Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Личности качеств оценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-34 
1.


   
    Психологічні особливості підлітків із псоріазом [Текст] / Е. О. Мурзіна [та ін.] // Український медичний часопис. - 2021. - № 4. - С. 81-84. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСОРИАЗ -- PSORIASIS (патофизиология, психология)
ПОВЕДЕНИЕ -- BEHAVIOR
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Анотація: Оцінка психологічних особливостей підлітків із псоріазом віком 13–17 років за Багатофакторним особистісним опитувальником Р.Б. Кеттелла виявила низький рівень вираженості особистісних рис, які в 9 з 14 факторів у хлопців та в 13 із 14 — у дів­чат статистично значущо нижчі за нормативні показники. Отримані результати дали можливість окреслити психологічний портрет хлопців із псоріазом як обережних, стриманих, поступливих, поверхневих у роботі та в соціальних контактах, чутливих та довірливих до близьких людей і залежних від значимих осіб. Причиною непорозумінь та звуженого кола спілкування можуть слугувати негнучкість і непоспішність у їх поведінці. Наявність поведінкових реакцій з мінливістю настрою й різноспрямованих тенденцій урівноваженості можна пов’язати з особливостями перебігу захворювання та підлітковим віком. Дівчата з псоріазом — недостатньо товариські, обережні та стримані в соціальних контактах, мають відчуття неповноцінності — це може спричинити замкнутість, від­окремленість та соціальну ізольованість. Вони потребують підтримки та можуть бути нав’язливими. Прояви недостатньо сформованих емоційно-вольових особливостей відмічають залежно від соціального середовища, ситуації та перебігу захворювання
Дод.точки доступу:
Мурзіна, Е. О.
Пьянківська, Л. В.
Рохлецова, Ю. А.
Бардова, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Литвак, А. І.
    Трансформаційне лідерство лікарів [Текст] / А. І. Литвак, В. Л. Михайленко, О. С. Коміссарова // Сімейна медицина. - 2020. - № 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: с. 42


MeSH-головна:
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, стандарты, статистика, этика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (история, стандарты, статистика)
Анотація: Лідерство є сучасною концепцією управління, зокрема управління змінами, для якої має значення не рівень посади, а ступінь впливовості діяльності особи. У сучасних умовах лідерство перестало бути ознакою окремих людей. Сьогодні кожен співробітник організації має проявляти лідерство, відчувати себе лідером і бути зразком у своїй справі. Лідерство є важливою соціально-особовою компетенцією, оскільки включає як компонент соціального впливу, так і особовий ресурс, що дозволяє людині взяти на себе лідерську роль
Трансформаційне лідерство спрямовано на формування індивідуальних стосунків між лідером і кожним послідовником окремо. Воно включає такі базові стильові особливості поведінки лідерів, як розширення інтересів підлеглих, підтримка їх особового зростання і самоповаги, їх інтелектуальної творчої стимуляції і натхнення, спонукання виходити за межі короткочасних індивідуальних інтересів, прагнення до змін, відповідних нових значущих цілей колективу
У дослідженні брали участь 40 лікарів. Усім учасникам було запропоновано багатопрофільний опитувальник Басс–Аволіо, який дозволяє оцінити характеристики особистості щодо лідерства. Багатофакторний опитувальник лідерства складається з 21 твердження, які включають трансформаційні і трансакційні характеристики лідера. Лікарі у даному дослідженні отримали високі бали за факторами лідерства багатопрофільного опитувальника Басс–Аволіо. Разом з тим учасники дослідження продемонстрували помітний дисбаланс між трансформаційними і трансакційними ознаками лідерства і тому потребують подальшого удосконалення і навчання лідерству
Дод.точки доступу:
Михайленко, В. Л.
Коміссарова, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кавецька, Н. А.
    Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти [Текст] = Burnout among medical workers: psychological aspects / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль, психология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Анотація: У статті показано особливості професійного вигорання у медичних працівників. У літературі ця проблема вивчена недостатньо, є мало даних про вивчення придатності людей до медичних професій з точки зору їх психологічних особливостей, тим більше мало рекомендацій щодо адаптації до професійної діяльності. Досить детально індивідуальні психологічні особливості людей досліджено в рамках теорії К. Юнга, який перший стверджував, що мислення і поведінка людини безпосередньо залежать від структури її психіки. У подальшому його вчення розвинули послідовники, які виділили 16 психологічних типів за спільністю процесів сприйняття і обробки інформації, мислення, поведінки. Психотип – це інтегральне поняття, яке визначає психологічні особливості взаємодії індивіда з навколишнім середовищем. В основі юнгівських психотипів лягли такі властивості вищої нервової діяльності, як темперамент, швидкість процесів збудження і гальмування, у структурі психотипів взята за основу модель психіки З. Фрейда (свідоме і підсвідоме)
The article shows the features of professional burnout in health care professionals. In general, this problem has not been studied enough, there is little data on the study of people’s suitability for medical professions in terms of their psychological characteristics, especially the recommendations for adaptation to professional activity. The individual psychological features of people have been studied in great detail in the framework of K. Jung’s theory, which first stated that a person’s thinking and behavior depend directly on the structure of his psyche. Subsequently, his teachings were developed by followers who identified 16 psychological types in the common processes of perception and processing of information, thinking, behavior. Psychotype is an integral concept that defines the psychological features of the interaction of the individual with the environment. The basis of Jungian psychotypes were such properties of higher nervous activity as temperament, speed of processes of arousal and inhibition, in structure the model of psyche of S. Freud (conscious and subconscious) is taken as a basis
Дод.точки доступу:
Андрейчин, С.М.
Ярема, Н. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Пашенко, А. В.
    Психологическая помощь детям с несовершенным остеогенезом на этапах лечения [Текст] / А. В. Пашенко, Т. В. Яценко, С. А. Хмызов // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2019. - N 2. - С. 82-86. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОСТЕОГЕНЕЗ НЕСОВЕРШЕННЫЙ -- OSTEOGENESIS IMPERFECTA (психология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS (диагностика, терапия, этиология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ И ТЕЛЕСНОЙ РЕЛАКСАЦИИ МЕТОДЫ -- MIND-BODY THERAPIES (методы)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: В последние десятилетия повышен интерес к детям с сочетанием нарушений психического развития и опорно-двигательной системы, в частности, несовершенным остеогенезом (НО).
Last decade there is growth of interest to the problem of children with combined physiological disorders and musculoskeletal system, like osteogenesis imperfecta (OI)
Дод.точки доступу:
Яценко, Т. В.
Хмызов, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Indicators of subjective control level of pupils and students of modern education institutions of different types [Текст] = Показники рівня суб’єктивного контролю учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів / О. V. Tymoschuk [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОАНАЛИТИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ -- PSYCHOANALYTIC INTERPRETATION
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Анотація: In-depth study of criterial characteristics of the level of subjective control, establishment of the leading tendencies of their changes in the dynamics of the time of training, the implementation of clearly defined features of the organization of the educational process of comparative evaluation of the tendencies of the changes, depending on the type of institution of education, how to determine the individual features of the location of the locus of subjective control in accordance with the nature of the course of situations caused by the influence of educationally significant factors, and to predict the changes in the stereotype of educationally-determined actions that will take place in the future. The purpose of the work is to carry out a comprehensive physiological and hygienic assessment of the indicators of the level of subjective control of the personality of pupils and students of modern educational institutions of different types. The research, which included the definition of indicators of the level of subjective control of pupil and student youth (300 pupils and students), based on the use of the personal questionnaire of Rotter, was conducted on the basis of five educational institutions in Ivano-Frankivsk. The prognostic evaluation of the data obtained involves the use of descriptive statistics procedures using the licensed standardized application package of multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research testify to the significant advantage among pupils and students of modern educational institutions of various types of external manifestations in the personal sphere. In assessing the indicators of the level of subjective control of the identity of pupils and students of educational institutions of various types, it should be noted their extremely stable character, with the lowest degree of expression was inherent in indicators of the level of subjective control over the characteristics of the general internality, as well as in the field of educational relations and in sectors of failures. In most cases were no gender-related differences (p(t)b-g0.05) and statistically significant differences between representatives of individual educational institutions (p(t)0.05). It should also be noted that during the entire observation period, significantly higher values of the level of subjective control in the field of failures was in young men in all educational institutions that were subject to study were noted. The given data should be further considered as diagnostic (development of methods for the integrated assessment of the state of adaptive resources of the body of boys and girls), as well as in the preventive (introduction of effective health-saving technologies and measures of psychophysiological effects on the body and psycho-hygienic correction of existing changes in the functional state of the organism) sense
Поглиблене вивчення критеріальних характеристик рівня суб’єктивного контролю, встановлення провідних тенденцій їх змін в динаміці часу навчання, здійснення чітко окресленої особливостями організації навчального процесу порівняльної оцінки тенденцій зрушень залежно від типу закладу освіти дозволяють як визначити індивідуальні особливості розташування локусу суб’єктивного контролю відповідно до характеру перебігу ситуацій, зумовлених впливом навчально-значущих чинників, так і прогнозувати зміни стереотипу навчально-зумовлених дій, котрі складатимуться в майбутньому. Мета роботи – здійснення комплексної фізіолого-гігієнічної оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів. Дослідження, що передбачали визначення показників рівня суб’єктивного контролю учнівської та студентської молоді (300 учнів і студентів), на підставі використання особистісного опитувальника Роттера, проводились на базі п’ятьох освітніх закладів м. Івано-Франківська. Прогностична оцінка одержаних даних передбачала використання процедур описової статистики із використанням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують суттєву перевагу серед учнів і студентів сучасних закладів освіти різних типів екстернальних проявів в особистісній сфері. Під час оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів слід відзначити їх надзвичайно стабільний характер, причому найменший ступінь вираження був властивий для показників рівня суб’єктивного контролю за характеристиками загальної інтернальності, а також в галузі навчальних відносин та в галузі невдач. Як статево-зумовлених розбіжностей (р(t)ю–д0,05), так і статистично-значущих відмінностей між представниками окремих закладів освіти (р(t)0,05) у переважній більшості випадків виявлено не було. Необхідно відзначити і той факт, що впродовж усього періоду спостережень відмічались вищі значення показників рівня суб’єктивного контролю у галузі невдач серед юнаків в усіх закладах освіти, які підлягали дослідженню. Наведені дані повинні в подальшому ураховуватися як у діагностичному (розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат), так і у превентивному (запровадження ефективних здоров’язберігаючих технологій та заходів психофізіологічного впливу на організм і психогігієнічної корекції наявних змін у функціональному стані організму) сенсі
Дод.точки доступу:
Tymoschuk, О. V.
Shkolnikov, V. S.
Gzhegotsky, M. R.
Marchuk, I. A.
Kozan, N. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Живилова, Я. С.
    Медико-психологическое сопровождение больных с органическими поражениями головного мозга в условиях больницы со строгим наблюдением [Текст] / Я. С. Живилова // Медицинская психология. - 2017. - N 1. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ДЕЛИРИЙ, ДЕМЕНЦИЯ, АМНЕСТИЧЕСКИЕ И КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DELIRIUM, DEMENTIA, AMNESTIC, COGNITIVE DISORDERS (диагноз, патофизиология, психология, терапия)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
БОЛЬНИЦЫ ПСИХОНЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, PSYCHIATRIC
БОЛЬНОГО ВЕДЕНИЕ ОПТИМАЛЬНОЕ -- DISEASE MANAGEMENT
Анотація: Проанализированы тяжесть психических расстройств, социальных последствий и степень адаптации больных с органическими поражениями головного мозга, что имеет важное значение для прогноза как заболевания, так и возможного противоправного поведения пациентов. Полученные данные обусловливают необходимость построения системы медико-психологической реабилитации таких больных в условиях больницы со строгим наблюдением
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сергета, Д. П.
    Прогностична оцінка впливу умов життєдіяльності і особливостей особистості матерів, які народили, на фізичний розвиток новонароджених дітей [Текст] = Prognostic assessment of influence of living conditions and personality traits of mothers, who gave birth, on physical development of newborns / Д. П. Сергета, Т. С. Наліжита // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 332-335. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОГНОЗ -- PROGNOSIS
ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ -- ANALYSIS OF VARIANCE
МАТЬ-ПЛОД ОТНОШЕНИЯ -- MATERNAL-FETAL RELATIONS (психология, физиология)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
Анотація: У ході проведених досліджень на підставі використання процедур кореляційного аналізу здійснена прогностична оцінка особливостей умов життєдіяльності та особливостей особистості матерів, які народили, у контексті визначення їх взаємозв’язку з характеристиками фізичного розвитку новонароджених дітей. Визначено, що в структурі медико-соціальних та житлово-побутових умов життя їх матерів найбільш суттєвий взаємозв ’язок з провідними показниками фізичного розвитку новонароджених дітей мають дані, що визначають порядковий номер вагітності і пологів, наявність ускладнень перебігу вагітності та наявність в анамнезі абортів, вік матері, масу тіла матері перед пологами, особливості місця постійного проживання, сімейного стану і соціального статусу жінок, у структурі організації повсякденної добової діяльності і режиму дня та рівня трудової адаптації їх матерів - показники, що визначають особливості рухової активності і виконання оздоровчих процедур, ступеня фізичного і емоційного напруження протягом робочого дня, особливості організації професійної діяльності) та узагальненої оцінки характеру трудового процесу і рівня професійної адаптації, у структурі особливостей особистості матерів - показники, які визначають особливості нейротизму, ситуативної і особистісної тривожності, астенічного і депресивного станів, акцентуації характеру емотивного, тривожного, збудливого, дистимного типів
Дод.точки доступу:
Наліжита, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Формування наукового світогляду майбутніх спеціалістів - запорука ефективності виховної роботи [Текст] / Т. О. Петрушанко, І. Ю. Литовченко, Т. Д. Бублій // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 44-45. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Анотація: Професійно-педагогічна атмосфера у вищих медичних навчальних закладах має сприяти належному формуванню особистості майбутнього лікаря, розвитку в нього критичного аналітичного мислення, і в результаті цього - стійкого наукового світогляду
Дод.точки доступу:
Петрушанко, Т. О.
Литовченко, І. Ю.
Бублій, Т. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дроздова, І. В.
    Оцінка когнітивної дисфункції при артеріальній гіпертензії в практиці медико-соціальної експертизи [Текст] / I. В. Дроздова, С. Я. Яновська // Медицинская психология. - 2017. - N 2. - С. 48-54. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, психология)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (патофизиология, психология)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
Анотація: Розроблено підходи до оцінки когнітивних функцій у хворих на артеріальну гіпертензію ІІ і ІІІ ст. (після мозкового інсульту). При оцінці когнітивних функцій таких хворих визначено найбільш інформативні показники в увазі, пам'яті, мисленні, емоційному інтелекті. Зазначено, що вивчення структури особистості та когнітивних функцій є перспективним напрямом в об'єктивізації психоемоційних порушень у хворих на артеріальну гіпертензію, тому має бути обов'язковим у практиці медико−соціальної експертизи
Дод.точки доступу:
Яновська, С. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Волощук, Д. А.
    Індивідуально-психологічні особливості членів родини, які доглядають пацієнтів із судинною деменцією [Текст] = Individual psychological features of the family members caring for the patients with vascular dementia / Д. А. Волощук // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 2. - С. 32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕМЕНЦИЯ СОСУДИСТАЯ -- DEMENTIA, VASCULAR (уход)
СЕМЬЯ -- FAMILY (психология)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (диагностика, этиология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Калашников, Н. А.
    Аспекты взаимодействия пациента и врача, возможность их оптимизации в медицинской практике (Часть 3) [Текст] / Н. А. Калашников, С. Н. Куница // Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 9. - С. 42-45


MeSH-головна:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Дод.точки доступу:
Куница, С. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Корниенко, С. М.
    Личностные детерминанты качества жизни женщин позднего репродуктивного и пременопаузального возраста с патологией эндометрия [] / С. М. Корниенко // Здоровье женщины. - 2015. - № 6. - С. 151-156


MeSH-головна:
ЖЕНСКИЕ БОЛЕЗНИ -- GENITAL DISEASES, FEMALE (психология)
ЭНДОМЕТРИЙ -- ENDOMETRIUM
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM
ПРЕМЕНОПАУЗА -- PREMENOPAUSE (психология)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)

ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Щербаков, А. С.
    Комплексная оценка психических состояний и свойств личности у молодых людей, страдающих бруксизмом [Текст] / А. С. Щербаков, Т. В. Виргунова, С. Б. Иванова // Стоматология. - 2013. - Т. 92, № 2. - С. 44-47. - Библиогр.: с. 47


MeSH-головна:
БРУКСИЗМ -- BRUXISM (психология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ПСИХИЧЕСКОГО СТАТУСА ШКАЛЫ ОЦЕНКИ -- PSYCHIATRIC STATUS RATING SCALES
Дод.точки доступу:
Виргунова, Т. В.
Иванова, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гроголева, О. Ю.
    Опыт и перспективы исследования проблемы формирования ответственности [Текст] / О. Ю. Гроголева // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 20-28


MeSH-головна:

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES (тенденции)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОЛОГИЯ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, EXPERIMENTAL (методы, статистика, тенденции)
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT (классификация, статистика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Рыткис, И. С.
    К вопросу о личностных особенностях студентов с привычным курением и различными клиническими формами инициального этапа формирования табачной зависимости [Текст] / И. С. Рыткис // Міжнародний неврологічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 70-74


MeSH-головна:

СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Психофизиологические особенности структуры профессионально важных качеств операторов АЭС [Текст] / Л. М. Шафран [и др.] // Український журнал з проблем медицини праці. - 2013. - № 3. - С. 57-65


MeSH-головна:
ЯДЕРНЫЕ СИЛОВЫЕ УСТАНОВКИ -- NUCLEAR POWER PLANTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЧЕЛОВЕКО-МАШИННЫЕ СИСТЕМЫ -- MAN-MACHINE SYSTEMS
Дод.точки доступу:
Шафран, Л. М.
Чумаева, Ю. В.
Огуленко, А. П.
Стадник, А. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Тип личности у больных атеросклерозом разной локализации: распространенность и клинические особенности / А. Н. Сумин [и др.] // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2012. - Т. 90, № 4. - С. 43-49

Рубрики: Атеросклероз

   Личности оценки техника


   Личности качеств оценка


Дод.точки доступу:
Сумин, А. Н.
Райх, О. И.
Корок, Е. В.
Безденежных, А. В.
Бохан, Я. Е.
Барбараш, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Зв’язок комплаєнсу при лікуванні артеріальної гіпертензії з психологічними чинниками особистості [Текст] / К. М. Амосова [та ін.] // Серце і судини. - 2012. - № 1. - С. 85-92

Рубрики: Гипертензия--лек тер

   Боязни состояния


   Психофизиологические расстройства


   Личности качеств оценка


Дод.точки доступу:
Амосова, К. М.
Трачук, Л. Є.
Береза, Н. В.
Руденко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Курило, В. А.
    Особенности личности супругов и их сочетания в супружеских парах как провокативный или превентивный фактор развития семейной дезадаптации [Текст] / В. А. Курило // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2012. - T. 18, № 2. - С. 11-19

Рубрики: Личности качеств оценка

   Супружеские пары


Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Агибалова, Т. В.
    Значение личности больных алкоголизмом в психотерапевтическом процессе [Текст] / Т. В. Агибалова, О. Ж. Бузик, Г. Л. Гуревич // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2011. - T. 111, № Прил. к№11 (Вып.2. Алкоголизм). - С. 39-43

Рубрики: Алкоголизм--психол--тер

   Психотерапия--методы


   Личности качеств оценка


Дод.точки доступу:
Бузик, О. Ж.
Гуревич, Г. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)