Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные обучающие системы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gura O. I., Ragrina Z. M.
Назва : Enriching the content of foreign medical students’ independent work by on-line courses on the edX platform
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 1. - С. 63-68 (Шифр МУ10/2021/26/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа edx
Анотація: The article explores the benefits of using computer technology in the educational process and emphasizes their ability to increase the motivation of foreign medical students to study. Using the latest technologies in the educational process is a demand of time. Intensifying the interest to the discipline and improving the quality and level of knowledge of students is the purpose of such using. The necessity and importance of on-line education at the current stage of society development is substantiated. Using effective techniques and methods of online learning, creating a variety of online courses, engaging students in an independent creative process – this is the optimal way to update the internal reserves of the educational process. The role of students’ independent work in the educational process is determined. It is moticed that the independent work of students requires the same organization and methodological support as the traditional class work. The peculiarities of the content of independent work of foreign medical students are revealed and their communicative needs are determined. In accordance with the subjects of the educational programs for specialists in the field of knowledge 22 "Health care", specialty 222 "Medicine" and according to the communication needs, EDX on-line platform was selected and created for creating and implementing online special courses for independent work of foreign students at different stages of study. The structure of individual online special courses is analyzed, the purpose, tasks and results of each of them are highlighted. The subject, distribution of classes, structure, linguistic, speech and communication material of the on-line special course "Introduction to the specialty: scientific speech" are characterized. The specificity, orientation, purpose and specifics of the task of the on-line special course "Professional communication: doctor – patient" are revealed. The conclusions about the necessity and appropriateness of the application of the specified online special courses in the process of preparation of foreign students in medical institutions of higher educationУ статті з’ясовано переваги застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі та наголошено на їхній здатності збільшувати мотивацію іноземних студентів медичних закладів вищої освіти до навчання. Використання новітніх технологій у навчальному процесі – вимога часу. Метою такого використання є посилення інтересу до дисципліни та підвищення якості та рівня знань студентів. Обґрунтовано необхідність та значущість онлайн-освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Використання ефективних прийомів та методів онлайн-навчання, створення різноманітних онлайн-курсів, залучення студентів до самостійного творчого процесу – це оптимальний шлях оновлення внутрішніх резервів навчального процесу. Визначено роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. Зазначено, що самостійна робота студентів вимагає такої ж організації та методичного забезпечення, як і традиційна аудиторна робота. Розкрито особливості змісту самостійної роботи іноземних студентів-медиків та визначено їхні комунікативні потреби. Згідно з тематикою навчальних програм підготовки спеціалістів фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» та відповідно до комунікативних потреб обрано та охарактеризовано дистанційну платформу еdX для створення та впровадження онлайн-спецкурсів для самостійної роботи іноземних студентів на різних етапах навчання. Проаналізовано структуру окремих онлайн-спецкурсів, виокремлено мету, завдання та результати кожного з них. Охарактеризовано тематику, розподіл занять, структуру, мовний, мовленнєвий та комунікативний матеріал дистанційного онлайн-спецкурсу «Вступ до спеціальності: наукове мовлення». Розкрито специфіку, спрямованість, призначення та особливості завдання дистанційного онлайн-спецкурсу «Професійне спілкування: лікар – хворий». Зроблено висновки про необхідність та доречність застосування зазначених онлайн-спецкурсів у процесі підготовки іноземних студентів у медичних закладах вищої освіти
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірка В. Д., Краснопольська С. Ю., Юзбашан Р. В., Бердіков І. О., Савенко Б. О.
Назва : Інтеграція знань у медичній освіті
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2018. - N 1. - С. 13-16 (Шифр ПУ56/2018/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науководослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Віленський Ю.
Назва : Віртуальна медицина: коло дивних можливостей
Місце публікування : Мистецтво лікування. - 2014. - № 1. - С. 16 (Шифр МУ55/2014/1)
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заліпська І. Я., Сверстюк А. С.
Назва : Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей
Паралельн. назви :Тhe google services using during the study of “ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 51-55 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Сучасний освітній простір постійно змінюється, шукає нові та цікаві форми навчання та забезпечення процесу отримання знань. Реформується вища школа, зокрема з’являються інноваційні методи та засоби надання освітніх послуг, видозмінюється структура заняття та форми організації виконання різних видів робіт. Зауважимо, що технічні та інформаційні засоби навчання відіграють ключову роль у системі підготовки майбутнього спеціаліста. Крім того, мережа «Інтернет» є важливим допоміжним структурним елементом у роботі викладача. У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: застосовувати лексико-граматичні категорії сучасної української літературної мови для вироблення оптимальної мовної поведінки в професійній сфері; оволодіти термінологічною лексикою, навичками роботи з вузькоспеціалізованими словниками; аналізувати доцільність використання лексичних, морфологічних, синтаксичних мовних засобів відповідно до комунікативних намірів; опанувати усні та писемні норми мовленнєвого етикету в професійній діяльності лікаря; навчитися диференціювати функціональні стилі сучасної української літературної мови загалом та ознайомитися з дистинктивними ознаками наукового медичного текстуThe modern educational space is constantly changing, looking for new and interesting forms of learning and providing the process of acquiring knowledge. Higher education is being reformed, in particular, innovative methods and means of providing educational services are emerging, the structure of classes and forms of organization of various types of work are changing. It is noted that technical and informational means of training play a key role in the system of training future specialists. In addition, the Internet is an important auxiliary structural element in the work of the teacher. The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to research of lexical and grammatical categories of modern Ukrainian literature languages for optimal language behavior in the professional sphere; to master terminological vocabulary, skills of work with highly specialized dictionaries; to analyze the feasibility of using lexical, morphological, syntactic language means in accordance with communicative intentions; to master the oral and written norms of speech etiquette in professional activities doctor; to learn to differentiate the functional styles of modern Ukrainian literature languages ​in general and get acquainted with the distinctive features of the scientific medical text
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ворона І. І., Саварин Т. В.
Назва : Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів
Паралельн. назви :Virtual educational program usage for learning latin medical terminology
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 14-18 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: У статті вказано на ефективність використання віртуальної програми на заняттях латинської мови, проаналізовано науково-методичні підходи до використання віртуального середовища для вивчення латинської медичної термінології студентами у вищих медичних навчальних закладах. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що використання віртуальних навчальних програм значно розширює можливості викладачів, сприяє індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності студентів; дає змогу максимально адаптувати процес навчання до їхніх індивідуальних особливостей
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фуштей І. М., Воронцова Л. Л., Семенцов О. С.
Назва : Використання комп’ютерних систем оцінки знань "Крок-2 та 3" у післядипломному навчанні лікарів на кафедрі клінічної лабораторної діагностики Запорізького державного інституту удосконалення лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Компьютерные обучающие системы
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волч І. Р., Михайлишин Г. І.
Назва : Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю
Паралельн. назви :Use of computer technologies in the conditions of distance learning by higher education products of the medical profile
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 46-48 (Шифр ЗУ17/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: Професійна підготовка майбутніх медичних фахівців регламентована законодавчими документами і державними галузевими стандартами, які є орієнтирами для цілеспрямованого планування й організації освітнього процесу, змісту професійної підготовки, вибору методів і засобів, прогнозування результатів тощо
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коробко О. А.
Назва : Використання комп’ютерного тестування як способу контролю знань студентів на клінічній кафедрі
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 172 (Шифр ВУ80/2013/17/1)
Предметні рубрики: Высшее медицинское образование в Украине
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Текшева Л. М., Элькснина Е. В., Перминов М. А.
Назва : Гигиенические аспекты использования компьютерных средств обучения в системе общего образования
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2007. - № 4. - С. 65-69 (Шифр ГР6/2007/4)
Предметні рубрики: Гигиена труда
Обучение
Школьники, службы охраны здоровья
Компьютерные обучающие системы
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салманов П. Л., Ольхин В. В.
Назва : Глобальная компьютерная сеть на службе врача-стоматолога
Місце публікування : Проблемы нейростоматологии и стоматологии. - М., 1998. - № 2. - С. 72-73 (Шифр пн6541/1998/2)
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)