Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1245)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=История<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-25 
1.


    Убогов, С. Г.
    Застосування апітерапевтичних засобів східними слов’янами: історія та духовні аспекти [Текст] / С. Г. Убогов // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 3. - С. 62-65


MeSH-головна:
АПИТЕРАПИЯ -- APITHERAPY (история, методы, этика)
ПЧЕЛОВОДСТВО -- BEEKEEPING (история, методы, этика)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Безух, Ю.
    Сказання про княгиню Ольгу [Текст] / Ю. Безух // Новая медицина тысячелетия. - 2013. - № 5. - С. 58-64


MeSH-головна:
СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY (история, тенденции)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Загадка столетней давности (или Почему «не сработал» цианистый калий?) [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 28-29


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
КАЛИЯ ЦИАНИД -- POTASSIUM CYANIDE (токсичность, фармакология, химия)
Дод.точки доступу:
Распутин, Григорий Ефимович (1869 - 1916) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Крепость, построенная Всевышним [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № 3. - С. 20-21


Рубрики: Найз

MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Добро пожаловать в Крым [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № Лето. - С. 16-17, 32


MeSH-головна:

ИСТОРИЯ -- HISTORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Графский островок [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № 9. - С. 12-13


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Шенборн, Фридрих Бухгайм \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гаврищак, І. І.
    Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект [Текст] = Wilhelm von Humboldt’s linguo-philosophical system: historical and biographical aspect / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 127-133


MeSH-головна:
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Анотація: У статті на основі аналізу біографічних даних і сфер наукової та суспільної діяльності німецького мислителя, лінгвіста, представника німецького філологічного неогуманізму, державного і політичного діяча, реформатора європейської університетської освіти Вільгельма фон Гумбольдта розглянуто формування лінгвофілософської системи, що визначила магістраль­ні напрямки розвитку європейського і світового мовознавства ХХ–ХХІ століття
З’ясовано, що доповідь «Про порівняльне вивчення мов різних епох їхнього розвитку», прочитана в Берлінській академії наук у 1820 р., стала етапним фактом наукової біографії Гумбольдта, результатом особистого екзистенційного досвіду, свідомого цілеспрямованого накопичення фактів проявів національного духу різних європейських народів, включаючи повноцінні мови й діалекти, міфологічний національний пласт, традиції, культурні артефакти, фольклорні й авторські тексти різних епох. Доведено, що основоположні ідеї лінгвофілософської системи Гумбольдта сформульовані й оприлюднені в праці «Про відмінність статей і її вплив на органічну природу» (1794). Проголошена ним формула «прекрасної єдності» речей і явищ трактувалася як результат діяльності енергії тілесного світу, тому всі його прояви, включаючи людину, її діяння, а також мову (праця «Про Германа і Доротею» Гете», 1798), мають бути враховані, осмислені й систематизовані, як результати функціонування людського духу. Мандрівки Францією, Іспанією та Італією не лише забезпечили Гумбольдта новими естетичними враженнями, але остаточно визначили мовознавчий вектор його досліджень, що завершився оригінальною лінгвофілософською концепцією, в якій ідеальна складова не суперечить матеріальній, а доповнює її: мова є дух, і духом народу є його мова («Про відмінність будови людських мов і її вплив на духовний розвиток людства»)
Дод.точки доступу:
Проців, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Текст] = Іssues of foreign language education development in foreign countries through the dimension of scientific discourse of ukrainian comparativists (late ХХ – early ХХІ century) / Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 5-10


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті проаналізовано стан дослідженості питання щодо розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Зазначено, що українські компаративісти, досліджуючи іншомовну освіту в державах закордоння (зазвичай у вимірі аналізу освітніх систем тих чи інших країн), роблять акцент на творчому використанні європейського та світового досвіду, зокрема на актуалізації вивчення іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти України. Сучасні вчені доходять висновку, що для здобувача української іншомовної освіти важливі не тільки такі показники, як володіння лексикою і граматикою мови, що вивчається, а й соціокультурна та комунікативна компетентність. Українська компаративістика має серйозні напрацювання щодо дослідження іншомовної освіти держав закордоння, започатковані ще у 90-х рр. ХХ ст. І досі важливими для сьогодення є творчі здобутки лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України (Г. Єгоров, Л. Волинець, О. Локшина, Б. Мельниченко, О. Першукова та ін.). Сучасні компаративісти активно розробляють питання формування іншомовної компетенції здобувачів освіти
The article analyzes the state of research on the development of foreign language education in foreign countries through the measurement of the scientific discourse of Ukrainian comparativists (late XX – early XXІ century). It is noted that the globalization trends of modern society set new requirements for foreign language education, increased the role of the personality of a pupil/student and teacher/professor as subjects of the educational process, constantly cooperating and developing, conducting educational and cultural dialogue in the following areas: knowledge, culture communications, the latest communication technologies, etc. An important role in this process is given to Ukrainian comparativists, who in the early 90’s of the XX century began to study the evidence of the development of foreign language education in the leading countries of the world and to acquaint with it scientists, educators who began to creatively use international educational achievements in the field of language education, in particular on the formation of communicative competence of schoolchildren. Back in the late 90’s of the XX century some scientists (N. Abashkina, A. Vasyliuk, K. Korsak, N. Lavrychenko, O. Lokshyna, O. Pershukova, L. Pukhovska, etc.) emphasized that in the scientific discourse abroad foreign language education is considered as a competence/result of education, therefore there is a need to pay special attention to the language training of students, means and forms of foreign language learning, to rethink the essence of communicative competence of pupils and students. A thorough study of this problem began in the early 2000s, which led to the expansion of the thematic range of scientific studies, strengthening their interdisciplinary focus. Ukrainian comparativists, researching foreign language education in foreign countries (usually by the analysis of educational systems of certain countries), emphasize the creative use of European and world experience, in particular the actualization of foreign language learning in secondary and higher education in Ukraine. Modern scholars conclude that for the applicant of Ukrainian foreign language education is important not only such indicators as knowledge of vocabulary and grammar of the language being studied, but also socio-cultural and communicative competence. Ukrainian comparative studies has serious work on the study of foreign language education in foreign countries, initiated in the 90s of the XX century. The creative achievements of the laboratory of comparative pedagogy of the Institute of Pedagogy of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (G. Egorov, L. Volynets, O. Lokshina, B. Melnychenko, O. Pershukova, etc.) are still important for today. Modern comparativists are actively working on the formation of foreign language competence of students
Дод.точки доступу:
Білавич, Г. В.
Височан, Л. М.
Савчук, Б. П.
Кліщ, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чехун, В. Ф.
    До 30-річчя незалежності України : колонка головного редактора / В. Ф. Чехун // Онкологія. - 2021. - Т. 23, № 3. - С. 69-71


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Знакові події в становленні і розвитку нашої держави та суспільства спонукають до аналізу та синтезу здобутків і виявлення проблем, що стримують окремі елементи цивілізаційного розвитку, у тому числі науково-технічний поступ. Незважаючи на те, що державо­творчі та наукові процеси, в яких людина реалізує свої творчі та виробничі плани, відмінні за формою та змістом, в обох існують спільні проблеми, які віддзеркалюють виклики сьогодення. Так, зокрема, найновітніша проблема сучасності — COVID-пандемія — тісно об’єднує інтереси держави і науковців. Водночас епідемія коронавірусної інфекції не знижує вагомість проблем, пов’язаних із виникненням та перебігом злоякісного процесу, а, навпаки, насторожує щодо її можливих канцерогенних наслідків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дячук, Д. Д.
    Локальний протокол медичної допомоги: історичні аспекти розвитку методологи / Д. Д. Дячук, Г. З. Мороз, І. М. Гідзинська // Therapia (Український медичний вісник). - 2013. - № 6. - С. 64-68


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Дод.точки доступу:
Мороз, Г. З.
Гідзинська, І. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Пам’яті професора К. В. Попової (до 90-річчя від дня народження) [Текст] // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 1. - С. 149-151


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Дод.точки доступу:
Попова, Екатерина Васильевна (терапевт ; 1925-2015)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Мамчур, В. Й.
    Дніпровська школа фармакологів: подорож довжиною в 100 років (до 100-річчя кафедри фармакології і клінічної фармакології Дніпропетровської медичної академії). Частина І: 1918-1943 рр. [Текст] / В. Й. Мамчур, В. І. Жилюк, О. Ю. Коваленко // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 101-109. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история, кадры, тенденции)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, тенденции)
Анотація: В статье представлен анализ основных исторических этапов становлення и развития научной школы фармакологов ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины» за 100-летний период существования кафедры фармакологии. Часть І (1918-1943 гг.) посвящена одному из наиболее важных и сложных периодов - первому этапу развития научной школы фармакологов: от момента создания кафедры фармакологии Катеринославского медицинского института в 1918 р., ее первым трудным шагам в организации кафедры и создании ее материально - технической базы, налаживания процесса обучения студентов основам фармакотерапии пациентов, до периода становлення важных научных открытий в экспериментальной и клинической фармакологии и активного научного роста и развития целого направления фармакологической школы в 30-40-е годы ХХ века. Показано, что за первые 25 лет своей научно – педагогической работы кафедра сформировалась в мощную научную школу, которая дала медицинской науке нашей страны выдающихся ученых своего времени, а также сформировала поколение студенческой молодежи и врачей с новым мировоззрением - пониманием важности и ценности научных знаний фундаментальной фармакологии, прикладных знаний рациональной фармакотерапии и клинической фармакологии для повышения качества лечения пациентов в практической медицине
The article presents analysis of the main historical stages of the establishing and development of the scientific school of pharmacology of the SE "Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine" for a 100-year lifetime period of the pharmacology department. Part I (1918-1943) is devoted to one of the most important and difficult periods – the first period of development of scientific school of pharmacologists: since the establishment of the Department of Pharmacology of Katerinoslavsky Medical Institute in 1918, its first difficult steps in the orga­nization of the department and creation of its facilities and equipment base, of establishing training process on the ba­sics of pharmacotherapy, up to the period of formation of important scientific discoveries in experimental and clinical pharmacology and active scientific development of the whole direction of pharmacological school in the 30-40ies of the XX-th century. It is shown that during the first 25 years of scientific and pedagogical work, the department turned into a powerful scientific school, which brought up outstanding scientists of the day to the medical science of our country, and formed a generation of young students and doctors with a new worldview, with understanding the importance and value of scientific knowledge of fundamental pharmacology, applied knowledge of rational pharmacotherapy and clinical pharmacology to improve the quality of patients’ care in practical medicine
Дод.точки доступу:
Жилюк, В. І.
Коваленко, О. Ю.
Днепропетровская медицинская академия

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Гогенцоллерн. Замок в облаках [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № 2. - С. 20-21


MeSH-головна:
АРХИТЕКТУРА КАК ТЕМА -- ARCHITECTURE AS TOPIC (история)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Македонски, В.
    Мы говорим Ленин - подразумеваем Партия! Мы говорим Партия - подразумеваем Ленин! (документальное расследование: когда В.И. Ленин вступил в партию?) [Текст] / В. Македонски // Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 2. - С. 56-61

Рубрики: История

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Виленский, Ю.
    Фатальный диагноз [Текст] / Ю. Виленский // Міжнародний неврологічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 196-197

Рубрики: История болезни

   История


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Безух, Ю.
    Чари Граалю [Текст] / Ю. Безух // Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 5. - С. 33-35

Рубрики: История

   Философия


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Федорова, Г. В.
    О методах исторических исследований [Текст] / Г. В. Федорова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2004. - № 6. - С. 43-45

Рубрики: История

   Исследования, характеристики


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Чекман, І.
    Лікознавство козацької доби [Текст] / І. Чекман // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 2. - С. 37-38

Рубрики: Фармация--ист

   Фармакология--ист


   Украина


   История



Знайти схожі

19.


    Белый, Д. А.
    История, которая нам досталась [Текст] / Д. А. Белый // Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 2. - С. 41-47

Рубрики: История

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Терещенко, Н.
    История на Голгофе / Н. Терещенко // Новая Медицина Тысячелетия. - 2012. - № 5. - С. 34-46

Рубрики: История

   Военная наука--ист


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)