Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные обучающие системы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Тодорів, Т. В.
    Оцінка платформ для дистанційного навчання в освітньому процесі в умовах сьогодення [Текст] = Evaluation of platforms for distance learning in the educational process under conditions of the current context / Т. В. Тодорів, Н. М. Воронич-Семченко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, снабжение и распределение, тенденции)
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
Анотація: Повномасштабне вторгнення в Україну та воєнні дії, які тривають дотепер, мають значний вплив на всі аспекти життя людини, зокрема соціальний розвиток і освіту, що змусило активізувати управління ризиками в надзвичайних ситуаціях. За таких умов найбезпечнішою формою організації навчання є дистанційна. Мета - здійснити аналіз дистанційних методів навчання та самонавчання учасників освітнього процесу під час воєнних реалій та перспектив їх розвитку у післявоєнний час. Матеріали і методи. Здійснено огляд різних доступних онлайн-платформ, їх порівняння щодо основних функцій, переваг, операційних систем, у яких вони підтримуються, інтерфейсу користувача та кількості осіб, які можуть брати участь, а також безпеки та обмежень. Результати. Онлайн-навчання - це один із способів підтримання освіти під час військових дій для студентів і викладачів. Багато закладів освіти перейшли на змішану та дистанційну форму і зосередилися на інтеграції технологій для навчання студентів вдома. Онлайн-платформи стали важливою частиною освітнього процесу та надання інформації в сьогоднішніх реаліях. Висновок. Описані сучасні онлайн-платформи дають можливість суттєво збільшити ефективність навчального процесу' закладів вищої освіти. Для України важливим пріоритетом сьогодення є створення та удосконалення платформатизованого навчання, яке розглядається частиною досягнення нової якості освіти
The full-scale invasion of Ukraine and the ongoing hostilities have a significant impact on all aspects of human life, including social development and education, which has forced the intensification of emergency risk management. Under such conditions, distance learning is the safest form of education organization. Aim - to analyze the distance learning methods for teaching and self-education of the participants in the educational process during the war realities and the prospects for their development in the post-war period. Materials and methods. An overview of the various available online platforms was provided, comparing them in terms of key functions, benefits, operating systems they are supported in, user interface and the number of people who can participate, as well as security and limitations. Results. Online teaching is one of the ways to maintain education for students and teachers during military operations. Many educational institutions have passed to compound and distance form and focused on integrating technology to teach students at home. Online platforms have become an important part of the educational process and information provision in today’s realities. Conclusion. The described modern online platforms provide an opportunity to increase significantly the effectiveness of the educational process of higher education institutions. For Ukraine, an important priority’ today is the creation and improvement of the platform learning, which is considered as a part of the achievement of a new· quality of education
Дод.точки доступу:
Воронич-Семченко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Войтенко, Т. І.
    Курс за вибором “Фармацевтичні аспекти токсикоманії та наркоманії” як складова процесу формування системного мислення провізора [Текст] = Elective course “Pharmaceutical aspects of substance abuse and drug addiction” as part of the process of forming a systemic thinking pharmacist / Т. I. Войтенко, С. В. Сергеев, О. А. Бобровська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 2. - С. 310-313. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS (фармакология, химия)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, тенденции)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, методы, тенденции)
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
Анотація: Формування у здобувачів вищої освіти нестандартного мислення і цілісного бачення досягається шляхом застосування міждисциплінарної інтеграції базових предметів з курсами за вибором як більш фахово практично орієнтованих. Метою роботи є оптимізація викладання нового курсу “Фармацевтичні аспекти токсикоманії та наркоманії” (“ФАТтаН”), який пропонується слухачам 3 курсу фармацевтичного факультету і є узагальнюючим для попередніх базових і додаткових дисциплін біологічного спрямування із залученням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Були використані наступні методи: соціологічне опитування, статистична обробка отриманих результатів, аналіз наукових джерел за тематикою роботи. Соціологічне опитування проводили двічі анонімно за власноруч розробленою анкетою, яка була розроблена за методологією Центру прикладних досліджень, в середовищі Мicrosoft Forms пакету Office 365. Узагальнення та обробку матеріалів дослідження в групах спостереження проводили за допомогою статистичного та порівняльного методів відповідно до кожної з категорій. В опитувані брало участь 123 людини (43 чоловіків, 80 жінок), поділених на дві групи: здобувачі 3 курсу фармацевтичного факультету, що вивчали “ФАТтаН»” (група спостереження – 39 осіб) та особи з кола їх спілкування, які не були знайомі з даним курсом (контрольна – 84 особи). Усі отримані дані були статистично оброблені за допомогою вбудованих модулів Мicrosoft Forms та програмного пакету “Мicrosoft Office Excel” з урахуванням параметричного t-критерія Ст’юдента для оцінки одержаної статистичної значущості міжгрупових відмінностей результатів. Отримані наступні результати: на питання, яке було сформульовано таким чином, щоб орієнтуючись по відповідях, можна було отримати чисельне значення світоглядних установок щодо соціалізації залежної від психоактивних речовин (ПАР) людини, стверджувальну відповідь дали 21% респондентів з числа здобувачів, що вивчали дисципліну (достовірність m=±6,52), а з числа респондентів, які не вивчали “ФАТтаН” – 38% (m=±5,3), р0,05 (95%). Заперечили відповідно 17% (m
The formation of non-standard thinking and holistic vision in higher education students is achieved through the use of interdisciplinary integration of basic subjects with elective courses as more professionally oriented. The aim of the work is to optimize the teaching of a new course “Pharmaceutical aspects of substance abuse and drug addiction” (“PASAandDA”), which is offered to students of the 3rd year of the Faculty of Pharmacy and is a generalization for previous basic and additional disciplines of biological direction with modern information and communication technologies. The following methods were used: sociological survey, statistical processing of the obtained results, analysis of scientific sources on the subject of work. The survey was conducted twice anonymously on a self-developed questionnaire, which was developed according to the methodology of the Center for Applied Research, in Microsoft Forms Office 365. Generalization and processing of research materials in observation groups were conducted using statistical and comparative methods according to each category. The survey involved 123 people (43 men, 80 women), divided into two groups: students of the 3rd year of the Faculty of Pharmacy, who studied “PASAandDA” (observation group – 39 people) and people from their circle of friends who were not familiar with this course (control – 84 people). All obtained data were statistically processed using built-in modules Microsoft Forms and software package “Microsoft Office Excel” taking into account the Student’s parametric t-test to assess the obtained statistical significance of intergroup differences. The following results were obtained: the question, which was formulated in such a way that based on the answers, it was possible to obtain the numerical value of worldviews on the socialization of addicted to psychoactive drugs (PD), 21% of respondents who studied the discipline (reliability m= ±6.52), and from the number of respondents who did not study “PASAandDA” – 38% (m= ±5.3), p0.05 (95%). 17% (m
Дод.точки доступу:
Сергеев, С. В.
Бобровська, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Gura, O. I.
    Enriching the content of foreign medical students’ independent work by on-line courses on the edX platform [Text] / O. I. Gura, Z. M. Ragrina // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - P63-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
Платформа edX
Анотація: The article explores the benefits of using computer technology in the educational process and emphasizes their ability to increase the motivation of foreign medical students to study. Using the latest technologies in the educational process is a demand of time. Intensifying the interest to the discipline and improving the quality and level of knowledge of students is the purpose of such using. The necessity and importance of on-line education at the current stage of society development is substantiated. Using effective techniques and methods of online learning, creating a variety of online courses, engaging students in an independent creative process – this is the optimal way to update the internal reserves of the educational process. The role of students’ independent work in the educational process is determined. It is moticed that the independent work of students requires the same organization and methodological support as the traditional class work. The peculiarities of the content of independent work of foreign medical students are revealed and their communicative needs are determined. In accordance with the subjects of the educational programs for specialists in the field of knowledge 22 "Health care", specialty 222 "Medicine" and according to the communication needs, EDX on-line platform was selected and created for creating and implementing online special courses for independent work of foreign students at different stages of study. The structure of individual online special courses is analyzed, the purpose, tasks and results of each of them are highlighted. The subject, distribution of classes, structure, linguistic, speech and communication material of the on-line special course "Introduction to the specialty: scientific speech" are characterized. The specificity, orientation, purpose and specifics of the task of the on-line special course "Professional communication: doctor – patient" are revealed. The conclusions about the necessity and appropriateness of the application of the specified online special courses in the process of preparation of foreign students in medical institutions of higher education
У статті з’ясовано переваги застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі та наголошено на їхній здатності збільшувати мотивацію іноземних студентів медичних закладів вищої освіти до навчання. Використання новітніх технологій у навчальному процесі – вимога часу. Метою такого використання є посилення інтересу до дисципліни та підвищення якості та рівня знань студентів. Обґрунтовано необхідність та значущість онлайн-освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Використання ефективних прийомів та методів онлайн-навчання, створення різноманітних онлайн-курсів, залучення студентів до самостійного творчого процесу – це оптимальний шлях оновлення внутрішніх резервів навчального процесу. Визначено роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. Зазначено, що самостійна робота студентів вимагає такої ж організації та методичного забезпечення, як і традиційна аудиторна робота. Розкрито особливості змісту самостійної роботи іноземних студентів-медиків та визначено їхні комунікативні потреби. Згідно з тематикою навчальних програм підготовки спеціалістів фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» та відповідно до комунікативних потреб обрано та охарактеризовано дистанційну платформу еdX для створення та впровадження онлайн-спецкурсів для самостійної роботи іноземних студентів на різних етапах навчання. Проаналізовано структуру окремих онлайн-спецкурсів, виокремлено мету, завдання та результати кожного з них. Охарактеризовано тематику, розподіл занять, структуру, мовний, мовленнєвий та комунікативний матеріал дистанційного онлайн-спецкурсу «Вступ до спеціальності: наукове мовлення». Розкрито специфіку, спрямованість, призначення та особливості завдання дистанційного онлайн-спецкурсу «Професійне спілкування: лікар – хворий». Зроблено висновки про необхідність та доречність застосування зазначених онлайн-спецкурсів у процесі підготовки іноземних студентів у медичних закладах вищої освіти
Дод.точки доступу:
Ragrina, Z. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Волч, І. Р.
    Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю [Текст] = Use of computer technologies in the conditions of distance learning by higher education products of the medical profile / І. Р. Волч, Г. І. Михайлишин // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 2. - С. 46-48


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: Професійна підготовка майбутніх медичних фахівців регламентована законодавчими документами і державними галузевими стандартами, які є орієнтирами для цілеспрямованого планування й організації освітнього процесу, змісту професійної підготовки, вибору методів і засобів, прогнозування результатів тощо
Дод.точки доступу:
Михайлишин, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Заліпська, І. Я.
    Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей [Текст] = Тhe google services using during the study of “ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 51-55


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Сучасний освітній простір постійно змінюється, шукає нові та цікаві форми навчання та забезпечення процесу отримання знань. Реформується вища школа, зокрема з’являються інноваційні методи та засоби надання освітніх послуг, видозмінюється структура заняття та форми організації виконання різних видів робіт. Зауважимо, що технічні та інформаційні засоби навчання відіграють ключову роль у системі підготовки майбутнього спеціаліста. Крім того, мережа «Інтернет» є важливим допоміжним структурним елементом у роботі викладача. У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: застосовувати лексико-граматичні категорії сучасної української літературної мови для вироблення оптимальної мовної поведінки в професійній сфері; оволодіти термінологічною лексикою, навичками роботи з вузькоспеціалізованими словниками; аналізувати доцільність використання лексичних, морфологічних, синтаксичних мовних засобів відповідно до комунікативних намірів; опанувати усні та писемні норми мовленнєвого етикету в професійній діяльності лікаря; навчитися диференціювати функціональні стилі сучасної української літературної мови загалом та ознайомитися з дистинктивними ознаками наукового медичного тексту
The modern educational space is constantly changing, looking for new and interesting forms of learning and providing the process of acquiring knowledge. Higher education is being reformed, in particular, innovative methods and means of providing educational services are emerging, the structure of classes and forms of organization of various types of work are changing. It is noted that technical and informational means of training play a key role in the system of training future specialists. In addition, the Internet is an important auxiliary structural element in the work of the teacher. The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to research of lexical and grammatical categories of modern Ukrainian literature languages for optimal language behavior in the professional sphere; to master terminological vocabulary, skills of work with highly specialized dictionaries; to analyze the feasibility of using lexical, morphological, syntactic language means in accordance with communicative intentions; to master the oral and written norms of speech etiquette in professional activities doctor; to learn to differentiate the functional styles of modern Ukrainian literature languages ​in general and get acquainted with the distinctive features of the scientific medical text
Дод.точки доступу:
Сверстюк, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
Анотація: У статті вказано на ефективність використання віртуальної програми на заняттях латинської мови, проаналізовано науково-методичні підходи до використання віртуального середовища для вивчення латинської медичної термінології студентами у вищих медичних навчальних закладах. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що використання віртуальних навчальних програм значно розширює можливості викладачів, сприяє індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності студентів; дає змогу максимально адаптувати процес навчання до їхніх індивідуальних особливостей
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Інтеграція знань у медичній освіті [Текст] / В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 1. - С. 13-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование)
Анотація: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науководослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Гірка, В. Д.
Краснопольська, С. Ю.
Юзбашан, Р. В.
Бердіков, І. О.
Савенко, Б. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Учебные видеофильмы как интерактивный компонент обучения на кафедре педиатрии, неонатологии и детских инфекций Донецкого национального медицинского университета [Текст] = Educational videos as an interactive component of training at the department of pediatrics, neonatology and childhood infections of Donetsk National Medical University / И. В. Балычевцева [та ін.] // Здоровье ребёнка. - 2018. - N 3. - С. 140-142. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, тенденции)
ВИДЕО-АУДИО СРЕДСТВА -- VIDEO-AUDIO MEDIA
Анотація: Для повышения качества восприятия студентами преподаваемого материала идет поиск и внедрение новых инновационных методик образования, освоение их и использование на практике. Причем эти методики затрагивают как построение самой образовательной системы, так и содержание, формы, методы и средства педагогической деятельности. Возможности использования компьютерных инноваций в педагогической деятельности совершенствуются, становятся интереснее, разнообразнее, доступнее, что является решающим критерием широкого внедрения их на практике. С целью повышения усвоения студентами учебного материала на кафедре педиатрии, неонатологии и детских инфекций Донецкого национального медицинского университета активно применяются интерактивные методы с использованием видеоматериалов в учебном процессе студентов и врачей-интернов всех курсов обучения
The search and implementation of innovative me­thods of education are performed, as well as their mastering and using on practice in order to improve the quality of learning by students. These methods include not only the ways of education system formation but also content, forms, methods, and means of pedagogy. The possible use of computer innovations in pedagogy is being improved and becomes more interesting, diverse, and available which is the decisive criterion for their widespread application in practice. Interactive methods using videofilms in the educational process are actively applied in order to improve the quality of learning by students and interns of all training courses at the department of pediatrics, neonatology and childhood infections of Donetsk National Medical University
Дод.точки доступу:
Балычевцева, И. В.
Самойленко, И. Г.
Чернышева, О. Е.
Кривошеева, В. В.
Карпович, М. В.
Полесова, Т. Р.
Жигаль, Ю. В.
Павлов, Е. Н.
Герасименко, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Пономарев, А. Б.
    Компьютерные технологии в преподавании патологической анатомии / А. Б. Пономарев, Д. Н. Федоров // Архив патологии. - 2015. - № 2. - С. 32-34


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
MeSH-не головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Федоров, Д. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Віленський, Ю.
    Віртуальна медицина: коло дивних можливостей [Текст] / Ю. Віленський // Мистецтво лікування. - 2014. - № 1. - С. 16


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)