Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1246)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=История<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безух Ю.
Назва : Дмитрій та Мамай
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2011. - № 5. - С. 34-38 (Шифр НУ46/2011/5)
Предметні рубрики: История
Философия
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безух Ю.
Назва : Сказання про княгиню Ольгу
Місце публікування : Новая медицина тысячелетия. - 2013. - № 5. - С. 58-64 (Шифр НУ46/2013/5)
MeSH-головна: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безух Ю.
Назва : Чари Граалю
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 5. - С. 33-35 (Шифр НУ46/2010/5)
Предметні рубрики: История
Философия
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безух Ю.
Назва : Чари Граалю
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2011. - № 2. - С. 36-42 (Шифр НУ46/2011/2)
Предметні рубрики: История
Философия
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Белый Д. А.
Назва : История, которая нам досталась
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 2. - С. 41-47 (Шифр НУ46/2010/2)
Предметні рубрики: История
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виленский Ю.
Назва : Фатальный диагноз
Місце публікування : Міжнародний неврологічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 196-197 (Шифр МУ64/2010/3)
Предметні рубрики: История болезни
История
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврищак І. І., Проців О. Я.
Назва : Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект
Паралельн. назви :Wilhelm von Humboldt’s linguo-philosophical system: historical and biographical aspect
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 127-133 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Анотація: У статті на основі аналізу біографічних даних і сфер наукової та суспільної діяльності німецького мислителя, лінгвіста, представника німецького філологічного неогуманізму, державного і політичного діяча, реформатора європейської університетської освіти Вільгельма фон Гумбольдта розглянуто формування лінгвофілософської системи, що визначила магістраль­ні напрямки розвитку європейського і світового мовознавства ХХ–ХХІ століттяЗ’ясовано, що доповідь «Про порівняльне вивчення мов різних епох їхнього розвитку», прочитана в Берлінській академії наук у 1820 р., стала етапним фактом наукової біографії Гумбольдта, результатом особистого екзистенційного досвіду, свідомого цілеспрямованого накопичення фактів проявів національного духу різних європейських народів, включаючи повноцінні мови й діалекти, міфологічний національний пласт, традиції, культурні артефакти, фольклорні й авторські тексти різних епох. Доведено, що основоположні ідеї лінгвофілософської системи Гумбольдта сформульовані й оприлюднені в праці «Про відмінність статей і її вплив на органічну природу» (1794). Проголошена ним формула «прекрасної єдності» речей і явищ трактувалася як результат діяльності енергії тілесного світу, тому всі його прояви, включаючи людину, її діяння, а також мову (праця «Про Германа і Доротею» Гете», 1798), мають бути враховані, осмислені й систематизовані, як результати функціонування людського духу. Мандрівки Францією, Іспанією та Італією не лише забезпечили Гумбольдта новими естетичними враженнями, але остаточно визначили мовознавчий вектор його досліджень, що завершився оригінальною лінгвофілософською концепцією, в якій ідеальна складова не суперечить матеріальній, а доповнює її: мова є дух, і духом народу є його мова («Про відмінність будови людських мов і її вплив на духовний розвиток людства»)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Гогенцоллерн. Замок в облаках
Місце публікування : Участковый врач. - 2013. - № 2. - С. 20-21 (Шифр УУ57/2013/2)
MeSH-головна: АРХИТЕКТУРА КАК ТЕМА -- ARCHITECTURE AS TOPIC
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Графский островок
Місце публікування : Участковый врач. - 2013. - № 9. - С. 12-13 (Шифр УУ57/2013/9)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Добро пожаловать в Крым
Місце публікування : Участковый врач. - 2013. - № Лето. - С. 16-17, 32 (Шифр УУ57/2013/Лето)
MeSH-головна:
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дячук Д. Д., Мороз Г. З., Гідзинська І. М.
Назва : Локальний протокол медичної допомоги: історичні аспекти розвитку методологи
Місце публікування : Therapia (Український медичний вісник). - 2013. - № 6. - С. 64-68 (Шифр ТУ6/2013/6)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Загадка столетней давности (или Почему «не сработал» цианистый калий?)
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 28-29 (Шифр ФУ17/2016/3)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ -- HISTORY
КАЛИЯ ЦИАНИД -- POTASSIUM CYANIDE
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Крепость, построенная Всевышним
Місце публікування : Участковый врач. - 2013. - № 3. - С. 20-21 (Шифр УУ57/2013/3)
Предметні рубрики: Найз
MeSH-головна: ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Македонски В.
Назва : Мы говорим Ленин - подразумеваем Партия! Мы говорим Партия - подразумеваем Ленин! (документальное расследование: когда В.И. Ленин вступил в партию?)
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 2. - С. 56-61 (Шифр НУ46/2010/2)
Предметні рубрики: История
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Македонски В.
Назва : Мы говорим Ленин- подразумеваем Партия! Мы говорим Партия- подразумеваем Ленин! (документальное расследование: кто основал РСДРП?)
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 5. - С. 56-64 (Шифр НУ46/2010/5)
Предметні рубрики: История
Психология социальная
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мамчур В. Й., Жилюк В. І., Коваленко О. Ю.
Назва : Дніпровська школа фармакологів: подорож довжиною в 100 років (до 100-річчя кафедри фармакології і клінічної фармакології Дніпропетровської медичної академії). Частина І: 1918-1943 рр.
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 101-109 (Шифр МУ10/2019/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: В статье представлен анализ основных исторических этапов становлення и развития научной школы фармакологов ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины» за 100-летний период существования кафедры фармакологии. Часть І (1918-1943 гг.) посвящена одному из наиболее важных и сложных периодов - первому этапу развития научной школы фармакологов: от момента создания кафедры фармакологии Катеринославского медицинского института в 1918 р., ее первым трудным шагам в организации кафедры и создании ее материально - технической базы, налаживания процесса обучения студентов основам фармакотерапии пациентов, до периода становлення важных научных открытий в экспериментальной и клинической фармакологии и активного научного роста и развития целого направления фармакологической школы в 30-40-е годы ХХ века. Показано, что за первые 25 лет своей научно – педагогической работы кафедра сформировалась в мощную научную школу, которая дала медицинской науке нашей страны выдающихся ученых своего времени, а также сформировала поколение студенческой молодежи и врачей с новым мировоззрением - пониманием важности и ценности научных знаний фундаментальной фармакологии, прикладных знаний рациональной фармакотерапии и клинической фармакологии для повышения качества лечения пациентов в практической медицинеThe article presents analysis of the main historical stages of the establishing and development of the scientific school of pharmacology of the SE "Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine" for a 100-year lifetime period of the pharmacology department. Part I (1918-1943) is devoted to one of the most important and difficult periods – the first period of development of scientific school of pharmacologists: since the establishment of the Department of Pharmacology of Katerinoslavsky Medical Institute in 1918, its first difficult steps in the orga­nization of the department and creation of its facilities and equipment base, of establishing training process on the ba­sics of pharmacotherapy, up to the period of formation of important scientific discoveries in experimental and clinical pharmacology and active scientific development of the whole direction of pharmacological school in the 30-40ies of the XX-th century. It is shown that during the first 25 years of scientific and pedagogical work, the department turned into a powerful scientific school, which brought up outstanding scientists of the day to the medical science of our country, and formed a generation of young students and doctors with a new worldview, with understanding the importance and value of scientific knowledge of fundamental pharmacology, applied knowledge of rational pharmacotherapy and clinical pharmacology to improve the quality of patients’ care in practical medicine
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : На перетині духовності та бізнесу
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 30 (Шифр ФУ17/2013/4)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ИСТОРИЯ -- HISTORY
РЕЛИГИЯ -- RELIGION
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті професора К. В. Попової (до 90-річчя від дня народження)
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 1. - С. 149-151 (Шифр МУ10/2016/21/1)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ -- HISTORY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білавич Г. В., Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Назва : Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Паралельн. назви :Іssues of foreign language education development in foreign countries through the dimension of scientific discourse of ukrainian comparativists (late ХХ – early ХХІ century)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ -- HISTORY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті проаналізовано стан дослідженості питання щодо розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Зазначено, що українські компаративісти, досліджуючи іншомовну освіту в державах закордоння (зазвичай у вимірі аналізу освітніх систем тих чи інших країн), роблять акцент на творчому використанні європейського та світового досвіду, зокрема на актуалізації вивчення іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти України. Сучасні вчені доходять висновку, що для здобувача української іншомовної освіти важливі не тільки такі показники, як володіння лексикою і граматикою мови, що вивчається, а й соціокультурна та комунікативна компетентність. Українська компаративістика має серйозні напрацювання щодо дослідження іншомовної освіти держав закордоння, започатковані ще у 90-х рр. ХХ ст. І досі важливими для сьогодення є творчі здобутки лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України (Г. Єгоров, Л. Волинець, О. Локшина, Б. Мельниченко, О. Першукова та ін.). Сучасні компаративісти активно розробляють питання формування іншомовної компетенції здобувачів освітиThe article analyzes the state of research on the development of foreign language education in foreign countries through the measurement of the scientific discourse of Ukrainian comparativists (late XX – early XXІ century). It is noted that the globalization trends of modern society set new requirements for foreign language education, increased the role of the personality of a pupil/student and teacher/professor as subjects of the educational process, constantly cooperating and developing, conducting educational and cultural dialogue in the following areas: knowledge, culture communications, the latest communication technologies, etc. An important role in this process is given to Ukrainian comparativists, who in the early 90’s of the XX century began to study the evidence of the development of foreign language education in the leading countries of the world and to acquaint with it scientists, educators who began to creatively use international educational achievements in the field of language education, in particular on the formation of communicative competence of schoolchildren. Back in the late 90’s of the XX century some scientists (N. Abashkina, A. Vasyliuk, K. Korsak, N. Lavrychenko, O. Lokshyna, O. Pershukova, L. Pukhovska, etc.) emphasized that in the scientific discourse abroad foreign language education is considered as a competence/result of education, therefore there is a need to pay special attention to the language training of students, means and forms of foreign language learning, to rethink the essence of communicative competence of pupils and students. A thorough study of this problem began in the early 2000s, which led to the expansion of the thematic range of scientific studies, strengthening their interdisciplinary focus. Ukrainian comparativists, researching foreign language education in foreign countries (usually by the analysis of educational systems of certain countries), emphasize the creative use of European and world experience, in particular the actualization of foreign language learning in secondary and higher education in Ukraine. Modern scholars conclude that for the applicant of Ukrainian foreign language education is important not only such indicators as knowledge of vocabulary and grammar of the language being studied, but also socio-cultural and communicative competence. Ukrainian comparative studies has serious work on the study of foreign language education in foreign countries, initiated in the 90s of the XX century. The creative achievements of the laboratory of comparative pedagogy of the Institute of Pedagogy of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (G. Egorov, L. Volynets, O. Lokshina, B. Melnychenko, O. Pershukova, etc.) are still important for today. Modern comparativists are actively working on the formation of foreign language competence of students
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Симонов К.
Назва : Уроки истории и долг писателя. Заметки литератора
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2012. - № 5. - С. 48-55 (Шифр НУ46/2012/5)
Предметні рубрики: История
Литература
Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)