Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (153)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-13 
1.


   
    The role of environmental education in society’s development [Текст] = Роль екологічної освіти в розвитку суспільства / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 128-137. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT (использование, тенденции, этика)
ЖИЗНИ ОЖИДАЕМАЯ ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ -- LIFE EXPECTANCY (тенденции)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Анотація: Long time ago the world realized that the intellectual potential of a country determines its place and role on the international level. Accordingly, its value in the economic exchange of developed countries is close to the value of the amount of goods, and the main factor of which is education. Education should become a priority area of activity in Ukraine, and environmental education – a prestigious, effective basis for active and vital research in various fields: social, technical, and medical. There are all prerequisites for this – a deep social crisis of society, the problems of the Chornobyl zone, the need to implement knowledge to protect the population. The main purpose of environmental education is environmental awareness formation as a specific form of interaction with the environment regulation. On this basis, ecological thinking, ecological culture, and worldview are formed. Eco-education is one of the main factors in the formation of a harmonious society. It is a way to improve and organize manufacturing efficiently. Environmental education is about the consumption of biosphere resources in accordance with its capabilities. It is a system of knowledge about the global conditions of living things existence. Environmental education is a set of educational activities to form environmental awareness, and on its basis – motivation for action. The peculiarity of this study is the need to organize different social groups to understand the causes of global environmental changes and ways to overcome them. Simultaneously, education is a form of socialization of the individual, in which the transfer of skills, abilities, ideals, and norms is implemented. It is impossible to form a new generation with the appropriate convictions, consciousness, and guidelines for the preservation of natural resources, and cultural heritage, without wide and intensive dissemination of knowledge. Of particular relevance is environmental education in the health study. It determines the choice of future work for young people, the possibility of their comprehensive development, influences the overall preparedness, social realization, spiritual and physical growth, future achievements in the sphere of professional activity. The system of education, which is reflected in the concept of sustainable development of society, ensures the willingness of a person to lead a healthy lifestyle and to accept health as the highest value. Environmental education includes common scientific, practical moral and aesthetic aspects. Its specificity is that humans assess conscientiously and constantly possible consequences of interfering with nature, which have a detrimental effect on health. The guiding principle of environmental education is as follows: think globally and act locally. Practical implementation of tasks in modern educational institutions is based on comprehensive disclosure of nature protection, the relationship between theoretical knowledge and practical activities in this area, the inclusion of environmental aspects in the structure of a subject, special generalizing topics, and integrated courses that reveal the interaction of society and nature, combining classroom activities with direct communication with nature. Therefore, ecological culture and consciousness are formed only through long-term and gradual learning about the environment. Environmental education equips a person with the necessary knowledge about the peculiarities of the impact of anthropogenic pressures and adverse effects. The trinity of environmental education, upbringing, and culture implies their consistent and interconnected development
Світ давно усвідомив, що інтелектуальний потенціал країни визначає її місце на міжнародній арені. Відповідно вартість його в економічному обміні країн близька до вартості товарної маси, а основним фактором є освіта. Вона в Україні має стати пріоритетною сферою діяльності, а екологічна освіта - престижною, дієвою основою для активних і життєво необхідних досліджень у різних напрямах: соціальному, технічному, медичному. Для цього існують усі передумови - глибока соціальна криза суспільства, проблеми Чорнобильської зони
Мета екологічної освіти полягає в тому, щоб викликати стурбованість станом природного середовища та поєднати мислення, поведінку з розумінням, що все у світі взаємопов’язане, а дія людини може викликати непередбачувані наслідки. Особливе значення має екологічна освіта при дослідженні стану здоров’я та визначає вибір молодої людини майбутньої діяльності, можливість її усебічного розвитку та соціального ствердження, впливає на загальну підготовленість, досягнення у професійній діяльності. Формування особистості з орієнтацією на здоровий спосіб життя, на прийняття власного здоров’я як вищої цінності забезпечується системою виховання та навчання. Екологічна освіта включає загальнонаукові і практичні аспекти. Її специфіка полягає в тому, що у свідомості особистості відбувається постійна оцінка можливих наслідків втручання у природу, які згубно впливають на здоров’я людей. Провідним принципом екологічної освіти є принцип: мислити - глобально, а діяти - локально. Екологічна освіта озброює людину необхідними знаннями про особливості впливу антропогенних навантажень і несприятливих наслідків. Триєдність екологічної освіти, виховання і культури передбачає їх послідовний взаємопов’язаний розвиток
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.
Verbovska, R. I.
Divnych, T. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Демедюк, М. Д.
    Психологічні особливості переживання особистісної фрустрації студентами медичних та театральних закладів вищої освіти під час воєнного стану [Текст] / М. Д. Демедюк // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 106-107


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ИСКУССТВО -- ART
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ФРУСТРАЦИЯ -- FRUSTRATION
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
Анотація: Сьогодні стрімко зростає науковий інтерес до проблеми тотальної фрустрованості особистості, тобто негативної емоційно-поведінкової якості, яка набувається внаслідок переживання тривалих фрустрацій, що спричинені суб’єктивними чи (та) об’єктивними чинниками. В психологічній науці переживання фрустрації та його наслідки традиційно досліджують в контексті проблем фрустраційних ситуацій, причин переживання (фрустра- торів), бар’єрів та фрустраційної поведінки або реакції, яка є проявом цього переживання. Актуальність даної теми зумовлена тим, що психічне здоров’я усіх людей, досить пластичне. Через змінні соціальні фактори воно має особливість змінюватись та викликати стан дезорганізованості свідомості та діяльності - іншими словами фрустрацію. Все частіше в повсякденному житті ми зустрічаємось з ситуаціями, які розчаровують нас, не даючи здійснити надії, плани або ж заважають самореалізуватись. Студенти саме медичних та театральних вузів найчастіше знаходяться у стані фрустрації, або ж а його межі, через велику кількість завдань, об’єму матеріалу, незаплановані пари та своїй професіональній готовності у будь-який час вирішувати поставлені їм задачі. Мета роботи: Розширення знань та обізнаності студентів щодо стану фрустрації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Культура безпеки пацієнтів у вітчизняних лікарняних закладах (повідомлення 1) [Текст] / О. П. Яворовський [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 3WМУ10/2021/26/3. - С. 179-187. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЬНОГО БЕЗОПАСНОСТЬ -- PATIENT SAFETY (законодательство и юриспруденция, стандарты, статистика)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (кадры, статистика, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормовані):
Коефіцієнт альфа Кронбаха
Анотація: За допомогою анкети Агентства з наукових досліджень та якості медичної допомоги США (AHRQ) проаналізовано характеристики культури безпеки пацієнтів (БП) у персоналу різних закладів охорони здоров’я (УЗ) в Україні. Крім того, характеристики культури БП аналізувалися в залежності від стажу роботи та належності опитуваних до лікарського або медсестринського складу, а також профілю терапевтичної чи хірургічної діяльності. Встановлено, що слабкою стороною культури БП персоналу вітчизняних УЗ є характеристика «Реакція на помилки» (менше 30% позитивних відповідей), що свідчить про переважання в українському УЗ культури звинувачення (несправедливої ​​культури) та, як наслідок, побоювання персоналу оприлюднити свої помилки, несприятливі події та відповідно відсутності можливості вчитися на цих помилках. "Кадрове забезпечення" ідентифіковано як слабка сторона культури БП (менше 50% позитивних відповідей) у більшості груп порівняння. Заслуговує на увагу і така характеристика культури БП, як «Частота повідомлень про помилки» (менше 70% позитивних відповідей). Коефіцієнт альфа Кронбаха в усіх групах опитаних осіб коливався не більше від 0,62 до 0,78, що свідчить про істинність результатів проведеного дослідження.
Дод.точки доступу:
Яворовський, О. П.
Риган, М. М.
Науменко, О. М.
Скалецький, Ю. М.
Гичка, С. Г.
Іванько, О. В.
Брухно, Р. П.
Горваль, А. К.


Знайти схожі

4.


   
    Порівняльний аналіз культури безпеки у вітчизняних та зарубіжних лікарняних закладах і підприємствах інших сфер діяльності (повідомлення 2) [Текст] / О. П. Яворовський [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 4. - С. 153-160. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
КУЛЬТУРА -- CULTURE
БЕЗОПАСНОСТЬ -- SAFETY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (статистика, тенденции)
БОЛЬНИЧНЫЙ ПЕРСОНАЛ -- PERSONNEL, HOSPITAL (статистика, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ОШИБКИ -- MEDICAL ERRORS (профилактика и контроль, статистика, тенденции, этика)
СИЛОВЫЕ УСТАНОВКИ -- POWER PLANTS
УКРАИНА -- UKRAINE
РАЗВИТЫЕ СТРАНЫ -- DEVELOPED COUNTRIES
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- COMPARATIVE STUDY
Анотація: Проаналізовано характеристики безпеки культури пацієнтів і персоналу в установах охорони здоров’я в Україні в цілому та окремо у лікарів-патологоанатомів з поставленням лікувальних отриманих даних з аналогічними показниками безпеки культури пацієнтів в установах інших країн і в порівнянні з культурою безпеки працівників отечественних атомних електростанцій. Підтверджено, що слабкими сторонами безпеки культури персоналу медичних закладів є характеристика «Реакція на помилки», що свідчить про більшість в медичних закладах культури виховання (несправедливої ​​культури) і, як наслідок, відсутності реальних медичних даних про помилки та інші інциденти безпеки пацієнтів. Високий відсоток позитивних відповідей за характеристикою безпеки культури «Реакція на помилки» у працівників українських атомних електростанцій є прикладом можливості формування відповідної безпеки культури в окремій галузі охорони здоров’я, а високий відсоток позитивних відповідей за цією характеристикою у галузі патологоанатомії є вагомим потенціалом розвитку безпечної больничної середовища для пацієнтів в Україні
Дод.точки доступу:
Яворовський, О. П.
Риган, М. М.
Науменко, О. М.
Скалецький, Ю. М.
Гичка, С. Г.
Іванько, О. В.
Варивончик, Д. В.
Шкурба, А. В.
Бугро, В. І.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. О.
Горваль, А. К.
Киричук, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Моцюк, Ю. Б.
    Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників [Текст] = Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers / Ю. Б. Моцюк // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 123-128


MeSH-головна:
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: У статті висвітлено особливості складових нової академічної культури науково-педагогічних працівників. Доведено, що поняття академічної культури багатогранне і поєднує психолого-педагогічну та навчально-методичну культуру в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовленнєву культуру, культуру високої духовності й моралі, спілкування зі студентами, культуру наукової праці і соціальної, моральної відповідальності за результати, культуру толерантності та педагогічного оптимізму, що формується в культурно-освітньому просторі закладу вищої освіти. Академічна культура – сукупність способів і методів діяльності університетської спільноти, її системна інтегрована якість, що відбиває досягнутий рівень розвитку. Вона виступає як сукупність соціальних норм і цінностей, що генетично не успадковуються, а сформувалися історично і притаманні конкретній суспільній системі. Академічна культура включає певні явища, процеси, відносини, що якісно відрізняють науково-педагогічних працівників, студентів та адміністративно-господарський персонал ЗВО від інших спільнот та соціальних груп суспільства і є результатом соціальної взаємодії. Основними елементами академічної культури виступають знання і переконання, якими керуються члени академічної спільноти у своїй повсякденній діяльності і які визначають їх духовне становище. Переконання характеризуються нероздільністю інтелектуально-раціонального, чуттєво-емоційного і вольового компонентів. Переконання охоплюють всю структуру певних відомостей про явища суспільного життя, зміст і значення норм, принципів поведінки, тобто знання. В структуру переконань обов’язковим компонентом входять певні особисто значущі знання. Зростання ролі закладів вищої освіти як центрів культури, знань та досліджень у культурному, соціальному і науково-технічному розвитку свідчить, що майбутнє людства все більше залежить від сучасних університетів. Академічна культура є складною композицією важливих цінностей і принципів, норм, традицій, способів діяльності, які приймаються академічною спільнотою, а формування та відтворення основних її принципів пов’язані не тільки з університетським середовищем, а й інститутом вищої освіти в цілому
The article highlights the features of the components of the new academic culture of research and teaching staff. It is proved that the concept of academic culture is multifaceted and combines psychological-pedagogical and educational-methodical culture at the university, values, traditions, norms, rules of scientific research, and about scientific speech culture, culture of high spirituality and morality, communication with students, culture of scientific work. and social, moral responsibility for the results, the culture of tolerance and pedagogical optimism, which is formed in the cultural and educational space of higher education. Academic culture is a set of ways and methods of activity of the university community, its systemic integrated quality, which reflects the achieved level of development. It acts as a set of social norms and values ​​that are not genetically inherited, but formed historically and inherent in a particular social system. Academic culture includes certain phenomena, processes, relationships that qualitatively distinguish research and teaching staff, students and administrative and economic staff of universities from other communities and social groups of society and are the result of social interaction. The main elements of academic culture are the knowledge and beliefs that guide members of the academic community in their daily activities and that determine their spiritual position. Beliefs are characterized by the inseparability of intellectual-rational, sensory-emotional and volitional components. Beliefs cover the entire structure of certain information about the phenomena of social life, the content and meaning of norms, principles of behavior, ie knowledge. The structure of beliefs includes certain, personally significant knowledge. The growing role of higher education institutions as centers of culture, knowledge and research in cultural, social and scientific and technological development shows that the future of mankind is increasingly dependent on modern universities. Academic culture is a complex composition of important values and principles, norms, traditions, methods of activity adopted by the academic community, and the formation and reproduction of its basic principles is associated not only with university environment, but also the institute of higher education in general
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    «На хворих у шпиталь»: з історії середньовічних шпиталів Львова [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 26-27


Рубрики:
MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ГОСПИТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- HOSPITAL MEDICINE (история, этика)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
УКРАИНА -- UKRAINE (этнология)Львов
Анотація: Вважається, що братські шпиталі середньовічного Львова започаткували систему народної охорони здоров’я в Україні
Найбільш раннім джерелом, де згадується про заснування першого шпиталю у Львові, є праця Я. Альнпека (XVII ст.), де ідеться про те, що після придушення поляками повстання у 1372 р. «німці побудували у Краківському передмісті дерев’яний римо-католицький костьол св. Марії Сніжної і при ньому шпиталь св. Духа». Український історик Галицької Русі Д. Зубрицький з цього приводу зазначив: «У 1377 р. міщани львівські, а особливо німці, заснували шпиталь під ім’ям св. Єлизавети з належним йому фондом для утримання перестарілих і хворих»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дедишина, Л.
    Коли архітектура лікує [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2020. - № 1. - С. 20-21


Рубрики:
MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
КУЛЬТУРА -- CULTURE
АРХИТЕКТУРА ФАСАДНАЯ -- ARCHITECTURAL ACCESSIBILITY (история, этика)
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL (история)Львов
Анотація: «Дім для божевільних в Кульпаркові», що у Львові, діє з 1875 р.
До XVIII ст. у Галичині психіатричну допомогу населенню практично не надавали. Частина психічно хворих жила при монастирях, потрапляла в місця позбавлення волі, але ці люди переважно жили і помирали в себе вдома чи на вулиці. Перший заклад для таких хворих у Галичині був організований за часів Габсбургів у 1790 р. — психіатричне відділення крайової лікарні у Львові на вул. Піярів (сучасна вул. Некрасова, де розташовані корпуси Львівської обласної клінічної лікарні). Чоловіків і жінок там утримували окремо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Пісенний конкурс «Євробачення-2017» [Текст] // Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 2. - С. 8-9


MeSH-головна:
КУЛЬТУРА -- CULTURE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION (история)
Анотація: З 7 по 13 травня у м. Київ проходив пісенний конкурс «Євробачення-2017», у якому взяли участь представники 42 країн. Столиця прийняла безліч іноземних і місцевих гостей, які прибули насолодитися святом пісенного мистецтва
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Marshania, Z.
    Certain socio-cultural aspects of prevalence and treatment of vaginismus in Georgia [Текст] / Z. Marshania // Здоровье мужчины. - 2017. - № 1. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ВАГИНИЗМ -- VAGINISMUS (этиология)
СЕКСУАЛЬНАЯ ДИСФУНКЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- SEXUAL DYSFUNCTION, PHYSIOLOGICAL (этиология)
ПОЛОВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SEXUAL BEHAVIOR
СОЦИАЛЬНЫЕ НОРМЫ -- SOCIAL NORMS (этнология)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ТАБУ -- TABOO
ГРУЗИЯ -- GEORGIA (REPUBLIC)
Анотація: Vaginismus is considered one of the most severe female genitopelvic pain/penetration sexual disorders. Vaginismus is extremely rare clinical entity in Western countries. However, in the context of Georgia it is interesting to highlight differences in the prevalence of this sexual dysfunction across-culture. Author discusses the phenomenon of virginity as one of the risk factors of vaginismus and the role of other socio-cultural factors in the development of this sexual disorder. High success rate of treatment of vaginismus among Georgian women is perhaps the product unique to the Georgian culture
Вагінізм вважається гострим сексуальним розладом у жінок, в західних країнах зустрічається вкрай рідко. Проте в контексті Грузії видається цікавим вивчення деяких соціокультурних аспектів, що стосуються відмінностей у поширеності вагінізму у Грузії і на Заході. Автор розглядає феномен цноти у Грузії як одного з факторів захворювання вагінізмом. Ймовірна значна роль і інших соціокультурних факторів у розвитку цього сексуального розладу. Високий рівень ефективності лікування вагінізму серед грузинських жінок може бути характерною і унікальною особливістю грузинської культури
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Убогов, С. Г.
    Застосування апітерапевтичних засобів східними слов’янами: історія та духовні аспекти [Текст] / С. Г. Убогов // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 3. - С. 62-65


MeSH-головна:
АПИТЕРАПИЯ -- APITHERAPY (история, методы, этика)
ПЧЕЛОВОДСТВО -- BEEKEEPING (история, методы, этика)
ИСТОРИЯ -- HISTORY
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)