Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Клиническая компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як присвоюють кваліфікацію судовому експерту за новим порядком
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - К., 2017. - N 10. - С. 39-43 (Шифр УУ44/2017/10)
MeSH-головна: КОРОНЕРЫ И СУДЕБНО-МЕДИЦИНСКИЕ ЭКСПЕРТЫ -- CORONERS AND MEDICAL EXAMINERS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як підвищити рівень знань дерматологів, пульмонологів та лікарів інших спеціальностей з питань здорового харчування та нутріофармакології?
Місце публікування : Сучасна гастроентерологія. - 2015. - № 4. - С. 127-128 (Шифр СУ10/2015/4)
MeSH-головна: ДИЕТОЛОГИЯ -- DIETETICS
НУТРИЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- NUTRITION THERAPY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Школа клинициста
Місце публікування : Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2015. - Т. 25, № 4. - С. 109 (Шифр РР7/2015/25/4)
MeSH-головна: ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернетенко О.
Назва : Атестація робочих місць лікарів для підтвердження права на скорочений робочий тиждень
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - К., 2017. - N 7. - С. 25-26 (Шифр УУ44/2017/7)
MeSH-головна: КАДРОВ НАЗНАЧЕНИЕ И ГРАФИКИ РАБОТЫ -- PERSONNEL STAFFING AND SCHEDULING
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хімка М.
Назва : Присвоєння звання "лікар спеціаліст"
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 12. - С. 58-59 (Шифр УУ44/2016/12)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плавунов Н. Ф., Ежова Л. Г., Степанова В. В.
Назва : Формулярная система больниц
Місце публікування : Клиническая фармакология и терапия. - 2003. - № 2. - С. 63-66 (Шифр КР29/2003/2)
Предметні рубрики: Лекарственная терапия
Фармакология клиническая
Клинические протоколы
Клиническая компетентность
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш Е.
Назва : Эмоции как основа сервиса личный бренд
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 41-43 (Шифр ПУ70/2018/5)
MeSH-головна: ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ОПЛАТА ПАЦИЕНТОМ -- FINANCING, PERSONAL
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
Анотація: Медицинский бизнес — одна из сфер, где профессионализм персонала и уровень сервиса имеют для клиента чуть ли не самое большое значение. Обращение в клинику часто продиктовано не самыми лучшими обстоятельствами в жизни человека, и задача сервисной составляющей медицинского бизнеса — помочь пациенту решить его проблемы максимально комфортным образом
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимрук-Скоропад К. А., Ціж Л. М., Павлова Ю. О.
Назва : Оцінювання якості викладання та навчання у студентів спеціальності "фізична терапія, ерготерапія": адаптація української версії анкети ETLQ [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 170-179 (Шифр АУ50/2021/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
Анотація: Дослідження присвячене лінгвістичній та крос-культурній адаптації опитувальника Experiences of Teaching and Learning Questionnaire (ETLQ) на українську мову. Методи. У дослідженні взяли участь 632 студенти 2-6 років навчання за спеціальністю 227 - «фізична терапія, ерготерапія». Збір даних проводився впродовж 2019/2020 та 2020/2021 навчальних років. Було оцінено 17 обов’язкових навчальних курсів циклу професійної підготовки. Результати. «Опитувальник щодо досвіду викладання та навчання» - інструмент, який дозволяє врахувати та передбачати вплив різних чинників на результати навчання студента різних спеціалізацій та рівнів освіти, професійного досвіду, мотивації тощо, також він придатний для використання у різних культурних середовищах. Повна версія опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) складається із 76 тверджень/запитань (18 у першій змістовій частині, 40 - другій, 10 - третій та 8 у четвертій) та фінальної 10-бальної шкали самооцінювання результатів навчання, яка ґрунтується на самоаналізі студента, рівні самокритичності на відповідному навчальному курсі. За результатами вивчення результатів анкетування, врахування зауважень респондентів та рекомендацій редактора була сформована фінальна адаптована українська версія Опитувальни- ка щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ). Висновки. Лінгвістична та крос-культурна валідизація Опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) довела, що опитувальник є зрозумілим та прийнятним для розроблення і змістового наповнення навчальних курсів, корегування підходів, які застосовує викладач. Опитувальник дозволяє студенту осмислити затрачені ним зусилля під час навчання для якісного проходження навчальних курсів та підвищення результативності навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Текутьева Н. В.
Назва : Профессионально важные качества мануального терапевта
Місце публікування : Мануальная терапия: Наук. -практ. реценз. журнал/ Рос. Ассоц. мануальной терапии. - Обнинск, 2008. - № 2. - С. 66-71 (Шифр МР50/2008/2)
Примітки : Библиогр.: с. 70-71
Предметні рубрики: Манипуляция ортопедическая
Клиническая компетентность
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суворова К. Н.
Назва : Об оценке знаний и навыков врача-дерматовенеролога при аттестации на квалификационную категорию
Місце публікування : Вестник дерматологии и венерологии. - Москва, 2000. - № 2. - С. 14-17 (Шифр ВР32/2000/2)
MeSH-головна: ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Старец Е. А., Котова Н. В.
Назва : Педиатрическая клиника Одесского национального медицинского университета: качество неотложной медицинской помощи детям
Паралельн. назви :Pediatric Clinic of Odessa National Medical University: the Quality of Emergency Medical Care for Children
Місце публікування : Здоровье ребёнка. - 2017. - N 3. - С. 103-108 (Шифр ЗУ27/2017/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МЕДИЦИНСКИЕ СЛУЖБЫ И РЕСУРСЫ, ОЦЕНКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ -- UTILIZATION REVIEW
ЛЕКАРСТВ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОНТРОЛЬ -- DRUG UTILIZATION REVIEW
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Цель работы — обсудить вопрос повышения качества неотложной помощи детям при наиболее распространенных заболеваниях. Качество медицинской помощи включает 6 характеристик: эффективность, обоснованность, экономическая доступность, приемлемость/сосредоточенность на пациенте, равенство, безопасность. Результаты. В Педиатрической клинике Одесского национального медицинского университета (ОНМедУ) создан блок интенсивного наблюдения, основной задачей которого является оказание неотложной помощи детям, нуждающимся в мониторинге дыхания и сердечной деятельности, проведении кислородотерапии и регидратационной терапии большого объема. В клинике действует система сортировки пациентов по тяжести состояния с учетом данных обследования и пульсоксиметрии. Залогом эффективности медицинской помощи являются локальные протоколы, разработанные на принципах доказательной медицины; все лекарства, включенные в них, входят в Лист необходимых лекарств Всемирной организации здравоохранения. Приемлемость медицинской помощи определяют пациенториентированные технологии: совместное пребывание матери и ребенка; предпочтение оральной регидратации, а не внутривенному введению жидкости; минимизация боли и отказ от внутримышечных инъекций; увлажнение воздуха вокруг пациента и др. Средняя продолжительность пребывания в блоке интенсивного наблюдения — 2 дня. Культура безопасности пациентов является приоритетом и включает в себя: изменение отношения сотрудников к медицинской безопасности; выявление триггеров и рисков медицинской помощи; выявление медицинских ошибок и промахов; использование безопасных технологий и простых алгоритмов действий; обучение медицинского персонала. Было проведено более 40 лекций и практических занятий для медицинского персонала, включая тренинги на манекенах Code Blue. Выводы. Меры, направленные на повышение качества неотложной медицинского помощи детям в Педиатрической клинике ОНМедУ, включают: 1) организацию блока интенсивного наблюдения и его оснащение современным оборудованием для диагностики и лечения детей; 2) сортировку пациентов по тяжести состояния по объективным критериям; 3) сокращение сроков госпитализации; 4) стандартизацию медицинской помощи путем разработки локальных протоколов на принципах доказательной медицины; 5) повышение приемлемости медицинского обслуживания за счет внедрения технологий, ориентированных на пациента; 6) внедрение культуры безопасности пациента; 7) постоянное обучение медицинского персоналаThe purpose of the article is to discuss the issue of improving the quality of emergency care for children with the most common diseases. The quality of medical care includes 6 characteristics: 1) effectiveness — evidence-based health care results in improved health outcomes; 2) relevancy: health care is delivered in a manner that maximizes resource use and avoids wasting and provided in a setting where skills and resources are appropriate to medical need; 3) accessibility: health care is provided timely, reasonable and affordable; 4) acceptability/patient-centered: health care provided takes into account the preferences and aspirations of individual service users; 5) equity: health care provided does not vary in quality because of personal characteristics or socioeconomic status; 6) safety: health care provided minimizes risks and harm to service users and providers. Results. The Intensive Care Unit (ICU) started working in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University on February 1, 2017. The main task of ICU is the treatment of children with emergency conditions (who needs monitoring of breathing and cardiac activity, oxygen therapy, large-volume rehydration therapy, etc). The patients admit to the ICU according the results of triage. Triage is the process of rapidly screening of sick children soon after their addmission to hospital and in ICU, in order to identify those with emergency signs — obstructed breathing or severe respiratory distress; central cyanosis; signs of shock; signs of severe dehydration; those with priority signs — very high temperature, severe pallor, respiratory distress etc. The local guidelines for the most common diseases in children have been developed in the Pediatric Clinic. These local guidelines are based on: 1) modern national guidelines; 2) WHO: Pocket book of hospital care for children: guidelines for the management of common childhood illnesses (2013); clinical guidelines of the United States, Great Britain, Canada, Australia; Ukrainian National Formulary; British National Formulary for Children. All medicines included in these local guidelines are presented in the WHO Model List of Essential Medicines (April 2015). In the Pediatric Clinic the medical care is patient-centred, responsive to and respectful of the patient’s values and choices to promote patient satisfaction and fulfillment of human rights. We use the patient-centred technologies: mothers and infants to remain together 24 hours a day; the preference is given to oral rehydration, rather than intravenous fluid administration; the minimization of pain for all manipulations, to refuse any intramuscular injections; to usage of screening test systems for the diagnosis of Beta-hemolytic streptococcus, rotavirus, influenza, bacteriuria; the humidification of air around the patient. The average period of staying in the ICU is 2 days. The culture of patient safety is a priority in the Pediatric Clinic. The culture of patient’s safety includes: the changing of the attitudes of medical staffs towards the safety of medical care; the identification of triggers and risks of medical care; the identification of all medical errors/“no harm events”/“near miss events”; the implementation of safe technologies, simple algorithms; learning of medical staff. There were more than 40 lectures and practices for medical staff of the Pediatric Clinic, including the training courses CODE BLUE. Conclusions. The measures aimed at improving the quality of emergency medical care for children in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University are: 1) the organization of ICU and equipping it with modern equipment for diagnose and treatment of children; 2) the triage of patients according to the condition severity by the objective criteria; 3) the reducing of terms of hospitalization due to optimization of treatment in ICU; 4) standardization of medical care by developing local guidelines based on the principles of evidence-based medicine; 5) the increasing the acceptability of medical care through the implementation of patient-centred technologies; 6) the implementation of culture of patient safety; 7) the continual training of medical staff
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорокин Д. В.
Назва : Самооценка квалификации преподавателями системы дополнительного профессионального образования врачей-стоматологов
Місце публікування : Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 34-37 (Шифр 81769/2011/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Преподавательский состав стоматологического учебного учреждения
Клиническая компетентность
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свистунов И. В.
Назва : Квалификационные характеристики врача-дерматовенеролога: новые подходы к решению проблемы
Місце публікування : Дерматологія та венерологія. - Харьков, 2001. - № 1. - С. 76-77 (Шифр ДУ16/2001/1)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Цодікова О. А., Корж О. М., Бринцова С. С., Рожнов О. О., Лапіна І. Г.
Назва : Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту
Паралельн. назви :The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10 (Шифр ПУ56/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рапопорт И. К., Сергиенко А. О.
Назва : Автоматизированная экспертная система для медицинской профориентации подростков и молодежи
Місце публікування : Гигиена и санитария. - Москва, 2000. - № 5. - С. 40-43 (Шифр ГР6/2000/5)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ЭКСПЕРТНЫЕ СИСТЕМЫ -- EXPERT SYSTEMS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ошивалова О. О., Калюжна Л. Д., Зюков О. Л., Літус О. І.
Назва : Рівень обізнаності лікарів-дерматовенерологів з актуальних питань профілактики раку шкіри
Місце публікування : Дерматологія та венерологія. - Харків, 2017. - N 1. - С. 60-63 (Шифр ДУ16/2017/1)
MeSH-головна: КОЖИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SKIN NEOPLASMS
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
Анотація: В роботі наведено результати проведення тестування 101 лікаря дермато-венеролога з актуальних питань раку шкіри. Визначено, що рівень знань з даних питань натепер не відповідає сучасному рівню надання медичної допомоги хворим із злоякісними та доброякіними новоутвореннями шкіри.В работе рассмотрены результаты проведения тестирования 101 врача дермато-венеролога по актуальным вопросам рака кожи. Определено, что уровень знаний по данным вопросам в настоящее время не соответствует современному уровню оказания медицинской помощи больным со злокачественными и доброкачественными новообразованиями кожи.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я" : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 9. - С. 37-41 (Шифр ЗУ18/2018/9)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СПРАВОЧНИКИ -- REFERENCE BOOKS
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я". Витяг : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2021. - N 6. - С. 3-12 (Шифр ЗУ18/2021/6)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цехмістер Я. В., Кучин Ю. Л., Лисенко О. Ю., Галига Т. М.
Назва : Практичний курс невідкладної допомоги як обов’язковий базис професійної компетентності лікарів хірургічних спеціальностей
Місце публікування : Клінічна хірургія. - Київ, 2016. - № 7. - С. 73-75 (Шифр КУ5/2016/7)
Примітки : Бібліогр.: с. 75
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Порядок проведення атестації лікарів інститутів академії медичних наук України
Місце публікування : Лікування та діагностика. - Київ, 1998. - № 1. - С. 45-46 (Шифр ЛУ5/1998/1)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)