Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Конфликт (психология)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.


    Палієнко, М. В.
    Оцінка ступеня реактивної тривожності в підлітків з вегетативними розладами [Текст] = Assessment of the reactive anxiety level in adolescents with autonomic dysfunction / М. В. Палієнко. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (патофизиология, этиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, психология, этиология)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING (методы, статистика)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вегетативні розлади є досить поширеними в підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами в поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності в студентів із вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження задіяно 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У 73 студентів, які набрали ≥15 балів за шкалою Вейна, виявлено вегетативні розлади, тож їх (студентів) залучено до основної групи; водночас 39 студентів, які набрали 15 балів за цією шкалою, віднесено до контрольної групи. Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у репрезентантів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вегетативні розлади є досить поширеними у підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами у поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності у студентів з вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження включено 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У залежності від наявності чи відсутності вегетативних розладів обстежуваних поділено на дві групи: основна (73 студентів з вегетативними розладами), контрольна (39 студентів, які не мали вегетативних розладів). Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у пацієнтів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Конфликтные ситуации в медицинской практике: этические и правовые аспекты / Л. В. Усенко [и др.] // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 1. - С. 144-148. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS (психология)
БОЛЬНОГО ПРАВА -- PATIENT RIGHTS
ЭТИКА -- ETHICS
Анотація: В работе анализируются причины возникновения конфликтных ситуаций в медицине и пути их решения. В настоящее время наблюдается высокая распространенность нервно-психических расстройств у больных с соматической патологией, что приводит к развитию психологической дезадаптации и повышает риск возникновения конфликтных ситуаций. Характерные черты современного общества, такие как постоянное напряжение, стрессы, перегрузки, дефицит времени, переинформированность, наряду со сложившимися неблагоприятными социально-экономическими факторами, выраженность которых в нашей стране с каждым годом увеличивается, сопровождаются ростом невротизации и психопатизации населения, что в комплексе делает общество более агрессивным и усложняет взаимодействие медицинских работников с пациентами, что обусловливает увеличение частоты развития конфликтных ситуаций. В случаях их возникновения прежде всего важна психологическая готовность врача управлять конфликтом. Навыки коммуникативного взаимодействия с больным углубляют профессиональную гибкость. При возникновении конфликтных ситуаций одной из самых распространенных методик диагностики поведения личности в этих ситуациях является двухмерная модель регулирования конфликтов Томаса — Килманна, которая включает показатели внимания к интересам партнера и своим собственным. Наиболее эффективными способами выхода из конфликтов являются сотрудничество и компромисс. Значимым моментом в возникновении конфликтов «врач — больной» является усиливающаяся неудовлетворенность общества качеством медицинской помощи. Развитие гражданского общества и рост гражданской грамотности населения привели к нарастающей активности больных в сфере защиты своих прав. Поэтому актуально предупреждение конфликтов, а в случаях их возникновения — конструктивное разрешение. Основным направлением предупреждения конфликта является повышение правовой культуры с разработкой активных моделей поведения врача в соответствии с существующими в настоящее время социально-экономическими условиями и правовыми гражданскими актами. Таким образом, наиболее эффективным методом преду­преждения конфликта является недопущение его возникновения
Дод.точки доступу:
Усенко, Л. В.
Кобеляцкий, Ю. Ю.
Клопоцкая, Н. Г.
Царев, А. В.
Усенко, А. А.
Оленюк, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Примирение возможно? [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 2. - С. 46-48


MeSH-головна:
РАЗВОД -- DIVORCE (психология, этика)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: Жизнь сложна и непредсказуема. В ней может быть все, в том числе ссоры, разрывы, разводы. Драматические расставания в кругу родни, между друзьями, супругами, коллегами, деловыми партнерами. Так же, как от сумы да от тюрьмы, не будем зарекаться и от таких жизненных потрясений. Существует ли в этой связи своеобразная «техника безопасности»? Можно ли предугадать, предотвратить, подстраховаться от таких поворотов судьбы? И что делать — принять разрыв как нечто необратимое и невосстановимое или все же надеяться на примирение? Отнестись к расставанию философски или всю жизнь сгорать от ненависти? А, может, вести себя таким образом, чтобы дело так и не дошло до разрыва? И как помириться с близким человеком? Все настолько индивидуально, что эти вопросы — повод для раздумий. Ответы предстоит искать каждому свои…
В наших статьях мы часто делим решение проблемы на два этапа — установочно-психологический и организационно-практический. В этой статье мы поговорим об общем настрое, который можно сформулировать очень коротко: примирение возможно! Такая установка может послужить сдерживающим фактором и поможет не наделать ошибок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Особенности общения врача с особыми группами больных и в конфликтных ситуациях [Текст] / Л. В. Усенко [и др.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: У статті звертається увага на важливий компонент лікувального процесу, якому треба приділяти особливу увагу при підготовці молодого лікаря — комунікацію між лікарем та хворим і його родичами; вказуються особливості сучасного хворого; наводяться дані щодо функцій, типів, систем і моделей спілкування; роз­глядаються особливості спілкування з «тяжкими» пацієнтами, а також причини конфліктних ситуацій та деякі способи їх усунення. Відмітні риси сучасного хворого: схильність до контролю за станом власного здоров’я при одночасному безвідповідальному ставленні до нього; при виявленні захворювання шукає в себе найгірше; погіршення морального обличчя на тлі падіння моралі суспільства, що відбивається на культурі поведінки хворого, робить його більш агресивним; сучасний хворий більш поблажливий до себе при надзвичайно вимогливому ставленні до лікаря. Виділяють декілька взаємопов’язаних функцій спілкування: інформаційну, інтерактивну, перцептивну, емотивну (афективно-комунікативну). Розрізняють рівні спілкування: соціально-рольовий (ритуальний); діловий; інтимно-особистісний. Виділяють три типи спілкування: імперативне; мані­пулятивне; діалогічне (засноване на рівноправності партнерів). У процесі спілкування лікаря з хворими залежно від обставин може бути використано дві системи спілкування: вербальна і невербальна. У взаємо­відносинах «лікар-пацієнт» Р. Вітч виділяє 4 моделі: патерналістську, технократичну, колегіальну і контрактну. Кож­ному хворому потрібен індивідуальний підхід, індивідуальні форми спілкування та заходи лікарського психо­терапевтичного впливу, особливо в спілкуванні лікаря з так званими тяжкими хворими, а також при ризику розвитку конфліктних ситуацій. Причини конфліктних ситуацій: недостатньо уважне ставлення до хворого; характерологічні особливості лікаря і хворого; витік недостовірної інформації про стан здоров’я хворого з боку молодшого й середнього медичного персоналу; відсутність інформаційної згоди хворого на лікування; від­сутність узгодженості дій лікарів різних спеціальностей; дефекти ведення медичної документації; професійна некомпетентність
The article describes an important component of the medical process which should be paid a special attention: the preparation of a young doctor – the communication between the physician and the patient and his relatives. Distinctive features of a modern patient: the tendency to control the state of his own health with simultaneous irresponsible attitude towards it; when revealing a disease, he/she is looking for the worst in himself/herself; the reduction of the moral character against the background of a decline in the morals of society, which affects the culture of the patient’s behavior, makes him/her more aggressive; a modern patient is more lenient to himself/herself with an extremely demanding attitude to the doctor. Several interrelated functions of communication are distinguished: informational, interactive, perceptual, emotive (affective-commutative). The levels of communication are distinguished: social-role (ritual); business; intimate-personal. There are three types of communication: imperative; manipulative; dialogical (based on equal partnership). In the process of communication of the physician with patients, depending on the circumstances, two systems of communication can be used: verbal and nonverbal. In the relationship "patient-physician" R. Witch identifies 4 models: paternalistic, technocratic, collegian, and contractual. Each patient needs an individual approach, individual forms of communication and measures of physician’s psychotherapeutic influence, especially in the communication of the doctor with so-called “difficult” patients, as well as at the risk of conflict situations. Causes of conflict situations are: insufficient attention to the patient; characteriological features of a doctor and a patient; unreliable information about the state of health of the patient from the part of junior and middle medical personnel; lack of patient’s information consent for treatment; lack of coordination of the actions of different medical specialists; defects in the maintenance of medical records; professional incompetence
Дод.точки доступу:
Усенко, Л. В.
Криштафор, А. А.
Тютюнник, А. Г.
Петрашенок, Е. В.
Оленюк, Д. В.
Мачужак, А. А.
Скулинец, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Матвеева, И.
    Как управлять айсбергами, если взрослые как дети [Текст] / И. Матвеева // СтоматологИНФО. - 2018. - N 4/5. - С. 22-24


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (методы, тенденции)
БОЛЬНОГО ПРАВОЗАЩИТА -- PATIENT ADVOCACY (законодательство и юриспруденция, психология, тенденции, экономика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
БОЛЬНОГО ПОВЕДЕНИЕ -- SICK ROLE (этика)
Анотація: Конфликты — естественная часть человеческого общения. Однако для организаций, работающих непосредственно с конечными потребителями их услуг, конфликты являются существенным риском для сохранения лояльности клиентов
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кириленко, М.
    Отцы и дети: современный контекст [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 58-59


MeSH-головна:
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
Анотація: Конфликт отцов и детей относится к тем вечным темам, над которыми, казалось бы, не властны время, исторические катаклизмы, технический прогресс… Этим термином обозначают противоречия между взглядами, идеалами, мировоззрением и образом жизни двух соседних поколений. Мы не говорим о противоречиях между молодостью и старостью. По сути, «отцы» — это еще достаточно молодые, дееспособные, энергичные, зрелые люди, а «дети» — это их юные отпрыски в пору их взросления
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування: поради дітям, вчителям і не тільки [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 44-46


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Кл.слова (ненормовані):
ЦЬКУВАННЯ -- БУЛІНГ
Анотація: Ми вже писали про шкільне цькування і давали поради батькам дітей, які піддаються психологічному (а подекуди й фізичному) тиску. Але тих, кого зачіпає булінг, насправді набагато більше. Сьогодні ми згадаємо всіх дійових осіб, дамо поради школярам, які можуть виступати в різних ролях, та вчителям, обов’язок яких — запобігати цьому явищу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Biduchak, A. S.
    Analysis of the main types of conflicts and their causes [Текст] = Аналіз основних типів конфліктів та причин їх виникнення / А. S. Biduchak, A. A. Beletska // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 141-143. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ КОНФОРМНОСТЬ -- SOCIAL CONFORMITY
Анотація: Analyze the types of conflicts, the causes of the emergence of intrapersonal, interpersonal, intragroup and intergroup conflicts and the essence of the process of their solution. Material and methods. Sources of the scientific literature served as the research material, which made it possible to identify the types of conflicts, the causes of their occurrence and their solutions. Results. The types of conflicts, factors contributing to their occurrence and the essence of the process of their solution have been analyzed. The reasons for the emergence of intrapersonal, interpersonal, intragroup and intergroup conflicts have been investigated. Conclusions. The presence of a large number of causes of conflicts increases the likelihood of their occurrence. Effective conflict management provides an opportunity to develop the activity of thought, the variety of actions, to perceive problems wisely and solve them
Мета роботи – аналізувати типи конфліктів, причини виникнення внутрішньоособистісних, міжособистісних, внутрішньогрупових та міжгрупових конфліктів і сутність процесу їх розв’язання. Матеріал і методи. Матеріалами дослідження слугували джерела наукової літератури, що дозволило виявити типи конфліктів, причин їх виникнення та розв’язання. Результати. Проаналізовано типи конфліктів, фактори, що сприяють виникненню та сутність процесу їх розв’язання. Досліджено причини виникнення внутрішньоособистісних, міжособистісних, внутрішньогрупових та міжгрупових конфліктів. Висновки. Наявність великої кількості причин конфліктів збільшує ймовірність їх виникнення. Ефективне управління конфліктами дає можливість розвивати активність думки, розмаїття вчинків, мудро сприймати проблеми та розв’язувати їх
Дод.точки доступу:
Beletska, A. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Клименюк, Ю.
    Конфликт в аптеке [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 46-47


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (тенденции, этика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Анотація: У вас когда-нибудь пропадало желание совершить покупку из-за плохого обслуживания — информация о товаре/услуге была неполной или человек, с которым вы общались, находился в плохом расположении духа? Рост числа посетителей, частота визитов, размер среднего чека — на все эти факторы может влиять сотрудник аптеки. Знаете ли вы, что рост на 10% каждого из указанных факторов может увеличить продажи на 33%?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Демецкая, А.
    Начальник vs Работник [Текст] / А. Демецкая // Фармацевт практик. - 2017. - № 7/8. - С. 46


MeSH-головна:
РАБОТА -- WORK (психология, тенденции, этика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPROFESSIONAL RELATIONS (этика)
Анотація: Профессиональные достижения и благоприятный климат в трудовом коллективе могут быть полностью нивелированы плохими взаимоотношениями с руководством. Чтобы избежать неприятных ситуаций и при необходимости пойти на опережение (начать поиск новой работы), нужно разобраться, почему босс не любит именно вас и действительно ли хочет от вас избавиться
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)