», «Epocrates», «МБК-10», «Read by QxMD» та «MedAssist». Водночас підкреслюється, що при викладанні медичної інформатики в інтернатурі слід враховувати спеціалізацію майбутніх лікарів, тому для лікарів-стоматологів найбільш корисними можуть бути, наприклад, такі, як: «Dental Patient Education», «Cone Beam CT», «Smile Designer Pro», «Dentist +» або «SimplyCeph». Надається аналіз можливостей кожного додатка. Перспективою подальших досліджень є виявлення педагогічної ефективності використання смарт-технологій для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів
The article explores the possibility of using mobile applications to improve the teaching of medical informatics to dentists-interns. The traditional internship program implements two main areas: explore the functional characteristics of office applications and exploring opportunities programs for statistical processing of medical data. Usually the emphasis is on the study of statistical programs that are of interest only to interns who plan their future activities in science. At the same time, there are many mobile applications that can be useful for the doctor. This paper proposed mobile applications divided into two groups: general and special content. Among the most useful general content applications are marked: “3D Internal Organs of Anatomy 1.9.8”, “Medical Terminologies”, “Epocrates”, “MBK-10”, “Read by QxMD” and “MedAssist”. At the same time, it is emphasized specialization of future doctors should be taken into account when teaching medical informatics in the internship. For this reason, for dentists, the most useful may be, for example, such as “Dental Patient Education”, “Cone Beam CT”, “Smile Designer Pro”, “Dentist +” or “SimplyCeph”. An analysis of the capabilities of each application is provided. The prospect of further research is to identify the pedagogical effectiveness of using smart technologies to shape the professional competence of dentists
Дод.точки доступу:
Пасько, М. І.
Авдусенко, M. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Онлайн-платформа з протоколами на засадах доказової медицини: інформація редакції [Текст] // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 3. - С. 110


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА, ПРАКТИКА -- EVIDENCE-BASED PRACTICE
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Джерела клінічних настанов: інформація редакції [Текст] // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 3. - С. 109


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Січкоріз, О. Є.
    Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти [Текст] = Medical informatics as a prospective component of higher medical education / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: Інформаційні технології можуть змінити спосіб вивчення медицини студентами та медичними працівниками. У медичній освіті застосування симуляційних технологій, віртуальних пацієнтів та електронного навчання перетворилося на педагогічну стратегію у сприянні активному підходу до навчання, орієнтованого на слухачів. Підвищення рівня освіти вимагає визначити, які інформаційні технології, що сприяють навчанню, заслуговують на використання у лікарській діяльності
Мета цієї публікації полягає у висвітленні ролі медичної інформатики у навчальному процесі на до- та післядипломному рівнях та формування компетентності в галузі компʼютерних технологій у професійній підготовці медичних фахівців, зацікавлених стати експертами у розробці, впровадженні та оцінці інформаційно-комунікаційних технологій у медицині
У статті також проаналізовано доцільність та можливість впровадження циклів тематичного удосконалення з медичної інформатики для слухачів післядипломного навчання. Проведення таких циклів є особливо актуальним та необхідним в умовах автоматизації ведення обліку медичних послуг, управління медичною інформацією в електронному вигляді та сприятиме розвитку професійних компетенцій слухачів
Information technology can change the way of study medicine by students and medical professionals. The use of simulation technologies, virtual patients and e-learning in medical education has turned into a pedagogical strategy that promotes an active approach to student-centered learning. Increasing the level of education requires determining which information technologies that promote learning are worthy of use in medical activities
The purpose of this publication is coverage of the role of medical informatics in the educational process at pre- and postgraduate levels and activation of competencies in the field of computer technology in the training of medical professionals who are interested in becoming experts in the development, implementation and evaluation of information and communication technologies in medicine
The article also analyzes the importance and possibility of introducing cycles of thematic improvement in medical informatics for students of postgraduate studies. Carrying out such cycles is especially relevant and necessary in the conditions of automation of accounting of medical services, management of medical information in electronic form and will facilitate the development of professional competencies of medical specialists
Дод.точки доступу:
Лотоцька, Л. Б.
Колач, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 328 від 17 квітня 2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 5. - С. 26-30


MeSH-головна:
ОТПУСК ПО БОЛЕЗНИ -- SICK LEAVE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)