Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (196)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Кардиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 497
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Пам’яті професора Алена Кріб’є [Текст] // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. - 2024. - Том 13, N 1. - С. 73-74


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Кріб'є, А. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Петров, В. Ф.
    Еволюція діагностики в кардіології [Текст] = Cognitive and psychoemotional disorders in patients with different forms of Lyme borreliosis / В. Ф. Петров, О. В. Щур, Р. В. Яремкевич // Український медичний часопис. - 2023. - № 1. - С. 92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ЭХОКАРДИОГРАФИЯ -- ECHOCARDIOGRAPHY (использование, методы, тенденции)
ТОМОГРАФИЯ -- TOMOGRAPHY (использование, методы)
СЕРДЦА АУСКУЛЬТАЦИЯ -- HEART AUSCULTATION (использование, методы, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Стрімкий розвиток кардіології привертає увагу як методами лікування, так і засобами діагностики. Від останніх залежать правильність і своєчасність лікувальної тактики. Мета: дослідити етапи становлення сучасних принципів кардіологічної діагностики. Результати. В оглядовій статті проведено дослідження основних етапів розвитку діагностичних методик у кардіології. Виділено три історичних періоди. Перший період (від доісторичних часів до XVII ст.) характеризується відсутністю правильних знань про функціонування серцево-судинної системи і несистемністю в діагностиці. Перший період завершився з відкриттям кіл кровообігу. У другий період (XVII ст.–середина ХХ ст.) на підставі сучасних засад гемодинаміки відбувся розквіт фізикальних методів діагностики. Третьому періоду (середина ХХ ст.–сьогодення) притаманний розвиток технічних приладів, а саме комп’ютерної томографії, ехокардіографії і магнітно-резонансної томографії. Три візуалізаційні методики пройшли шлях до суттєвого підвищення якості та інформативності зображень. Завдяки цим технологіям вперше в історії людства прижиттєво візуалізують серце у три- і чотиривимірному функціонуючому стані. Висновок. Кардіологічна діагностика пройшла етапну еволюцію від окремих спостережень до візуалізаційних технологій високого ступеня розрішення. Зростаючі можливості і доступність відповідних апаратів вимагають від кардіологів володіння навиками проведення цих обстежень та інтерпретації отриманих даних
Дод.точки доступу:
Щур, О. В.
Яремкевич, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    До ювілею професора Віталія Денесюка [Текст] // Львівський клінічний вісник. - 2023. - N 2. - С. 118-120


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (история, кадры)
Анотація: 5 жовтня виповнюється 85 років професору, заслуженому діячеві науки і техніки, доктору медичних наук, лікарю-терапевту Денесюку Віталію Івановичу
За 53-річний період роботи в університеті В. І. Денесюк видав п’ять монографій, присвячених аритмії серця, чотири – ішемічній хворобі серця, дві – артеріальній гіпертензії, дві – серцевій недостатности. За 10 років у віці 75–85 років поставив власний рекорд: опублікував шість монографій, підручник із доказової медицини і три навчальні посібники. Створив концепцію написання клінічних монографій
Дод.точки доступу:
Денесюк, Виталий Иванович (кардиолог ; 1938–) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Жадан, А. В.
    Огляд рекомендацій Європейського товариства кардіологів з питань ведення пацієнтів із клапанними вадами серця [Текст] = Review of the guidelines of the European Society of Cardiology on the management of patients with valvular heart disease / А. В. Жадан // Ліки України. - 2022. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, тенденции)
СЕРДЦА БОЛЕЗНИ -- HEART DISEASES (терапия)
МАРФАНА СИНДРОМ -- MARFAN SYNDROME (терапия)
АДРЕНЕРГИЧЕСКИЕ БЕТА-АНТАГОНИСТЫ -- ADRENERGIC BETA-ANTAGONISTS (терапевтическое применение)
Анотація: У серпні 2021 року Європейське товариство кардіологів оприлюднило нові рекомендації щодо ведення пацієнтів із клапанними вадами серця. В огляді наведено основні положення цього документа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Левандовська, Х. В.
    Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання [Текст] = Formation of professional competence in medical students in distance education conditions / Х. В. Левандовська // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: Підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів відбувається на основі впровадження інноваційних форм навчання, а саме компотентісного підходу в навчальний процес, що забезпечує формування у студентів компетенцій та рівнів компетентностей фахівців-випускників вищих медичних навчальних закладів. Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Головними складовими професійної компетентності являється здатність отримувати та використовувати знання за допомогою клінічного мислення, поєднання теоретичних знань із можливістю їх застосування у повсякденній практиці. Дистанційне навчання надало можливість опанувати нові можливості навчання, спілкуватись та навчатись на відстані. Це ставить вимоги до організації освітнього процесу студентів, що забезпечує формування професійних компетентностей студентів, особливо беручи до уваги студентоцентрований напрям навчання. Мета роботи. Проаналізувати формування професійної компетентності у студентів-медиків на базі викладання предмета вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи. При вивченні даної вибіркової дисципліни користуються декількома варіаціями методів навчання, що є запропонованими для вищих навчальних закладів, а саме: пояснювально-ілюстративний (інформаційно-рецептивний), який направлений на донесення інформації різними способами, особливо зі вживанням сучасних технологічних засобів навчання; репродуктивний, суть якого полягає у репродукції отриманих знань магістром у специфічній методичній черговості згідно з етіопатогенетичними ідеями; проблемний виклад – імітація клінічної історії та пошук її рішення з фокусу знань основних дисциплін та патологій серцево-судинної системи; евристична методика – підхід до навчання, при якому деякі частини клінічної ситуації визначені завчасно, а магістри довершують, об’єктивують та вирішують порушені проблемні запитання; дослідницький – втілювання задач, які вимагають творчого погляду та посиленого систематичного вивчення. Результати. В умовах дистанційного навчання, через неможливість студента навчатись у клініці та здобувати практичні навики біля ліжка хворого та тренінгових центрах кафедри, такі методи навчання, як метод кейсів та симуляційне навчання дало змогу розвинути клінічне мислення, бачення проблеми та її вирішення, використовуючи здобуті теоретичні та практичні знання. Висновки. Покращення системи професійної підготовки спеціалістів медичної сфери нової генерації потребує удосконалення професійної компетентності, високого рівня фахових навиків, що, безумовно, призведе до невпинної адаптації в медичне середовище в майбутньому. Розвиток професійної компетентності – явище, що характеризується багатьма чинниками, які позначаються на подальшому становленні особи як професіонала, а ціннісна сфера є основою професійної компетентності особистості
Improving the quality of medical training of future doctors takes place on the basis of the introduction of innovative forms of education, namely, a competency-based approach to the educational process, which ensures the formation of students' competencies and competency levels of graduates of higher medical educational institutions. Today, the main task of higher medical education is the implementation of a competence approach in the professional training of future specialists, which consists not only in the formation of professional knowledge and skills, but also in the training of a modern, motivated, competent doctor who is deeply aware of his crucial role in society. The main components of professional competence are the ability to obtain and use knowledge with the help of clinical thinking, the combination of theoretical knowledge with the possibility of their application in everyday practice. Distance learning provided an opportunity to learn new learning opportunities, communicate and study at a distance. This sets requirements for the organization of the educational process of students, which ensures the formation of professional competencies of students, especially taking into account the student-centered direction of study. The goal of the work. To analyze the formation of professional competence among medical students based on the teaching of the elective subject "Current issues of cardiology" in the conditions of distance learning. Materials and methods. In the process of study this selective discipline, such teaching methods as explanatory-illustrative (informational-receptive), which is aimed at conveying information in various ways, especially with the use of modern technological teaching aids; reproductive, the essence of which consists in the master's reproduction of acquired knowledge in a specific methodical sequence according to etiopathogenetic ideas; problem statement - simulation of clinical history and finding its solution from the focus of knowledge of the main disciplines and pathologies of the cardiovascular system; heuristic method – an approach to learning, in which some parts of the clinical situation are determined in advance, and masters complete, objectify and solve the raised problematic questions; exploratory - the implementation of tasks that require a creative approach and increased systematic study are used. The results. In the conditions of distance learning, due to the inability of the student to study in the clinic and acquire practical skills at the bedside and in the training centers of the department, such teaching methods as the case method and simulation training made it possible to develop clinical thinking, vision of the problem and its solution using the acquired theoretical and practical knowledge . Conclusions. Improving the system of professional training of new generation medical specialists requires improvement of professional competence, a high level of professional skills, which will certainly lead to relentless adaptation to the medical environment in the future. The development of professional competence is a phenomenon characterized by many factors that affect the further development of a person as a professional, and the value sphere is the basis of a person's professional competence.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Левандовська, Х. В.
    Удосконалення викладання вибіркової дисципліни "Актуальні питання кардіології" на шостому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] = Improving the teaching of the elective course "Urgent issues of cardiology" in the sixth year of the faculty of medicine of the Ivano- Frankivsk national medical university / Х. В. Левандовська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 159-163. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Анотація: У даній статті висвітлено головні складові навчальної програми вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» Івано-Франківського національного медичного університету для студентів 6 курсу медичного факультету. Надані підсумки оволодіння студентами інтегральними, загальними, фаховими компетентностями згідно з освітньо-професійною програмою «Медицина», другий (магістерський) рівень. Висвітлено важливість використання інноваційних технологій у самостійній позааудиторній роботі для забезпечення високого рівня освітнього процесу. Прояснено мету викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання кардіології», методику організації практичних занять, використовуючи всі різновиди методів навчання, рекомендованих для вищої школи, основні знання та вміння, що здобуває студент при засвоєнні матеріалів дисципліни. У статті підкреслена значущість використання різноманітних методів навчання, рекомендованих для вищої школи (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький) при проведенні практичних занять, відповідно до затвердженого тематичного плану. Дисципліна спрямована на досягнення студентами відповідних результатів навчання, відображених у даній статті. Оптимальне поєднання сучасних технологій, робота у навчально-практичних центрах університету, розвиток клінічного мислення, сфокусованих на поглиблення знань та вмінь при вивченні патології серцево-судинної системи є основними цілями вивчення вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології»
This article highlights the main components of the curriculum of the elective discipline "Urgent issues of cardiology" of the Ivano-Frankivsk National Medical University for students of the 6th year of the medical faculty. The results of students' mastery of integral, general, professional competencies according to the educational and professional program "Medicine", second (master's) level are provided. The importance of using innovative technologies in independent extracurricular work to ensure a high level of the educational process is highlighted. The purpose of teaching the academic discipline "Urgent issues of cardiology", the method of organizing practical classes using all types of teaching methods recommended for higher education, the basic knowledge and skills that a student acquires when learning the materials of the discipline are clarified. The article emphasizes the importance of using various teaching methods recommended for higher education (explanatory and illustrative, reproductive, problem presentation, heuristic, research) when conducting practical classes, according to the approved thematic plan. The discipline is aimed at students achieving the corresponding learning outcomes reflected in this article. The optimal combination of modern technologies, work in educational and practical centers of the university, the development of clinical thinking focused on deepening knowledge and skills in the study of the pathology of the cardiovascular system are the main goals of studying the elective discipline "Urgent issues of cardiology"
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Крутенчук, І. О.
    Оцінка залежності між атерогенним індексом плазми, функціональним класом і рівнем оклюзії лівої коронарної артерії у хворих на іхс зі стабільною стенокардією [Текст] / І. О. Крутенчук, Л. Л. Павловський // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 24


MeSH-головна:
КОРОНАРНЫХ АРТЕРИЙ БОЛЕЗНЬ -- CORONARY ARTERY DISEASE
ВЕНТРИКУЛОГРАФИЯ ЦЕРЕБРАЛЬНАЯ -- CEREBRAL VENTRICULOGRAPHY (использование)
КОРОНАРНАЯ ОККЛЮЗИЯ -- CORONARY OCCLUSION (диагностика)
СТЕНОКАРДИЯ СТАБИЛЬНАЯ -- ANGINA, STABLE (патофизиология)
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (организация и управление, тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
КАНАДА -- CANADA
Анотація: Питома вага смертності від ішемічної хвороби серця (ІХС) в Україні у 2020 р. становила 68,9 %, з яких 35,5 % пацієнти з стенокардією, які зверталися за медичною допомогою. Своєчасна діагностика стенокардії сприятиме виявленню осіб з високим ризиком коронарних подій та ускладнень ІХС тобто тим кому необхідно проводити реваскуляризацію так як основним морфологічним субстратом хвороби є оклюзія коронарних артерій. На сьогоднішній день, набирає популярність визначення атерогенного індексу плазми (АІП). Даний показник може бути використаний, як додатковий критерій для оцінки доцільності проведення коронаровентри- кулографії (КВГ). Мета роботи: Знайти залежність між АІП, функціональним класом стенокардії і рівнем оклюзії лівої коронарної артерії у хворих на ІХС із стабільною стенокардією. Матеріали і методи дослідження: Дослідження проведено на базі Національного Інституту хірургії та трансплантологи ім. О.О.Шалімова, аналіз проведено за допомогою «MedStat» v.5.2. Ретроспективно було комплексно проаналізовано результати КВГ (ступінь оклюзії лівої коронарної артерії) та ліпідограми (АІП) 50 пацієнтів зі стабільною стенокардією, що мали різні функціональні класи згідно з класифікацією Канадської асоціації кардіологів
Дод.точки доступу:
Павловський, Л. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Нове у кардіології / підгот. О. Торбас // Артеріальна гіпертензія = Артериальная гипертензия = Hypertension. - 2021. - Т. 14, № 5. - С. 73-79


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (тенденции)
Дод.точки доступу:
Торбас, О. \підгот.\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Резолюція ХХІІ Національного конгресу кардіологів України : 21-24 вересня 2021 р., м. Київ // Артеріальна гіпертензія = Артериальная гипертензия = Hypertension. - 2021. - Т. 14, № 5. - С. 63-70


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Анотація: XХІІ Національний конгрес кардіологів України був присвячений новітнім досягненням теоретичної та практичної кардіології та індивідуалізованому підходу до лікування пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями, розвитку технологій у кардіології. Особливу увагу було приділено веденню пацієнтів в умовах пандемії COVID-19
Дод.точки доступу:
Національний конгрес кардіологів України

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    "Актуальні питання кардіології та кардіохірургії" [Текст] : VI українсько-литовська науково-практична онлайн-конференція, жовтень 2020, м. Київ / підгот. Л. Онищук // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. - 2021. - N 1. - С. 45-49


MeSH-головна:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- CARDIOVASCULAR SURGICAL PROCEDURES
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Анотація: Наприкінці жовтня 2020 р. на базі ДУ «Інститут серця МОЗ України» в режимі онлайн відбулася VI українсько-литовська науково-практична конференція, присвячена розгляду сучасних методів діагностики й терапії в галузях кардіології та кардіохірургії, а також ознайомленню з ними лікарів різного фаху. Організаторами події виступили кафедра функціональної діагностики та кафедра кардіохірургії, рентгенендоваскулярних і екстракорпоральних технологій Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (м. Київ), які запросили долучитися до конференції співробітників Вільнюського університету (Литва)
Дод.точки доступу:
Онищук, Людмила \підгот.\
"Актуальні питання кардіології та кардіохірургії", українсько-литовська науково-практична онлайн-конференція

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)