Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ярыгин, В. Н.
    Педиатрическому факультету Российского государственного медицинского университета - 70 лет (исторические аспекты) [Текст] / В. Н. Ярыгин, Н. В. Полунина // Российский медицинский журнал. - 2001. - № 3. - С. 54-56


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (история, обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Дод.точки доступу:
Полунина, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56

Рубрики: Образование медицинское

   Гигиена--обуч


   Экология--обуч


   Медицинские учебные заведения


Дод.точки доступу:
Пашко, К. О.
Кашуба, М. О.
Кондратюк, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Щуліпенко, І. М.
    Семестрові іспити у медичному вузі: навчальна необхідність чи данина традиції? [Текст] / І. М. Щуліпенко // Лікарська справа. - 1998. - № 1. - С. 202-204


MeSH-головна:
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах [Текст] = The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context / О. В. Лінчевський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
Анотація: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Дод.точки доступу:
Лінчевський, О. В.
Черненко, В. М.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Черних, В. П.
    Основні положення концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "лабораторна діагностика" в національній фармацевтичній академії України [Текст] / В. П. Черних, І. А. Зупанець, В. В. Пропіснова // Клінічна фармація. - 2001. - Т. 5, № 2. - С. 3-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Зупанець, І. А.
Пропіснова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Чалий, О. В.
    Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.
Марголич, І. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Цель старая, задачи новые. О преподавании хирургии студентам медицинских вузов / Н. А. Яицкий, Ю. Д. Игнатов, Н. Н. Петрищев // Вестник хирургии им. И.И. Грекова. - 1999. - Т. 158, № 4. - С. 91-94


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Яицкий, Н. А.
Игнатов, Ю. Д.
Петрищев, Н. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Харківська медична академія післядипломної освіти: підсумки останніх 25 років її становлення та розвитку(До 25-річного ювілею ректорської діяльності академіка М.І.Хвисюка) [Текст] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2002. - № 1. - С. 94-96


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Хвысюк, Н.И. \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету [Текст] = Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department / О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадської
Higher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Дод.точки доступу:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Фетько, М.
    Аптека — активний учасник навчального і наукового процессу / М. Фетько // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 32-33


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головне завдання — практична підготовка майбутніх провізорів та інтернів — навчально-виробнича аптека Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького виконує на «відмінно»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)