Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные методологии<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Дод.точки доступу:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Даценко, І. С.
    Наукове обґрунтування концепції фармакоекономічного аналізу технологій ранньої діагностики та фармакотерапії легеневої артеріальної гіпертензії [] = Scientific substantiation of the concept of pharmacoeconomic analysis of technologies for early diagnosis and pharmacotherapy of pulmonary arterial hypertension / І. С. Даценко, А. В. Кабачна // Фармацевтичний журнал. - 2022. - № 5. - С. 57-64. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛЕГКИХ БОЛЕЗНИ -- LUNG DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, экономика)
ГИПЕРТЕНЗИЯ ЛЕГОЧНАЯ -- HYPERTENSION, PULMONARY (диагностика, лекарственная терапия, экономика)
ДИАГНОСТИКА РАННЯЯ -- EARLY DIAGNOSIS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS (методы, тенденции, экономика)
Анотація: Легенева артеріальна гіпертензія – це рідкісний, прогресуючий розлад, що характеризується високим кров’яним тиском (гіпертензією) в артеріях легенів (легеневій артерії) без видимої причини
Оскільки симптоми є неспецифічними, а фізичні ознаки можуть бути ледь помітними, хворобу часто діагностують на пізніх стадіях. За останні кілька десятиліть у галузі легеневої артеріальної гіпертензії було досягнуто значного прогресу. Технологічний прогрес дає змогу діагностувати захворювання на ранніх стадіях, а також точніше оцінити тяжкість захворювання
Сьогодні все більш актуальними стають скринінгові дослідження для встановлення клінічного діагнозу та мінімізація втрачених можливостей без своєчасної діагностики, особливо у пацієнтів з ідіопатичною формою легеневої артеріальної гіпертензії
Pulmonary arterial hypertension (PAH) is a rare, progressive disorder characterized by high blood pressure (hypertension) in the arteries of the lungs (pulmonary artery) for no apparent reason
Because symptoms are nonspecific and physical signs may be subtle, the disease is often diagnosed at late stages. Over the past few decades, significant progress has been made in the field of pulmonary arterial hypertension. Technological progress allows to diagnose the disease in the early stages, as well as to better assess the severity of the disease
Today, screening studies are becoming increasingly important to establish a clinical diagnosis and minimize lost opportunities without timely diagnosis, especially in patients with idiopathic PAH
Дод.точки доступу:
Кабачна, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ
Анотація: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Дод.точки доступу:
Lapa, G. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Грохотов, В. А.
    Кадрові ресурси як складова забезпечення якості та доступності стоматологічної допомоги населенню України [Текст] = Personnel resources as a component of ensuring the quality and availability of dental care for the population of Ukraine / В. А. Грохотов, Н. М. Орлова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (использование, кадры, методы, организация и управление, статистика, тенденции, этика)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ БОЛЬНИЧНЫЕ -- DENTAL STAFF, HOSPITAL (организация и управление, статистика, тенденции)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (использование, организация и управление, статистика, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Забезпечення якісної та доступної стоматологічної допомоги населенню потребує постійного моніторингу кадрового потенціалу стоматологічних закладів. Метою дослідження було здійснення аналізу стану та проблем кадрових ресурсів стоматологічної служби системи МОЗ України у 2010-2020 рр. За допомогою медико-статистичного методу проаналізовані статистичні дані Центру медичної статистики МОЗ України. Встановлено, що впродовж 2010-2020 рр. в Україні продовжується реструктуризація мережі стоматологічних закладів, яка характеризується суттєвим скороченням чисельності комунальних/державних закладів системи МОЗ України та стрімким зростанням кількості приватних закладів. Даний процес обумовлює відтік лікарів-стоматологів з комунального до приватного сектора стоматології. Впродовж періоду спостереження чисельність лікарів-стоматологів, зайнятих у закладах системи МОЗ України, зменшилась на 40,9% (з 21 313 – у 2010 р. до 12 601 фізичних осіб – у 2020 р.). Забезпеченість населення лікарями-стоматологами у системі МОЗ скоротилась на 34,9% (з 4,67 – у 2010 р. до 3,04 на 10 000 населення у 2020 р.). Укомплектованість штатних посад лікарів-стоматологів знизилась з 93,3% до 86,9%. Лікарі-стоматологи системи МОЗ України мають достатньо високу кваліфікацію для забезпечення населення якісною стоматологічною допомогою: 73,3% з них атестовані (67,2% серед лікарів усіх спеціальностей), серед атестованих половина (49,7%) має вищу, а третина (32,9%) – першу кваліфікаційну категорію. Лікарі-стоматологи системи МОЗ України продовжують забезпечувати основний обсяг стоматологічної допомоги населенню країни, обслуговуючи переважну більшість (63,1%) від усіх стоматологічних відвідувань і мають у 2,2-2,9 рази вище середньорічне навантаження, ніж їх колеги у приватному секторі стоматологічної допомоги. Вирішення проблеми забезпечення населення України доступною та якісною стоматологічною допомогою вимагає розробки ефективної кадрової політики у сфері охорони стоматологічного здоров’я, спрямованої на збереження кадрового потенціалу комунального сектору стоматології
Providing high-quality and affordable dental care to the population requires monitoring the medical staff of the dental service. Purpose: to analyze the state and problems of human resources of the dental service of the system of the Ministry of Health of Ukraine in 2010-2020. Using the medical-statistical method, the statistical data of the Center for Medical Statistics of the Ministry of Health of Ukraine were analyzed. It is established that during 2010-2020 in Ukraine the process of restructuring the network of dental institutions continues. As a result, the number of communal/state institutions in the system of the Ministry of Health of Ukraine has decreased and the number of private institutions has increased rapidly. This process causes the outflow of dentists from the communal to the private sector of dentistry. During the observation period, the number of dentists in the institutions of the system of the Ministry of Health of Ukraine decreased by 40.9% (from 21,313 in 2010 to 12,601 individuals in 2020). The number of dentists per 10 000 population in the system of the Ministry of Health decreased by 34.9% (from 4.67 in 2010 to 3.04 in 2020). The staffing of full-time positions of dentists in the institutions of the Ministry of Health decreased over the observation period from 93.3% to 86.9%. Dentists of the system of the Ministry of Health of Ukraine are highly qualified to provide the population with quality dental care: 73.3% of them are certified (67.2% among doctors of all specialties), among the certified half (49.7%) have the highest, and a third (32.9%) – the first qualification category. Dentists in the institutions of the Ministry of Health of Ukraine continue to provide the bulk of dental care to the population of the country, serving the vast majority (63.1%) of all dental visits and have 2.2-2.9 times higher average annual workload than their counterparts in private sector of dental care. Solving the problem of providing the population of Ukraine with affordable and high-quality dental care requires the development of an effective personnel policy in the field of dental health, aimed at maintaining the human resources of the communal/state sector of dentistry
Дод.точки доступу:
Орлова, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Франчук, В. В.
    3D-технології в медицині та судово-медичній практиці: сучасний стан і перспективи впровадження [Текст] = 3D-technologies in medicine and forensic medical practice: current status and prospects for implementation / В. В. Франчук // Судово-медична експертиза. - 2022. - N 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы)
ПРОСТРАНСТВЕННАЯ НАВИГАЦИЯ -- SPATIAL NAVIGATION
ИЗОБРАЖЕНИЯ ТРЕХМЕРНОГО ПОЛУЧЕНИЕ -- IMAGING, THREE-DIMENSIONAL (использование, методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті узагальнені дані літератури та проведений аналіз сучасного стану, перспектив впровадження 3D-технологій у медицині та судово-медичній практиці. Висвітлене важливе значення просторового тривимірного моделювання для медичної візуалізації та діагностики захворювань, тактики хірургічного лікування, ефективної трансплантації, виготовлення індивідуальних протезів, імплантатів, створення навчальних моделей, покращення об’єктивності та наочності судово-медичних експертиз
The article summarizes the literature data and analyzes the current state and prospects for the introduction of 3D-technologies in medicine and forensic practice. The importance of spatial three-dimensional modeling for medical imaging and diagnosis of diseases, tactics of surgical treatment, eff ective transplantation, manufacturing of individual prostheses, implants, creating training models and improving the objectivity and accuracy of forensic examinations is highlighted
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Текст] = Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports / М. С. Волошинович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING (использование, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету
There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysis
During the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Дод.точки доступу:
Волошинович, М. С.
Гірник, Г. Є.
Матковська, Н. Р.
Соломчак, Д. Б.
Ткач, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кашуба, М. О.
    Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) [Текст] = New times – new challenges (features of medical education in new realities) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 136-141


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, методы)
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Еволюційно кора головного мозку, діяльність якої пов’язують зі свідомістю, сформувалася піз-ніше. Тобто вона виникла як нова частина мозку, необхідна для розширення його функцій. А тому не вона керує мозком, а навпаки, він доручає їй певні функції і надає відповідну інформацію у відповід-ній формі і насправді дуже далекій від реальності
Дод.точки доступу:
Кучер, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Оцінка молекулярної мішені адемолу методом хемоінформатики = Evaluation of molecular target of ademol by chemoinformatic method / С. І. Семененко [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2021. - Т. 17, № 7. - С. 47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Адемол

MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ВНУТРИЧЕРЕПНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- INTRACRANIAL PRESSURE (действие лекарственных препаратов)
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (диагностика, лекарственная терапия)
ГЕМАТО-ЭНЦЕФАЛИЧЕСКИЙ БАРЬЕР -- BLOOD-BRAIN BARRIER (действие лекарственных препаратов, патофизиология, ультрасонография)
Анотація: Глутаматна ексайтотоксичність та внутрішньочерепна гіпертензія являють собою потенційні мішені щодо можливих розробок патогенетичної терапії уражень мозку, зокрема тих, що асоційовані з високими значеннями внутрішньочерепного тиску. Мета. Методами хемоінформатики обґрунтувати внутрішньовенне застосування адемолу, виявити здатність адемолу блокувати β-адренорецептори, а також за критеріями лікоподібності та біодоступності оцінити можливість його проходження через гематоенцефалічний бар’єр (ГЕБ). Матеріали та методи. Всі обчислення молекулярних дескрипторів були зроблені за допомогою програмного комплексу SIB Swiss Institute of Bioinformatics, розрахункової платформи та Molinspiration Cheminformatics v2016.09, доступних on-line. Результати. Молекулярна маса адемолу не перевищує 500, середній показник ліпофільності розрахований за допомогою програмного комплексу [5], знаходиться для наведених сполук у прийнятному діапазоні. Для адемолу величина LogP дорівнює 2,736, що вище, ніж у ремантадину (2,456), однак нижче, ніж у пропранололу (2,967). Визначено загальну площу полярних поверхонь молекул (TPSA), що розраховується на основі методики, опублікованої Ertl et al. [6] у вигляді внесків суми площин атомів О та N та інших, у складі функціональних груп полярних фрагментів. Для предикації проникнення адемолу через ГЕБ використали розраховані in silico дескриптори — усереднену ліпофільність, що виявилася близькою до описаного раніше коефіцієнту ліпофільності у суміші октанолу та фосфатного буфера [9], та TPSA. Кореляція афінітету (LogKi, nM) з полярністю для відомих β-адреноблокаторів та адемолу описується як параболічна поліноміальна функція другого порядку. Висновки. Побудовано модель кореляції афінітету від ліпофільності для ряду β-адреноблокаторів та передбачено афінність адемолу, що наближається до високоафінних неселективних β-адреноблокаторів
Glutamate excitotoxicity and intracranial hypertension are potential targets for possible developments of pathogenetic therapy of brain lesions, in particular those associated with high intracranial pressure. The purpose of the work: using chemoinformatic methods to justify the intravenous use of ademol, to detect the ability of ademol to block β-adrenergic receptors, as well as to assess the possibility of its passage through the blood-brain barrier in terms of drug-likeness and bioavailability criteria. Materials and methods. All calculations of molecular descriptors were made using the software package SIB Swiss Institute of Bioinformatics, computing platform and Molinspiration Cheminformatics v2016.09, available online. Results. The molecular weight of ademol does not exceed 500, the average lipophilicity value calculated using software package is in the acceptable range for the above compounds. For ademol, the value of LogP is 2,736, which is higher than that of rimantadine (2,456), but lower than that of propranolol (2,967). The total polar surface area is calculated based on the methodology developed by Ertl et al. in the form of contributions of the sum of the planes of O- and N-atoms etc., as a part of the functional groups of polar fragments. To predict ademol pe-netration through the blood-brain barrier, descriptors calculated in silico were used — average lipophilicity, which appeared to be close to previously described lipophilicity coefficient in a mixture of octanol and phosphate buffer, and the total polar surface area of mo-lecules. Affinity correlation (LogKi, nM) with polarity for known β-blockers and ademol is described as a second-degree parabolic polynomial function. Conclusions. A model of affinity correlation with lipophilicity for a number of β-blockers was created and the affinity of ademol is predicted, which is close to that of high-affi-nity non-selective β-blockers
Дод.точки доступу:
Семененко, С. І.
Семененко, А. І.
Редькін, Р. Г.
Семененко, І. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) [Текст] = Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey) / Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалу
The article analyzes the results of online surveys of students regarding their attitudes to the advantages and disadvantages of distance learning. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. The results of online surveys of students indicate the existence of subjective obstacles to the acquisition of knowledge during distance learning, which involves a significant self-motivation of the student to study, as well as a high level of self-organization. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and master the necessary initial material
Дод.точки доступу:
Теренда, Н. О.
Теренда, О. А.
Горішний, М. І.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Текст] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено досвід використання освітніх платформ навчання Moodle та Microsoft Teams для проведення практичного онлайн-заняття й оцінено ефективність інтерактивної інноваційної технології «круглий стіл» у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників у ТНМУ імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ протягом дистанційного навчання дозволяє забезпечити максимальне здобуття студентом практичних знань й умінь, розвинути його комунікативні компетентності, забезпечує високий рівень клінічного мислення, полегшить поєднання теоретичних знань з практичною діяльністю після закінчення карантинних обмежень і може бути рекомендованим для широкого впровадження в навчальний процес у закладах вищої освіти та безперервного професійного розвитку лікарів через запровадження доступних слухачам освітніх платформ із широким використанням наявних WEB-ресурсів
The article highlights the experience of using educational training platforms Moodle and Microsoft Teams for practical online classes and evaluates the effectiveness of interactive innovative technology ‘‘round table’’ in the formation of professional and communicative competencies of future medical workers at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University
Effective combination of interactive teaching methods and systems of electronic educational platforms during distance learning allows to ensure maximum acquisition of practical knowledge and skills by students, to develop their communicative competencies, provides a high level of clinical thinking and facilitates combination of theoretical knowledge with practical activities after quarantine restrictions wide introduction into the educational process in higher education institutions and continuous professional development of doctors through the introduction of educational platforms available to students with extensive use of available WEB-resources
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Толкачев, В.
    Применение цифровых протоколов в повседневной практике [Текст] / В. Толкачев, Е. Грязин // ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 20-25


MeSH-головна:
МЕТАЛЛОКЕРАМИЧЕСКИЕ СПЛАВЫ -- METAL CERAMIC ALLOYS (терапевтическое применение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Дод.точки доступу:
Грязин, Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Платонова, О. М.
    Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу [Текст] = Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесу
In the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Дод.точки доступу:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" [Текст] = Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology” / І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Сучaсні реaлії життя вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, що має свoї перевaги тa недoліки. У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» в умoвaх кaрaнтину. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії. Викoристaння особистісного підхoду дo кoжнoгo студентa сприялo крaщoму зaсвoєнню нaвчaльнoгo мaтеріaлу. При викoнaнні індивідуaльних зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, рекомендованими викладачем дoступними інтернет-джерелaми, друкoвaнoю літерaтурoю, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaння
Modern realities of life require extensive use of distance learning in Ukrainian universities, which has its advantages and disadvantages. The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Histology, Cytology and Embryology” in the quarantine time. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. The use of a personal approach to each student contributed to a better mastering of the study material. When completing individual tasks, students used the materials of SDE Moodle TNMU, recommended by the teacher available online sources, printed literature, which allowed them to get on deep knowledge
Дод.точки доступу:
Гетмaнюк, І. Б.
Крамар, С. Б.
Небеснa, З. М.
Шутурмa, O. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Черногорський, Д. М.
    Вивчення біомеханічних властивостей ендопротезів та пацієнтоспецифічних імплантатів для заміщення субтотальних дефектів нижньої щелепи методом скінченних елементів [Текст] = Study of biomechanical properties of endoprostheses and patient-specific implants for replacement of subtotal defects of the lower jaw by the finite element method / Д. М. Черногорський, Ю. В. Чепурний, А. В. Копчак // Вісник стоматології. - 2020. - № 3. - С. 50-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ДЕФОРМАЦИИ -- DENTOFACIAL DEFORMITIES (патофизиология, хирургия, этиология)
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОГО ПРОТЕЗА ИМПЛАНТАЦИЯ -- MANDIBULAR PROSTHESIS IMPLANTATION (законодательство и юриспруденция, методы, тенденции)
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВОГО ПРОТЕЗА ИМПЛАНТАЦИЯ -- MAXILLOFACIAL PROSTHESIS IMPLANTATION (методы, реабилитация, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ФОТОГРАФИЧЕСКИЕ СНИМКИ -- PHOTOGRAPHS
Анотація: Заміщення великих дефектів нижньої щелепи залишається актуальною проблемою щелепно-лицевої хірургії, що має важливе медико-соціальне та економічне значення. Мета дослідження. Вивчити напружено-деформований стан різних типів пацієнто-специфічних титанових імплантатів при заміщенні субтотальних дефектів нижньої щелепи за допомогою методу скінченим елементів, оцінити їх жорсткість та міцність в умовах жувального навантаження
Replacement of large defects of the lower jaw remains an urgent problem of maxillofacial surgery, which is of great medical,social and economic importance. Purpose of research. To study the stress-strain state of various types of patient-specific titanium implants when replacing Subtotal defects of the lower jaw using the finite element method, to assess their rigidity and strength under chewing load
Дод.точки доступу:
Чепурний, Ю. В.
Копчак, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності
The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research
Дод.точки доступу:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Період карантинних заходів, запроваджених в Україні з березня 2020 р. у зв’язку із поширенням COVID-19, паралізував повноцінне життя країни. З’явилися неочікувані виклики, що спричинили трансформацію як у системі охорони здоров’я, так і в медичній освіті. Потреба у підготовці майбутніх лікарів та медичних сестер ніколи не була такою нагальною, як зараз, у контексті глобальної надзвичайної ситуації. У такій ситуації вимушено повинні змінитися методи та форми навчання, стандартна взаємодія учасників освітнього процесу, зміст навчальних циклів і роль суб’єктів вищої освіти – студентів
The full life of Ukrainian citizens has been paralyzing with the implementation of quarantine measures due to the COVID-19 pandemic period since March 2020. Unexpected challenges have emerged that have led to a transformation in both the health care system and medical education. The need to train future doctors and nurses has never been more urgent than it is now in the context of a global emergency. In this situation the methods, ways and forms of learning, the interaction of participants in the educational process, the content of educational cycles and the role of higher education players – students should be changed
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Посилкіна, О. В.
    Науково-практичні підходи до управління безпечністю та ефективністю фармацевтичних ланцюгів постачань із використанням цифрових технологій [Текст] / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 43-54


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
ЛЕКАРСТВА ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- DRUG CONTAMINATION (законодательство и юриспруденция, профилактика и контроль)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, стандарты)
Анотація: Мета: обґрунтування доцільності упровадження цифрових технологій для удосконалення фармацевтичних ланцюгів постачань (ФЛП), підвищення прозорості їх функціонування, що є запорукою захисту від проникнення у потокові процеси контрафактної і фальсифікованої фармацевтичної продукції (ФФП). Матеріали та методи: абстрактно-логічний та монографічний; методи контрольного опитування та системного аналізу. Результати дослідження. Доведено, що проблема фальсифікації лікарських засобів (ЛЗ) є однією з найбільш актуальних у фармацевтичному секторі галузі охорони здоров’я й успіх її вирішення багато в чому залежить від побудови ефективних, надійних і безпечних ланцюгів постачань, у діяльність яких упроваджені сучасні цифрові технології. Проведено огляд практики застосування технології «блокчейн» у процесі цифровізації фармацевтичної логістики та управління ланцюгами постачань у провідних країнах і компаніях. Розкрито сутність блокчейн-технології (БЧТ) і перспективи її застосування у фармації. Проаналізовано рівень обізнаності персоналу вітчизняних фармацевтичних компаній (ФК) і аптечних закладів (АЗ) щодо БЧТ і проведено оцінку ступеня готовності менеджерів вищої і середньої ланки до їх упровадження. Визначено причини, які перешкоджають процесу запровадження сучасних цифрових технологій у діяльність вітчизняного фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я. Побудовано процесну модель функціонування ФЛП із застосуванням БЧТ. Висновки. Упровадження запропонованих науково-методичних розробок із захисту ланцюгів постачань щодо потрапляння ФФП сприятиме підвищенню прозорості та контрольованості потокових процесів у фармації і підвищенню якості лікарського забезпечення населення
To substantiate the expediency of introducing digital technologies for the improvement of pharmaceutical supply chains, increase of transparency of their functioning, which is a guarantee of protection against penetration into the flow processes of falsified and counterfeit pharmaceuticals. Materials and methods. The abstract-logical and monographic methods, methods of control questioning and system analysis were used. Results. It has been proven that the problem of drug falsification is one of the most urgent in the pharmaceutical sector of the healthcare system, and the success of its solution largely depends on the construction of efficient, reliable and safe supply chains, in which modern digital technologies are implemented. A review of the practice of the “blockchain” technology in the process of digitalization of pharmaceutical logistics and the supply chain management in leading countries and companies has been performed. The essence of the “blockchain” technology and prospects of its application in the pharmaceutical sector of the healthcare system has been revealed. The awareness level of the staff of domestic pharmaceutical companies and pharmacy warehouses regarding the blockchain technology has been analyzed, and the degree of readiness of higher and middle managers for its implementation has been assessed. The causes hindering the process of introduction of modern digital technologies into the activity of the domestic pharmaceutical sector of the healthcare system have been determined. The process model of pharmaceutical supply chains with the use of the blockchain technology has been constructed. Conclusions. The introduction of the scientific and methodological developments proposed to protect supply chains from counterfeit pharmaceutical products will enhance the transparency and controllability of the flow processes in pharmacy and improve the quality of drug provision of the population
Дод.точки доступу:
Лісна, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Bobrovnik, S. A.
    Kinetics of interaction between polyreactive immunoglobulins and antigen. The theory [Текст] = Кінетика взаємодії ПРІГ з іммобілізованими антигенами. Теорія / S. A. Bobrovnik, M. O. Demchenko, S. V. Komisarenko // The Ukrainian Biochemical Journal. - 2019. - Т. 91, № 4. - С. 88-94. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
РЕЦЕПТОРЫ ПОЛИМЕРНОГО ИММУНОГЛОБУЛИНА -- RECEPTORS, POLYMERIC IMMUNOGLOBULIN (анализ, химия)
ИММУНОГЛОБУЛИНА УЧАСТОК СВЯЗЫВАНИЯ -- IMMUNOGLOBULIN JOINING REGION (химия)
КИНЕТИКА -- KINETICS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ТЕМПЕРАТУРА ПЕРЕХОДНОГО СОСТОЯНИЯ ВЕЩЕСТВА -- TRANSITION TEMPERATURE
Анотація: Dynamics of association between polyreactive immunoglobulins (PRIGs) and immobilized antigens is considered on the base of our model of PRIGs-antigen interaction, which was suggested by us earlier. This process of PRIGs binding to an immobilized antigen was described with a system of differential equations. The solution of this system of differential equations gives mathematical expressions that relate the dynamics of the reactant concentrations and time of the reaction. Using Microsoft Excel program the theoretical curves were calculated and plotted that described the dynamics of “active”, “nonactive” PRIGs in solution as well as PRIGs that were bound to an immobilized antigen. Conclusions drawn by us earlier about very high dependen­ce of reaction PRIGs with an antigen from temperature were confirmed
Розглянуто динаміку зв’язування поліреактивних імуноглобулінів (ПРІГ) з іммобілізованим на імунологічних платах антигеном із врахуванням раніше встановленого нами механізму взаємодії ПРІГ з антигенами. Процес зв’язування ПРІГ з іммобілізованим антигеном описано за допомогою систем диференціальних рівнянь, розв’язання яких дозволило одержати математичні вирази залежності кількості «активних» і «неактивних» ПРІГ, а також ПРІГ, зв’язаних із іммобілізованим антигеном залежно від часу перебігу реакції. За допомогою програми Microsoft Excel проведено обчислення теоретичних кривих кінетики зв’язування ПРІГ із антигеном і кількості «активних» та «неактивних» ПРІГ у розчині за різних констант швидкості реакції. Підтверджено раніше зроблені нами висновки про дуже високу залежність реакції ПРІГ з антигенами від температури
Дод.точки доступу:
Demchenko, M. O.
Komisarenko, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Рекомендації щодо впровадження інноваційного досвіду з використання цифрових технологій з метою надання комплексної, особистісно-орієнтованої медичної допомоги пацієнтам з ринітом і астмою: результати проекту ARIA у 2018 р. [Текст] / Ж. Буске [та ін.] // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2019. - N 7. - С. 8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION (экономика)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (иммунология, терапия)
РИНИТ -- RHINITIS (иммунология, терапия)
Анотація: У всьому світі спостерігається швидке зростання витрат, пов’язаних з алергічними та хронічними респіраторними захворюваннями, що значно погіршують якість життя пацієнтів. У зв’язку з цим постає нагальна потреба пошуку ефективних інноваційних методів надання медичної допомоги цим пацієнтам, а також необхідність трансформації системи охорони здоров’я з метою розвитку інтегрованих алгоритмів лікування і підвищення управлінської компетентності медичних працівників
Дод.точки доступу:
Буске, Ж.
Бедбрук, А.
Чарлевськи, В.
Онорато, Г. Л.
Арнавіель, С.
Лауне, Д.
Матью-Дюпас, Е.
Фонсека, Ж.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Digital: фарма в эпоху цифровых перемен [Текст] // Фармацевт практик. - 2019. - № 3. - С. 4-6


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, организация и управление, тенденции)
Анотація: В Киеве 28 февраля состоялась конференция «Жити сьогодні. Digital», посвященная Digital-технологиям в рекламе и маркетинге. Конференция стала площадкой для общения и обмена опытом между представителями digital агентств, IT- и WEB-разработчиков, юристов, маркетологов и операторов фармацевтического рынка. Место проведения мероприятия было выбрано не случайно: UNIT. City — первый инновационный парк в Украине, где созданы все условия для развития бизнеса в сфере высоких технологий и креативных индустрий. Организатором конференции выступила «Производственная компания Здорово»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)