Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Конфликт (психология)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.


   
    Як залагодити конфлікт на роботі [Текст] // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 12. - С. 392-393

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування: поради дітям, вчителям і не тільки [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 44-46


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Кл.слова (ненормовані):
ЦЬКУВАННЯ -- БУЛІНГ
Анотація: Ми вже писали про шкільне цькування і давали поради батькам дітей, які піддаються психологічному (а подекуди й фізичному) тиску. Але тих, кого зачіпає булінг, насправді набагато більше. Сьогодні ми згадаємо всіх дійових осіб, дамо поради школярам, які можуть виступати в різних ролях, та вчителям, обов’язок яких — запобігати цьому явищу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування: поради батькам [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 55-57


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Кл.слова (ненормовані):
БУЛЛИНГ
Анотація: Булінг можливий в школі через загальну нездорову атмосферу; потурання з боку вчителів; незадовільну роботу адміністрації навчального закладу; відсутність системної виховної роботи; недопрацювання з боку шкільних психологів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 58-59


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПОВЕДЕНИЕ АГОНИСТИЧЕСКОЕ -- AGONISTIC BEHAVIOR (физиология, этика)
Анотація: Звичні явища тепер все частіше називають іноземними термінами. І звичайне цькування сьогодні нерідко називають «булінг» (bullying, від англ. bully — хуліган, задирака). Незалежно від назви мова йде про утиск, пригноблення, дискримінацію, фізичні чи психологічні тортури, агресивне переслідування, свідоме жорстоке ставлення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Что нужно знать о конфликтах [Текст] // Фармацевт практик. - 2010. - № 9. - С. 56-57

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Требования национальных кардиологических журналов Европейского Общества Кардиологов в отношении раскрытия конфликта интересов [Текст] / Ф. Альфонсо [и др.] // Российский кардиологический журнал. - 2012. - № 2. - С. 5-14

Рубрики: Конфликт (психология)

   Периодика медицинская--тенденции


Дод.точки доступу:
Альфонсо, Ф.
Тиммис, А.
Пинто, Ф. Дж.
Амброзио, Дж.
Эктор, К.
Кулаковски, П.
Вардас, П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Агишева, Н. К.
    Супружеские конфликты и способы их разрешения [Текст] / Н. К. Агишева // Международный медицинский журнал (Харків). - 2006. - Т. 12, № 2. - С. 19-23

Рубрики: Супружеские пары--психол

   Конфликт (психология)


   Адаптация психологическая


   Адаптации психосоциальной нарушения



Знайти схожі

8.


    Алексеев, Д. В.
    Стоматологическая практика: что делать с конфликтными пациентами? [Текст] / Д. В. Алексеев, М. В. Власенко // Стоматолог. - 2012. - № 1. - С. 17-19

Рубрики: Стоматолог-больной отношения--закон

   Конфликт (психология)


Дод.точки доступу:
Власенко, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Лившиц, С.
    Ссориться нельзя мириться [Текст] / С. Лившиц // Здоровье. - 2007. - № 8. - С. 49-51

Рубрики: Конфликт (психология)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Агишева, Н. К.
    Системно-структурный анализ супружеских конфликтов [Текст] / Н. К. Агишева // Международный медицинский журнал (Харків). - 2007. - Т. 13, № 1. - С. 6-9

Рубрики: Конфликт (психология)

   Супружеские пары


   Психотерапия супружеских пар



Знайти схожі

11.


    Кореневская, А. А.
    Психологическое сопровождение студентов младших курсов из постконфликтных территорий в рамках работы Студенческой психологической службы [Текст] / А. А. Кореневская // Психология в вузе. - 2011. - № 5. - С. 87-91

Рубрики: Студенты--обуч--психол

   Психология педагогическая--методы--обуч


   Адаптация психологическая--класс


   Конфликт (психология)


   Территориальность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Агишева, Н. К.
    Психологическая несовместимость и конфликтологическая некомпетентность в супружеской жизни [Текст] / Н. К. Агишева // Международный медицинский журнал (Харків). - 2007. - Т. 13, № 4. - С. 6-9

Рубрики: Супружеские пары

   Психология


   Конфликт (психология)



Знайти схожі

13.


    Толочко, В.
    Психологічні аспекти в роботі з проблемними покупцями. Типи відвідувачів та категорії конфліктів [Текст] / В. Толочко, І. Міщенко, М. Чешева // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 1. - С. 40-45


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ -- PSYCHOLOGY, APPLIED
ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРАВ ЗАЩИТА -- CONSUMER ADVOCACY (психология)
Дод.точки доступу:
Міщенко, І.
Чешева, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Психологічні аспекти в роботі з проблемними покупцями. Оптимальні тактики поведінки та виходу з конфлікту [Текст] / В. Толочко [та ін.] // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 2. - С. 34-39


MeSH-головна:
ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРАВ ЗАЩИТА -- CONSUMER ADVOCACY (психология, тенденции)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Дод.точки доступу:
Толочко, В.
Медведєва, Ю.
Міщенко, І.
Должнікова, О.
Зарічкова, М.
Чешева, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Проблемність адаптації студентів-медиків [Текст] = Problems of adaptation of medical students / П. С. Малахов [и др.] // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 2. - С. 3-5. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (психология)
Дод.точки доступу:
Малахов, П. С.
Асєєва, Ю. О.
Волинко, В. В.
Харітонова, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Шатило, В. Й.
    Проблеми конфліктів у медичній практиці: підходи до їх попередження і шляхи вирішення [Текст] / В. Й. Шатило, І. М. Рокітенець, В. З. Свиридюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 3. - С. 51-54

Рубрики: Медсестра-больной отношения

   Конфликт (психология)


Дод.точки доступу:
Рокітенець, І. М.
Свиридюк, В. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Примирение возможно? [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 2. - С. 46-48


MeSH-головна:
РАЗВОД -- DIVORCE (психология, этика)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: Жизнь сложна и непредсказуема. В ней может быть все, в том числе ссоры, разрывы, разводы. Драматические расставания в кругу родни, между друзьями, супругами, коллегами, деловыми партнерами. Так же, как от сумы да от тюрьмы, не будем зарекаться и от таких жизненных потрясений. Существует ли в этой связи своеобразная «техника безопасности»? Можно ли предугадать, предотвратить, подстраховаться от таких поворотов судьбы? И что делать — принять разрыв как нечто необратимое и невосстановимое или все же надеяться на примирение? Отнестись к расставанию философски или всю жизнь сгорать от ненависти? А, может, вести себя таким образом, чтобы дело так и не дошло до разрыва? И как помириться с близким человеком? Все настолько индивидуально, что эти вопросы — повод для раздумий. Ответы предстоит искать каждому свои…
В наших статьях мы часто делим решение проблемы на два этапа — установочно-психологический и организационно-практический. В этой статье мы поговорим об общем настрое, который можно сформулировать очень коротко: примирение возможно! Такая установка может послужить сдерживающим фактором и поможет не наделать ошибок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Кривомаз, Т.
    По ту сторону зла [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 44-45


MeSH-головна:
ПРЕСТУПЛЕНИЕ -- CRIME (профилактика и контроль, психология, тенденции)
УБИЙСТВО -- HOMICIDE (профилактика и контроль, психология, тенденции)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Палієнко, М. В.
    Оцінка ступеня реактивної тривожності в підлітків з вегетативними розладами [Текст] = Assessment of the reactive anxiety level in adolescents with autonomic dysfunction / М. В. Палієнко. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (патофизиология, этиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, психология, этиология)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING (методы, статистика)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вегетативні розлади є досить поширеними в підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами в поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності в студентів із вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження задіяно 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У 73 студентів, які набрали ≥15 балів за шкалою Вейна, виявлено вегетативні розлади, тож їх (студентів) залучено до основної групи; водночас 39 студентів, які набрали 15 балів за цією шкалою, віднесено до контрольної групи. Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у репрезентантів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вегетативні розлади є досить поширеними у підлітковому віці й можуть асоціюватися з тривожними розладами та змінами у поведінковій сфері. Мета. Оцінити ступінь реактивної тривожності у студентів з вегетативною дисфункцією. Матеріали та методи. У дослідження включено 112 осіб віком від 15 до 18 років, які навчалися в медичному коледжі. Розроблено адаптовану анкету, куди ввійшли запитання із опитувальника Вейна та Спілбергера-Ханіна. У залежності від наявності чи відсутності вегетативних розладів обстежуваних поділено на дві групи: основна (73 студентів з вегетативними розладами), контрольна (39 студентів, які не мали вегетативних розладів). Результати. Пацієнти основної групи мали вищу реактивну тривожність відповідно до опитувальника Спілбергера-Ханіна (28,0 [24,0–36,0] балів у пацієнтів основної групи, 20,0 [17,0–24,0] балів у пацієнтів контрольної групи, р0,01). Встановлено прямий кореляційний зв’язок середньої сили між кількістю балів за опитувальником Спілбергера-Ханіна та кількістю балів за анкетою Вейна (r
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Кириленко, М.
    Отцы и дети: современный контекст [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 58-59


MeSH-головна:
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
Анотація: Конфликт отцов и детей относится к тем вечным темам, над которыми, казалось бы, не властны время, исторические катаклизмы, технический прогресс… Этим термином обозначают противоречия между взглядами, идеалами, мировоззрением и образом жизни двух соседних поколений. Мы не говорим о противоречиях между молодостью и старостью. По сути, «отцы» — это еще достаточно молодые, дееспособные, энергичные, зрелые люди, а «дети» — это их юные отпрыски в пору их взросления
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)