Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Клиническая компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Features of formation of Professional competence of future doctors in modern conditions [Текст] / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 109-114. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Ozhogan, Z. R.
Kostyshyn, Z. T.
Ilnytska, O. M.
Shturmak, V. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Lapa, G. M.
    To the problem of the formation of alien discursive competence in future doctors / G. M. Lapa, A. M. Semysiuk // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 2. - P128-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
КОММУНИКАЦИОННЫЕ БАРЬЕРЫ -- COMMUNICATION BARRIERS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Objective - the objective of this direction in the system of teaching the students foreign languages for special goals is the development of foreign language communication, which may be proved useful to future specialists in their successful communication with foreign colleagues on such topic as analysis, examination of a patient, ability to present a patient, description of a practical case, participation in discussion, substantiation of the diagnostics choice and treatment, doctor’s round of patients, use of intercultural communication in the chosen medical profession
Verbal communication of doctors, medical personnel are inseparable from their professional activity, where they use different kinds of intercourse such as exchange of opinion concerning various aspects of organizing, medicinal, preventive daily work, public intercourse ( meetings, conferences), which form integral picture of the discursive doctor’s activity as curator, interlocutor, consultant, psychologist
Мета – розвиток англомовної комунікації, яка може знадобитися майбутнім фахівцям успішно спілкуватися зі своїми зарубіжними колегами на такі теми: аналіз, обстеження хворого, вміння представляти хворого, описати випадок з практики, взяти участь у дискусіях, обґрунтувати вибір діагностики та лікування, представити процес обходу хворих, використовувати міжкультурну комунікацію в медицині та обраній професії
В рамках розробки сучасної моделі дискурсивної компетенції медичних фахівців необхідно спрямовувати весь курс підготовки майбутніх лікарів на навчання медичного дискурсу для коректного використання багатогранних елементів даного лінгвістичного феномена
Дод.точки доступу:
Semysiuk, A. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Ідеальний працівник для лікарні й аптеки — клінічний провізор! [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 9. - С. 32-34


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- PHARMACY SERVICE, HOSPITAL (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бензар, І. М.
    Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання [Текст] / І. М. Бензар // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 21-24


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Болонська, А. В.
    Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE [Текст] / А. В. Болонська, О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 5. - С. 200-203. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Об’єктивний структурований клінічний екзамен став викликом для сучасної української освіти, але і створив нові можливості для розвитку викладацького складу кафедри, мотивації для лікарів-інтернів, успішно зайнявши своє гідне місце в системі оцінки знань та умінь. Для успішної реалізації цього довготривалого проекту змін необхідно обов’язково обмінюватися досвідом з іншими кафедрами, спеціалістами, менеджерами охорони здоров’я. Підтримувати зворотний зв’язок із студентами, лікарями-інтернами та випускниками, які найбільш ефективно та глибоко оцінюють результати такої атестації. Залучати до роботи під час екзамену лікарів, що пішли на пенсію, військових із реальним досвідом бойових дій, волонтерів, інших студентів, які навчаються в академії і виявляють бажання брати участь у таких заходах. Об’єктивний структурований клінічний екзамен дає можливість об’єднати наші зусилля для реформування клінічного мислення майбутніх лікарів-спеціалістів, яке необхідне для їхньої відповідальної та надзвичайно важкої роботи в реальних умовах
Дод.точки доступу:
Сорокіна, О. Ю.
Буряк, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Воронцов, О. О.
    Досвід минулого у формуванні комунікативних навичок майбутнього лікаря: "Знаючи минуле, лікар повинен передбачити майбутнє" [Текст] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2019. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Анотація: Статтю присвячено висвітленню власного досвіду формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги, профілактики та реабілітації за рахунок формування й використання актуальних контен- тів афоризмів великих філософів і лікарів давніх часів. Актуальність та масштабність проблем реформування медичної галузі та розвитку медичної освіти зберігається протягом багатьох років. Новітні високотехнологічні й коштовні методики навчання доповнюються класичними методиками викладання із належним фаховим рівнем науково-педагогічних колективів. Професійна успішність має в своїй основі окрім знань, умінь та клінічних навичок ще й комунікативні навички, які висвітлюють ставлення майбутнього лікаря до обраної професії. Не варто вишукувати нових слів, аби доводити роль комунікативних навичок. Спеціально підібрані висловлювання найбільш авторитетного фахівця - старогрецького лікаря Гіппократа, які було вичерпно сформульовано ще у IV столітті до нашої ери, вражають своєю переконливістю. Рекомендуємо використовувати актуальні контенти афоризмів великих лікарів і філософів як додатковий педагогічний прийом оптимізації підготовки студентів до виконання ними практичної роботи у клініці
The article is dedicated to the experience of forming and strengthening the motivation of future specialists in the field of primary health care, prevention and rehabilitation through the formation and using of topical content of aphorisms of the great philosophers and doctors of ancient times.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Вплив організації роботи центрів первинної медико-санітарної допомоги на задоволеність пацієнтів якістю надання медичної допомоги населенню [Текст] = The influence of the organization of the primary health care centers work on patients’ satisfaction with quality of medical aid / О. В. Ігнащук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 235-239. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, статистика, тенденции, экономика)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (статистика, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКОЙ ПРАКТИКИ СТРУКТУРА -- NURSE'S PRACTICE PATTERNS (организация и управление, тенденции)
Анотація: Якість надання первинної медико-санітарної допомоги населенню визначається значною кількістю факторів: професіоналізмом та комунікативними навичками лікарів, матеріально-технічним забезпеченням медичного закладу, організацією маршруту пацієнта та злагодженою пацієнто-орієнтованою роботою всіх підрозділів закладу, в тому числі реєстратури, діагностичних кабінетів, та медичних працівників. Вивчення задоволеності пацієнтів якістю надання медичної допомоги в закладі є важливим інформативним інструментом для виявлення можливих недоліків і їх усуненню за допомогою ефективного управління та впровадженню світового досвіду
The quality of providing primary health care for the population is determined by a large number of factors: professionalism and communicative skills of doctors, material and technical support of the medical institution, organization of the patient’s route and coordinated patient-oriented work of all units and medical staff of the institution, including registries and diagnostic offices. Evaluation of the patient’s satisfaction with the quality of health care provision at an institution is an important informative tool for identifying possible disadvantages and removing them through effective management and implementation of world experience
Дод.точки доступу:
Ігнащук, О. В.
Демчишин, Я. М.
Місюрова, М. О.
Дідик, І. В.
Кириченко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Гіпертензивний криз. Еталон відповіді [Текст] // Therapia. Український медичний вісник. - 2016. - № 4. - С. 38-40


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагностика)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гойда, Н. Г.
    Медичні кадри та їхній професійний рівень - основна складова розвитку сімейної медицини [Текст] / Н. Г. Гойда, О. С. Щербінська // Сімейна медицина. - 2016. - № 5. - С. 126-128. - Бібліогр.: с. 128


MeSH-головна:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (кадры)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Щербінська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гречишкіна, Н. В.
    Вивчення обізнаності та ставлення лікарів первинної ланки щодо профілактики неінфекційних захворювань [Текст] / Н. В. Гречишкіна, Т. С. Грузєва // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 22-24


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION
Дод.точки доступу:
Грузєва, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Грицко, Р.
    Система атестації лікарів : оцінюємо зміни [Текст] / Р. Грицко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 7. - С. 72-79


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Кл.слова (ненормовані):
АТТЕСТАЦИЯ ВРАЧЕЙ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Гузій, О.
    Як оцінити професіоналізм лікаря? Невизначенність і доказовість у сімейній медицині [Текст] / О. Гузій // Український медичний часопис. - 2017. - № 6. - С. 16-19


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Дельва, М. Ю.
    Що необхідно знати і робити сімейним лікарям для немедикаментозної профілактики гострих порушень мозкового кровообігу [Текст] / М. Ю. Дельва, О. В. Саник, І. І. Дельва // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 51-53


MeSH-головна:
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (профилактика и контроль)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (профилактика и контроль)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
Дод.точки доступу:
Саник, О. В.
Дельва, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Дрогомирецька, Н. В.
    Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Н. В. Дрогомирецька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Каганов, С. Ю.
    Врачебное мышление: очерк клинических суждений [Текст] / С. Ю. Каганов, А. Д. Царегородцев // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2003. - Т. 48, № 1. - С. 15-18

Рубрики: Педиатрия

   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Царегородцев, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Катерли, С. В.
    Оценка знаний и навыков врачей- дерматовенерологов при проведении аттестации и сертификации [Текст] / С. В. Катерли, В. В. Стожаров, Е. В. Соколовский // Вестник дерматологии и венерологии. - 2002. - № 5. - С. 42-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
Дод.точки доступу:
Стожаров, В. В.
Соколовский, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Комплексная психологическая оценка качества труда медицинского персонала и качества жизни четырех поколений украинцев [Текст] / М. Д. Розенбаум [и др.] // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2008. - № 3/4. - С. 123-135

Рубрики: Профессиональной деятельности экспертная оценка

   Медицинский персонал


   Медицинский персонал больничный


   Профессиональная компетентность


   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Розенбаум, М. Д.
Греченкова, Л. Н.
Костенко, Л. С.
Греченков, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Контроль и оценка качества знаний студентов и врачей [Текст] / Е. И. Гусев, В. И. Скворцова, М. С. Дианкина // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2000. - Т. 100, № 5. - С. 55-57


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (стандарты)
Дод.точки доступу:
Гусев, Е. И.
Скворцова, В. И.
Дианкина, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лопіна, Н. А.
    Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів [Текст] = The electronic database of clinical cases as a way of continuous practical oriented professional development of physicians / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 96-102


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: У статті охарактеризовано форми представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій. До основних форм представлення клінічних випадків віднесено публікації (детальний опис клінічного випадку у вигляді статті або опис стандартизованої ситуації), публікацію з окремим тестовим тренажером по описаній у статті клінічній ситуації (опису стандартизованого пацієнта), презентацію клінічного випадку, презентацію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, аудіо/відеолекцію клінічного випадку, аудіо/відеолекцію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, тренажер клінічного випадку, тренажер відпрацювання практичних навичок, медичні освітні веб-квести. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків. Запропоновано класифікацію форм представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій, впровадження яких до навчального процесу на додаток до традиційних форм дозволить підвищити якість освіти, розвивати клінічне мислення, мислення, основане на принципах доказової медицини. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків, завдяки якій можливо реалізувати безперервний практично-орієнтований фаховий розвиток медичних спеціалістів
Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Маража, І. О.
    Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря [Текст] = The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor / І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 94-99


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Наголошено актуальність використання педагогічних компетентностей у клінічній практиці лікаря. Перелічено нормативні документи, що регулюють використання засобів педагогіки в практиці лікаря, та наведено погляди таких науковців, як Л. Столяренко, І. Зязюн, К. Левітан, А. Маркова й С. І. Куликов, на сутність поняття «педагогічна та медична компетентність»
Сказано, що сутність педагогічної компетентності медичних працівників продиктована особливостями їхньої професійної діяльності, які полягають у тому, що лікувально-профілактична діяльність передбачає лікарську рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення її сенсу, змісту, засобів і способів виконання, а також спирається на систему цінностей особистості; педагогічна діяльність медичного працівника спрямовується на проектування освітнього процесу і передбачає педагогічну рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення всіх параметрів і чинників успішності виконання цієї діяльності. Процес виховання за допомогою педагогічних прийомів у клінічній практиці лікаря ведеться з урахуванням соціальних умов, що надають можливості реалізації певних соціальних та індивідуальних цінностей пацієнта. Зокрема, необхідно усунути конкуренцію між професійною діяльністю, іншими соціальними сферами життєдіяльності та самозбереженням і здоров’ям лікаря
Зроблено висновок, що основними видами і напрямками педагогічної діяльності лікаря може бути методична діяльність з ознайомлення пацієнтів різного віку, національної приналежності, соціального або економічного статусу з принципами і правилами організації здорового способу життя; практична діяльність з виховання та навчання пацієнтів поведінки, що запобігає рецидивам захворювання; науково-педагогічна дослідницька діяльність; а також методична діяльність з навчання середнього та молодшого медичного персоналу. Загальну спрямованість педагогічної діяльності лікаря можна охарактеризувати як формування та розвиток у пацієнтів індивідуальної основи для відновлення і збереження здоров’я
The relevance of the use of the pedagogical competencies in the clinical practice of the doctor is emphasized. The normative documents regulating the use of pedagogy in the practice of a doctor are listed and the views of such scientists as L. Stolyarenko, I. Zyazyun, K. Levitan, A. Markov and S. I. Kulikov on the essence of the concept of “pedagogical and medical competence” are given
It is said that the essence of pedagogical competence of medical workers is dictated by the peculiarities of their professional activity, according to which treatment and prevention activity involves medical reflection, i. e. mandatory awareness of its meaning, content, means and methods of implementation, and relies on personal values; pedagogical activity of a medical worker is aimed at designing the educational process and involves pedagogical reflection, i. e. mandatory awareness of all parameters and factors of success of this activity. The process of education with the help of pedagogical techniques in the clinical practice of the doctor is carried out taking into account the social conditions that provide opportunities for the implementation of certain social and individual values of the patient. In particular, it is necessary to eliminate competition between professional activities, family conditions and other social spheres of life with self-preservation and health
It is concluded that the main types and directions of pedagogical activity of the doctor can be methodical activity on acquaintance of patients of different age, nationality, social or economic status with principles and rules of the organization of a healthy way of life; practical activities for the education and training of patients in behavior that prevents recurrence of the disease; scientific and pedagogical research activity; as well as methodological activities for the training of secondary and junior medical staff. The general direction of pedagogical activity of the doctor can be characterized as formation and development of an individual basis for restoration and preservation of health in patients
Дод.точки доступу:
Жулкевич, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)