Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные методологии<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ломиашвили Л. М., Гателюк О. В., Погадаев Д. В.
Назва : Цифровые технологии восстановления коронковой части
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2016. - № 11/12. - С. 38-40 (Шифр СУ36/2016/11/12)
MeSH-головна: ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
Анотація: Информатизация общества и развитие инновационных технологий привели к существенным изменениям в сфере образования и медицины. XXI век — время организации работы с помощью компьютерных технологий. Одним из основных достоинств компьютерных технологий является возможность объективной оценки зубочелюстного аппарата, просмотра и демонстрации результатов исследования, составления плана лечения прямо на рабочем месте врача
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошинович М. С., Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Соломчак Д. Б., Ткач В. Є.
Назва : Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Microsoft forms cloud application in collection and analytics of student attendance reports
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 110-115 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
УПРАВЛЯЮЩАЯ ФУНКЦИЯ -- EXECUTIVE FUNCTION
Анотація: У роботі працівника деканату факультету підготовки іноземних громадян багато важких моментів. Однин із них - контроль відвідування студентами навчальних занять. Проблема полягає в необхідності помісячно обробляти значний об’єм розрізненої за способом доставки, слабко уніфікованої інформації. У такій ситуації в нагоді може стати Microsoft Forms. У попередньо створеній формі ми використовуємо можливість отримання файлів. Це перетворить інструмент опитування в систему збору звітів з можливістю автоматизованого маркування документів, розміщення їх в захищеному сховищі, попередньої перевірки на відповідність умові формату та розміру, спільної обробки групами допущених осіб та зведенням опитаної інформації до формату таблиці Microsoft Excel, де можна з легкістю застосовувати сортування за необхідним критерієм для контролю факту виконання завдання окремими респондентами. Для уніфікації звітної інформації та забезпечення її придатності до автоматизованої обробки рекомендуємо приймати звіти у форматі захищеної таблиці Excel, залишаючи доступними для зміни лише необхідні комірки. Для забезпечення спільного перегляду результатів членами контролюючої команди необхідно роздати права доступу на перегляд форми та можливість перегляду папки, де акумулюються файли звітів. Висновки. За період впровадження отримано 390 звітів від 50 кафедр, на яких викладається 106 предметів. Завдяки двосторонньому контролю підвищилась ефективність та вчасність подачі документів. Скоротився час, затрачений на зведення інформації представниками деканату. Зросла достовірність кінцевих даних завдяки зменшенню числа механічних помилок і, відповідно, ефективність контролю успішності студентів факультету There are many difficult moments in the work of the dean’s office employee of the faculty of training foreign citizens. Most of them are related to transcultural conflicts, differences in the value system of participants in the pedagogical process, incompatibility of religions and psychologies, which is layered on a significant amount of internal and external document flow and monthly analysisDuring the implementation period, 390 reports were received from 50 departments, where 106 subjects are taught. Due to two-way control, the efficiency and timeliness of document submission has increased. The time spent on summarizing information by representatives of the dean’s office was reduced. The reliability of the final data has increased due to the reduction in the number of mechanical errors, and accordingly the effectiveness of monitoring the progress of students of the faculty
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П.
Назва : Трансдисциплінарність та нові горизонти медичних досліджень
Паралельн. назви :Transdisciplinarity and new horizons of medical research
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 163-166 (Шифр ВУ80/2019/23/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті проаналізовано перспективи розвитку трансдисциплінарних досліджень і їх відображення в післядипломній медичній освіті. Розглядається можливість створення системної методології, яка б забезпечила отримання трансдисциплінарних знань, а також теорія створення гібридної реальності як конвергенції та інтеграції суб’єктної, цифрової, фізичної та соціальної реальності. Показано, що використання трансдисциплінарного підходу забезпечує в біології та медицині створення нових відносин між поняттями існуючих наукових дисциплін, встановлення нової системи законів, що їх пов’язують, вирішення завдань системної інтеграції при виконанні все більш складних завдань. Запропонована універсальна система організації та оброблення трансдисциплінарних знань, що може стати базисом їх організації та слугувати основою створення нових теоретичних концепцій. Система може бути застосована для різних напрямків клінічної медициниThe article analyzes the prospects for the development of transdisciplinary research and their reflection in postgraduate medical education. The possibility of creating a system methodology that would provide transdisciplinary knowledge, as well as the theory of creating a hybrid reality as convergence and integration of a subject, digital, physical and social reality are considered. It is shown that the use of the transdisciplinary approach provides in biology and medicine the creation of new relations between the concepts of existing scientific disciplines, the establishment of a new system of laws that link the solution of problems of system integration when performing increasingly complex tasks. The proposed universal system of organization and processing of transdisciplinary knowledge can become the basis of their organization and serve as the basis for the creation of new theoretical concepts. The system can be applied to various areas of clinical medicine
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саволюк С. І., Лисенко В. М., Крестянов М. Ю.
Назва : Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 106-111 (Шифр АУ50/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Практика природничо-наукової підготовки медичних працівників у вищих навчальних закладах свідчить, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку пізнавальної діяльності, індивідуальних здібностей та фахових знань студентів. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових підходів до формування знань студентів. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання, серед яких є метод проектів, метод мозкового штурму, кейс-метод. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес спрямоване на системне формування знань студентів-медиків, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Середюк В. Н.
Назва : Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу
Паралельн. назви :The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблемно-орієнтоване навчання
Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальський О. В.
Назва : Структура поліклінічної захворюваності дітей першого року життя на підставі компьютерного моніторінгу
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 1997. - Т. 4, № 4. - С. 25-28 (Шифр ГУ1/1997/4/4)
MeSH-головна: МОНИТОРИНГ АМБУЛАТОРНЫЙ -- MONITORING, AMBULATORY
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Walcher G.
Назва : Сложный случай
Місце публікування : Новое в стоматологии. - 2013. - № 5. - С. 78-89 (Шифр НР25/2013/5)
MeSH-головна: ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ЗУБНОГО ПРОТЕЗИРОВАНИЯ ДИЗАЙН -- DENTAL PROSTHESIS DESIGN
ЗУБНЫХ ОРТОПЕДИЧЕСКИХ ПРИСПОСОБЛЕНИЙ ФИКСАЦИЯ -- DENTAL BONDING
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS
ЗУБНЫХ ПРОТЕЗОВ ИМПЛАНТАТОМ ПОДДЕРЖКА -- DENTAL PROSTHESIS, IMPLANT-SUPPORTED
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буске Ж., Бедбрук А., Чарлевськи В., Онорато Г. Л., Арнавіель С., Лауне Д., Матью-Дюпас Е., Фонсека Ж.
Назва : Рекомендації щодо впровадження інноваційного досвіду з використання цифрових технологій з метою надання комплексної, особистісно-орієнтованої медичної допомоги пацієнтам з ринітом і астмою: результати проекту ARIA у 2018 р.
Місце публікування : Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2019. - N 7. - С. 8-13 (Шифр КУ34/2019/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
РИНИТ -- RHINITIS
Анотація: У всьому світі спостерігається швидке зростання витрат, пов’язаних з алергічними та хронічними респіраторними захворюваннями, що значно погіршують якість життя пацієнтів. У зв’язку з цим постає нагальна потреба пошуку ефективних інноваційних методів надання медичної допомоги цим пацієнтам, а також необхідність трансформації системи охорони здоров’я з метою розвитку інтегрованих алгоритмів лікування і підвищення управлінської компетентності медичних працівників
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроздова Л. Н., Афанасьева Е. В.
Назва : Результаты компьютерной стабилометрии у студентов при вертеброгенных неврологических синдромах
Місце публікування : Мануальная терапия: Наук. -практ. реценз. журнал/ Рос. Ассоц. мануальной терапии. - Обнинск, 2005. - № 2. - С. 50-54 (Шифр МР50/2005/2)
Предметні рубрики: Компьютерные методологии
Вертебрология-- патофизиол
Неврологические симптомы при неврологических состояниях-- патолог
Студенты-- рост-- физиол
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Небесный К. С.
Назва : Рабочая модель первая ступень к вершине
Місце публікування : Стоматолог. - Харьков, 2001. - № 1-2. - С. 56-59 (Шифр СУ9/2001/1/2)
MeSH-головна: ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗУБНЫЕ ПРОТЕЗЫ
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Methot Alain
Назва : Проектирование новой улыбки
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2016. - № 5. - С. 35-42 (Шифр СУ36/2016/5)
MeSH-головна: ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
УЛЫБКА -- SMILING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИНСТРУМЕНТЫ -- DENTAL INSTRUMENTS
ДИАГНОСТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DIAGNOSIS, ORAL
Анотація: В число принципов моделирования входят концепции Золотой Пропорции, архитектуры десен, профиля выхода зубов из десны, формы зубов связанные или не связанные с анатомическим строением лица. Эти концепции используются для проектирования или индивидуализации улыбки. Ни один из этих принципов не позволяет решать проблемы, связанные с нередко встречаемой асимметрией улыбки или лица, поэтому мы считаем, что необходимо определить новый метод диагностики и проектирования новых улыбок. В этой статье будут описаны природа и научные основы метода «MRuler» («М-линейка»), диагностического инструмента предназначенного для проектирования улыбки. В новом методе используется алгоритм, основанный на ширине центральных резцов и диаметре ширины верхнечелюстного комплекса пациента, который предоставит в наше распоряжение идеальное расположение зубов по отношению к верхней челюсти и лицу пациента. «М-линейка» входит в базу данных специальной компьютерной программы Dental GPS (Laval Canada), используемой для диагностики и проектирования новых улыбок пациентам. В данной статье будут обсуждены этапы этого инновационного подхода, разработанного еще в 2005 году
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смолянинов В. В., Ворновицкий Е. Г., Явелов И. С.
Назва : Проблемы социальной безопасности современного государства и компьютерные медицинские технологии
Місце публікування : Современная медицина: теория и практика. - 2002. - № 1. - С. 19-25 (Шифр 81188/2002/1)
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження форми та змісту ліцензії Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної регуляторної служби України від 14.07.2015 №781/38
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 18 (Шифр СУ36/2018/1)
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Порядку подання органу ліцензування документів в електронній формі Постанова КМ України від 24 травня 2017 р. №363
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 18 (Шифр СУ36/2018/1)
MeSH-головна: ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толкачев В., Грязин Е.
Назва : Применение цифровых протоколов в повседневной практике
Місце публікування : ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 20-25 (Шифр ДУ1/2020/1)
MeSH-головна: МЕТАЛЛОКЕРАМИЧЕСКИЕ СПЛАВЫ -- METAL CERAMIC ALLOYS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Побережный В. И., Марчук А. В.
Назва : Прикладное значение формализации дефиниции “боль” на основе функционального системного подхода. Краткое представление общей теории систем и её образно-понятийного аппарата. Схема патогенеза феномена “боль”
Паралельн. назви :Applied significance of formalization of “pain” definition based on functional system approach. Short introducing of systems theory and its figurative and conceptual mechanism. The scheme of pathogenesis of pain phenomenon
Місце публікування : Pain Medicine. Медицина Болю. - 2016. - № 2. - С. 7-26 (Шифр МУ95/2016/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
БОЛЕЙ ИССЛЕДОВАНИЕ -- PAIN MEASUREMENT
БОЛИ -- PAIN
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МОРФОГЕНЕЗ -- MORPHOGENESIS
Анотація: Боль является наиболее частой, многозначной по субъективному восприятию и сложной по своему психофизиологическому определению жалобой пациентов. Феномен “боль” является сложной, многозначной, социально-экономической, философски-нравственно значимой и онтологической проблемой. Болевые синдромы приводят к значительным материальным затратам и социально-нравственным проблемам.Существуют различные классификации боли: “патофизиологическая”, “патогенетическая”, “клиническая”. Такое разнообразие классификаций видов боли является прямым следствием представления разнообразных концепций её возникновения. Первая из них - концепция существования специфических болевых рецепторов и афферентных болевых путей, передающих в головной мозг возбуждение. В то же время была сформулирована альтернативная концепция - “теория интенсивности”. В дальнейшем сформулировали концепцию, объединяющую теории специфичности и интенсивности. Одной из наиболее плодотворных концепций механизмов боли считается “теория распределения импульсов”. Сформировалось основание “генной теории боли”. Наиболее комплексными из современных концепций боли являются “многофакторная концептуальная модель” и так называемая “биомедицинская модель”. Следующим этапом эволюции представлений о механизмах боли стала “теория нейроматрикса”, а также была предложена “концепция патологической боли”. Современное развитие нейропсихологии позволило говорить о создании “нейропсихологической модели боли”. В настоящее время всё более широкое распространение получает “биопсихосоциальная концепция боли”. Все перечисленные концепции или теории имеют односторонний, или констатирующий характер, отражая представления и знания либо об эффекторных элементах организма человека различного иерархического уровня системной структурно-функциональной его организации, либо о процессах, формирующих основу локальных изменений системной структурно-функциональной его организации, проявляющихся (манифестирующих) ощущением боли
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гетмaнюк І. Б., Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Назва : Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"
Паралельн. назви :Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 16-19 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Сучaсні реaлії життя вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, що має свoї перевaги тa недoліки. У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» в умoвaх кaрaнтину. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії. Викoристaння особистісного підхoду дo кoжнoгo студентa сприялo крaщoму зaсвoєнню нaвчaльнoгo мaтеріaлу. При викoнaнні індивідуaльних зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, рекомендованими викладачем дoступними інтернет-джерелaми, друкoвaнoю літерaтурoю, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaнняModern realities of life require extensive use of distance learning in Ukrainian universities, which has its advantages and disadvantages. The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Histology, Cytology and Embryology” in the quarantine time. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. The use of a personal approach to each student contributed to a better mastering of the study material. When completing individual tasks, students used the materials of SDE Moodle TNMU, recommended by the teacher available online sources, printed literature, which allowed them to get on deep knowledge
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семененко С. І., Семененко А. І., Редькін Р. Г., Семененко І. Ф.
Назва : Оцінка молекулярної мішені адемолу методом хемоінформатики
Паралельн. назви :Evaluation of molecular target of ademol by chemoinformatic method
Місце публікування : Медицина невідкладних станів. - 2021. - Т. 17, № 7. - С. 47-51 (Шифр МУ104/2021/17/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Адемол
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ВНУТРИЧЕРЕПНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- INTRACRANIAL PRESSURE
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA
ГЕМАТО-ЭНЦЕФАЛИЧЕСКИЙ БАРЬЕР -- BLOOD-BRAIN BARRIER
Анотація: Глутаматна ексайтотоксичність та внутрішньочерепна гіпертензія являють собою потенційні мішені щодо можливих розробок патогенетичної терапії уражень мозку, зокрема тих, що асоційовані з високими значеннями внутрішньочерепного тиску. Мета. Методами хемоінформатики обґрунтувати внутрішньовенне застосування адемолу, виявити здатність адемолу блокувати β-адренорецептори, а також за критеріями лікоподібності та біодоступності оцінити можливість його проходження через гематоенцефалічний бар’єр (ГЕБ). Матеріали та методи. Всі обчислення молекулярних дескрипторів були зроблені за допомогою програмного комплексу SIB Swiss Institute of Bioinformatics, розрахункової платформи та Molinspiration Cheminformatics v2016.09, доступних on-line. Результати. Молекулярна маса адемолу не перевищує 500, середній показник ліпофільності розрахований за допомогою програмного комплексу [5], знаходиться для наведених сполук у прийнятному діапазоні. Для адемолу величина LogP дорівнює 2,736, що вище, ніж у ремантадину (2,456), однак нижче, ніж у пропранололу (2,967). Визначено загальну площу полярних поверхонь молекул (TPSA), що розраховується на основі методики, опублікованої Ertl et al. [6] у вигляді внесків суми площин атомів О та N та інших, у складі функціональних груп полярних фрагментів. Для предикації проникнення адемолу через ГЕБ використали розраховані in silico дескриптори — усереднену ліпофільність, що виявилася близькою до описаного раніше коефіцієнту ліпофільності у суміші октанолу та фосфатного буфера [9], та TPSA. Кореляція афінітету (LogKi, nM) з полярністю для відомих β-адреноблокаторів та адемолу описується як параболічна поліноміальна функція другого порядку. Висновки. Побудовано модель кореляції афінітету від ліпофільності для ряду β-адреноблокаторів та передбачено афінність адемолу, що наближається до високоафінних неселективних β-адреноблокаторівGlutamate excitotoxicity and intracranial hypertension are potential targets for possible developments of pathogenetic therapy of brain lesions, in particular those associated with high intracranial pressure. The purpose of the work: using chemoinformatic methods to justify the intravenous use of ademol, to detect the ability of ademol to block β-adrenergic receptors, as well as to assess the possibility of its passage through the blood-brain barrier in terms of drug-likeness and bioavailability criteria. Materials and methods. All calculations of molecular descriptors were made using the software package SIB Swiss Institute of Bioinformatics, computing platform and Molinspiration Cheminformatics v2016.09, available online. Results. The molecular weight of ademol does not exceed 500, the average lipophilicity value calculated using software package is in the acceptable range for the above compounds. For ademol, the value of LogP is 2,736, which is higher than that of rimantadine (2,456), but lower than that of propranolol (2,967). The total polar surface area is calculated based on the methodology developed by Ertl et al. in the form of contributions of the sum of the planes of O- and N-atoms etc., as a part of the functional groups of polar fragments. To predict ademol pe-netration through the blood-brain barrier, descriptors calculated in silico were used — average lipophilicity, which appeared to be close to previously described lipophilicity coefficient in a mixture of octanol and phosphate buffer, and the total polar surface area of mo-lecules. Affinity correlation (LogKi, nM) with polarity for known β-blockers and ademol is described as a second-degree parabolic polynomial function. Conclusions. A model of affinity correlation with lipophilicity for a number of β-blockers was created and the affinity of ademol is predicted, which is close to that of high-affi-nity non-selective β-blockers
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возіанова Ж. І., Булах І. Є., Шкурба А. В.
Назва : Особливості комп’ютерного тестування на курсовому іспиті з інфекційних хвороб
Місце публікування : Сучасні інфекції. - Київ, 2001. - № 2. - С. 105-108 (Шифр 22810/2001/2)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теренда Н. О., Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Назва : Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)
Паралельн. назви :Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey)
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 57-60 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалуThe article analyzes the results of online surveys of students regarding their attitudes to the advantages and disadvantages of distance learning. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. The results of online surveys of students indicate the existence of subjective obstacles to the acquisition of knowledge during distance learning, which involves a significant self-motivation of the student to study, as well as a high level of self-organization. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and master the necessary initial material
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)