Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные системы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


    Лавров, В.
    Кіберспорт як засіб реабілітації ветеранів бойових дій: перспективи та можливості [Текст] = Esports as a means of rehabilitation for combat veterans: Prospects and opportunities / В. Лавров, Л. В. Денисова, О. А. Шинкарук // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 164-168. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВЕТЕРАНОВ ЗДОРОВЬЕ -- VETERANS HEALTH (тенденции)
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
ИГРОТЕРАПИЯ -- PLAY THERAPY (методы, тенденции)
Анотація: Актуальність використання кіберспорту для реабілітації військових зумовлена кількома чинниками. По-перше, кіберспорт є популярним та доступним видом діяльності для молодих людей, включаючи військовослужбовців. По-друге, ігри можуть надавати психологічний комфорт і відволікають від негативних думок та спогадів, пов’язаних із військовим досвідом та травмами. По-третє, можуть покращити навички зосередженості, координації рухів, прийняття рішень та командної роботи, що може бути корисним для відновлення психофізичного здоров’я ветеранів. Мета. Дослідити перспективи та можливості кіберспорту як засобу реабілітації ветеранів бойових дій у сучасних умовах та обґрунтувати заходи їх реабілітації на державному рівні. Методи. Аналіз наукових літературних джерел, мережі Інтернет, системний аналіз, порівняння, синтез. Результати. Кіберспорт є популярним та доступним видом діяльності, який може використовуватися як засіб реабілітації ветеранів бойових дій з посттравматичним стресовим розладом, психологічними та фізичними обмеженнями. Міжнародний досвід вказує на наявність позитивних ефектів впливу геймінгу та кіберспорту на реабілітацію ветеранів – поліпшення психічного стану, відновлення когнітивних функцій, реакції та координації. За результатами дослідження констатуємо, що кіберспортивні програми можуть бути актуальними для понад 78 тис. військовослужбовців. Визначено, що в Україні актуальною є проблема вирішення питань, які стоять перед державою та суспільством: розробка дієвої централізованої програми заходів з реабілітації ветеранів; формування системи соціалізації та самореалізації ветеранів, особливо з інвалідністю. Для вирішення зазначених питань необхідна розробка цифрового проєкту з рядом завдань: створення наукової групи для оцінки ефектів геймінгу на ветеранів, підтримка кіберспортивних клубів для військових, створення матеріальної бази для тренувань та змагань, проведення змагань та обмін досвідом на міжнародному рівні, комунікаційна стратегія для просування програми ветеранського кіберспорту. Кіберспорт та геймінг як максимально інклюзивні, з низьким порогом входу, є логічними інструментами для створення програм підтримки, реабілітації та зайнятості серед ветеранів, зокрема тих, що мають фізичні вади в результаті бойових поранень. Реалізацію питання використання кіберспорту як засобу реабілітації для ветеранів бойових дій вбачаємо в розробці цифрового проєкту на державному рівні із залученням Міністерства молоді та спорту України та інших міністерств в межах їх компетентності
The relevance of using esports for rehabilitation of servicemen is due to several factors. First, esports is a popular and accessible activity for young people, including military personnel. Secondly, games can provide psychological comfort and distract from negative thoughts and memories related to military experience and trauma. Thirdly, they can improve skills of concentration, coordination, decision-making and teamwork, which can be useful for restoring the psychophysical health of veterans. Objective. To investigate the prospects and possibilities of e-sports as a means of rehabilitation of combat veterans in modern conditions and to substantiate measures for their rehabilitation at the state level. Methods. Analysis of scientific literature, the Internet, system analysis, comparison, synthesis. Results. Esports is a popular and affordable activity that can be used as a means of rehabilitation for combat veterans with post-traumatic stress disorder, psychological and physical disabilities. International experience indicates that gaming and esports have positive effects on the rehabilitation of veterans, such as improving mental health, restoring cognitive functions, reaction and coordination. The findings allow to state that esports programs can be relevant for more than 78 thousand military personnel. It is determined that in Ukraine, the problem of solving the issues facing the state and society is relevant: the development of an effective centralized program of measures for the rehabilitation of veterans; the formation of a system of socialization and self-realization of veterans, especially those with disabilities. To address these issues, it is necessary to develop a digital project with a number of tasks: creating a research team to assess the effects of gaming on veterans, supporting esports clubs for the servicemen, creating a material base for training and competitions, holding competitions and sharing experiences at the international level, and a communication strategy to promote the veteran esports program. Esports and gaming, being as inclusive as possible, with a low entry threshold, are logical tools for creating support, rehabilitation, and employment programs for veterans, in particular those with physical disabilities as a result of combat injuries. We see the implementation of the issue of using esports as a means of rehabilitation for combat veterans in the development of a digital project at the state level with the involvement of the Ministry of Youth and Sports of Ukraine and other ministries within their competence
Дод.точки доступу:
Денисова, Л. В.
Шинкарук, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Рев’яцький, І. Ю.
    Методологія створення єдиної комп’ютерної системи обміну фармацевтичною інформацією в Україні: єдині фармацевтичні реєстри стандартизованої інформації [Текст] / І. Ю. Рев’яцький, А. І. Бойко // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 3-14


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление, стандарты)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Реформування фармацевтичної складової охорони здоров’я України, що супроводжується активним впровадженням інноваційних цифрових інформаційних технологій, актуалізує опрацювання методології комп’ютеризації процесів обміну фармацевтичною інформацією
Метою цього дослідження було – з урахуванням стандартів комп’ютерних систем опрацювати методологію створення єдиного реєстру фармацевтичної та медичної продукції як основи ефективної системи цифрового обміну фармацевтичною інформацією в Україні. Об’єктами дослідження були: власне фармацевтична інформація, рух фармацевтичної інформації (інформаційні потоки) в інтеграції з процесами, що їх супроводжують у системі забезпечення населення фармацевтичною та медичною продукцією. Методами фармацевтичної інформатики опрацьовано онтологію системи фармацевтичного забезпечення населення України. Зокрема, використано методологію створення та структурування фармацевтичних комп’ютерних баз даних, онтологічний аналіз функціональної структури фармацевтичної системи, кодування фармацевтичної інформації
Дод.точки доступу:
Бойко, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кривомаз, Т.
    Технологии, создающие пропасть во взаимопонимании поколений [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2019. - № 2. - С. 6-8


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование)
Анотація: Стремительно развивающиеся технологии затрагивают все аспекты нашей жизни. Изменился даже характер взаимодействий между людьми, но извечная проблема «отцов и детей» все так же актуальна. Как технический прогресс влияет на формирование новых ценностей у представителей разных поколений?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Перспективи впровадження консультативно-індивідуальної та симуляційної форми навчання у систему вищої медичної освіти України [Текст] / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2019. - № 1. - С. 81-85


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Трансформація методології навчання в європейських університетах відбувається через збільшення питомої ваги самонавчання за методикою консультативно-індивідуальної форми із залученням платформи симуляційного центру, що є однією з умов запровадження фундаментального освітнього принципу в реаліях глобалізації та трансформації в постіндустріальне середовище — безперервна освіта протягом усього життя. Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) розвивають ідеї програмованого навчання, відкривають абсолютно нові, ще до кінця не досліджені технологічні варіанти засвоєння інформації, пов’язані з унікальними можливостями сучасних комп’ютерів і телекомунікацій. Прикладом цього є впровадження телемедицини, що дає змогу проводити високого рівня консультації та вести дебати у реальному часі за участі широкого кола різнопрофільних фахівців у форматі «лікарські дебати». Перспективами вищої освіти стають «хмаркові технології», а освіта перестає обмежуватися якимись часовими та просторовими рамками. Цьому сприяють створення широкої бібліотечної мережі, суттєве розширення представлення наукової літератури на Інтернет-ресурсах з безкоштовним доступом до електронно-інформаційних носіїв. Висновки. Складний період освітніх інтеграційних процесів та реформаторських змін передбачає ефективне впровадження досвіду розвинених країн для підготовки мобільного творчого спеціаліста високої кваліфікації з широким залученням потенціалу когнітивно-креативних та інтелектуально-творчих напрямів через впровадження консультативно-індивідуальної форми навчання з широким застосуванням можливостей симуляційної медицини у систему вищої медичної освіти України. Створення електронних ресурсних центрів є ефективним інструментом не тільки симуляційного навчання, а й об’єктивного оцінювання професійної компетентності, а також є підґрунтям для управлінських рішень стосовно контролю за якістю надання та виконання медичних послуг
The transformation of the teaching methodology in European universities is connected with the increase in the proportion of self-study according to the method of consultative-individual form involving the platform of the simulation center, which is one of the conditions for the introduction of the fundamental educational principle of continuous education throughout of life in the modern realities of globalization and transformation into the postindustrial environment. Information and communication technologies (ICT) develop the ideas of programmed learning, provide completely new technological options for assimilating information related to the unique capabilities of modern computers and telecommunications. An example of this is the introduction of telemedicine, which allows to provide high level consultations and real time debate with the participation of a wide range of diverse specialists in the format of «medical debates». The perspectives of higher education are «cloud technologies» which cease limits of time and space. This is facilitated by the creation of a broad library network, a significant expansion of the presentation of scientific literature on Internet resources with free access to electronic information media. Conclusions. The difficult period of educational integration processes and reforms requires the effective implementation of the experience of developed countries to prepare a mobile, creative highly qualified specialist with extensive involvement of the potential of cognitive-creative and intellectual-creative directions through the introduction of an consultative-individual form of education with a wide application of the possibilities of simulation medicine to the higher education system of Ukraine. The creation of electronic resource centers is an effective tool for simulation training and for an objective assessment of professional competence, and is also the basis for management decisions to monitor the quality of provision and performance of medical services
Дод.точки доступу:
Тодоріко, Л. Д.
Петренко, В. І.
Шевченко, О. С.
Литвиненко, Н. А.
Тодоріко, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ніколаєнко, В.
    Ревматологія сьогодні — моніторинг та мультипрофільне ведення пацієнтів на основі технологій цифрової медицини [Текст] / В. Ніколаєнко // Український ревматологічний журнал. - 2019. - № 4. - С. 5-13


MeSH-головна:
РЕВМАТОЛОГИЯ -- RHEUMATOLOGY (методы)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ДИКЛОФЕНАК -- DICLOFENAC (вредные воздействия)
Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект
Анотація: «Ревматологічні хвороби — сучасні проблеми лікування та забезпечення моніторингу» стали темою цьогорічної традиційної осінньої Науково-практичної конференції Асоціації ревматологів України, яка проходила 31 жовтня–­1 листопада 2019 р. у столичному готелі «Русь». Захід відбувся за підтримки Національної академії медичних наук (НАМН) України, Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України, Державної установи (ДУ) «Націо­нальний науковий центр (ННЦ) «Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска» НАМН України», Національної медичної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика, Громадського об’єднання (ГО) «Все­українська асоціація дослідників України» та ГО «Всеукраїнська асоціація превентивної кардіології та реабілітації»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Гигиеническая регламентация использования электронных образовательных ресурсов в современной школе [Текст] / М. И. Степанова [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 7. - С. 64-68 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ЭЛЕКТРОНИКА -- ELECTRONICS
Анотація: Изучено влияние учебных занятий с использованием ноутбука и интерактивной доски на функциональное состояние организма школьников младших классов. Используя комплекс гигиенических и физиологических методов исследования, установили, что регламентация компьютерной деятельности учащихся должна проводиться не только с учетом ее длительности, но и с учетом ее интенсивности. Показано, что конструктивные особенности ноутбука затрудняют соблюдение оптимальной рабочей позы у младших школьников, увеличивают риск формирования нарушений зрения и костно-мышечной системы. Установлены активизирующее влияние интерактивной доски на учебную деятельность и благоприятная динамика показателей функционального состояния организма учащихся при соблюдении оптимальной плотности урока и продолжительности ее использования. Определены безопасные регламенты работы школьников с электронными ресурсами в процессе обучения.
Дод.точки доступу:
Степанова, М. И.
Александрова, И. Э.
Сазанюк, З. И.
Воронова, Б. З.
Лашнева, И. П.
Шумкова, Т. В.
Березина, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ждан, В. М.
    Шляхи оптимізації впровадження інформаційних технологій у післядипломну підготовку сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії в Українській медичній стоматологічній академії [Текст] / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, М. Ю. Бабаніна // Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 20-21


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
Дод.точки доступу:
Шилкіна, Л. М.
Бабаніна, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ільницький, Я. М.
    Вибіркове комп’ютерно-математичне відстеження захворюваності на туберкульоз у системі MS Excel [Текст] / Я. М. Ільницький, Г. І. Ільницький // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2015. - № 1. - С. 83-88


MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (эпидемиология)
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS
Дод.точки доступу:
Ільницький, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Алехин, М. Н.
    Регистрация данных в трехмерной эхокардиографии [Текст] / М. Н. Алехин // Ультразвуковая и функциональная диагностика. - 2015. - № 1. - С. 81-93


MeSH-головна:
ЭХОКАРДИОГРАФИЯ ТРЕХМЕРНАЯ -- ECHOCARDIOGRAPHY, THREE-DIMENSIONAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Будневский, А. В.
    Компьютерная система мониторинга хронической обструктивной болезни легких [Текст] / А. В. Будневский, В. Т. Бурлачук, А. В. Перцев // Пульмонология. - 2014. - № 2. - С. 69-72


MeSH-головна:
ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE (диагноз, терапия)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, статистика, тенденции)
МОНИТОРИНГ АМБУЛАТОРНЫЙ -- MONITORING, AMBULATORY (использование, методы, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS (использование)
АМБУЛАТОРНО-ПОЛИКЛИНИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- AMBULATORY CARE (использование, тенденции)
Дод.точки доступу:
Бурлачук, В. Т.
Перцев, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)