Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Клиническая компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Features of formation of Professional competence of future doctors in modern conditions [Текст] / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 109-114. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Ozhogan, Z. R.
Kostyshyn, Z. T.
Ilnytska, O. M.
Shturmak, V. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Lapa, G. M.
    To the problem of the formation of alien discursive competence in future doctors / G. M. Lapa, A. M. Semysiuk // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 2. - P128-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
КОММУНИКАЦИОННЫЕ БАРЬЕРЫ -- COMMUNICATION BARRIERS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Objective - the objective of this direction in the system of teaching the students foreign languages for special goals is the development of foreign language communication, which may be proved useful to future specialists in their successful communication with foreign colleagues on such topic as analysis, examination of a patient, ability to present a patient, description of a practical case, participation in discussion, substantiation of the diagnostics choice and treatment, doctor’s round of patients, use of intercultural communication in the chosen medical profession
Verbal communication of doctors, medical personnel are inseparable from their professional activity, where they use different kinds of intercourse such as exchange of opinion concerning various aspects of organizing, medicinal, preventive daily work, public intercourse ( meetings, conferences), which form integral picture of the discursive doctor’s activity as curator, interlocutor, consultant, psychologist
Мета – розвиток англомовної комунікації, яка може знадобитися майбутнім фахівцям успішно спілкуватися зі своїми зарубіжними колегами на такі теми: аналіз, обстеження хворого, вміння представляти хворого, описати випадок з практики, взяти участь у дискусіях, обґрунтувати вибір діагностики та лікування, представити процес обходу хворих, використовувати міжкультурну комунікацію в медицині та обраній професії
В рамках розробки сучасної моделі дискурсивної компетенції медичних фахівців необхідно спрямовувати весь курс підготовки майбутніх лікарів на навчання медичного дискурсу для коректного використання багатогранних елементів даного лінгвістичного феномена
Дод.точки доступу:
Semysiuk, A. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Ідеальний працівник для лікарні й аптеки — клінічний провізор! [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 9. - С. 32-34


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- PHARMACY SERVICE, HOSPITAL (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Рапопорт, И. К.
    Автоматизированная экспертная система для медицинской профориентации подростков и молодежи [Текст] / И. К. Рапопорт, А. О. Сергиенко // Гигиена и санитария. - 2000. - № 5. - С. 40-43


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ЭКСПЕРТНЫЕ СИСТЕМЫ -- EXPERT SYSTEMS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT (психология)
Дод.точки доступу:
Сергиенко, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Чернетенко, О.
    Атестація робочих місць лікарів для підтвердження права на скорочений робочий тиждень [Текст] / О. Чернетенко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 25-26


MeSH-головна:
КАДРОВ НАЗНАЧЕНИЕ И ГРАФИКИ РАБОТЫ -- PERSONNEL STAFFING AND SCHEDULING (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гречишкіна, Н. В.
    Вивчення обізнаності та ставлення лікарів первинної ланки щодо профілактики неінфекційних захворювань [Текст] / Н. В. Гречишкіна, Т. С. Грузєва // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 22-24


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION
Дод.точки доступу:
Грузєва, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дрогомирецька, Н. В.
    Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Н. В. Дрогомирецька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Вплив організації роботи центрів первинної медико-санітарної допомоги на задоволеність пацієнтів якістю надання медичної допомоги населенню [Текст] = The influence of the organization of the primary health care centers work on patients’ satisfaction with quality of medical aid / О. В. Ігнащук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 235-239. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, статистика, тенденции, экономика)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (статистика, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКОЙ ПРАКТИКИ СТРУКТУРА -- NURSE'S PRACTICE PATTERNS (организация и управление, тенденции)
Анотація: Якість надання первинної медико-санітарної допомоги населенню визначається значною кількістю факторів: професіоналізмом та комунікативними навичками лікарів, матеріально-технічним забезпеченням медичного закладу, організацією маршруту пацієнта та злагодженою пацієнто-орієнтованою роботою всіх підрозділів закладу, в тому числі реєстратури, діагностичних кабінетів, та медичних працівників. Вивчення задоволеності пацієнтів якістю надання медичної допомоги в закладі є важливим інформативним інструментом для виявлення можливих недоліків і їх усуненню за допомогою ефективного управління та впровадженню світового досвіду
The quality of providing primary health care for the population is determined by a large number of factors: professionalism and communicative skills of doctors, material and technical support of the medical institution, organization of the patient’s route and coordinated patient-oriented work of all units and medical staff of the institution, including registries and diagnostic offices. Evaluation of the patient’s satisfaction with the quality of health care provision at an institution is an important informative tool for identifying possible disadvantages and removing them through effective management and implementation of world experience
Дод.точки доступу:
Ігнащук, О. В.
Демчишин, Я. М.
Місюрова, М. О.
Дідик, І. В.
Кириченко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Каганов, С. Ю.
    Врачебное мышление: очерк клинических суждений [Текст] / С. Ю. Каганов, А. Д. Царегородцев // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2003. - Т. 48, № 1. - С. 15-18

Рубрики: Педиатрия

   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Царегородцев, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Гіпертензивний криз. Еталон відповіді [Текст] // Therapia. Український медичний вісник. - 2016. - № 4. - С. 38-40


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагностика)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Попович, В. І.
    Деякі аспекти методичної концепції формування клінічного мислення у студентів медичного ВУЗу [Текст] / В. І. Попович // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2003. - № 3. - С. 47-52.

Рубрики: Образование медицинское

   Клиническая компетентность


   Оториноларингологические болезни--диагн


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Воронцов, О. О.
    Досвід минулого у формуванні комунікативних навичок майбутнього лікаря: "Знаючи минуле, лікар повинен передбачити майбутнє" [Текст] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2019. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Анотація: Статтю присвячено висвітленню власного досвіду формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги, профілактики та реабілітації за рахунок формування й використання актуальних контен- тів афоризмів великих філософів і лікарів давніх часів. Актуальність та масштабність проблем реформування медичної галузі та розвитку медичної освіти зберігається протягом багатьох років. Новітні високотехнологічні й коштовні методики навчання доповнюються класичними методиками викладання із належним фаховим рівнем науково-педагогічних колективів. Професійна успішність має в своїй основі окрім знань, умінь та клінічних навичок ще й комунікативні навички, які висвітлюють ставлення майбутнього лікаря до обраної професії. Не варто вишукувати нових слів, аби доводити роль комунікативних навичок. Спеціально підібрані висловлювання найбільш авторитетного фахівця - старогрецького лікаря Гіппократа, які було вичерпно сформульовано ще у IV столітті до нашої ери, вражають своєю переконливістю. Рекомендуємо використовувати актуальні контенти афоризмів великих лікарів і філософів як додатковий педагогічний прийом оптимізації підготовки студентів до виконання ними практичної роботи у клініці
The article is dedicated to the experience of forming and strengthening the motivation of future specialists in the field of primary health care, prevention and rehabilitation through the formation and using of topical content of aphorisms of the great philosophers and doctors of ancient times.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Лопіна, Н. А.
    Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів [Текст] = The electronic database of clinical cases as a way of continuous practical oriented professional development of physicians / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 96-102


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: У статті охарактеризовано форми представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій. До основних форм представлення клінічних випадків віднесено публікації (детальний опис клінічного випадку у вигляді статті або опис стандартизованої ситуації), публікацію з окремим тестовим тренажером по описаній у статті клінічній ситуації (опису стандартизованого пацієнта), презентацію клінічного випадку, презентацію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, аудіо/відеолекцію клінічного випадку, аудіо/відеолекцію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, тренажер клінічного випадку, тренажер відпрацювання практичних навичок, медичні освітні веб-квести. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків. Запропоновано класифікацію форм представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій, впровадження яких до навчального процесу на додаток до традиційних форм дозволить підвищити якість освіти, розвивати клінічне мислення, мислення, основане на принципах доказової медицини. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків, завдяки якій можливо реалізувати безперервний практично-орієнтований фаховий розвиток медичних спеціалістів
Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Павленко, О.
    Змінено кваліфікаційні характеристики лікарів-стоматологів [Текст] / О. Павленко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 7. - С. 14-16

Рубрики: Стоматологи

   Клиническая компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Свистунов, И. В.
    Квалификационные характеристики врача-дерматовенеролога: новые подходы к решению проблемы [Текст] / И. В. Свистунов // Дерматологія та венерологія. - 2001. - № 1. - С. 76-77


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры, методы)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (кадры, методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Комплексная психологическая оценка качества труда медицинского персонала и качества жизни четырех поколений украинцев [Текст] / М. Д. Розенбаум [и др.] // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2008. - № 3/4. - С. 123-135

Рубрики: Профессиональной деятельности экспертная оценка

   Медицинский персонал


   Медицинский персонал больничный


   Профессиональная компетентность


   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Розенбаум, М. Д.
Греченкова, Л. Н.
Костенко, Л. С.
Греченков, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Контроль и оценка качества знаний студентов и врачей [Текст] / Е. И. Гусев, В. И. Скворцова, М. С. Дианкина // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2000. - Т. 100, № 5. - С. 55-57


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (стандарты)
Дод.точки доступу:
Гусев, Е. И.
Скворцова, В. И.
Дианкина, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Болонська, А. В.
    Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE [Текст] / А. В. Болонська, О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 5. - С. 200-203. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Об’єктивний структурований клінічний екзамен став викликом для сучасної української освіти, але і створив нові можливості для розвитку викладацького складу кафедри, мотивації для лікарів-інтернів, успішно зайнявши своє гідне місце в системі оцінки знань та умінь. Для успішної реалізації цього довготривалого проекту змін необхідно обов’язково обмінюватися досвідом з іншими кафедрами, спеціалістами, менеджерами охорони здоров’я. Підтримувати зворотний зв’язок із студентами, лікарями-інтернами та випускниками, які найбільш ефективно та глибоко оцінюють результати такої атестації. Залучати до роботи під час екзамену лікарів, що пішли на пенсію, військових із реальним досвідом бойових дій, волонтерів, інших студентів, які навчаються в академії і виявляють бажання брати участь у таких заходах. Об’єктивний структурований клінічний екзамен дає можливість об’єднати наші зусилля для реформування клінічного мислення майбутніх лікарів-спеціалістів, яке необхідне для їхньої відповідальної та надзвичайно важкої роботи в реальних умовах
Дод.точки доступу:
Сорокіна, О. Ю.
Буряк, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гойда, Н. Г.
    Медичні кадри та їхній професійний рівень - основна складова розвитку сімейної медицини [Текст] / Н. Г. Гойда, О. С. Щербінська // Сімейна медицина. - 2016. - № 5. - С. 126-128. - Бібліогр.: с. 128


MeSH-головна:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (кадры)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Щербінська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Место коммуникативных навыков в клинической практике врача-анестезиолога / Л. В. Усенко [и др.] // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 6. - С. 39-45. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (этика)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЭТИКА КЛИНИЧЕСКАЯ -- ETHICS, CLINICAL
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: В статье рассмотрены проблемы общения анестезиолога с пациентом и его родственниками в ключе возрастающего давления и повышения требований общества к медицинским работникам. С учетом особых условий и специфики работы врача-анестезиолога отмечена важность совершенствования навыков коммуникативной компетентности, приведены ключевые рекомендации из «Полного руководства по навыкам общения в клинической практике», рассмотрены особенности общения в периоперационном периоде и во время пребывания пациента в отделении реанимации и интенсивной терапии (ОРИТ). Во время периоперационного общения важно не только оценить состояние здоровья пациента и его готовность к оперативному вмешательству, но и заручиться доверием пациента, создать ощущение неусыпного врачебного контроля, максимально снизить уровень тревоги, сформировать партнерские взаимоотношения. Условия ОРИТ специфичны, для анестезиолога сложность общения связана с тяжестью состояния пациентов, наличием у них разного уровня сознания, которое может быть угнетено вследствие основного заболевания или на фоне седативных препаратов. Для пациента пребывание в ОРИТ — источник нравственных страданий и страха, это затрудняет сотрудничество с медицинским персоналом. Отдельно рассмотрены вопросы психологии медицинского персонала, подчеркнута важность профессионального сострадания, проведения манипуляций в оптимально комфортных и безопасных условиях. Работа в условиях постоянного стресса требует от врача-анестезиолога высокого профессионализма, морально-нравственной стойкости, навыков коммуникативной компетентности. Качественное общение с пациентом и его родственниками — значимый компонент многогранной профессии врача-анестезиолога, который позволяет найти правильные грани взаимодействия с коллегами, пациентами и осознать свою роль в сохранении личного и общественного здоровья
Дод.точки доступу:
Усенко, Л. В.
Мальцева, Л. А.
Канчура, Т. В.
Панченко, Г. В.
Белоцерковец, О. В.
Усенко, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)