Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Конфликт (психология)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палієнко М. В.
Назва : Оцінка ступеня реактивної тривожності в підлітків з вегетативними розладами [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Assessment of the reactive anxiety level in adolescents with autonomic dysfunction
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 112-115 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вегетативні розлади є досить поширеними в підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами в поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності в студентів із вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження задіяно 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У 73 студентів, які набрали ≥15 балів за шкалою Вейна, виявлено вегетативні розлади, тож їх (студентів) залучено до основної групи; водночас 39 студентів, які набрали 15 балів за цією шкалою, віднесено до контрольної групи. Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у репрезентантів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (rВегетативні розлади є досить поширеними у підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами у поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності у студентів з вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження включено 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У залежності від наявності чи відсутності вегетативних розладів обстежуваних поділено на дві групи: основна (73 студентів з вегетативними розладами), контрольна (39 студентів, які не мали вегетативних розладів). Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у пацієнтів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усенко Л. В., Кобеляцкий Ю. Ю., Клопоцкая Н. Г., Царев А. В., Усенко А. А., Оленюк Д. В.
Назва : Конфликтные ситуации в медицинской практике: этические и правовые аспекты
Місце публікування : Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 1. - С. 144-148 (Шифр МУ104/2020/16/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
БОЛЬНОГО ПРАВА -- PATIENT RIGHTS
ЭТИКА -- ETHICS
Анотація: В работе анализируются причины возникновения конфликтных ситуаций в медицине и пути их решения. В настоящее время наблюдается высокая распространенность нервно-психических расстройств у больных с соматической патологией, что приводит к развитию психологической дезадаптации и повышает риск возникновения конфликтных ситуаций. Характерные черты современного общества, такие как постоянное напряжение, стрессы, перегрузки, дефицит времени, переинформированность, наряду со сложившимися неблагоприятными социально-экономическими факторами, выраженность которых в нашей стране с каждым годом увеличивается, сопровождаются ростом невротизации и психопатизации населения, что в комплексе делает общество более агрессивным и усложняет взаимодействие медицинских работников с пациентами, что обусловливает увеличение частоты развития конфликтных ситуаций. В случаях их возникновения прежде всего важна психологическая готовность врача управлять конфликтом. Навыки коммуникативного взаимодействия с больным углубляют профессиональную гибкость. При возникновении конфликтных ситуаций одной из самых распространенных методик диагностики поведения личности в этих ситуациях является двухмерная модель регулирования конфликтов Томаса — Килманна, которая включает показатели внимания к интересам партнера и своим собственным. Наиболее эффективными способами выхода из конфликтов являются сотрудничество и компромисс. Значимым моментом в возникновении конфликтов «врач — больной» является усиливающаяся неудовлетворенность общества качеством медицинской помощи. Развитие гражданского общества и рост гражданской грамотности населения привели к нарастающей активности больных в сфере защиты своих прав. Поэтому актуально предупреждение конфликтов, а в случаях их возникновения — конструктивное разрешение. Основным направлением предупреждения конфликта является повышение правовой культуры с разработкой активных моделей поведения врача в соответствии с существующими в настоящее время социально-экономическими условиями и правовыми гражданскими актами. Таким образом, наиболее эффективным методом преду­преждения конфликта является недопущение его возникновения
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Примирение возможно?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2020. - № 2. - С. 46-48 (Шифр ФУ17/2020/2)
MeSH-головна: РАЗВОД -- DIVORCE
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: Жизнь сложна и непредсказуема. В ней может быть все, в том числе ссоры, разрывы, разводы. Драматические расставания в кругу родни, между друзьями, супругами, коллегами, деловыми партнерами. Так же, как от сумы да от тюрьмы, не будем зарекаться и от таких жизненных потрясений. Существует ли в этой связи своеобразная «техника безопасности»? Можно ли предугадать, предотвратить, подстраховаться от таких поворотов судьбы? И что делать — принять разрыв как нечто необратимое и невосстановимое или все же надеяться на примирение? Отнестись к расставанию философски или всю жизнь сгорать от ненависти? А, может, вести себя таким образом, чтобы дело так и не дошло до разрыва? И как помириться с близким человеком? Все настолько индивидуально, что эти вопросы — повод для раздумий. Ответы предстоит искать каждому свои…В наших статьях мы часто делим решение проблемы на два этапа — установочно-психологический и организационно-практический. В этой статье мы поговорим об общем настрое, который можно сформулировать очень коротко: примирение возможно! Такая установка может послужить сдерживающим фактором и поможет не наделать ошибок
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усенко Л. В., Криштафор А. А., Тютюнник А. Г., Петрашенок Е. В., Оленюк Д. В., Мачужак А. А., Скулинец О. В.
Назва : Особенности общения врача с особыми группами больных и в конфликтных ситуациях
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 3. - С. 4-9 (Шифр МУ10/2019/24/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: У статті звертається увага на важливий компонент лікувального процесу, якому треба приділяти особливу увагу при підготовці молодого лікаря — комунікацію між лікарем та хворим і його родичами; вказуються особливості сучасного хворого; наводяться дані щодо функцій, типів, систем і моделей спілкування; роз­глядаються особливості спілкування з «тяжкими» пацієнтами, а також причини конфліктних ситуацій та деякі способи їх усунення. Відмітні риси сучасного хворого: схильність до контролю за станом власного здоров’я при одночасному безвідповідальному ставленні до нього; при виявленні захворювання шукає в себе найгірше; погіршення морального обличчя на тлі падіння моралі суспільства, що відбивається на культурі поведінки хворого, робить його більш агресивним; сучасний хворий більш поблажливий до себе при надзвичайно вимогливому ставленні до лікаря. Виділяють декілька взаємопов’язаних функцій спілкування: інформаційну, інтерактивну, перцептивну, емотивну (афективно-комунікативну). Розрізняють рівні спілкування: соціально-рольовий (ритуальний); діловий; інтимно-особистісний. Виділяють три типи спілкування: імперативне; мані­пулятивне; діалогічне (засноване на рівноправності партнерів). У процесі спілкування лікаря з хворими залежно від обставин може бути використано дві системи спілкування: вербальна і невербальна. У взаємо­відносинах «лікар-пацієнт» Р. Вітч виділяє 4 моделі: патерналістську, технократичну, колегіальну і контрактну. Кож­ному хворому потрібен індивідуальний підхід, індивідуальні форми спілкування та заходи лікарського психо­терапевтичного впливу, особливо в спілкуванні лікаря з так званими тяжкими хворими, а також при ризику розвитку конфліктних ситуацій. Причини конфліктних ситуацій: недостатньо уважне ставлення до хворого; характерологічні особливості лікаря і хворого; витік недостовірної інформації про стан здоров’я хворого з боку молодшого й середнього медичного персоналу; відсутність інформаційної згоди хворого на лікування; від­сутність узгодженості дій лікарів різних спеціальностей; дефекти ведення медичної документації; професійна некомпетентністьThe article describes an important component of the medical process which should be paid a special attention: the preparation of a young doctor – the communication between the physician and the patient and his relatives. Distinctive features of a modern patient: the tendency to control the state of his own health with simultaneous irresponsible attitude towards it; when revealing a disease, he/she is looking for the worst in himself/herself; the reduction of the moral character against the background of a decline in the morals of society, which affects the culture of the patient’s behavior, makes him/her more aggressive; a modern patient is more lenient to himself/herself with an extremely demanding attitude to the doctor. Several interrelated functions of communication are distinguished: informational, interactive, perceptual, emotive (affective-commutative). The levels of communication are distinguished: social-role (ritual); business; intimate-personal. There are three types of communication: imperative; manipulative; dialogical (based on equal partnership). In the process of communication of the physician with patients, depending on the circumstances, two systems of communication can be used: verbal and nonverbal. In the relationship "patient-physician" R. Witch identifies 4 models: paternalistic, technocratic, collegian, and contractual. Each patient needs an individual approach, individual forms of communication and measures of physician’s psychotherapeutic influence, especially in the communication of the doctor with so-called “difficult” patients, as well as at the risk of conflict situations. Causes of conflict situations are: insufficient attention to the patient; characteriological features of a doctor and a patient; unreliable information about the state of health of the patient from the part of junior and middle medical personnel; lack of patient’s information consent for treatment; lack of coordination of the actions of different medical specialists; defects in the maintenance of medical records; professional incompetence
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвеева И.
Назва : Как управлять айсбергами, если взрослые как дети
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2018. - N 4/5. - С. 22-24 (Шифр СУ36/2018/4/5)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE
БОЛЬНОГО ПРАВОЗАЩИТА -- PATIENT ADVOCACY
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
БОЛЬНОГО ПОВЕДЕНИЕ -- SICK ROLE
Анотація: Конфликты — естественная часть человеческого общения. Однако для организаций, работающих непосредственно с конечными потребителями их услуг, конфликты являются существенным риском для сохранения лояльности клиентов
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко М.
Назва : Отцы и дети: современный контекст
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 58-59 (Шифр ФУ17/2018/2)
MeSH-головна: МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
Анотація: Конфликт отцов и детей относится к тем вечным темам, над которыми, казалось бы, не властны время, исторические катаклизмы, технический прогресс… Этим термином обозначают противоречия между взглядами, идеалами, мировоззрением и образом жизни двух соседних поколений. Мы не говорим о противоречиях между молодостью и старостью. По сути, «отцы» — это еще достаточно молодые, дееспособные, энергичные, зрелые люди, а «дети» — это их юные отпрыски в пору их взросления
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко М.
Назва : Шкільне цькування: поради дітям, вчителям і не тільки
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 44-46 (Шифр ФУ17/2018/12)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цькування--булінг
Анотація: Ми вже писали про шкільне цькування і давали поради батькам дітей, які піддаються психологічному (а подекуди й фізичному) тиску. Але тих, кого зачіпає булінг, насправді набагато більше. Сьогодні ми згадаємо всіх дійових осіб, дамо поради школярам, які можуть виступати в різних ролях, та вчителям, обов’язок яких — запобігати цьому явищу
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Biduchak A. S., Beletska A. A.
Назва : Analysis of the main types of conflicts and their causes
Паралельн. назви :Аналіз основних типів конфліктів та причин їх виникнення
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 141-143 (Шифр КУ27/2018/Т.17/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ КОНФОРМНОСТЬ -- SOCIAL CONFORMITY
Анотація: Analyze the types of conflicts, the causes of the emergence of intrapersonal, interpersonal, intragroup and intergroup conflicts and the essence of the process of their solution. Material and methods. Sources of the scientific literature served as the research material, which made it possible to identify the types of conflicts, the causes of their occurrence and their solutions. Results. The types of conflicts, factors contributing to their occurrence and the essence of the process of their solution have been analyzed. The reasons for the emergence of intrapersonal, interpersonal, intragroup and intergroup conflicts have been investigated. Conclusions. The presence of a large number of causes of conflicts increases the likelihood of their occurrence. Effective conflict management provides an opportunity to develop the activity of thought, the variety of actions, to perceive problems wisely and solve themМета роботи – аналізувати типи конфліктів, причини виникнення внутрішньоособистісних, міжособистісних, внутрішньогрупових та міжгрупових конфліктів і сутність процесу їх розв’язання. Матеріал і методи. Матеріалами дослідження слугували джерела наукової літератури, що дозволило виявити типи конфліктів, причин їх виникнення та розв’язання. Результати. Проаналізовано типи конфліктів, фактори, що сприяють виникненню та сутність процесу їх розв’язання. Досліджено причини виникнення внутрішньоособистісних, міжособистісних, внутрішньогрупових та міжгрупових конфліктів. Висновки. Наявність великої кількості причин конфліктів збільшує ймовірність їх виникнення. Ефективне управління конфліктами дає можливість розвивати активність думки, розмаїття вчинків, мудро сприймати проблеми та розв’язувати їх
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименюк Ю.
Назва : Конфликт в аптеке
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 46-47 (Шифр ФУ17/2017/11)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Анотація: У вас когда-нибудь пропадало желание совершить покупку из-за плохого обслуживания — информация о товаре/услуге была неполной или человек, с которым вы общались, находился в плохом расположении духа? Рост числа посетителей, частота визитов, размер среднего чека — на все эти факторы может влиять сотрудник аптеки. Знаете ли вы, что рост на 10% каждого из указанных факторов может увеличить продажи на 33%?
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демецкая А.
Назва : Начальник vs Работник
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 7/8. - С. 46 (Шифр ФУ17/2017/7/8)
MeSH-головна: РАБОТА -- WORK
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPROFESSIONAL RELATIONS
Анотація: Профессиональные достижения и благоприятный климат в трудовом коллективе могут быть полностью нивелированы плохими взаимоотношениями с руководством. Чтобы избежать неприятных ситуаций и при необходимости пойти на опережение (начать поиск новой работы), нужно разобраться, почему босс не любит именно вас и действительно ли хочет от вас избавиться
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)