Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (48)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Личность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Поліщук, О. Ю.
    Психологічні особливості особистості та внутрішня картина захворювання у пацієнтів з різними видами порушення ритму серця [Текст] / О. Ю. Поліщук, Т. М. Амеліна, Н. Я. Жиряда // Буковинський медичний вісник. - 2021. - Т. 25, № 2. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Мета роботи - дослідити психологічні особливості особистості, характеристику внутрішньої картини захворювання та якості життя у пацієнтів з порушеннями ритму серця. Матеріал і методи. Обстежено 352 пацієнти, яких розподілено на чотири групи залежно від виду порушення ритму серця: екстрасистолія (часта – понад 30 за 1 год), фібриляція передсердь, пароксизмальні тахікардії та порушення провідності імпульсу, які супроводжуються брадикардією (синоатріальні та атріовентрикулярні блокади та синдром слабкості синусового вузла). Усім пацієнтам проведено комплексне психодіагностичне дослідження з використанням Торонтської шкали алекситимії, шкали особистісної та реактивної тривожності Спілбергера-Ханіна, госпітальної шкали тривоги та депресії HADS, опитувальника депресії, тривоги та стресу DASS-21, опитувальника діагностики ворожих та агресивних реакцій Басса-Дарки, методики психологічної діагностики ставлення до хвороби ЛОБІ, опитувальника рівня суб’єктивного контролю Д. Роттера та тесту диспозиційного оптимізму. Результати. Встановлено, що при однаковому рівні особистісної тривожності пацієнти із фібриляцією передсердь та життєво небезпечними блокадами серця демонструють високі рівні ситуативної тривожності та депресії. Показник індексу агресивності виявився максимальним у пацієнтів з брадиаритміями та пароксизмальними тахікардіями. В усіх досліджуваних групах пацієнтів із порушеннями ритму серця частіше трапляється гармонійний, тривожний та сенситивний типи відношення до хвороби. Низькі значення інтернальності в галузі здоров’я спостерігаються у пацієнтів із екстрасистолією та особливо у хворих із фібриляцією передсердь. Тест диспозиційного оптимізму виявив середній рівень оптимізму серед пацієнтів з екстрасистолією та пароксизмальними тахікардіями, низький рівень у випадку пацієнтів із фібриляцією передсердь та порушень провідності серця. Висновок. У результаті проведення комплексного психодіагностичного дослідження визначені психологічні особливості особистості та тип відношення до хвороби у пацієнтів із різними видами порушення ритму серця. Вказані відмінності формують відповідну внутрішню картину захворювання, яка повинна враховуватись при плануванні лікувальних та реабілітаційних заходів.
Дод.точки доступу:
Амеліна, Т. М.
Жиряда, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Zhyznomirska, O. Ya.
    Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects [Текст] = Формування емоційного інтелекту особистості: медико-психологічні аспекти / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 75-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
Анотація: Modern medicine is moving to a new level of care, transforming into a patient–oriented model. This situation in the market of medical services leads to a change in approaches in the interaction of doctor and patient, doctor and relatives of the patient, doctor and society. An important role in such interaction is played by emotional intelligence (EQ from English – Emotion Quotient) – which is an understanding of their own and others’ emotions, the ability to constructively express them, to understand the feelings and experiences of others. Today, the doctor faces certain tasks, such as: the ability to establish contact, clearly and understandably convey information to the patient, taking into account the patient’s personality and the circumstances under which the disease occurred, the ability to persuade and become partners in treatment, to build trusted relations. The article considers the features of emotional intelligence of the individual; various scientific approaches (domestic, foreign) to the definition of “emotional intelligence” are analyzed; the connections of the emotional component of the medical employee with the psychological dimension are revealed; the model of emotional intelligence of the personality which is correlated with professional growth of the expert of medical institution is thoroughly outlined
Developing the emotional intelligence of future physicians who are able to empathize, provide quality care, and ensure patient satisfaction with treatment is part of the health care system
Сучасна медицина переходить на новий рівень надання медичної допомоги, трансформуючись у пацієнт-орієнтовану модель. Така ситуація на ринку медичних послуг приводить до зміни підходів у взаємодії лікар і пацієнт, лікар і родичі пацієнта, лікар і суспільство. Важливу роль у такій взаємодії відіграє емоційний інтелект (EQ від англ. Emotion Quotient) – що є розумінням своїх і чужих емоцій, вміння конструктивно їх висловлювати, розуміти почуття і переживання оточуючих. Сьогодення ставить перед лікарем певні завдання, такі, як: вміння налагоджувати контакт, чітко і зрозуміло доносити інформацію до пацієнта, ураховуючи індивідуальність пацієнта й обставини, за яких виникло захворювання, уміння переконувати і ставати партнерами у лікуванні, створювати довірливі відносини
У статті розглянуто особливості емоційного інтелекту особистості; проаналізовано різні наукові підходи (вітчизняні, закордонні) до дефініції «емоційний інтелект»; розкрито зв’язки емоційної складової медичного працівника із психологічним виміром; ґрунтовно окреслено модель емоційного інтелекту особистості, що корелюється із професійним зростанням фахівця медичної установи. Формування емоційного інтелекту майбутніх лікарів, що здатні співпереживати, надавати якісні медичні послуги й забезпечувати задоволення пацієнтів від лікування, є складовою частиною системи охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Levkiv, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кириленко, М.
    Враги ресурсного состояния [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2020. - № 1. - С. 34-35


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
ЦЕЛИ -- GOALS
БИОФИЗИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- BIOPHYSICAL PHENOMENA (физиология)
Анотація: В статье “Мы в ресурсе” мы рассказали о внутренних и внешних ресурсах человека, разных источниках энергии, умении входить в ресурсное состояние «по заказу». Но тема не была бы раскрыта полностью, если бы мы умолчали о том, что может препятствовать успешной энергетической подпитке…Что же может помешать искать и находить ресурсы, с легкостью черпать из них энергию, оставаться здоровым, бодрым и веселым?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Features of the interaction of indicators of peculiarities of personality and characteristics of the quality of life of pupils and student youth by the cluster analysis [] = Особливості взаємозв’язку показників особливостей особистості та характеристик якості життя учнівської і студентської молоді за даними кластерного аналізу / M. R. Gzhegotsky [та ін.] // Вісник морфології. - 2019. - Т. 25, № 1. - P25-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Анотація: Recently, while conducting scientific research in the field of theoretical and preventive medicine, biomedical preventive anthropology and statistical processing of their results, one of the leading places is the cluster analysis procedure, which involves the search for the patterns of grouping as research objects and their leading features in separate local plural and subset, that is, in separate clusters. Researches that provided for determining the leading characteristics of the quality of life and the peculiarities of the course of psychological adaptation processes based on the use of commonly accepted psychohygienic practices of personal questionnaires were conducted on the basis of educational institutions in Ivano-Frankivsk. Statistical analysis of the obtained data provided for the use of descriptive statistics and cluster analysis procedures using the licensed standardized application package of the multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research indicate the existence of an extremely stable structure of the identified groups, among which in all investigated cases, it necessary to note the cluster associated with the leading indicators of quality of life, which united in its structure characteristics of quality of life on the scales Bodily Pain (BP, scale (Physical Functioning), Mental Health (MH, Mental Health Scale), General Health (GH, General Health Scale), Vitality (VT, Viability Scale), and Social Functioning (SF, scale of social functioning), neuro-psychical cluster combining personal and situational anxiety, depressive and asthenic states, as well as an integral cluster that included in its structure the characteristics of quality of life on the scale of Role-Emotional (RE, role-playing role scale) and Role-Physical (RP, scale of role-physical functioning) and indicators of subjective control in health and disease and neuroticism. The obtained data should further find a proper place in the structure of diagnostic and preventive approaches to assess the state of health and functional state of the body of pupils and students
Останнім часом під час проведення наукових досліджень в галузі теоретичної і профілактичної медицини, біомедичної профілактичної антропології та статистичного опрацювання їх результатів, одне з провідних місць займають процедури кластерного аналізу, що передбачають пошук закономірностей групування як об’єктів дослідження, так і їх провідних ознак в окремі локальні множини та підмножини, тобто в окремі кластери. Дослідження, що передбачало визначення провідних характеристик якості життя та особливостей перебігу процесів психічної адаптації на підставі використання загальноприйнятих у психогігієнічній практиці особистісних опитувальників, проводили на базі освітніх закладів м. Івано-Франківська. Статистичний аналіз отриманих даних обумовлював використання процедур описової статистики та кластерного аналізу із застосуванням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують наявність надзвичайно стабільної структури виявлених угруповань, серед яких у всіх досліджуваних випадках необхідно відзначити кластер, пов’язаний із провідними показниками якості життя, що об’єднував у своїй структурі характеристики якості життя за шкалами Bodily Pain (BP, шкала болю), Physical Functioning (PF, шкала фізичного функціонування), Mental Health (MH, шкала психічного здоров’я), General Health (GH, шкала загального здоров’я), Vitality (VT, шкала життєздатності) і Social Functioning (SF, шкала соціального функціонування), нервово-психічний кластер, що поєднував у собі показники особистісної і ситуативної тривожності, депресивного і астенічного станів, а також інтегральний кластер, що включав у свою структуру характеристики якості життя за шкалами Role-Emotional (RE, шкала рольового емоційного функціонування) і Role-Physical (RP, шкала рольового фізичного функціонування) та показники рівня суб’єктивного контролю у галузі здоров’я і хвороби та нейротизму. Отримані дані мають у подальшому знайти належне місце в структурі діагностичних та профілактичних підходів до оцінки стану здоров’я та функціонального стану організму учнівської і студентської молоді
Дод.точки доступу:
Gzhegotsky, M. R.
Tymoschuk, O. V.
Cherkasov, V. G.
Dmytrenko, S. V.
Shapoval, O. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Personally-oriented approach as one of the fundamental didactic principles of study of the discipline of surgery at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 89-94


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія” кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Аpt-феномен «большие глаза». Художник против коммерсанта: кто гениальнее? [Текст] // Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 40-41


MeSH-головна:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ЖИВОПИСЬ -- PAINTINGS (история, этика)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
АВТОРСКОЕ ПРАВО -- COPYRIGHT (история, тенденции)
Анотація: В конце 1950-х годов в живописи поп-арт неожиданно вспыхивает новая звезда—никому доселе неизвестный американский художник Уолтер Кин превращается в «короля современного искусства». Ничто, казалось бы, не могло поколебать его невероятной популярности! Не только его картины супервостребованы, но и их репродукции, открытки и постеры разлетаются огромными тиражами. Но вдруг Уолтер становится фигурантом грандиозного скандала, и весь мир ожидает судебного вердикта вместе с ответом на вопрос: кто же на самом деле рисовал детей и женщин с преувеличенно большими и пронзительно грустными «инопланетными» глазами?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Горішний, М. І.
    Типологія К. Г. Юнга в профорієнтаційній роботі з учнями випускних класів загальноосвітньої школи [Текст] = Typology of K.G. Jung in vocational gudance work with students of graduate classes at high school / М. І. Горішний, І. М. Горішний // Вісник наукових досліджень. - 2018. - N 1. - С. 51-54


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Анотація: У нашому суспільстві часто ігнорують питання про правильне використання людиною своїх можливостей. Люди часто займаються не своєю справою і, як наслідок, це негативно відбивається власне на них і на результатах їх діяльності. Тому визначаючи для себе сферу діяльності, необхідно враховувати свої індивідуальні особливості й спрямовувати їх у правильне русло. Це питання є особливо актуальним для випускників загальноосвітньої школи, які вже зараз обирають майбутню професію
Дод.точки доступу:
Горішний, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу
Дод.точки доступу:
Конопкіна, Л. І.
Березовський, В. М.
Кірєєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Рибачук, А.
    Формування феномену творчої особистості [Текст] / А. Рибачук // Мистецтво лікування. - 2018. - № 7/8. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
Анотація: Питання творчості як основи розвитку особистості в суспільстві, пошуку шляхів підвищення творчого потенціалу є актуальною філософсько-соціологічною проблемою, яка потребує всебічного і глибокого наукового дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)