Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (48)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Личность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-49 
1.


    Вассерман, Л. И.
    Эмоционально-личностные факторы формирования отношения к болезни у больных сахарным диабетом 1-го типа [Текст] / Л. И. Вассерман, Е. А. Трифонова, О. Ю. Щелкова // Проблемы эндокринологии. - 2005. - Т. 52, № 1. - С. 6-10

Рубрики: Личность

Дод.точки доступу:
Трифонова, Е. А.
Щелкова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бирюкевич, Е. А.
    К вопросу об интегральных характеристиках индивидуальности [Текст] / Е. А. Бирюкевич // Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 44-64

Рубрики: Индивидуальность

   Личность


   Психология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Петровский, А. В.
    Быть личностью [Текст] / А. В. Петровский // Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2004. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: Личность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Решетников, А. В.
    Социологическая теория формирования личности в обществе [Текст] / А. В. Решетников // Социология медицины. - 2004. - № 2. - С. 3-11

Рубрики: Личность

   Подростковое делинквентное поведение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ботух, Л. М.
    Грейс: возможности реконструкции образа [Текст] / Л. М. Ботух // Психология в вузе. - 2006. - № 2. - С. 70-74

Рубрики: Психология--обуч

   Личность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бирюкевич, Е. А.
    Характер и личность в структуре индивидуальности: выбор между согласием и разладом [Текст] / Е. А. Бирюкевич // Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 3-15

Рубрики: Личность

   Характер


   Индивидуальность


   Психология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чебровская, С. В.
    Программа спецкурса "Основы самоорганизации и самоуправления учебно- познавательной деятельностью" [Текст] / С. В. Чебровская // Психология в вузе. - 2006. - № 4. - С. 105-129

Рубрики: Психология педагогическая

   Личность


   Студенты--обуч--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Степанова, Л. Г.
    Проблемная группа как новая образовательная технология в структуре профессиональной подготовки студентов-психологов [Текст] / Л. Г. Степанова // Психология в вузе. - 2006. - № 3. - С. 80-83

Рубрики: Гуманитарные науки--обуч

   Личность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Стерлигова, Е. А.
    Экологическая психология (программа курса) [Текст] / Е. А. Стерлигова // Психология в вузе. - 2006. - № 3. - С. 110-121

Рубрики: Личность

   Психоанализ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Нагірний, Я. П.
    Дослідження гуморальної ланки імунної системи у постраждалих із травматичними переломами нижньої щелепи різного психосоматичного типу особистості [Текст] = Study of the humoral component of immune system in cases of traumatic mandibular fractures in patients of different psychosomatic types of personality / Я. П. Нагірний, В. Л. Фесик // Вісник наукових досліджень. - 2017. - N 4. - С. 111-114


MeSH-головна:
ЧЕЛЮСТИ НИЖНЕЙ ПЕРЕЛОМЫ -- MANDIBULAR FRACTURES (иммунология)
ИММУНИТЕТ ГУМОРАЛЬНЫЙ -- IMMUNITY, HUMORAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОСОМАТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PSYCHOSOMATIC MEDICINE
Анотація: У регуляції перебігу репаративних процесів у кістковій тканині й виникненні гнійних ускладнень визначальну роль відіграє імунна система. Останніми роками з’явились дослідження, в яких встановлено кореляцію між частотою виникнення гнійних ускладнень і психосоматичним типом особистості. Однак публікацій, у яких висвітлювались би особливості порушень гуморальної ланки імунної системи залежно від психосоматичного типу особистості постраждалих із переломами нижньої щелепи, ми не знайшли
Дод.точки доступу:
Фесик, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Нагірний, Я. П.
    Дослідження клітинної ланки імунітету при травматичних переломах нижньої щелепи в постраждалих різного психосоматичого типу особистості [Текст] / Я. П. Нагірний, В. Л. Фесик // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 18-21 : граф. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЧЕЛЮСТИ НИЖНЕЙ ПЕРЕЛОМЫ -- MANDIBULAR FRACTURES (иммунология)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Вивчено особливості реакції клітинної ланки імунітету на травму в 60 постраждалих із травматичними переломами нижньої щелепи різного психосоматичного типу особистості, серед яких було 36 екстравертів і 24 інтроверти. Отримані результати свідчать про тотальну депресію в них клітинної ланки імунітету в 1-й день після травми. Стабілізація порушених ланок відбувалася по-різному. У осіб-екстравертів на 7-й день після травми відбувалася стабілізація тільки субпопуляцій СD3+-, СD8+-, СD16+-лімфоцитів, а в осіб - інтровертів – СD4+- і СD16+-лімфоцитів
Дод.точки доступу:
Фесик, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Поліщук, О. Ю.
    Психологічні особливості особистості та внутрішня картина захворювання у пацієнтів з різними видами порушення ритму серця [Текст] / О. Ю. Поліщук, Т. М. Амеліна, Н. Я. Жиряда // Буковинський медичний вісник. - 2021. - Т. 25, № 2. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Мета роботи - дослідити психологічні особливості особистості, характеристику внутрішньої картини захворювання та якості життя у пацієнтів з порушеннями ритму серця. Матеріал і методи. Обстежено 352 пацієнти, яких розподілено на чотири групи залежно від виду порушення ритму серця: екстрасистолія (часта – понад 30 за 1 год), фібриляція передсердь, пароксизмальні тахікардії та порушення провідності імпульсу, які супроводжуються брадикардією (синоатріальні та атріовентрикулярні блокади та синдром слабкості синусового вузла). Усім пацієнтам проведено комплексне психодіагностичне дослідження з використанням Торонтської шкали алекситимії, шкали особистісної та реактивної тривожності Спілбергера-Ханіна, госпітальної шкали тривоги та депресії HADS, опитувальника депресії, тривоги та стресу DASS-21, опитувальника діагностики ворожих та агресивних реакцій Басса-Дарки, методики психологічної діагностики ставлення до хвороби ЛОБІ, опитувальника рівня суб’єктивного контролю Д. Роттера та тесту диспозиційного оптимізму. Результати. Встановлено, що при однаковому рівні особистісної тривожності пацієнти із фібриляцією передсердь та життєво небезпечними блокадами серця демонструють високі рівні ситуативної тривожності та депресії. Показник індексу агресивності виявився максимальним у пацієнтів з брадиаритміями та пароксизмальними тахікардіями. В усіх досліджуваних групах пацієнтів із порушеннями ритму серця частіше трапляється гармонійний, тривожний та сенситивний типи відношення до хвороби. Низькі значення інтернальності в галузі здоров’я спостерігаються у пацієнтів із екстрасистолією та особливо у хворих із фібриляцією передсердь. Тест диспозиційного оптимізму виявив середній рівень оптимізму серед пацієнтів з екстрасистолією та пароксизмальними тахікардіями, низький рівень у випадку пацієнтів із фібриляцією передсердь та порушень провідності серця. Висновок. У результаті проведення комплексного психодіагностичного дослідження визначені психологічні особливості особистості та тип відношення до хвороби у пацієнтів із різними видами порушення ритму серця. Вказані відмінності формують відповідну внутрішню картину захворювання, яка повинна враховуватись при плануванні лікувальних та реабілітаційних заходів.
Дод.точки доступу:
Амеліна, Т. М.
Жиряда, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Zhyznomirska, O. Ya.
    Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects [Текст] = Формування емоційного інтелекту особистості: медико-психологічні аспекти / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 75-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
Анотація: Modern medicine is moving to a new level of care, transforming into a patient–oriented model. This situation in the market of medical services leads to a change in approaches in the interaction of doctor and patient, doctor and relatives of the patient, doctor and society. An important role in such interaction is played by emotional intelligence (EQ from English – Emotion Quotient) – which is an understanding of their own and others’ emotions, the ability to constructively express them, to understand the feelings and experiences of others. Today, the doctor faces certain tasks, such as: the ability to establish contact, clearly and understandably convey information to the patient, taking into account the patient’s personality and the circumstances under which the disease occurred, the ability to persuade and become partners in treatment, to build trusted relations. The article considers the features of emotional intelligence of the individual; various scientific approaches (domestic, foreign) to the definition of “emotional intelligence” are analyzed; the connections of the emotional component of the medical employee with the psychological dimension are revealed; the model of emotional intelligence of the personality which is correlated with professional growth of the expert of medical institution is thoroughly outlined
Developing the emotional intelligence of future physicians who are able to empathize, provide quality care, and ensure patient satisfaction with treatment is part of the health care system
Сучасна медицина переходить на новий рівень надання медичної допомоги, трансформуючись у пацієнт-орієнтовану модель. Така ситуація на ринку медичних послуг приводить до зміни підходів у взаємодії лікар і пацієнт, лікар і родичі пацієнта, лікар і суспільство. Важливу роль у такій взаємодії відіграє емоційний інтелект (EQ від англ. Emotion Quotient) – що є розумінням своїх і чужих емоцій, вміння конструктивно їх висловлювати, розуміти почуття і переживання оточуючих. Сьогодення ставить перед лікарем певні завдання, такі, як: вміння налагоджувати контакт, чітко і зрозуміло доносити інформацію до пацієнта, ураховуючи індивідуальність пацієнта й обставини, за яких виникло захворювання, уміння переконувати і ставати партнерами у лікуванні, створювати довірливі відносини
У статті розглянуто особливості емоційного інтелекту особистості; проаналізовано різні наукові підходи (вітчизняні, закордонні) до дефініції «емоційний інтелект»; розкрито зв’язки емоційної складової медичного працівника із психологічним виміром; ґрунтовно окреслено модель емоційного інтелекту особистості, що корелюється із професійним зростанням фахівця медичної установи. Формування емоційного інтелекту майбутніх лікарів, що здатні співпереживати, надавати якісні медичні послуги й забезпечувати задоволення пацієнтів від лікування, є складовою частиною системи охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Levkiv, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Ключковська, Н. Р.
    Роль гуманітарних і суспільних наук у вищій освіті: зарубіжний досвід [Текст] / Н. Р. Ключковська // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Підкреслено, що вища освіта відіграє важливу роль у підготовці фахівців для соціуму, який постійно розвивається. Разом із наукою система освіти є основою прогресу суспільства, розвитку людського потенціалу, перш за все в підготовці спеціалістів для майбутнього. Указано, що зарубіжні країни мають свої гострі проблеми у вихованні молоді, успішній соціалізації через отримання професії під час довготривалого навчання в системах середньої, вищої й подальшої освіти. Доведено, що це створює атмосферу підвищеного зацікавлення у виборі комплексу навчальних дисциплін для вищих шкіл та формуванні їхнього змісту в припущенні досягнення бажаного й ефективного варіанта, спроможного розв язати більшість проблем виховання нових генерацій. Проаналізовано блок суспільних і гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах Сполучених Штатів Америки, Великобританії та Франції. Цей досвід свідчить, що оптимізація соціальних і гуманітарних дисциплін у європейській та американській вищій освіті полягає в оновленні їхнього змісту з урахуванням досягнень сучасних наук; уведення нових дисциплін, спрямованих на вдосконалення особистісних якостей; використання інноваційних технологій, інноваційних методів і форм навчання; введення комунікативних дисциплін – публічний виступ, дискусія в малих групах, що скеровані на розвиток критичного аналізу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Кириленко, М.
    Не бойтесь мечтать! [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2016. - № 12. - С. 42-43


MeSH-головна:
ВООБРАЖЕНИЕ -- IMAGINATION (этика)
СЧАСТЬЕ -- HAPPINESS
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Под Новый год и Рождество чудесным образом просыпаются забытые надежды и рождаются новые… В волшебно-праздничной атмосфере загадываются самые смелые и дерзкие желания… Под романтической елкой незримо присутствует Ее Величество Мечта…
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Циммерман, Я. С.
    Понимание и развитие философского наседия В. Х. Василенко: о социально-биологической сущности болезни [Текст] / Я. С. Циммерман, А. С. Димов // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 5. - С. 22-31


MeSH-головна:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (психология, этиология)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
СОЦИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- SOCIOLOGY, MEDICAL
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Дод.точки доступу:
Димов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Криванкова, Н. В.
    Медико-психологічні чинники дискомплаєнтності у хворих із тривожно-депресивними розладами органічного генезу [Текст] / Н. В. Криванкова // Медицинская психология. - 2017. - N 1. - С. 75-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (патология, патофизиология)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патология, патофизиология)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: Визначено медико−психологічні особливості та фактори клініко−психологічної дезадаптації у хворих на органічні тривожно−депресивні розлади. Виявлено домінування застрягаючого, дистимічного та тривожного аранжувань акцентуації характеру, а також тривожний, іпохондричний, апатичний та меланхолічний типи ставлення до хвороби серед обстеженого контингенту. Визначено та систематизовано фактори дезадаптації стану адаптивної компенсації хворих на тривожно−депресивні розлади органічного генезу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Волошин, О. С.
    Характеристика конституційних факторів особистості та показників уваги в осіб юнацького віку [Текст] = Personality characteristics of constitutional factors and indicators of attention in adolescents / О. С. Волошин // Вісник наукових досліджень. - 2016. - N 4. - С. 77-79


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Тюріна, Т. Г.
    Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) [Текст] / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 255-260


MeSH-головна:
ДУХОВНОСТЬ -- SPIRITUALITY
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
Анотація: У статті розглянуто проблеми духовного здоров’я особистості та суспільства у контексті вчення про біосферу та ноосферу В. Вернадського; показано тісний взаємозв’язок і взаємодія між духовним здоров’ям людини і духовним здоров’ям суспільства, цивілізації, планети, оскільки на інформаційно-енергетичному рівні вони є єдиною планетарною системою, активною складовою космопланетарного світу
Дод.точки доступу:
Зачепа, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Рибачук, А.
    Формування феномену творчої особистості [Текст] / А. Рибачук // Мистецтво лікування. - 2018. - № 7/8. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
Анотація: Питання творчості як основи розвитку особистості в суспільстві, пошуку шляхів підвищення творчого потенціалу є актуальною філософсько-соціологічною проблемою, яка потребує всебічного і глибокого наукового дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)