Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Информации и коммуникации средства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Луговцова, Е. И.
    Подготовка статьи для зарубежного рецензируемого журнала: вызов профессионально-личностному развитию преподавателя? [Текст] / Е. И. Луговцова, Т. И. Краснова // Психология в вузе. - 2013. - № 6. - С. 102-114


MeSH-головна:

ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ПУБЛИКАЦИЙ ФОРМАТЫ -- PUBLICATION FORMATS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, стандарты, тенденции)
Дод.точки доступу:
Краснова, Т. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бурлаков, В. В.
    Итерации, интенции и имплицитные мотивы как коммуникативные приемы киноповествования [Текст] / В. В. Бурлаков // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 112-120


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕСТВОВАНИЕ -- NARRATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПОНИМАНИЕ -- COMPREHENSION (физиология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету [Текст] / О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 123-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Кл.слова (ненормовані):
КЕЙС-метод
Анотація: Оскільки використання у вищій школі традиційних методів навчання є малоефективним, основні методичні інновації в медичній освіті сьогодні пов’язані саме із застосуванням інтерактивних методів і технологій. Інтерактивні методи навчання, зокрема кейс-метод, використовуються не лише при викладанні клінічних дисциплін, а й теоретичних, зокрема й фармакології. У статті викладено дані аналізу літератури та власний досвід використання кейс-методу у викладанні фармакології. Нами розглянуті основні переваги інтерактивного методу навчання, методологія проведення занять з фармакології з використанням кейс-методу та особливості оцінювання студентів. У статті наведено приклади складання кейсів, особливості використання таких інтерактивних методів, як «мозковий штурм», «дерево рішень» та ін. У результаті аналізу літератури встановлено, що метод case-study впливає на професіоналізацію студентів, формує інтерес та позитивну мотивацію до навчання. При використанні цього методу навчання важливий не стільки кінцевий результат, скільки процес його знаходження, адже саме таким чином розвиваються професійні якості лікаря. Також застосування під час практичних занять з фармакології кейс-методу підвищує ефективність діяльності викладача кафедри та сприяє його професійному зростанню. При цьому викладач виконує роль експерта і консультанта, що допомагає студентові орієнтуватися у світі наукової інформації
Дод.точки доступу:
Олещук, О. М.
Чорномидз, А. В.
Маланчук, С. Л.
Драпак, О. Я.
Іванків, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Саволюк, С. І.
    Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору [Текст] / С. І. Саволюк, В. А. Ходос, Р. О. Балацький // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Аналізуються існуючі методологічні та технічні можливості для якісної трансформації та адаптації традиційних навчальних засобів сучасними інформаційно-комунікаційними методами в прогресивні креативні освітні технології, що дозволять підвищити ефективність та результативність медичної освіти згідно з вимогами та запитами сучасності та суспільства
Дод.точки доступу:
Ходос, В. А.
Балацький, Р. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп [Текст] / І. Г. Купновицька [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
Анотація: У статті відображені сучасні стандарти в галузі освіти, що передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями. Для успішної реалізації особистісного потенціалу кожного студента у навчально-виховному процесі мають бути створені умови для формування таких якостей особистості, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство, критичність мислення, уміння генерувати нові ідеї, здатність приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Вирішенню таких завдань сприяє застосування інтерактивних технологій навчання
Дод.точки доступу:
Купновицька, І. Г.
Фітковська, І. П.
Клименко, В. І.
Губіна, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Брич, В. В.
    Готовність фахівців із реабілітації до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення безперервної реабілітаційної допомоги пацієнтам із травмами [Текст] / В. В. Брич, Н. Ю. Ходаковська // Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (организация и управление)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (использование, организация и управление)
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE (использование)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (реабилитация)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Анотація: Мета: визначити готовність і потенційні можливості використання інформаційно-комунікативних технологій фахівцями з реабілітації для забезпечення ефективної безперервної реабілітаційної допомоги пацієнтам із травмами у сучасних умовах. Об’єкт і методи дослідження. Використано методи системного підходу і системного аналізу, соціологічний та статистичний методи. У дослідженні взяли участь 62 фахівці з реабілітації. Опитування проводили дистанційно за допомогою спеціально розроблених анкет із 25 питань. Результати. 64,5±12,0% респондентів вважають доцільним та ефективним використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та телемедицини в реабілітації. 48,4±12,5% опитаних фахівців вже готові використовувати сучасні комунікаційні технології у проведенні реабілітації пацієнтів в період карантину, 30,6±11,5% зазначили, що готові, але не мають для цього можливості, 21,0±10,2% — не готові, оскільки вважають їх неефективними. 45,2±12,5% респондентів готові долучитися до розробки реабілітаційних онлайн-програм, їх методичного забезпечення, сайтів та сервісів сучасних інформаційних технологій для забезпечення безперервної реабілітації пацієнтів. Визначено основні перешкоди та ризики реалізації телереабілітації, на погляд опитаних фахівців із реабілітації. Висновки. Визначено високий рівень (79,0%) готовності фахівців із реабілітації до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у реабілітації пацієнтів із травмами у своїй практиці та середній рівень (45,2%) готовності долучатися до розробки реабілітаційних онлайн-програм, їх методичного забезпечення, сайтів та сервісів сучасних інформаційних технологій
Дод.точки доступу:
Ходаковська, Н. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Анотація: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Харченко, Н. В.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Баграмян, Жанна.
    Продвижение личного бренда в социальных сетях / Ж. Баграмян // Приватний лікар. - 2018. - N 10. - С. 16


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Назаревич, Л. Т.
    Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя [Текст] = Theoretical and practical approaches to teaching ukrainian as a foreign language at TNTU / Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 56-61


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING
Анотація: У статті йдеться про методику навчання української мови як іноземної та мовну адаптацію студентів-іноземців. Акцентовано на основній меті вивчення цієї дисципліни, а саме: вмінні спілкуватися не лише в навчальному, а й позанавчальному середовищі. Розглянуто традиційні та новаторські підходи, які моделюють реальні життєві ситуації, пропонують проблеми для спільного розв’язання, активізують творчі здібності студентів, мобілізують їхню увагу, навчають їх швидко будувати мовленнєві конструкції, знаходячи відповідні засоби для вираження змісту. Зосереджено увагу на особистісно-орієнтованому підході на заняттях, зокрема, виокремлено ігровий підхід як невимушений спосіб подачі начального матеріалу. Цілісно проаналізовано комунікативну діяльність та її головні компоненти, порушено питання інтеркультурної компетенції. Автори діляться досвідом розробки навчальних посібників і тестових завдань; зручного в користуванні та інформативного дистанційного курсу в системі Atutor, який слугує організацією всього процесу навчання; також додаткових навчальних матеріалів у формі таблиць, схем, вправ, кросвордів, розміщених у соціальній мережі «Фейс­бук». Зазначено, що такий підхід дозволяє здійснювати контроль рівня теоретичних знань, практичних умінь і навичок студентів-іноземців у навчально-тренувальній та ігровій формах. Проаналізовано роль унаочнення як основного принципу ейдетики, а саме: мультимедійні презентації, що уможливлюють одночасно зорове і слухове сприйняття інформації, якісно розроблені слайди, навчальні картки, світлини. Наведено приклади застосування різних методів ейдетики: ланцюжковий, метод поєднання вербального апарату з роботою уяви, метод узгодження фантазії та уяви з умінням чітко висловлювати власні думки, метод фонетичних асоціацій, робота над ейдос-конспектом тощо. Автори наголошують на перевазі навчання в атмосфері психологічної безпеки та комфорту
Дод.точки доступу:
Денисюк, Н. Р.
Гавдида, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Хто володіє інформацією, той володіє світом [Текст] // Фармацевт практик. - 2021. - № 1/2. - С. 3


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
Анотація: «Хто володіє інформацією, той володіє світом», — саме так говорив Натан Ротшильд. І сьогодні цей вислів є особливо актуальним. Ми ризикуємо «загинути» під лавиною інформації, що сходить на нас щодня. Як не розгубитись? Як навчитися відділяти зерна від полови? Це дуже важливі питання, і вони стосуються не тільки політичних новин. На жаль, галузь охорони здоров’я зазнала впливу не дуже чесних політтехнологій — вплив на емоції, нагнітання атмосфери страхів, вивчена безпорадність…
Пандемія COVID-19 змінила наше життя. Змінилось і наше ставлення до сприйняття інформації. Щоб залишатися для вас актуальними, ми вирішили налагодити інтерактивне спілкування. Кожні два тижні на нашому сайті буде проходити опитування, що допоможе нам змінюватись і залишатись корисними для вас, а вам — отримати в подарунок книгу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Materials of international scientific and practical conference :"Professional and communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects", Ternopil, June 4-5, 2020 [Текст] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 2. - С. 6-172


MeSH-головна:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Вацеба, М. О.
    Компетентністний підхід у викладанні внутрішньої медицини [Текст] = Competence approach in internal medicine teaching / М. О. Вацеба // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Анотація: Статтю присвячено проблемі компетентного викладання внутрішньої медицини у студентів ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет». У статті визначаються й обґрунтовуються теоретичні основи та практичні шляхи формування професійної компетентності майбутніх лікарів в умовах сучасної освіти. Зазначається, що для успішного формування професійної компетентності необхідне наступне: формування світогляду та спрямованості особистості, на основі яких відбувається засвоєння студентами знань й умінь; розвиток професійних здібностей у контексті набуття педагогічного досвіду; індивідуально-диференційований підхід у навчальному процесі. У роботі зазначено, що становлення особистості майбутнього фахівця, його професійної спрямованості не може відбуватися стихійно, цей процес вимагає наполегливої праці всіх викладачів. Успіх забезпечується точним знанням цілей та завдань виховання, врахуванням закономірностей, які визначають формування поглядів, переконань, культурних цінностей особистості, вибором ефективних методів і засобів навчання та виховання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Гур’єв, С. О.
    Актуальність застосування методології "Індекс безпеки лікарень" для забезпечення роботи закладів охорони здоров’я за умов надзвичайних ситуацій [Текст] = The Relevance of the Methodology Hospital Safety Index to Ensure Work Health Care Facilities in Emergencies / С. О. Гур’єв, Г. А. Шевчук // Здоров’я чоловіка. - 2019. - N 3. - С. 13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL (организация и управление, тенденции)
БОЛЬНИЦЫ, ОБОРУДОВАННЫЕ ДЛЯ ЧРЕЗВЫЧАЙНЫХ СИТУАЦИЙ -- HOSPITALS, PACKAGED (законодательство и юриспруденция, использование, организация и управление, снабжение и распределение, тенденции)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, снабжение и распределение, тенденции)
Анотація: Мета дослідження: проаналізувати існуючі методи щодо забезпечення безпеки лікарень за умов природних та техногенних катастроф, а також діючу нормативно-правову базу щодо безпеки та функціонування закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) під час надзвичайних ситуацій в Україні. Матеріали та методи. Дослідження ґрунтується на аналізі даних наукових та спеціальних джерел інформації щодо стану безпеки лікарень, у тому числі Центру досліджень з епідеміолоґії стихійних лих Католицького Університету Левена (Бельгія), міжнародної бази даних катастроф (International Disaster Database, EM-DAT), офіційних звітах експертів ВООЗ. Методами дослідження були: бібліографічний, синтетичний, формальної логіки. Було проведено логічний аналіз даних, узагальнення результатів, визначення основних причинних факторів недоліків та ризикутворювальних факторів із застосуванням комплексного аналізу даних та комп’ютерних технологій. Результати. Рекомендована ВООЗ до застосування в усіх країнах світу методологія «Індекс безпеки лікарень», що створена для реалізації нового підходу до запобігання негативним наслідкам стихійних лих у секторі охорони здоров’я і зниження їхніх масштабів, допомагає місцевій владі визначити, які установи насамперед потребують проведення відповідних заходів для зменшення уразливості. Пріоритет повинен бути відданий тій установі, де безпека пацієнтів і персоналу схильна до найбільш високого ризику під час лиха, або установі, де є ризик пошкодження обладнання, або потрібні заходи для підтримки працездатності. Встановлено, що діяльність будь-якого ЗОЗ України оцінюють за трьома стандартами: управлінням установою (включно зі службами і кадрами), фінансами та матеріальними ресурсами, а також безпосередньо за медичною діяльністю. За чинним законодавством України нормативні акти, що регламентують діяльність ЗОЗ, не передбачають оцінювання безпеки проведення лікувально-діагностичного процесу в цих закладах при наданні медичної допомоги хворим та постраждалим за умов надзвичайних ситуацій. Виявлено, що в нашій державі повністю відсутні адаптовані до реально діючої системи охорони здоров’я критерії та методи оцінювання безпеки лікарень. Водночас відсутній опис та характеристика ризиків і факторів, що негативно впливають на стан організації лікувально-діагностичного процессу під час надання медичної допомоги постраждалим у надзвичайних ситуаціях, що суттєво знижує можливості ЗОЗ щодо повноцінного функціонування. Заключення. Забезпечення роботи лікарняних закладів за умов надзвичайних ситуацій потребує розробки та впровадження адекватних заходів відповіді з урахуванням наявних ризикутворювальних факторів технічного та функціонального характеру. Методологія визначення «Індексу безпеки лікарень», що використовується в усьому світі, є дієвим інструментом для оцінювання безпеки і уразливості лікарень, прийняття недорогих, високоефективних заходів підвищення безпеки та зміцнення готовності до надзвичайних ситуацій. Дану методологію доречно застосовувати в Україні з урахуванням світового досвіду з її використання, але вона потребує адаптації до реалій національної системи охорони здоров’я та вдосконалення діючих нормативно-правової актів.
The objective: to analyze the existing methods for ensuring the safety of hospitals in the event of natural and man-made disasters, as well as the current regulatory framework for the safety and functioning of the healthcare facility during emergencies in Ukraine. Materials and methods. The study is based on the analysis of data from scientific and specialized sources of information regarding the state of hospital safety, including The Center for the Study of Natural Disaster Epidemiology at the Catholic University of Leuven (Belgium), the International Disaster Database (EMDAT), and official WHO expert reports. Research methods were: bibliographic, synthetic, formal logic. A logical analysis of the data was conducted, summarizing the results, identifying the main causative factors of the deficiencies and the risk creating factors using complex data analys is and computer technologies. Results. WHO-recommended Worldwide Hospital Safety Index methodology, developed to implement a new approach to preventing and reducing the health effects of natural disasters, helps local authorities determine which agencies need to take appropriate action first to reduce vulnerability. Priority should be given to an institution where the safety of patients and staff is at highest risk during a disaster, or to an institution, where there is a risk of equipment damage or where measures are needed to maintain performance. It is established that the activities of any healthcare facilities ofUkraine are evaluated by three standards – management of the institution (including services and personnel), finances and material resources, as well as medical activity. According to the current legislation ofUkraine, the regulations governing the activities of the POPs do not provide for the assessment of the safety of carrying out the medical-diagnostic process in these institutions when providing medical assistance to patients and victims in the event of emergency situations. It is revealed that in our country the criteria and methods of assessment of hospitals’ safety are not fully adapted to the actual health care system, while at the same time there is no description and characterization of risks and factors that adversely affect the state of organization of medical-diagnostic process in the process of providing medical care to the victims in emergency situations that significantly reduce the capacity of healthcare facilities to function properly. Conclusions. Ensuring that hospitals operate in emergencies require the development and implementation of adequate response measures, taking into account the existing risks of technical and functional factors. The worldwide methodology for determining the Hospital Safety Index is an effective tool for assessing the safety and vulnerability of hospitals, adopting low-cost, high-efficiency measures to improve safety and emergency preparedness. It is appropriate to apply this methodology in Ukraine, taking into account the world experience in its use, but it requires adaptation to the realities of the national health care system and improvement of the existing legal acts
Дод.точки доступу:
Шевчук, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Прудка, Л. М.
    Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану [Текст] / Л. М. Прудка // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ТЕЛЕВИДЕНИЕ -- TELEVISION (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
Анотація: В нас відмічається зростання інформатизації та ролі інформаційно-комунікативних технологій. Крім того, почали активно використовуються цифрові технології на телебаченні. Сьогодні весь світ значно перенасичений великим обсягом засобів масової інформації, що сприяють функціонування на належному рівні інформаційного простору і відповідно надання новинного матеріалу всім громадянам. У зв’язку з цим, за допомогою мас-медіа відбувається прямий та опосередкований вплив на свідомість глядацької аудиторії, тобто їх заохочення до конкретних цілей та завдань. Особливо вагомий вплив вони здійснюють на поведінку сучасної молоді. Як відомо, будь-яка діяльність кожного громадянина не може реалізовуватися без комунікації, тому між ними впродовж усього життя здійснюється обмін інформацією на вербальному та невербальному рівні, що надає можливість контролювати поведінку та свідомістю членів суспільства (Орховська Л.А., 2011). Тому, саме за рахунок інформації та комунікації можна істотно змінити вже сформовані погляди, насаджувати нові думки та вкорінити їх
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання [Текст] = Communication as a component of simulation training competence / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (снабжение и распределение, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Медична освіта в Україні є невід’ємною частиною національної системи освіти та охорони здоров’я. Медична освіта особливо важлива та актуальна на сьогоднішній день, в умовах війни, коли підвищуються вимоги до майбутнього професіонала. Симуляційне навчання – обов'язковий компонент професійної підготовки, що використовується як модель професійної діяльності з метою надання можливостей кожному навчитися виконувати професійну навичку чи її елемент відповідно до професійних стандартів надання медичної допомоги. У змісті поняття педагогічної компетентності інтегруються теоретичні психолого-педагогічні знання, практичні вміння, досвід і важливі для педагогічної роботи якості особистості, серед яких варто відзначити потребу самовдосконалення, наявність критичного мислення, прагнення до творчості, любов до професії. Мета роботи - визначити роль комунікацій як складової компетенції у навчанні в умовах сучасних реалій. Матеріал і методи. Проаналізовано роль комунікації, як складової компетенції симуляційного навчання та дані доступних вітчизняних і зарубіжних публікацій, що містять інформацію про ймовірні шляхи вдосконалення вищої медичної освіти. Результати та обговорення. Вектор медичної освіти спрямований насамперед на формування компетенцій, які, відповідно, направлені на освітню діяльність: лекції, семінари, дистанційні модулі тощо. Проте саме теоретична база є першим етапом на шляху до засвоєння всієї матриці компетенцій спеціаліста, а отримані знання вимагають подальшого підкріплення практичними вміннями. Перший практичний досвід «без страху» за неправильне виконання і без ризику для пацієнта студент отримує саме за допомогою симуляційної методики. Симуляційні методи навчання вже досить широко увійшли до сучасного освітнього процесу і, незалежно від ступеня складності манекена, використовуються на практичних заняттях для формування загальнопрофесійних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста. Основою, на якій будується тренінг, є знання, тому їх слід проводити після засвоєння теоретичного матеріалу на лекціях, семінарах, круглих столах, відео-конференціях та подальшої оцінки рівня набутих знань (опитування, тестування). Таким чином, тренінг – це процес активного навчання, метою якого є закріплення знань та засвоєння умінь та навичок. У традиційному розумінні симуляційний тренінг являє собою практичне заняття з використанням симуляційних технологій, що включає поглиблене вивчення теоретичного матеріалу на попередньому етапі і виконання прикладних практичних завдань із наступним зворотним зв'язком, наприклад, розбором результатів заняття самими студентами спільно з викладачем на дебрифінгу. Висновки. Розвиток медичної освіти та підготовка конкурентноспроможного фахівця є актуальним питанням сучасної освіти, тим паче в умовах воєнного стану в країні. Виникає необхідність впровадження нових методів та підходів до формування професійних якостей майбутнього медичного фахівця. В умовах реформування медичної освіти, на основі отриманих теоретичних знань важливим є підвищення рівня професіоналізму через покращення практичної взаємодії студента з пацієнтом. Симуляційне відпрацювання практичних компетенцій, підвищення рівня комунікативних навичок дозволить сформувати стійкі кваліфікаційні навики випускників вищих медичних закладів, що, відповідно, дозволить забезпечити практичну охорону здоров’я висококваліфікованими фахівцями
Medical education in Ukraine is an integral part of the national system of education and health care. Medical education is especially important and relevant today, in the conditions of war, when the requirements for the future professional are increasing. Simulation training is a mandatory component of professional training, which is used as a model of professional activity in order to provide opportunities for everyone to learn to perform a professional skill or its element in accordance with professional standards of providing medical care. The content of the concept of pedagogical competence integrates theoretical psychological and pedagogical knowledge, practical skills, experience, and personal qualities important for pedagogical work, among which it is worth noting the need for self-improvement, the presence of critical thinking, the desire for creativity, and love for the profession. Aim. To determine the role of communications as a component of competence in education in the conditions of modern realities. Materials and methods. The role of communication as a component of the competence of simulation training and the data of available national and foreign publications containing information on possible ways to improve higher medical education are analyzed. Results and discussion. The vector of medical education is aimed primarily at the formation of competencies, which, accordingly, are directed to educational activities: lectures, seminars, remote modules, etc. However, it is the theoretical base that is the first stage on the way to mastering the entire matrix of specialist competencies, and the acquired knowledge requires further reinforcement with practical skills. The student gets the first practical experience "without fear" of incorrect execution and risk for the patient precisely with the help of simulation techniques. Simulation teaching methods have already become quite widespread in the modern educational process and, regardless of the degree of complexity of the mannequin, are used in practical classes to form the general professional and professional competencies of the future specialist. The basis on which the training is built is knowledge, so they should be conducted after learning the theoretical material at lectures, seminars, round tables, video conferences and further assessment of the level of acquired knowledge (surveys, tests). Thus, training is a process of active learning, the purpose of which is to consolidate knowledge and master skills. In the traditional sense, simulation training is a practical session using simulation technologies, which includes an in-depth study of theoretical material at the previous stage and the implementation of applied practical tasks with subsequent feedback, for example, analysis of the results of the session by the students themselves together with the teacher at a debriefing. Conclusions. The development of medical education and training of a competitive specialist is an urgent issue of modern education, especially in the conditions of martial law in the country. There is a need to introduce new methods and approaches to the formation of professional qualities of the future medical specialist. In the conditions of reforming medical education, it is essential to increase the level of professionalism on the basis of the obtained theoretical knowledge through the improvement of the practical interaction of the student with the patient. Simulation training of practical competencies and improvement of communication skills will help develop sustainable qualification skills of graduates of higher medical institutions, ensuring that highly qualified specialists provide practical health care
Дод.точки доступу:
Тодоріко, Л. Д.
Шевченко, О. С.
Єременчук, І. В.
Тодеріка, Я. І.
Денежко, А. В.
Мойсей, Л. В.
Миронюк, А. Р.
Побігун, Д. В.
Качур, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Піскунова, А. Ю.
    Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання [Текст] / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 37


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Анотація: Зі зміною зовнішніх факторів змінюються й умови в організації освітнього процесу фахової пе- редвищої освіти. Розпочинається епоха цифрових, комунікативних, інноваційних компетенцій та можливостей. Завдяки участі в різних вебінарах, онлайн конференціях, практиках, майстер класах та тренінгах ми удосконалюємо свої компетентності та рівень взаємин всіх учасників освітнього процесу. Вдосконалюється взаємодія між викладачами та студентами, пришвидшується обмін інформацією. Мета роботи: є дослідження процесу забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання
Дод.точки доступу:
Кучеренко, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів [Текст] = The potential of the “school of evidence-based medicine” platform for professional development of otolaryngologists / В. І. Попович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі модернізації сучасної системи вищої медичної освіти та інтеграції її у світовий простір. Впровадження системи безперервного професійного розвитку для лікарів поставило нові вимоги до педагогічних технологій та формату навчання, особливо в умовах пандемії COVID-19. Перспективними в цьому плані є медичні освітні платформи, наприклад, «Школа доказової медицини» - інформаційний онлайн ресурс, завдяки якому відбувається взаємодія між носіями та споживачами медичної освіти. Платформа містить різноманітні способи безпосередньої та дистанційної взаємодії, а також передбачає контроль отриманих знань у вигляді електронного тестування. Мета дослідження: проаналізувати можливості платформи «Школа доказової медицини» для отримання професійних компетентностей лікарями отоларингологами з питань діагностики. Для засвоєння професійних компетентностей з питань діагностики на платформі «Школа доказової медицини» для лікарів отоларингологів підготовлено, прочитано та записано цикл лекцій та клінічних розглядів. На конференцію зареєструвалось 4502 лікарів. Відбулось 9476 сесій, тобто в середньому один лікар повертався на сайт для перегляду конференції три рази протягом двох днів. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок, що новими методами безперервного професійного розвитку цікавляться переважно лікарі молодого віку. Практично всі слухачі, 98,33 %, знаходились в Україні. Переважна більшість лікарів, 72,3 %, для перегляду конференції використовують мобільні телефони. Розроблена і запропонована методика може бути використана для покращення професійних компетентностей лікарів оториноларингологів
The paper is devoted to the urgent need for the modernization of the system of higher medical education and its integration into the World educational space. The introduction of the system of continuing professional development for medical specialists has put new demands on teaching technologies and training format, especially in the context of the COVID-19 pandemic. Mastering the learning material depends on the effectiveness of interaction between the participants in the teaching and learning process. Its ultimate objective is to obtain the competencies that ensure specialists’ professional development in their further independent practice. The result depends on teaching technology; needless to say, however, the choice of teaching technology depends on the field of education. This is especially true for medical education, where teaching involves both theory and practice. Therefore, medical education platforms are promising; for example, “School of Evidence-Based Medicine” that is an online information resource due to which providers and recipients of medical education can interact. The platform offers various methods of direct and online interaction including live streaming conferences, broadcasting recorded video lectures, articles, chatbots, as well as provides for the control of the knowledge acquired (e-tests).
A series of lectures and case reports were prepared, recorded, and delivered to otorhinolaryngologists for the purpose of their acquisition of professional competencies in diagnostics. To familiarize otolaryngologists with the possibilities of imaging diagnostic methods in visualizing diseases of the nose and paranasal sinuses, the authors prepared a series of short informative lectures. The lectures devoted to the diagnosis of asthma, or aspirin triad and paranasal sinus mycosis were prepared and delivered by two lecturers (an otolaryngologist and a radiologist), that ensured the acquisition of competencies in all the methods for diagnosing this pathology. After presenting theoretical material, single case reports were offered to physicians for the purpose of mastering and improving the competencies. On October 16-17, 2020, an online event “EPOS CONGRESS 2020 Focus: Rhinosinusitis” was held on the “School of Evidence-Based Medicine” platform in accordance with COVID-19 quarantine restrictions. After listening to the congress reports and using the materials to which our paper is devoted, otolaryngologists had the opportunity to be tested and obtain the certificate, thereby earning 30 Continuing Professional Development points in 2020
Дод.точки доступу:
Попович, В. І.
Дудій, П. Ф.
Кошель, І. В.
Кондрацька, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions [Текст] = Використання інформаційно-освітнього середовища у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти / T. P. Mandzii [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Lately the distant education has started to be popular within the educational sector. From 2014 onward, the most common searches on Google includes a variety of phrases winch connects to a completion of higher education. A new• type of education called «Open education» includes continuity, equal access and personal orientation forms offered to the students
The questionnaires were designed to survey all types of students in both part time and full-time studies. Further the questions were designed to target these two particular groups for a statistical comparison. This activity correlates to another monitoring tool which has been connected to student class activity and module grade achievements which has been reviewed by teachers and lecturers. Although materials and training is checked constantly by tutors in order to comply with the Ukrainian educational legislation. After analysing the results undertaken from the survey, a clear distinction has been made between full time students who are more likely to use Microsoft Office 365 and SharePoint in comparison to part time students
Останнім часом все більшої популярності набуває дистанційна освіта: ще в 2014 році на сторінці Google найчастішим пошуковим питанням була повна вища освіта. Розвиток освіти на основі принципів наступності, рівного доступу, особистісної орієнтації формує концептуально нову модель освіти - «Відкрита освіта». Тому виникає проблема використання відповідних сучасних освітніх технологій
Проаналізувавши форми навчання та знань студентів щодо використання матеріалів, представлених їм у Microsoft Office 365 та SharePoint, звичайно, можна стверджувати, що студенти денної форми навчання частіше використовують сайт для підготовки для пар і тестування навіть вдома
Дод.точки доступу:
Mandzii, T. P.
Kucheriavyi, Yu. M.
Ragrina, Z. M.
Grytsyk, A. R.
Popadynets, O. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Нечитайло, Д. Ю.
    Особливості викладання педіатрії іноземним студентам шостого курсу в умовах воєнного стану [Текст] = Features of teaching of the pediatrics to foreign sixth-year students in the conditions of martial law / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Анотація: На сьогоднішній день дистанційне навчання є надзвичайно актуальним в Україні. У час інтернет- технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Незважаючи на воєнний стан, необхідно продовжувати навчання на всій території країни. Міністерство освіти і науки України рекомендує керівникам закладів вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організацій
The distance learning is extremely relevant in nowadays Ukraine. In the era of Internet technologies, many aspects of our life are transferred to the network, thus accelerating development of the information society and overcoming geographical barriers. Despite the martial law, it is necessary to continue education throughout the country. The Ministry of Education and Science of Ukraine recommends that the heads of higher education institutions conduct the educational process as close as possible to the traditional format, taking into account wartime restrictions and absolute protection of participants in the educational process, to resolve the relevant set of issues with the involvement of student self-government bodies and trade union organizations
Дод.точки доступу:
Міхєєва, Т. М.
Годованець, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)