Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинская практическая деятельность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Текст] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Дод.точки доступу:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бідучак, А. С.
    Оптимізація профілактики поведінкових чинників ризику в практиці медичного працівника [Текст] / А. С. Бідучак // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2015. - № 1/2. - С. 112-115 . - ISSN 0049-6804


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Баграмян, Ж.
    О бесплатном продвижении в соцсетях [Текст] / Ж. Баграмян // Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 37


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции, экономика)
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE (организация и управление, тенденции, экономика)
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Васкес, Абанто Х. Э.
    Медицинская деятельность и законодательство страны [Текст] / Абанто Х. Э. Васкес, Абанто А. Э. Васкес // Медицина неотложных состояний. - 2014. - № 2. - С. 173-180


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
УГОЛОВНОЕ ПРАВО -- CRIMINAL LAW
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Васкес, Абанто А. Э.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Вивчення анатомічних особливостей внутрішніх жіночих статевих органів в нормі та патологічних станах для засвоєння практичних навичок [Текст] = Study of anatomical features of internal female genital organs in normal and pathological conditions for acquisition of practical skills / А. В. Семеняк [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 2. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОЛОВЫЕ ОРГАНЫ ЖЕНСКИЕ -- GENITALIA, FEMALE (анатомия и гистология, ультраструктура)
БОЛЕЗНИ СИМПТОМЫ ИЛИ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- DISEASE ATTRIBUTES (NON MESH)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті наведено основні відомості про особливості засвоєння практичних навичок з дисципліни «Акушерство та гінекологія» студентами 4-5 курсів спеціальності «Медицина» в умовах дистанційного навчання та в класичних умовах навчання. Встановлено, що якість засвоєння практичних навичок залежить від знань топографічного анатомічного розташування внутрішніх статевих органів в нормі та патологічних станах, їх вікових особливостей, в тому числі у дитячому та підлітковому віці. Розглянуто шляхи подолання проблеми засвоєння практичних навичок в умовах дистанційного навчання, наведено результати впровадження
The article provides basic information about the peculiarities of mastering practical skills in the discipline «Obstetrics and Gynecology» by students of 4, 5 courses of the specialty «Medicine» in terms of distance learning and in classical learning conditions. It is established that the acquisition of practical skills depends on the knowledge of the topographic anatomical location of the internal genitals in normal and pathological conditions, their age, including in children and adolescents. The ways of overcoming the problem of mastering practical skills in the conditions of distance learning are considered, the results of implementation are given
Дод.точки доступу:
Семеняк, А. В.
Ніцович, І. Р.
Боднарюк, О. І.
Хлуновська, Л. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вознюк, В.
    Організація і діяльність університетських клінік: минуле і сьогодення [Текст] = Organization and activity of university clinics: past and present / В. Вознюк, С. Красюк // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4. - С. 44-52. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У даній статті розкрито окремі аспекти історії заснування університетських клінік (УК) в Україні, зокрема наводяться відомості про існування таких закладів охорони здоров’я ще наприкінці ХІХ ст. при Імператорських університетах – Харківському, Новоросійському та Святого Володимира. Така форма існування лікувально-діагностичних установ з можливістю удосконалення практичних навиків студентів та проведення науково-дослідної діяльності вчених – викладачів закладів вищої освіти (ЗВО), сприяла підготовці висококваліфікованих фахівців і розвитку науки загалом. Зазначена система організації навчального процесу відповідала принципу дуальної освіти, який передбачає поєднання навчальної та науково-дослідної діяльності. Започаткований ще у 1804 р., даний принцип і сьогодні активно пропагується провідними вітчизняними ЗВО. З’ясовано, що перші УК створювалися при медичних кафедрах закладів й були вузькоспеціалізованими – хірургічного, терапевтичного, акушерського спрямування. За структурною організацією вони підпорядковувалися навчальним закладам. У 50-х роках минулого століття рішенням уряду СРСР на базі таких клінік створювалися міські лікарні. Проблема модернізації системи охорони здоров’я, що виникла після розпаду СРСР і переходу України на нову економічну систему ринкової економіки зумовила пошук оптимальної моделі організації клінічних баз медичних закладів вищої освіти. У 80-х роках XX ст. удосконалено започатковану реформу вищої медичної освіти шляхом підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів, відповідно до світових і загальноєвропейських стандартів з урахуванням національних пріоритетів і особливостей системи охорони здоров’я. Міністерством освіти і науки України розроблено єдині підходи до освітньо-кваліфікаційних характеристик та освітньо-професійних програм на етапах додипломної та післядипломної підготовки фахівців. Програмами клінічних дисциплін передбачено ранній контакт з пацієнтом, відповідальність за клінічні спостереження, практичний досвід роботи. Реформування вищої медичної освіти спрямовано на поступовий перехід від інформаційно-накопичувальної до компетентнісної моделі формування знань умінь та навичок майбутніх лікарів. На початку 2000-х років, спираючись на власний історичний досвід, та ознайомившись із практикою закордонних ЗВО медичного профілю, вирішено відновити діяльність УК. На сьогодні існує більше 10 навчально-науково-лікувальних комплексів з інтегративною та корпоративною моделлю існування. Зміст статті інформує про їх періоди заснування, основні завдання й напрями діяльності, форму існування, регламентуючі документи тощо
This article reveals certain aspects of the history of the establishment of university clinics in Ukraine, in particular, provides information about the existence of such health care institutions as early as the end of the 19th century. at the Imperial Universities – Kharkiv, Novorossiysk and St. Volodymyr. This form of existence of medical and diagnostic institutions with the possibility of improving the practical skills of students and carrying out research activities of scientists - teachers of higher education institutions contributed to the training of highly qualified specialists and the development of science in general. The specified system of organizing the educational process corresponded to the principle of dual education, which provides for the combination of educational and research activities. Started back in 1804, it is still actively promoted by the leading national higher education institutions. It was found that the first university clinics were created at the medical departments of the university and were highly specialized – surgical, therapeutic, obstetric. According to the structural organization, they were subordinated to educational institutions. In the 1950s, by decision of the USSR government, city hospitals were created on the basis of such clinics
The problem of modernization of the health care system, which arose after the collapse of the USSR and the transition of Ukraine to a new economic system of the market economy, led to the search for an optimal model of the organization of clinical bases of medical institutions of higher education. In the 80s of the XX century. the initiated reform of higher medical education has been improved by improving the quality of professional training of future doctors, in accordance with world and pan-European standards, taking into account national priorities and features of the health care system. The Ministry of Education and Culture of Ukraine has developed uniform approaches to educational and qualification characteristics and educational and professional programs at the stages of undergraduate and postgraduate training of specialists. Programs of clinical disciplines provide for early contact with the patient, responsibility for clinical observations, and practical work experience. The reform of higher medical education is aimed at a gradual transition from an information-accumulating to a competency-based model of the formation of knowledge, skills and abilities of future doctors. At the beginning of the 2000s, based on our own historical experience, and having familiarized ourselves with the practice of foreign higher educational institutions of the medical profile, it was decided to resume the activities of university clinics. Today, there are more than 10 educational-scientific-treatment complexes with an integrative and corporate model of existence. The content of the article informs about their founding periods, main tasks and areas of activity, form of existence, regulatory documents, etc.
Дод.точки доступу:
Красюк, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Гельсінська декларація [Текст] // Експериментальна та клінічна фізіологія і біохімія. - 1999. - № 2. - С. 112-115


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция, классификация, организация и управление, тенденции)
(история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Герасимюк, Н. І.
    Поєднання практичної і самостійної роботи студентів як один із методів підвищення ефективності засвоєння знань з хірургії [Текст] = The combination of practical and independent work of students as one of the methods of increasing efficiency of surgery knowledge / Н. І. Герасимюк // Шпитальна хірургія. - 2018. - № 4. - С. 115-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ХИРУРГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, SURGICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи: встановити ефективність взаємодоповнення практичної і самостійної роботи студентів із використанням джерел наукової літератури та інтернет-джерел у процесі аудиторних занять на кафедрі хірургії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Глухова, О.
    Сертифікація систем управління якістю у сфері охорони здоров’я україни — на часі [Текст] / О. Глухова // Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 6-10


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, кадры, методы, обучение)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (законодательство и юриспруденция, методы, организация и управление, стандарты)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У нинішньому столітті управління якістю — це не просто популярний світовий тренд, а фундамент для здійснення будь-якої діяльності. Ефективність і конкурентоспроможність вітчизняних закладів охорони здоров’я неможливі без орієнтації на чіткі моделі та стандарти. Про системи менеджменту якості й досвід сертифікації закладів охорони здоров’я міжнародним органом з сертифікації Quality Austria редакція «ПЛ» бесідує з провідним аудитором установи, кандидатом хімічних наук, автором понад 30 наукових робіт у сфері управління якістю Ольгою Іванівною Глуховою
З погляду Quality Austria, інтегрована система менеджменту — це єдина система менеджменту організації, яка сприяє регулярному і погодженому виконанню всіх вимог, встановлених у різних міжнародних і галузевих стандартах
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)