Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные обучающие системы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40  
1.


    Gura, O. I.
    Enriching the content of foreign medical students’ independent work by on-line courses on the edX platform [Text] / O. I. Gura, Z. M. Ragrina // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - P63-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
Платформа edX
Анотація: The article explores the benefits of using computer technology in the educational process and emphasizes their ability to increase the motivation of foreign medical students to study. Using the latest technologies in the educational process is a demand of time. Intensifying the interest to the discipline and improving the quality and level of knowledge of students is the purpose of such using. The necessity and importance of on-line education at the current stage of society development is substantiated. Using effective techniques and methods of online learning, creating a variety of online courses, engaging students in an independent creative process – this is the optimal way to update the internal reserves of the educational process. The role of students’ independent work in the educational process is determined. It is moticed that the independent work of students requires the same organization and methodological support as the traditional class work. The peculiarities of the content of independent work of foreign medical students are revealed and their communicative needs are determined. In accordance with the subjects of the educational programs for specialists in the field of knowledge 22 "Health care", specialty 222 "Medicine" and according to the communication needs, EDX on-line platform was selected and created for creating and implementing online special courses for independent work of foreign students at different stages of study. The structure of individual online special courses is analyzed, the purpose, tasks and results of each of them are highlighted. The subject, distribution of classes, structure, linguistic, speech and communication material of the on-line special course "Introduction to the specialty: scientific speech" are characterized. The specificity, orientation, purpose and specifics of the task of the on-line special course "Professional communication: doctor – patient" are revealed. The conclusions about the necessity and appropriateness of the application of the specified online special courses in the process of preparation of foreign students in medical institutions of higher education
У статті з’ясовано переваги застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі та наголошено на їхній здатності збільшувати мотивацію іноземних студентів медичних закладів вищої освіти до навчання. Використання новітніх технологій у навчальному процесі – вимога часу. Метою такого використання є посилення інтересу до дисципліни та підвищення якості та рівня знань студентів. Обґрунтовано необхідність та значущість онлайн-освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Використання ефективних прийомів та методів онлайн-навчання, створення різноманітних онлайн-курсів, залучення студентів до самостійного творчого процесу – це оптимальний шлях оновлення внутрішніх резервів навчального процесу. Визначено роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. Зазначено, що самостійна робота студентів вимагає такої ж організації та методичного забезпечення, як і традиційна аудиторна робота. Розкрито особливості змісту самостійної роботи іноземних студентів-медиків та визначено їхні комунікативні потреби. Згідно з тематикою навчальних програм підготовки спеціалістів фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» та відповідно до комунікативних потреб обрано та охарактеризовано дистанційну платформу еdX для створення та впровадження онлайн-спецкурсів для самостійної роботи іноземних студентів на різних етапах навчання. Проаналізовано структуру окремих онлайн-спецкурсів, виокремлено мету, завдання та результати кожного з них. Охарактеризовано тематику, розподіл занять, структуру, мовний, мовленнєвий та комунікативний матеріал дистанційного онлайн-спецкурсу «Вступ до спеціальності: наукове мовлення». Розкрито специфіку, спрямованість, призначення та особливості завдання дистанційного онлайн-спецкурсу «Професійне спілкування: лікар – хворий». Зроблено висновки про необхідність та доречність застосування зазначених онлайн-спецкурсів у процесі підготовки іноземних студентів у медичних закладах вищої освіти
Дод.точки доступу:
Ragrina, Z. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інтеграція знань у медичній освіті [Текст] / В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 1. - С. 13-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование)
Анотація: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науководослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Гірка, В. Д.
Краснопольська, С. Ю.
Юзбашан, Р. В.
Бердіков, І. О.
Савенко, Б. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Віленський, Ю.
    Віртуальна медицина: коло дивних можливостей [Текст] / Ю. Віленський // Мистецтво лікування. - 2014. - № 1. - С. 16


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Заліпська, І. Я.
    Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей [Текст] = Тhe google services using during the study of “ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 51-55


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Сучасний освітній простір постійно змінюється, шукає нові та цікаві форми навчання та забезпечення процесу отримання знань. Реформується вища школа, зокрема з’являються інноваційні методи та засоби надання освітніх послуг, видозмінюється структура заняття та форми організації виконання різних видів робіт. Зауважимо, що технічні та інформаційні засоби навчання відіграють ключову роль у системі підготовки майбутнього спеціаліста. Крім того, мережа «Інтернет» є важливим допоміжним структурним елементом у роботі викладача. У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: застосовувати лексико-граматичні категорії сучасної української літературної мови для вироблення оптимальної мовної поведінки в професійній сфері; оволодіти термінологічною лексикою, навичками роботи з вузькоспеціалізованими словниками; аналізувати доцільність використання лексичних, морфологічних, синтаксичних мовних засобів відповідно до комунікативних намірів; опанувати усні та писемні норми мовленнєвого етикету в професійній діяльності лікаря; навчитися диференціювати функціональні стилі сучасної української літературної мови загалом та ознайомитися з дистинктивними ознаками наукового медичного тексту
The modern educational space is constantly changing, looking for new and interesting forms of learning and providing the process of acquiring knowledge. Higher education is being reformed, in particular, innovative methods and means of providing educational services are emerging, the structure of classes and forms of organization of various types of work are changing. It is noted that technical and informational means of training play a key role in the system of training future specialists. In addition, the Internet is an important auxiliary structural element in the work of the teacher. The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to research of lexical and grammatical categories of modern Ukrainian literature languages for optimal language behavior in the professional sphere; to master terminological vocabulary, skills of work with highly specialized dictionaries; to analyze the feasibility of using lexical, morphological, syntactic language means in accordance with communicative intentions; to master the oral and written norms of speech etiquette in professional activities doctor; to learn to differentiate the functional styles of modern Ukrainian literature languages ​in general and get acquainted with the distinctive features of the scientific medical text
Дод.точки доступу:
Сверстюк, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
Анотація: У статті вказано на ефективність використання віртуальної програми на заняттях латинської мови, проаналізовано науково-методичні підходи до використання віртуального середовища для вивчення латинської медичної термінології студентами у вищих медичних навчальних закладах. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що використання віртуальних навчальних програм значно розширює можливості викладачів, сприяє індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності студентів; дає змогу максимально адаптувати процес навчання до їхніх індивідуальних особливостей
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Фуштей, І. М.
    Використання комп’ютерних систем оцінки знань "Крок-2 та 3" у післядипломному навчанні лікарів на кафедрі клінічної лабораторної діагностики Запорізького державного інституту удосконалення лікарів [Текст] / І. М. Фуштей, Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 20-22

Рубрики: Компьютерные обучающие системы

Дод.точки доступу:
Воронцова, Л. Л.
Семенцов, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Волч, І. Р.
    Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю [Текст] = Use of computer technologies in the conditions of distance learning by higher education products of the medical profile / І. Р. Волч, Г. І. Михайлишин // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 2. - С. 46-48


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: Професійна підготовка майбутніх медичних фахівців регламентована законодавчими документами і державними галузевими стандартами, які є орієнтирами для цілеспрямованого планування й організації освітнього процесу, змісту професійної підготовки, вибору методів і засобів, прогнозування результатів тощо
Дод.точки доступу:
Михайлишин, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Коробко, О. А.
    Використання комп’ютерного тестування як способу контролю знань студентів на клінічній кафедрі [Текст] / О. А. Коробко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 172


Рубрики: Высшее медицинское образование в Украине

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Текшева, Л. М.
    Гигиенические аспекты использования компьютерных средств обучения в системе общего образования [Текст] / Л. М. Текшева, Е. В. Элькснина, М. А. Перминов // Гигиена и санитария. - 2007. - № 4. - С. 65-69

Рубрики: Гигиена труда

   Обучение


   Школьники, службы охраны здоровья


   Компьютерные обучающие системы


Дод.точки доступу:
Элькснина, Е. В.
Перминов, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Салманов, П. Л.
    Глобальная компьютерная сеть на службе врача-стоматолога [Текст] / П. Л. Салманов, В. В. Ольхин // Проблемы нейростоматологии и стоматологии. - 1998. - № 2. - С. 72-73


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы, снабжение и распределение, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH (методы, стандарты, тенденции)
Дод.точки доступу:
Ольхин, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Джебраилова, Т. Д.
    Динамика характеристик сердечного ритма у студентов с разной личностной тревожностью во время компьютерного тестирования [Текст] / Т. Д. Джебраилова, Р. Г. Сулейманова // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2012. - Т. 153, № 5. - С. 577-581. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Боязни состояния

   Студенты


   Сердечных сокращений частота


   Компьютерные обучающие системы


Дод.точки доступу:
Сулейманова, Р. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Тимофеев, А. А.
    Дистанционное обучение в профессиональной подготовке студента и врача [Текст] / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Современная стоматология. - 2012. - № 4. - С. 138-139

Рубрики: Образование дистанционное

   Компьютерные обучающие системы


Дод.точки доступу:
Ушко, Н. А.
Ярифа, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Досвід використання сучасних інформаційних технологій в самостійній позааудиторній роботі студентів-медиків [Текст] / М. І. Яблучанський [та ін.] // Медична освіта. - 2004. - № 1. - С. 33-34

Рубрики: Образование медицинское

   Компьютерные обучающие системы


Дод.точки доступу:
Яблучанський, М. І.
Панчук, С. М.
Бичкова, О. Ю.
Лисенко, Н. В.
Мартим’янова, Л. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Електронний підручник і комп’ютерна навчаюча програма як необхідні елементи оптимізації навчання в медичному ВУЗ [Текст] / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, Т. П. Борисова // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 123-125

Рубрики: Компьютерные обучающие системы

Дод.точки доступу:
Казаков, В. М.
Талалаєнко, О. М.
Борисова, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Андреєва, Л. В.
    Етапи інформатизації ВНЗ: розробка ОНЛАЙН-інформаційного ресурсу [Текст] / Л. В. Андреєва, Л. С. Георгіевська // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 65-67

Рубрики: Компьютерные обучающие системы

Дод.точки доступу:
Георгіевська, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Сєркова, В. К.
    Значення комп’ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів [Текст] / В. К. Сєркова, Ю. І. Монастирський, О. В. Шиш // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 74-75


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, история, методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Монастирський, Ю. І.
Шиш, О. В.
Серкова, В. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Индивидуальные особенности вегетативного обеспечения целенаправленной деятельности студентов при компьютерном тестировании [Текст] / Т. Д. Джебраилова [и др.] // Физиология человека. - 2012. - Т. 38, № 5. - С. 58-66

Рубрики: Психомоторная активность--физиол

   Сердечных сокращений частота--физиол


   Компьютерные обучающие системы


   Студенты--тенденции


Дод.точки доступу:
Джебраилова, Т.Д.
Сулейманова, Р. Г.
Иванова, Л. И.
Иванова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Шинкевич, В. И.
    Использование Веб-ресурсов в последипломном медицинском образовании преподавателя высшей медицинской школы на примере Medscape / В. И. Шинкевич // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 1. - С. 109-111. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (классификация, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Кафедральний сайт як інформативно-комунікативна педагогічна технологія організації самостійної роботи студентів [Текст] / Т. В. Шевчук [та ін.] // Вісник морфології. - 2012. - Т. 18, № 1. - С. 200-202

Рубрики: Компьютерные обучающие системы

   Студенты--организ


   ВНМУ


Дод.точки доступу:
Шевчук, Т. В.
Квасницька, О. Б.
Rампі, Ю. Ю.
Кулик, Я. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Компьютерное обучение диагностическим навыкам (на примере диагностики тромбоэмболии легочной артерии) [Текст] / В. П. Кузнецова, Э. И. Брук, О. И. Ларичев // Терапевтический архив. - 2003. - Т. 75, № 10. - С. 87-90.

Рубрики: Тромбоэмболия

   Компьютерные обучающие системы


   Диагностика компьютерная


Дод.точки доступу:
Кузнецова, В. П.
Брук, Э. И.
Ларичев, О. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)