Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Конфликт (психология)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.


   
    Як залагодити конфлікт на роботі [Текст] // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 12. - С. 392-393

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шопша, О. Л.
    Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру [Текст] / О. Л. Шопша // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 68-70


MeSH-головна:
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ИСКУССТВО -- ART
Анотація: Конфлікти та їх зв’язок з психічним здоров’ям завжди йдуть поряд, особливо якщо мова йде про акторів театру. Незважаючи на величезну роль театру в духовному житті суспільства там закладено чимало протиріч, які призводять до конфліктів, що мають негативний для творчого процесу та самої цілісності театру наслідків. Психологічні методи підтримки психічного здоров’я акторів в сучасних умовах трансформації українського суспільства є недостатньо розробленою в науковій літературі. Дане дослідження є спробою вивчення чинників, що впливають на якість психічного здоров’я у акторів, яке проводилося протягом десяти років. Окремо були опитані підгрупи акторів: солістів, артистів балету, хору, оркестру. За результатами дослідження визначено специфіку переживання конфліктних ситуацій в кожній групі. Виокремлено три основних типи працівників театрального колективу за стилем міжособистісного спілкування: конфліктний, пасивний та доброзичливий, де було виявлено, слабкий, але статистично значущий зв’язок між вираженістю стилів поведінки у конфліктній ситуації та підрозділами театру. Констатовано вплив особистісних характеристик членів театрального колективу на міжособистісні конфлікти. Зокрема, щодо характерологічних особливостей акторів виявлений негативний вплив виражених акцентуацій циклотомічного, педантичного та гіпертимного типів, особливо в такому підрозділі театру, як балет. Отримані результати були покладені в основу розробки тренінгової програми, яка, спрямована на подолання конфліктів та збереження психічного здоров’я акторів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шатило, В. Й.
    Проблеми конфліктів у медичній практиці: підходи до їх попередження і шляхи вирішення [Текст] / В. Й. Шатило, І. М. Рокітенець, В. З. Свиридюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 3. - С. 51-54

Рубрики: Медсестра-больной отношения

   Конфликт (психология)


Дод.точки доступу:
Рокітенець, І. М.
Свиридюк, В. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Чубко, О. Б.
    Конфліктні ситуації у роботі лікаря як одна з причин професійного вигорання [Текст] / О. Б. Чубко // НейроNEWS. - 2015. - № 8. - С. 10-13


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Что нужно знать о конфликтах [Текст] // Фармацевт практик. - 2010. - № 9. - С. 56-57

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Требования национальных кардиологических журналов Европейского Общества Кардиологов в отношении раскрытия конфликта интересов [Текст] / Ф. Альфонсо [и др.] // Российский кардиологический журнал. - 2012. - № 2. - С. 5-14

Рубрики: Конфликт (психология)

   Периодика медицинская--тенденции


Дод.точки доступу:
Альфонсо, Ф.
Тиммис, А.
Пинто, Ф. Дж.
Амброзио, Дж.
Эктор, К.
Кулаковски, П.
Вардас, П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Толочко, В.
    Психологічні аспекти в роботі з проблемними покупцями. Типи відвідувачів та категорії конфліктів [Текст] / В. Толочко, І. Міщенко, М. Чешева // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 1. - С. 40-45


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ -- PSYCHOLOGY, APPLIED
ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРАВ ЗАЩИТА -- CONSUMER ADVOCACY (психология)
Дод.точки доступу:
Міщенко, І.
Чешева, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Смирнова, Н.
    Дамские интриги [Текст] / Н. Смирнова // Женское здоровье. - 2005. - № 11. - С. 78-79

Рубрики: Конфликт (психология)

   Работой удовлетворенность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Руренко, О.
    Конфлікт на роботі: правила та наслідки / О. Руренко // Фармацевтичний кур’єр. - 2012. - № 4. - С. 54-56

Рубрики: Конфликт (психология)

   Работа--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Решетников, А. В.
    Конфликт как инструмент управления в здравоохранении / А. В. Решетников // Социология медицины. - 2008. - № 2. - С. 3-15

Рубрики: Здравоохранение--организ

   Конфликт (психология)


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Психологічні аспекти в роботі з проблемними покупцями. Оптимальні тактики поведінки та виходу з конфлікту [Текст] / В. Толочко [та ін.] // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 2. - С. 34-39


MeSH-головна:
ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРАВ ЗАЩИТА -- CONSUMER ADVOCACY (психология, тенденции)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Дод.точки доступу:
Толочко, В.
Медведєва, Ю.
Міщенко, І.
Должнікова, О.
Зарічкова, М.
Чешева, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Проблемність адаптації студентів-медиків [Текст] = Problems of adaptation of medical students / П. С. Малахов [и др.] // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 2. - С. 3-5. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (психология)
Дод.точки доступу:
Малахов, П. С.
Асєєва, Ю. О.
Волинко, В. В.
Харітонова, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Примирение возможно? [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 2. - С. 46-48


MeSH-головна:
РАЗВОД -- DIVORCE (психология, этика)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: Жизнь сложна и непредсказуема. В ней может быть все, в том числе ссоры, разрывы, разводы. Драматические расставания в кругу родни, между друзьями, супругами, коллегами, деловыми партнерами. Так же, как от сумы да от тюрьмы, не будем зарекаться и от таких жизненных потрясений. Существует ли в этой связи своеобразная «техника безопасности»? Можно ли предугадать, предотвратить, подстраховаться от таких поворотов судьбы? И что делать — принять разрыв как нечто необратимое и невосстановимое или все же надеяться на примирение? Отнестись к расставанию философски или всю жизнь сгорать от ненависти? А, может, вести себя таким образом, чтобы дело так и не дошло до разрыва? И как помириться с близким человеком? Все настолько индивидуально, что эти вопросы — повод для раздумий. Ответы предстоит искать каждому свои…
В наших статьях мы часто делим решение проблемы на два этапа — установочно-психологический и организационно-практический. В этой статье мы поговорим об общем настрое, который можно сформулировать очень коротко: примирение возможно! Такая установка может послужить сдерживающим фактором и поможет не наделать ошибок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Палієнко, М. В.
    Оцінка ступеня реактивної тривожності в підлітків з вегетативними розладами [Текст] = Assessment of the reactive anxiety level in adolescents with autonomic dysfunction / М. В. Палієнко. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (патофизиология, этиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, психология, этиология)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING (методы, статистика)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вегетативні розлади є досить поширеними в підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами в поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності в студентів із вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження задіяно 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У 73 студентів, які набрали ≥15 балів за шкалою Вейна, виявлено вегетативні розлади, тож їх (студентів) залучено до основної групи; водночас 39 студентів, які набрали 15 балів за цією шкалою, віднесено до контрольної групи. Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у репрезентантів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вегетативні розлади є досить поширеними у підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами у поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності у студентів з вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження включено 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У залежності від наявності чи відсутності вегетативних розладів обстежуваних поділено на дві групи: основна (73 студентів з вегетативними розладами), контрольна (39 студентів, які не мали вегетативних розладів). Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у пацієнтів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Особенности общения врача с особыми группами больных и в конфликтных ситуациях [Текст] / Л. В. Усенко [и др.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: У статті звертається увага на важливий компонент лікувального процесу, якому треба приділяти особливу увагу при підготовці молодого лікаря — комунікацію між лікарем та хворим і його родичами; вказуються особливості сучасного хворого; наводяться дані щодо функцій, типів, систем і моделей спілкування; роз­глядаються особливості спілкування з «тяжкими» пацієнтами, а також причини конфліктних ситуацій та деякі способи їх усунення. Відмітні риси сучасного хворого: схильність до контролю за станом власного здоров’я при одночасному безвідповідальному ставленні до нього; при виявленні захворювання шукає в себе найгірше; погіршення морального обличчя на тлі падіння моралі суспільства, що відбивається на культурі поведінки хворого, робить його більш агресивним; сучасний хворий більш поблажливий до себе при надзвичайно вимогливому ставленні до лікаря. Виділяють декілька взаємопов’язаних функцій спілкування: інформаційну, інтерактивну, перцептивну, емотивну (афективно-комунікативну). Розрізняють рівні спілкування: соціально-рольовий (ритуальний); діловий; інтимно-особистісний. Виділяють три типи спілкування: імперативне; мані­пулятивне; діалогічне (засноване на рівноправності партнерів). У процесі спілкування лікаря з хворими залежно від обставин може бути використано дві системи спілкування: вербальна і невербальна. У взаємо­відносинах «лікар-пацієнт» Р. Вітч виділяє 4 моделі: патерналістську, технократичну, колегіальну і контрактну. Кож­ному хворому потрібен індивідуальний підхід, індивідуальні форми спілкування та заходи лікарського психо­терапевтичного впливу, особливо в спілкуванні лікаря з так званими тяжкими хворими, а також при ризику розвитку конфліктних ситуацій. Причини конфліктних ситуацій: недостатньо уважне ставлення до хворого; характерологічні особливості лікаря і хворого; витік недостовірної інформації про стан здоров’я хворого з боку молодшого й середнього медичного персоналу; відсутність інформаційної згоди хворого на лікування; від­сутність узгодженості дій лікарів різних спеціальностей; дефекти ведення медичної документації; професійна некомпетентність
The article describes an important component of the medical process which should be paid a special attention: the preparation of a young doctor – the communication between the physician and the patient and his relatives. Distinctive features of a modern patient: the tendency to control the state of his own health with simultaneous irresponsible attitude towards it; when revealing a disease, he/she is looking for the worst in himself/herself; the reduction of the moral character against the background of a decline in the morals of society, which affects the culture of the patient’s behavior, makes him/her more aggressive; a modern patient is more lenient to himself/herself with an extremely demanding attitude to the doctor. Several interrelated functions of communication are distinguished: informational, interactive, perceptual, emotive (affective-commutative). The levels of communication are distinguished: social-role (ritual); business; intimate-personal. There are three types of communication: imperative; manipulative; dialogical (based on equal partnership). In the process of communication of the physician with patients, depending on the circumstances, two systems of communication can be used: verbal and nonverbal. In the relationship "patient-physician" R. Witch identifies 4 models: paternalistic, technocratic, collegian, and contractual. Each patient needs an individual approach, individual forms of communication and measures of physician’s psychotherapeutic influence, especially in the communication of the doctor with so-called “difficult” patients, as well as at the risk of conflict situations. Causes of conflict situations are: insufficient attention to the patient; characteriological features of a doctor and a patient; unreliable information about the state of health of the patient from the part of junior and middle medical personnel; lack of patient’s information consent for treatment; lack of coordination of the actions of different medical specialists; defects in the maintenance of medical records; professional incompetence
Дод.точки доступу:
Усенко, Л. В.
Криштафор, А. А.
Тютюнник, А. Г.
Петрашенок, Е. В.
Оленюк, Д. В.
Мачужак, А. А.
Скулинец, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Моббинг - на шефа надейся, а сам не плошай!!! [Текст] // Фармацевт практик. - 2008. - № 3. - С. 82-84

Рубрики: Психология труда

   Конфликт (психология)


   Профессиональные группы лиц--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Мини-тренинг: конфликт в аптеке [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 56


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (тенденции)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Матвеева, И.
    Как управлять айсбергами, если взрослые как дети [Текст] / И. Матвеева // СтоматологИНФО. - 2018. - N 4/5. - С. 22-24


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (методы, тенденции)
БОЛЬНОГО ПРАВОЗАЩИТА -- PATIENT ADVOCACY (законодательство и юриспруденция, психология, тенденции, экономика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
БОЛЬНОГО ПОВЕДЕНИЕ -- SICK ROLE (этика)
Анотація: Конфликты — естественная часть человеческого общения. Однако для организаций, работающих непосредственно с конечными потребителями их услуг, конфликты являются существенным риском для сохранения лояльности клиентов
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Луценко, О. Г.
    Мікросоціальні та психологічні передумови розвитку дезадаптивних партнерських відносин у чоловіків у безплідному шлюбі [Текст] = Microsocial and psychological prerequisites of maladjusted partnerships in men in infertile marriages / О. Г. Луценко, В. В. Хоржевський // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 1. - С. 13-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БЕСПЛОДИЕ МУЖСКОЕ -- INFERTILITY, MALE (психология, этиология)
ПОЛОВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SEXUAL BEHAVIOR (психология, физиология)
СЕМЕЙНОЕ ПОЛОЖЕНИЕ -- MARITAL STATUS
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- SOCIOLOGICAL FACTORS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Дод.точки доступу:
Хоржевський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Лившиц, С.
    Ссориться нельзя мириться [Текст] / С. Лившиц // Здоровье. - 2007. - № 8. - С. 49-51

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)