Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (153)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Marshania Z.
Назва : Certain socio-cultural aspects of prevalence and treatment of vaginismus in Georgia
Місце публікування : Здоровье мужчины. - 2017. - № 1. - С. 71-73 (Шифр ЗУ16/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ВАГИНИЗМ -- VAGINISMUS
СЕКСУАЛЬНАЯ ДИСФУНКЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- SEXUAL DYSFUNCTION, PHYSIOLOGICAL
ПОЛОВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SEXUAL BEHAVIOR
СОЦИАЛЬНЫЕ НОРМЫ -- SOCIAL NORMS
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ТАБУ -- TABOO
ГРУЗИЯ -- GEORGIA (REPUBLIC)
Анотація: Vaginismus is considered one of the most severe female genitopelvic pain/penetration sexual disorders. Vaginismus is extremely rare clinical entity in Western countries. However, in the context of Georgia it is interesting to highlight differences in the prevalence of this sexual dysfunction across-culture. Author discusses the phenomenon of virginity as one of the risk factors of vaginismus and the role of other socio-cultural factors in the development of this sexual disorder. High success rate of treatment of vaginismus among Georgian women is perhaps the product unique to the Georgian cultureВагінізм вважається гострим сексуальним розладом у жінок, в західних країнах зустрічається вкрай рідко. Проте в контексті Грузії видається цікавим вивчення деяких соціокультурних аспектів, що стосуються відмінностей у поширеності вагінізму у Грузії і на Заході. Автор розглядає феномен цноти у Грузії як одного з факторів захворювання вагінізмом. Ймовірна значна роль і інших соціокультурних факторів у розвитку цього сексуального розладу. Високий рівень ефективності лікування вагінізму серед грузинських жінок може бути характерною і унікальною особливістю грузинської культури
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostyshyn A. B., Kostyshyn Z. T., Lukach U. R., Verbovska R. I., Divnych T. Ya.
Назва : The role of environmental education in society’s development [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Роль екологічної освіти в розвитку суспільства
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 128-137 (Шифр АУ50/2022/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT
ЖИЗНИ ОЖИДАЕМАЯ ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ -- LIFE EXPECTANCY
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Анотація: Long time ago the world realized that the intellectual potential of a country determines its place and role on the international level. Accordingly, its value in the economic exchange of developed countries is close to the value of the amount of goods, and the main factor of which is education. Education should become a priority area of activity in Ukraine, and environmental education – a prestigious, effective basis for active and vital research in various fields: social, technical, and medical. There are all prerequisites for this – a deep social crisis of society, the problems of the Chornobyl zone, the need to implement knowledge to protect the population. The main purpose of environmental education is environmental awareness formation as a specific form of interaction with the environment regulation. On this basis, ecological thinking, ecological culture, and worldview are formed. Eco-education is one of the main factors in the formation of a harmonious society. It is a way to improve and organize manufacturing efficiently. Environmental education is about the consumption of biosphere resources in accordance with its capabilities. It is a system of knowledge about the global conditions of living things existence. Environmental education is a set of educational activities to form environmental awareness, and on its basis – motivation for action. The peculiarity of this study is the need to organize different social groups to understand the causes of global environmental changes and ways to overcome them. Simultaneously, education is a form of socialization of the individual, in which the transfer of skills, abilities, ideals, and norms is implemented. It is impossible to form a new generation with the appropriate convictions, consciousness, and guidelines for the preservation of natural resources, and cultural heritage, without wide and intensive dissemination of knowledge. Of particular relevance is environmental education in the health study. It determines the choice of future work for young people, the possibility of their comprehensive development, influences the overall preparedness, social realization, spiritual and physical growth, future achievements in the sphere of professional activity. The system of education, which is reflected in the concept of sustainable development of society, ensures the willingness of a person to lead a healthy lifestyle and to accept health as the highest value. Environmental education includes common scientific, practical moral and aesthetic aspects. Its specificity is that humans assess conscientiously and constantly possible consequences of interfering with nature, which have a detrimental effect on health. The guiding principle of environmental education is as follows: think globally and act locally. Practical implementation of tasks in modern educational institutions is based on comprehensive disclosure of nature protection, the relationship between theoretical knowledge and practical activities in this area, the inclusion of environmental aspects in the structure of a subject, special generalizing topics, and integrated courses that reveal the interaction of society and nature, combining classroom activities with direct communication with nature. Therefore, ecological culture and consciousness are formed only through long-term and gradual learning about the environment. Environmental education equips a person with the necessary knowledge about the peculiarities of the impact of anthropogenic pressures and adverse effects. The trinity of environmental education, upbringing, and culture implies their consistent and interconnected developmentСвіт давно усвідомив, що інтелектуальний потенціал країни визначає її місце на міжнародній арені. Відповідно вартість його в економічному обміні країн близька до вартості товарної маси, а основним фактором є освіта. Вона в Україні має стати пріоритетною сферою діяльності, а екологічна освіта - престижною, дієвою основою для активних і життєво необхідних досліджень у різних напрямах: соціальному, технічному, медичному. Для цього існують усі передумови - глибока соціальна криза суспільства, проблеми Чорнобильської зониМета екологічної освіти полягає в тому, щоб викликати стурбованість станом природного середовища та поєднати мислення, поведінку з розумінням, що все у світі взаємопов’язане, а дія людини може викликати непередбачувані наслідки. Особливе значення має екологічна освіта при дослідженні стану здоров’я та визначає вибір молодої людини майбутньої діяльності, можливість її усебічного розвитку та соціального ствердження, впливає на загальну підготовленість, досягнення у професійній діяльності. Формування особистості з орієнтацією на здоровий спосіб життя, на прийняття власного здоров’я як вищої цінності забезпечується системою виховання та навчання. Екологічна освіта включає загальнонаукові і практичні аспекти. Її специфіка полягає в тому, що у свідомості особистості відбувається постійна оцінка можливих наслідків втручання у природу, які згубно впливають на здоров’я людей. Провідним принципом екологічної освіти є принцип: мислити - глобально, а діяти - локально. Екологічна освіта озброює людину необхідними знаннями про особливості впливу антропогенних навантажень і несприятливих наслідків. Триєдність екологічної освіти, виховання і культури передбачає їх послідовний взаємопов’язаний розвиток
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : «На хворих у шпиталь»: з історії середньовічних шпиталів Львова
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 26-27 (Шифр ФУ17/2020/10)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ГОСПИТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- HOSPITAL MEDICINE
КУЛЬТУРА -- CULTURE
УКРАИНА -- UKRAINE
Географіч. рубрики: Львов
Анотація: Вважається, що братські шпиталі середньовічного Львова започаткували систему народної охорони здоров’я в УкраїніНайбільш раннім джерелом, де згадується про заснування першого шпиталю у Львові, є праця Я. Альнпека (XVII ст.), де ідеться про те, що після придушення поляками повстання у 1372 р. «німці побудували у Краківському передмісті дерев’яний римо-католицький костьол св. Марії Сніжної і при ньому шпиталь св. Духа». Український історик Галицької Русі Д. Зубрицький з цього приводу зазначив: «У 1377 р. міщани львівські, а особливо німці, заснували шпиталь під ім’ям св. Єлизавети з належним йому фондом для утримання перестарілих і хворих»
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздецкая Ε. Α., Сахарова Л. Г.
Назва : Социокультурный подход к воспитанию будущих врачей и медицинских сестер
Місце публікування : Социология медицины. - 2012. - № 1. - С. 33-35 (Шифр 81769/2012/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Социализация
Культура
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гунько П. М., Вінниченко О. Е.
Назва : Пам’яті віце-президента Одеського товариства історії та старожитностей - М. І. Пирогова
Місце публікування : Асклепий. - 2012. - Т. 15, № 1. - С. 24-32 (Шифр АУ5/2012/15/1)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
КУЛЬТУРА -- CULTURE
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Коли архітектура лікує
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2020. - № 1. - С. 20-21 (Шифр ФУ17/2020/1)
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
КУЛЬТУРА -- CULTURE
АРХИТЕКТУРА ФАСАДНАЯ -- ARCHITECTURAL ACCESSIBILITY
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
Географіч. рубрики: Львов
Анотація: «Дім для божевільних в Кульпаркові», що у Львові, діє з 1875 р.До XVIII ст. у Галичині психіатричну допомогу населенню практично не надавали. Частина психічно хворих жила при монастирях, потрапляла в місця позбавлення волі, але ці люди переважно жили і помирали в себе вдома чи на вулиці. Перший заклад для таких хворих у Галичині був організований за часів Габсбургів у 1790 р. — психіатричне відділення крайової лікарні у Львові на вул. Піярів (сучасна вул. Некрасова, де розташовані корпуси Львівської обласної клінічної лікарні). Чоловіків і жінок там утримували окремо
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демедюк М. Д.
Назва : Психологічні особливості переживання особистісної фрустрації студентами медичних та театральних закладів вищої освіти під час воєнного стану
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 106-107 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ИСКУССТВО -- ART
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ФРУСТРАЦИЯ -- FRUSTRATION
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
Анотація: Сьогодні стрімко зростає науковий інтерес до проблеми тотальної фрустрованості особистості, тобто негативної емоційно-поведінкової якості, яка набувається внаслідок переживання тривалих фрустрацій, що спричинені суб’єктивними чи (та) об’єктивними чинниками. В психологічній науці переживання фрустрації та його наслідки традиційно досліджують в контексті проблем фрустраційних ситуацій, причин переживання (фрустра- торів), бар’єрів та фрустраційної поведінки або реакції, яка є проявом цього переживання. Актуальність даної теми зумовлена тим, що психічне здоров’я усіх людей, досить пластичне. Через змінні соціальні фактори воно має особливість змінюватись та викликати стан дезорганізованості свідомості та діяльності - іншими словами фрустрацію. Все частіше в повсякденному житті ми зустрічаємось з ситуаціями, які розчаровують нас, не даючи здійснити надії, плани або ж заважають самореалізуватись. Студенти саме медичних та театральних вузів найчастіше знаходяться у стані фрустрації, або ж а його межі, через велику кількість завдань, об’єму матеріалу, незаплановані пари та своїй професіональній готовності у будь-який час вирішувати поставлені їм задачі. Мета роботи: Розширення знань та обізнаності студентів щодо стану фрустрації
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яворовський О. П., Риган М. М., Науменко О. М., Скалецький Ю. М., Гичка С. Г., Іванько О. В., Брухно Р. П., Горваль А. К.
Назва : Культура безпеки пацієнтів у вітчизняних лікарняних закладах (повідомлення 1)
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 3WМУ10/2021/26/3. - С. 179-187
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: БОЛЬНОГО БЕЗОПАСНОСТЬ -- PATIENT SAFETY
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коефіцієнт альфа кронбаха
Анотація: За допомогою анкети Агентства з наукових досліджень та якості медичної допомоги США (AHRQ) проаналізовано характеристики культури безпеки пацієнтів (БП) у персоналу різних закладів охорони здоров’я (УЗ) в Україні. Крім того, характеристики культури БП аналізувалися в залежності від стажу роботи та належності опитуваних до лікарського або медсестринського складу, а також профілю терапевтичної чи хірургічної діяльності. Встановлено, що слабкою стороною культури БП персоналу вітчизняних УЗ є характеристика «Реакція на помилки» (менше 30% позитивних відповідей), що свідчить про переважання в українському УЗ культури звинувачення (несправедливої ​​культури) та, як наслідок, побоювання персоналу оприлюднити свої помилки, несприятливі події та відповідно відсутності можливості вчитися на цих помилках. "Кадрове забезпечення" ідентифіковано як слабка сторона культури БП (менше 50% позитивних відповідей) у більшості груп порівняння. Заслуговує на увагу і така характеристика культури БП, як «Частота повідомлень про помилки» (менше 70% позитивних відповідей). Коефіцієнт альфа Кронбаха в усіх групах опитаних осіб коливався не більше від 0,62 до 0,78, що свідчить про істинність результатів проведеного дослідження.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моцюк Ю. Б.
Назва : Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників
Паралельн. назви :Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 123-128 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: У статті висвітлено особливості складових нової академічної культури науково-педагогічних працівників. Доведено, що поняття академічної культури багатогранне і поєднує психолого-педагогічну та навчально-методичну культуру в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовленнєву культуру, культуру високої духовності й моралі, спілкування зі студентами, культуру наукової праці і соціальної, моральної відповідальності за результати, культуру толерантності та педагогічного оптимізму, що формується в культурно-освітньому просторі закладу вищої освіти. Академічна культура – сукупність способів і методів діяльності університетської спільноти, її системна інтегрована якість, що відбиває досягнутий рівень розвитку. Вона виступає як сукупність соціальних норм і цінностей, що генетично не успадковуються, а сформувалися історично і притаманні конкретній суспільній системі. Академічна культура включає певні явища, процеси, відносини, що якісно відрізняють науково-педагогічних працівників, студентів та адміністративно-господарський персонал ЗВО від інших спільнот та соціальних груп суспільства і є результатом соціальної взаємодії. Основними елементами академічної культури виступають знання і переконання, якими керуються члени академічної спільноти у своїй повсякденній діяльності і які визначають їх духовне становище. Переконання характеризуються нероздільністю інтелектуально-раціонального, чуттєво-емоційного і вольового компонентів. Переконання охоплюють всю структуру певних відомостей про явища суспільного життя, зміст і значення норм, принципів поведінки, тобто знання. В структуру переконань обов’язковим компонентом входять певні особисто значущі знання. Зростання ролі закладів вищої освіти як центрів культури, знань та досліджень у культурному, соціальному і науково-технічному розвитку свідчить, що майбутнє людства все більше залежить від сучасних університетів. Академічна культура є складною композицією важливих цінностей і принципів, норм, традицій, способів діяльності, які приймаються академічною спільнотою, а формування та відтворення основних її принципів пов’язані не тільки з університетським середовищем, а й інститутом вищої освіти в ціломуThe article highlights the features of the components of the new academic culture of research and teaching staff. It is proved that the concept of academic culture is multifaceted and combines psychological-pedagogical and educational-methodical culture at the university, values, traditions, norms, rules of scientific research, and about scientific speech culture, culture of high spirituality and morality, communication with students, culture of scientific work. and social, moral responsibility for the results, the culture of tolerance and pedagogical optimism, which is formed in the cultural and educational space of higher education. Academic culture is a set of ways and methods of activity of the university community, its systemic integrated quality, which reflects the achieved level of development. It acts as a set of social norms and values ​​that are not genetically inherited, but formed historically and inherent in a particular social system. Academic culture includes certain phenomena, processes, relationships that qualitatively distinguish research and teaching staff, students and administrative and economic staff of universities from other communities and social groups of society and are the result of social interaction. The main elements of academic culture are the knowledge and beliefs that guide members of the academic community in their daily activities and that determine their spiritual position. Beliefs are characterized by the inseparability of intellectual-rational, sensory-emotional and volitional components. Beliefs cover the entire structure of certain information about the phenomena of social life, the content and meaning of norms, principles of behavior, ie knowledge. The structure of beliefs includes certain, personally significant knowledge. The growing role of higher education institutions as centers of culture, knowledge and research in cultural, social and scientific and technological development shows that the future of mankind is increasingly dependent on modern universities. Academic culture is a complex composition of important values and principles, norms, traditions, methods of activity adopted by the academic community, and the formation and reproduction of its basic principles is associated not only with university environment, but also the institute of higher education in general
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пісенний конкурс «Євробачення-2017»
Місце публікування : Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 2. - С. 8-9 (Шифр ВУ19/2017/2)
MeSH-головна: КУЛЬТУРА -- CULTURE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Анотація: З 7 по 13 травня у м. Київ проходив пісенний конкурс «Євробачення-2017», у якому взяли участь представники 42 країн. Столиця прийняла безліч іноземних і місцевих гостей, які прибули насолодитися святом пісенного мистецтва
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)