Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные методологии<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


    Ломиашвили, Л. М.
    Цифровые технологии восстановления коронковой части [Текст] / Л. М. Ломиашвили, О. В. Гателюк, Д. В. Погадаев // СтоматологИНФО. - 2016. - № 11/12. - С. 38-40


MeSH-головна:
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH (методы, организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (методы, стандарты, тенденции)
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL (методы, оборудование, тенденции)
Анотація: Информатизация общества и развитие инновационных технологий привели к существенным изменениям в сфере образования и медицины. XXI век — время организации работы с помощью компьютерных технологий. Одним из основных достоинств компьютерных технологий является возможность объективной оценки зубочелюстного аппарата, просмотра и демонстрации результатов исследования, составления плана лечения прямо на рабочем месте врача
Дод.точки доступу:
Гателюк, О. В.
Погадаев, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Текст] = Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports / М. С. Волошинович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING (использование, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету
There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysis
During the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Дод.точки доступу:
Волошинович, М. С.
Гірник, Г. Є.
Матковська, Н. Р.
Соломчак, Д. Б.
Ткач, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мінцер, О. П.
    Трансдисциплінарність та нові горизонти медичних досліджень [Текст] = Transdisciplinarity and new horizons of medical research / О. П. Мінцер // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 163-166. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті проаналізовано перспективи розвитку трансдисциплінарних досліджень і їх відображення в післядипломній медичній освіті. Розглядається можливість створення системної методології, яка б забезпечила отримання трансдисциплінарних знань, а також теорія створення гібридної реальності як конвергенції та інтеграції суб’єктної, цифрової, фізичної та соціальної реальності. Показано, що використання трансдисциплінарного підходу забезпечує в біології та медицині створення нових відносин між поняттями існуючих наукових дисциплін, встановлення нової системи законів, що їх пов’язують, вирішення завдань системної інтеграції при виконанні все більш складних завдань. Запропонована універсальна система організації та оброблення трансдисциплінарних знань, що може стати базисом їх організації та слугувати основою створення нових теоретичних концепцій. Система може бути застосована для різних напрямків клінічної медицини
The article analyzes the prospects for the development of transdisciplinary research and their reflection in postgraduate medical education. The possibility of creating a system methodology that would provide transdisciplinary knowledge, as well as the theory of creating a hybrid reality as convergence and integration of a subject, digital, physical and social reality are considered. It is shown that the use of the transdisciplinary approach provides in biology and medicine the creation of new relations between the concepts of existing scientific disciplines, the establishment of a new system of laws that link the solution of problems of system integration when performing increasingly complex tasks. The proposed universal system of organization and processing of transdisciplinary knowledge can become the basis of their organization and serve as the basis for the creation of new theoretical concepts. The system can be applied to various areas of clinical medicine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Саволюк, С. І.
    Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу [Текст] / С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 106-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, тенденции)
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Практика природничо-наукової підготовки медичних працівників у вищих навчальних закладах свідчить, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку пізнавальної діяльності, індивідуальних здібностей та фахових знань студентів. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових підходів до формування знань студентів. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання, серед яких є метод проектів, метод мозкового штурму, кейс-метод. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес спрямоване на системне формування знань студентів-медиків, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Лисенко, В. М.
Крестянов, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Середюк, В. Н.
    Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] = The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system / В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (методы, обучение)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
ПРОБЛЕМНО-орієнтоване навчання
Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ковальський, О. В.
    Структура поліклінічної захворюваності дітей першого року життя на підставі компьютерного моніторінгу [Текст] / О. В. Ковальський // Галицький лікарський вісник. - 1997. - Т. 4, № 4. - С. 25-28


MeSH-головна:
МОНИТОРИНГ АМБУЛАТОРНЫЙ -- MONITORING, AMBULATORY (методы)
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY (тенденции)
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Walcher, G.
    Сложный случай [Текст] / G. Walcher // Новое в стоматологии. - 2013. - № 5. - С. 78-89


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL (методы, оборудование)
ЗУБНОГО ПРОТЕЗИРОВАНИЯ ДИЗАЙН -- DENTAL PROSTHESIS DESIGN (методы, оборудование)
ЗУБНЫХ ОРТОПЕДИЧЕСКИХ ПРИСПОСОБЛЕНИЙ ФИКСАЦИЯ -- DENTAL BONDING (методы, оборудование)
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS (терапевтическое применение)
ЗУБНЫХ ПРОТЕЗОВ ИМПЛАНТАТОМ ПОДДЕРЖКА -- DENTAL PROSTHESIS, IMPLANT-SUPPORTED (методы, оборудование)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Рекомендації щодо впровадження інноваційного досвіду з використання цифрових технологій з метою надання комплексної, особистісно-орієнтованої медичної допомоги пацієнтам з ринітом і астмою: результати проекту ARIA у 2018 р. [Текст] / Ж. Буске [та ін.] // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2019. - N 7. - С. 8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION (экономика)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (иммунология, терапия)
РИНИТ -- RHINITIS (иммунология, терапия)
Анотація: У всьому світі спостерігається швидке зростання витрат, пов’язаних з алергічними та хронічними респіраторними захворюваннями, що значно погіршують якість життя пацієнтів. У зв’язку з цим постає нагальна потреба пошуку ефективних інноваційних методів надання медичної допомоги цим пацієнтам, а також необхідність трансформації системи охорони здоров’я з метою розвитку інтегрованих алгоритмів лікування і підвищення управлінської компетентності медичних працівників
Дод.точки доступу:
Буске, Ж.
Бедбрук, А.
Чарлевськи, В.
Онорато, Г. Л.
Арнавіель, С.
Лауне, Д.
Матью-Дюпас, Е.
Фонсека, Ж.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дроздова, Л. Н.
    Результаты компьютерной стабилометрии у студентов при вертеброгенных неврологических синдромах [Текст] / Л. Н. Дроздова, Е. В. Афанасьева // Мануальная терапия : Наук. -практ. реценз. журнал. - 2005. - № 2. - С. 50-54

Рубрики: Компьютерные методологии

   Вертебрология--патофизиол


   Неврологические симптомы при неврологических состояниях--патолог


   Студенты--рост--физиол


Дод.точки доступу:
Афанасьева, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Небесный, К. С.
    Рабочая модель первая ступень к вершине [Текст] / К. С. Небесный // Стоматолог. - 2001. - № 1-2. - С. 56-59


MeSH-головна:
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS (анализ, стандарты, терапевтическое применение)
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗУБНЫЕ ПРОТЕЗЫ (классификация, методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Methot, Alain
    Проектирование новой улыбки [Текст] / Alain Methot // СтоматологИНФО. - 2016. - № 5. - С. 35-42


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL (психология)
УЛЫБКА -- SMILING (физиология)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИНСТРУМЕНТЫ -- DENTAL INSTRUMENTS (классификация, стандарты, тенденции)
ДИАГНОСТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DIAGNOSIS, ORAL (методы, оборудование, стандарты, тенденции)
Анотація: В число принципов моделирования входят концепции Золотой Пропорции, архитектуры десен, профиля выхода зубов из десны, формы зубов связанные или не связанные с анатомическим строением лица. Эти концепции используются для проектирования или индивидуализации улыбки. Ни один из этих принципов не позволяет решать проблемы, связанные с нередко встречаемой асимметрией улыбки или лица, поэтому мы считаем, что необходимо определить новый метод диагностики и проектирования новых улыбок. В этой статье будут описаны природа и научные основы метода «MRuler» («М-линейка»), диагностического инструмента предназначенного для проектирования улыбки. В новом методе используется алгоритм, основанный на ширине центральных резцов и диаметре ширины верхнечелюстного комплекса пациента, который предоставит в наше распоряжение идеальное расположение зубов по отношению к верхней челюсти и лицу пациента. «М-линейка» входит в базу данных специальной компьютерной программы Dental GPS (Laval Canada), используемой для диагностики и проектирования новых улыбок пациентам. В данной статье будут обсуждены этапы этого инновационного подхода, разработанного еще в 2005 году
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Смолянинов, В. В.
    Проблемы социальной безопасности современного государства и компьютерные медицинские технологии [Текст] / В. В. Смолянинов, Е. Г. Ворновицкий, И. С. Явелов // Современная медицина : теория и практика. - 2002. - № 1. - С. 19-25


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Дод.точки доступу:
Ворновицкий, Е. Г.
Явелов, И. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Про затвердження форми та змісту ліцензії Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної регуляторної служби України від 14.07.2015 №781/38 [Текст] // СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 18


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Про затвердження Порядку подання органу ліцензування документів в електронній формі Постанова КМ України від 24 травня 2017 р. №363 [Текст] // СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 18


MeSH-головна:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (методы, стандарты, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Толкачев, В.
    Применение цифровых протоколов в повседневной практике [Текст] / В. Толкачев, Е. Грязин // ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 20-25


MeSH-головна:
МЕТАЛЛОКЕРАМИЧЕСКИЕ СПЛАВЫ -- METAL CERAMIC ALLOYS (терапевтическое применение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Дод.точки доступу:
Грязин, Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Побережный, В. И.
    Прикладное значение формализации дефиниции “боль” на основе функционального системного подхода. Краткое представление общей теории систем и её образно-понятийного аппарата. Схема патогенеза феномена “боль” [Текст] = Applied significance of formalization of “pain” definition based on functional system approach. Short introducing of systems theory and its figurative and conceptual mechanism. The scheme of pathogenesis of pain phenomenon / В. И. Побережный, А. В. Марчук // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2016. - № 2. - С. 7-26. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (диагностика, патофизиология, этиология)
БОЛЕЙ ИССЛЕДОВАНИЕ -- PAIN MEASUREMENT (классификация, методы)
БОЛИ -- PAIN (диагностика, классификация, патофизиология, этиология)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МОРФОГЕНЕЗ -- MORPHOGENESIS (иммунология, физиология)
Дод.точки доступу:
Марчук, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" [Текст] = Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology” / І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Сучaсні реaлії життя вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, що має свoї перевaги тa недoліки. У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» в умoвaх кaрaнтину. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії. Викoристaння особистісного підхoду дo кoжнoгo студентa сприялo крaщoму зaсвoєнню нaвчaльнoгo мaтеріaлу. При викoнaнні індивідуaльних зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, рекомендованими викладачем дoступними інтернет-джерелaми, друкoвaнoю літерaтурoю, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaння
Modern realities of life require extensive use of distance learning in Ukrainian universities, which has its advantages and disadvantages. The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Histology, Cytology and Embryology” in the quarantine time. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. The use of a personal approach to each student contributed to a better mastering of the study material. When completing individual tasks, students used the materials of SDE Moodle TNMU, recommended by the teacher available online sources, printed literature, which allowed them to get on deep knowledge
Дод.точки доступу:
Гетмaнюк, І. Б.
Крамар, С. Б.
Небеснa, З. М.
Шутурмa, O. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Оцінка молекулярної мішені адемолу методом хемоінформатики = Evaluation of molecular target of ademol by chemoinformatic method / С. І. Семененко [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2021. - Т. 17, № 7. - С. 47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Адемол

MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ВНУТРИЧЕРЕПНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- INTRACRANIAL PRESSURE (действие лекарственных препаратов)
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (диагностика, лекарственная терапия)
ГЕМАТО-ЭНЦЕФАЛИЧЕСКИЙ БАРЬЕР -- BLOOD-BRAIN BARRIER (действие лекарственных препаратов, патофизиология, ультрасонография)
Анотація: Глутаматна ексайтотоксичність та внутрішньочерепна гіпертензія являють собою потенційні мішені щодо можливих розробок патогенетичної терапії уражень мозку, зокрема тих, що асоційовані з високими значеннями внутрішньочерепного тиску. Мета. Методами хемоінформатики обґрунтувати внутрішньовенне застосування адемолу, виявити здатність адемолу блокувати β-адренорецептори, а також за критеріями лікоподібності та біодоступності оцінити можливість його проходження через гематоенцефалічний бар’єр (ГЕБ). Матеріали та методи. Всі обчислення молекулярних дескрипторів були зроблені за допомогою програмного комплексу SIB Swiss Institute of Bioinformatics, розрахункової платформи та Molinspiration Cheminformatics v2016.09, доступних on-line. Результати. Молекулярна маса адемолу не перевищує 500, середній показник ліпофільності розрахований за допомогою програмного комплексу [5], знаходиться для наведених сполук у прийнятному діапазоні. Для адемолу величина LogP дорівнює 2,736, що вище, ніж у ремантадину (2,456), однак нижче, ніж у пропранололу (2,967). Визначено загальну площу полярних поверхонь молекул (TPSA), що розраховується на основі методики, опублікованої Ertl et al. [6] у вигляді внесків суми площин атомів О та N та інших, у складі функціональних груп полярних фрагментів. Для предикації проникнення адемолу через ГЕБ використали розраховані in silico дескриптори — усереднену ліпофільність, що виявилася близькою до описаного раніше коефіцієнту ліпофільності у суміші октанолу та фосфатного буфера [9], та TPSA. Кореляція афінітету (LogKi, nM) з полярністю для відомих β-адреноблокаторів та адемолу описується як параболічна поліноміальна функція другого порядку. Висновки. Побудовано модель кореляції афінітету від ліпофільності для ряду β-адреноблокаторів та передбачено афінність адемолу, що наближається до високоафінних неселективних β-адреноблокаторів
Glutamate excitotoxicity and intracranial hypertension are potential targets for possible developments of pathogenetic therapy of brain lesions, in particular those associated with high intracranial pressure. The purpose of the work: using chemoinformatic methods to justify the intravenous use of ademol, to detect the ability of ademol to block β-adrenergic receptors, as well as to assess the possibility of its passage through the blood-brain barrier in terms of drug-likeness and bioavailability criteria. Materials and methods. All calculations of molecular descriptors were made using the software package SIB Swiss Institute of Bioinformatics, computing platform and Molinspiration Cheminformatics v2016.09, available online. Results. The molecular weight of ademol does not exceed 500, the average lipophilicity value calculated using software package is in the acceptable range for the above compounds. For ademol, the value of LogP is 2,736, which is higher than that of rimantadine (2,456), but lower than that of propranolol (2,967). The total polar surface area is calculated based on the methodology developed by Ertl et al. in the form of contributions of the sum of the planes of O- and N-atoms etc., as a part of the functional groups of polar fragments. To predict ademol pe-netration through the blood-brain barrier, descriptors calculated in silico were used — average lipophilicity, which appeared to be close to previously described lipophilicity coefficient in a mixture of octanol and phosphate buffer, and the total polar surface area of mo-lecules. Affinity correlation (LogKi, nM) with polarity for known β-blockers and ademol is described as a second-degree parabolic polynomial function. Conclusions. A model of affinity correlation with lipophilicity for a number of β-blockers was created and the affinity of ademol is predicted, which is close to that of high-affi-nity non-selective β-blockers
Дод.точки доступу:
Семененко, С. І.
Семененко, А. І.
Редькін, Р. Г.
Семененко, І. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Особливості комп’ютерного тестування на курсовому іспиті з інфекційних хвороб [Текст] / Ж. І. Возіанова, І. Є. Булах, А. В. Шкурба // Сучасні інфекції. - 2001. - № 2. - С. 105-108


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Дод.точки доступу:
Возіанова, Ж. І.
Булах, І. Є.
Шкурба, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) [Текст] = Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey) / Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалу
The article analyzes the results of online surveys of students regarding their attitudes to the advantages and disadvantages of distance learning. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. The results of online surveys of students indicate the existence of subjective obstacles to the acquisition of knowledge during distance learning, which involves a significant self-motivation of the student to study, as well as a high level of self-organization. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and master the necessary initial material
Дод.точки доступу:
Теренда, Н. О.
Теренда, О. А.
Горішний, М. І.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)