Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинские учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Тисевич, Т. В.
    Особливості функціонування серцево-судинної системи студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти залежно від рівня фізичного здоров’я [Текст] = Features of the functioning of the cardiovascular system of students in the junior courses of the institution of higher medical education depending on the level of physical health / Т. В. Тисевич // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 2. - С. 210-220. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Стаття присвячена вивченню питання функціонування серцево-судинної системи студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти залежно від рівня фізичного здоров’я за різних умов навчання (у період звичайного навчання та під час складання іспитів). Дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, у ньому взяли участь 230 студентів медичного факультету віком від 17 до 22 років. Оцінювання рівня фізичного здоров’я проводили за методикою кількісної експрес-оцінки рівня соматичного здоров’я (Апанасенко Г. Л.). Для аналізу функціонування серцево-судинної системи визначали індекс Робінсона, АТс, АТд, ЧСС за стандартними методиками. Статистичну обробку даних проведено за допомогою програми “Statistica 6.0”. За результатами дослідження встановлено, що із 230 студентів І курсу взагалі не зареєстровано високий рівень фізичного здоров’я, вище середнього – у 10 осіб, що становить 4,3% від загальної кількості досліджуваних. До середнього рівня фізичного здоров’я віднесено 22,6%, нижче середнього – 31,7% і низького – 41,3% студентів. Також проаналізовано функціонування серцево-судинної системи у студентів в міжсесійному та сесійному періодах. Встановлено, що зі зниженням рівня фізичного здоров’я знижується рівень економічності функціонування серцево-судинної системи, підвищуються значення АТс, АТд, ЧСС у дівчат та юнаків, особливо під час інтенсивних розумових навантажень (сесії). Достовірність різниці між порівнюваними групами становила р0,05, р0,01, р0,001. Студенти, які брали участь у психокорекційній програмі, опанували навички самоконтролю та мали значно кращі значення показників діяльності серцево-судинної системи, що вивчалися, порівняно із групами нетренованих осіб як у звичайних навчальних умовах, так і за посилених інтелектуальних навантажень (р0,05, р0,01)
The article is devoted to the study of the functioning of the cardiovascular system of junior year students of a higher medical education institution depending on the level of physical health under different conditions of study (during regular studies and during exams). The study was conducted on the basis of the National Pirogov Memorial Medical University, in which 230 students of the medical faculty aged 17 to 22 years participated. The assessment of the level of physical health was carried out according to the method of quantitative express assessment of the level of somatic health (Apanasenko G. L.). To analyze the functioning of the cardiovascular system, Robinson's index, APs, APd, heart rate were determined using standard methods. Statistical data processing was carried out by the “Statistica 6.0” program. Based on the results of the study, it was established that out of 230 students of the first year, a high level of physical health was not registered at all, 10 people had an above average level of physical health, which is 4.3% of the total number of students. 22.6% of students have average physical health, 31.7% below average, and 41.3% low – 41.3%. The functioning of the cardiovascular system in students in the intersession and session periods was also analyzed. It was found that with a decrease in the level of physical health, the level of efficiency of the functioning of the cardiovascular system decreases, the values of APs, APd, heart rate increase in girls and boys, especially during intense mental loads (sessions). The significance of the difference between the compared groups was p0.05, p0.01, p0.001. Students who took part in the psychocorrective program mastered self-control skills and had significantly better values of the indicators of cardiovascular system activity that were studied, in relation to groups of untrained individuals, both under normal educational conditions and under increased intellectual loads (р0.05, p0.01)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мельник, А. А.
    Аналіз анамнестичних та лабораторних показників у дослідженні причин прихованої ісулінорезистентності [Текст] = Analysis of anamnestic and laboratory parameters in the study of the causes of latent insulin resistance / А. А. Мельник // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 2. - С. 228-232. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНСУЛИНОРЕЗИСТЕНТНОСТЬ -- INSULIN RESISTANCE
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ КОНТРОЛИРУЕМЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- HISTORICALLY CONTROLLED STUDY (использование)
Кл.слова (ненормовані):
медичний коледж
Анотація: Інсулінорезистентність (ІР) актуальна проблема сьогодення. Регресивна модифікація способу життя, харчові звички, тенденція населення до ожиріння, зниження фізичної активності є додатковими факторами розвитку ІР. З огляду на актуальність цієї проблеми, метою нашої роботи стало дослідити вплив анамнестичних даних на лабораторні показники ІР у жінок раннього репродуктивного віку. Було проведено комбіноване (ретроспективне + проспективне) дослідження на базі медичного фахового коледжу ім. Д. К. Заболотного. Результати проведення дослідження будуть висвітлені у 3-х частинах (статтях). До дослідження було залучено 82 жінки у віковому діапазоні від 18 до 20 років, без скарг та супутніх захворювань, 52 жінки увійшли до основної групи дослідження, 30 жінок увійшли до групи контролю. Здійснено антропометричні вимірювання, облік інформації, що стосувалася терміну вагітності та маси тіла при народженні респонденток, початку менструальної функції, регуляції та основних параметрів менструального циклу. Оцінено спосіб життя, харчові звички, сон, зміни ваги, що відслідковувалась за останній рік, присутність фізичного навантаження. Ретельно збирався сімейний анамнез, за наявності спадкових захворювань уточнювали приналежність до материнської чи батьківської лінії. Було проведено збір лабораторних показників. Інсулінорезистентність визначали за індексом НОМА-IR, глюкозотолерантного тесту (ГТТ) + визначення інсуліну, індексу Матсуда, що дозволило робити висновки про приховану інсулінорезистентнісь у жінок раннього репродуктивного віку, які належать до основної групи дослідження. Статистичні обрахунки здійснено в Microsoft Excel версії 16.0.13628.20214. У результаті проведення першої частини дослідження відмічається невеликий позитивний (прямий) кореляційний зв’язок між індексом НОМА і такими показниками: окружністю талії (r= 0,353576), індексом маси тіла (ІМТ) (r= 0,36090423), зростанням рівня ТТГ (r= 0,212637559), рівнем загального тестостерону (r= 0,241491459). Також спостерігається незначна обернена лінійна залежність між індексом НОМА і тривалістю встановлення регулярності менструації (r= -0,275476711), та зменшення тривалості кровотечі під час менструації (r= -0,263068287), зменшенням рівня ДГЕА-с (r= -0,239567359)
Insulin resistance (IR) is an urgent problem today. Regressive lifestyle modification, dietary habits, the tendency of the population to obesity, and a decrease in physical activity are additional factors in the development of IR. Given the relevance of this problem, the aim of this study was to investigate the influence of anamnestic data on laboratory indicators of IR in women of early reproductive age. A combined (retrospective + prospective) study was conducted on the basis of the D.K. Zabolotny Medical Professional College. The results of the study will be presented in 3 parts (articles). This study involved 82 women in the age range from 18 to 20 years, without complaints and concomitant diseases, 52 women were included in the main study group, 30 women were included in the control group. Anthropometric measurements were taken, information related to gestational age and birth weight, onset of menstrual function, regulation and main parameters of the menstrual cycle were recorded. Lifestyle, dietary habits, sleep, weight changes monitored over the past year, and physical activity were assessed. A family history was carefully collected, and in the presence of hereditary diseases, the maternal or paternal lineage was clarified. Laboratory parameters were collected. Insulin resistance was determined by the NOMA-IR index, Glucose Tolerance Test (GTT) + insulin determination, Matsuda Index, which gave the right to judge the latent insulin resistance in women of early reproductive age belonging to the main study group. Statistical calculations were made in Microsoft Excel Version: 16.0.13628.20214. As a result of the first part of the study, a small positive (direct) correlation was noted between the NOMA index and the following indicators: waist size (r = 0.353576), body mass index (BMI) (r = 0.36090423), TSH level increase (r = 0.212637559), total testosterone level (r = 0.241491459). There is also a slight inverse linear relationship between the NOMA index and the duration of menstrual regularity (r = -0.275476711), and a decrease in the duration of bleeding during menstruation (r = -0.263068287), and a decrease in DHEA-c levels (r = -0.239567359)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Смірнова, О. В.
    Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання [Текст] = Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning / О. В. Смірнова, О. Г. Сулім // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформації
The purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Дод.точки доступу:
Сулім, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка [Текст] = Character traits of students purchasing a specialty in the conditions of learning in an institution of higher medical education: formation trends, features of adaptive changes, hygienic assessment / О. Ю. Панчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Кл.слова (ненормовані):
особливості характеру
Анотація: Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру за екзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку – показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку – показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентів і наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій
The aim of the work was to carry out a comprehensive hygienic assessment and determine the peculiarities of the formation of the character traits of students who acquire a specialty in the conditions of study at a higher medical education institution. Scientific research involved the identification of the leading character traits of modern students who were at different stages of education (initial (1st year), intermediate (3rd year) and final (5th year) stages) and was carried out using Shmishek and Mini-mult personality questionnaires, personal 16 PF questionnaire Cattell too. The analysis of the obtained results involved the application of descriptive statistics procedures using the package of statistical analysis programs “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). In the course of the research, it was established that in the structure of the leading signs of accented character traits throughout the entire period of study, both among young girls and young boys, indicators prevailed, which should be divided into several blocks. According to the degree of expression, the indicators of character accentuations according to exalted, hyperthymic and cyclothymic types should be assigned to the first block, to the second block – indicators of character accentuations according to exciting, emotional, pedantic and demonstrative types, to the third block – indicators of character accentuations according to stuck, anxious and dysthymic types, and therefore the data worst in terms of content should not be considered the most pronounced. At the same time, the existence of a number of unfavourable trends, which are registered on the part of the leading properties of the character traits affect the level of functional capabilities of the students’ organism, is determined. The obtained data should be used in the future for the development of methods of comprehensive assessment of the state of adaptation resources of students and scientific substantiation of health-preserving technologies
Дод.точки доступу:
Панчук, О. Ю.
Белов, О. О.
Гринзовський, А. М.
Очередько, О. М.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Тютюнопаління серед здобувачів вищої медичної освіти - реальна загроза сьогодення [Текст] = Tobacco smoking among higher medical education students is a real threat today / В. В. Чорна [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТАБАКА УПОТРЕБЛЕНИЕ, РАССТРОЙСТВА ЗДОРОВЬЯ -- TOBACCO USE DISORDER (эпидемиология)
ЭЛЕКТРОННЫЕ СИГАРЕТЫ -- ELECTRONIC CIGARETTES (вредные воздействия, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Анотація: За допомогою Google forms проведено анкетування серед здобувачів медичних закладів вищої освіти щодо поширеності, тривалості, уподобання видів альтернативних тютюнових виробів, а саме: Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова (ВНМУ), Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького (ЛНМУ), Буковинського державного медичного університету (БДМУ), Харківського національного медичного університету (ХНМУ), Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця (НМУ), серед п’яти медичних ЗВО України. Мета дослідження полягає у виявленні поширення, тривалості, причини паління та загрози здоров’ю як наслідки паління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти України. Проведено контент-аналіз наукових джерел зарубіжних вчених багатьох країн світу щодо поширення тютюнопаління серед студентської молоді Європейських країн на основі баз даних PubMed I Google Scholar за період 2008-2022 рр. За результатами анкетування встановлено та проведено порівняння з анкетуванням 2019 року. Встановлено, що серед здобувачів медичних закладів вищої освіти I-VI курсів – 69,8% (61,2% – 2019 р.) студентів не палять, а 30,2% (38,8% – 2019 р.) палять. Із них 76,9% особи жіночої статті та 23,1% чоловічої статті. Середній вік початку тютюнопаління серед респондентів медичних закладів вищої освіти становили особи віком від 16 до18 років – 21,0%. Таку згубну звичку вони використовують для зняття стресу, що налічує 30,0% осіб жіночої статі та 43,6% осіб чоловічої статі. Уподобання сигаретам віддають – 40,0% осіб жіночої статі та 20,0% осіб чоловічої статі; цигаркам – 25,0% осіб жіночої статі та 23,3% особи чоловічої статі (у 2019 р. – 48,6%); IQOS – 17,0% осіб жіночої статі та 6,7% особи чоловічої статті; електронним сигаретам – 33,3% особи чоловічої статі та 10,0% осіб жіночої статі (у 2019 р. – 10,9%); кальянному тютюну – 10,0% серед осіб чоловічої статі та 8,0% серед осіб жіночої статі (у 2019 р. – 21,5%). Вирішенням проблеми тютюнопаління серед здобувачів медичних закладів вищої освіти можуть стати лише систематичні виховні заходи антинікотинової пропаганди
With the help of Google forms, a questionnaire was conducted among applicants of medical institutions of higher education regarding the prevalence, duration, and preferences of types of alternative tobacco products, namely: National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya (VNMU), Lviv National Medical University named after D. Halytskyi (LNMU), Bukovyna State Medical University (BDMU), Kharkiv National Medical University (KHNMU), National Medical University named after O. O. Bogomolets (NMU), among the five medical higher education institutions of Ukraine. The purpose of the study is to identify the prevalence, duration, causes of smoking, and health threats as consequences of smoking among students of medical institutions of higher education in Ukraine. A content analysis of scientific sources of foreign scientists from many countries of the world regarding the spread of tobacco smoking among student youth in European countries was conducted based on PubMed I Google Scholar databases for the period 2008-2022. Based on the results of the questionnaire, it was determined and compared with the questionnaire of 2019. It was established that among the applicants of medical institutions of higher education I-VI courses – 69.8% (61.2% – in 2019) of students do not smoke, and 30.2% (38.8% – 2019) smoke. Out of them, 76.9% are feminine and 23.1% are masculine. The average age of starting smoking among respondents of medical institutions of higher education was 16 to 18 years old – 21.0%. They use such a bad habit to relieve stress, which accounts for 30.0% of women and 43.6% of men. Cigarettes are preferred by 40.0% of women and 20.0% of men; to cigarettes – by 25.0% of women and 23.3% of men (in 2019 – 48.6%); IQOS – 17.0% of persons of the female article and 6.7% of the persons of the male article; electronic cigarettes – 33.3% of men and 10.0% of women (in 2019 – 10.9%); hookah tobacco – 10.0% among men and 8.0% among women (21.5% in 2019). The solution to the problem of smoking among students of medical institutions of higher education can only be systematic educational measures of anti-nicotine propaganda
Дод.точки доступу:
Чорна, В. В.
Хлєстова, С. С.
Шевчук, Т. І.
Коломієць, В. В.
Хлєстова, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Наукова школа та педагогічна спадщина професора Мислицького Валентина Францовича (до 85-річчя від дня народження) [Текст] = Scientific school and pedagogical heritage of professor Myslytsky Valentyn Frantsovych (to his 85th birthday) / І. В. Геруш [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 88-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
Анотація: У статті подана основна інформація про творчий шлях у науці, педагогіці і фундаментальній медицині відомого вченого, завідувача кафедри патофізіології Буковинського державного медичного університету, декана медичних факультетів № 1 та № 2, доктора біологічних наук, професора Валентина Францовича Мислицького. Творчий шлях Валентина Францовича від закінчення Чернівецького державного медичного інституту і до передчасної смерті нерозривно пов’язаний із рідною Alma mater, у якій він плідно працював з 1969 по 1921 рік. Мислицький В. Ф. вклав вагомий внесок у розвиток вітчизняної патофізіології, продовжив започаткований своїм учителем професором Я. Д. Кіршенблатом науковий напрямок з нейроендокринології, надавши йому нового спрямування, залишив по собі потужну наукову школу (9 кандидатів медичних наук). Його натхненна праця є гідною наслідування, а вдячні учні з честю несуть естафету свого Учителя
Дод.точки доступу:
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткачук, С. С.
Масікевич, Ю. Г.
Мислицький, В. Ф. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Професору М. П. Марченко 100 років [Текст] = 100th anniversary of the birthday of professor M. P. Marchenko // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 116


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
Анотація: У листопаді цього року виповнилося 100 років з дня народження видатного науковця в галузі судової медицини, професора Миколи Петровича Марченка, який зробив значний внесок у розвиток Харківського медичного інституту протягом другої половини XX століття
Дод.точки доступу:
Марченко, М. П. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гуров, О. М.
    Історія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО [Текст] = History of the department of forensic medical examination of KMAPE / О. М. Гуров // Судово-медична експертиза. - 2023. - N 2. - С. 109-114


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Історія кафедри розпочалася 22 грудня 1975 року, коли на виконання наказу МОЗ СРСР від 29.08.1974 р. № 798 наказом ректора Українського інституту удосконалення лікарів (УІУЛ, з 1999 року – ХМАПО) № 296 на базі курсу судової медицини була організована кафедра судової медицини та затверджений її завідувач – доктор медичних наук Владислав Іларіонович Кононенко як обраний за конкурсом вченою радою інституту 19 грудня 1975 р.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кокус, В. В.
    Кафедра шкірних та венеричних хвороб Вінницького державного медичного інституту: перші кроки діяльності [Текст] = The Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia State Medical Institute: the first steps of activity / В. В. Кокус // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 528-533. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры)
Анотація: У статті на основі аналізу наукових і архівних джерел розглянуто наукову, навчальну та лікувальну роботу кафедри шкірних та венеричних хвороб Вінницького медичного інституту на початковому етапі її діяльності (1934-1941). Висвітлено науковий доробок співробітників кафедри: С. А. Глауберзона, М. З. Юхневича, Ш. Ю. Трахтенберга, О. Д. Яворовської, В. Я. Кеніса та ін.
The article, based on the analysis of scientific and archival sources, examines the scientific, educational and medical work of the Department of Skin and Venereal Diseases of the Vinnytsia Medical Institute at the initial stage of its activity (1934-1941). The scientific achievements of the department's employees: S. A. Glauberzon, M. Z. Yukhnevich, Sh. Yu. Trachtenberg, O. D. Yavorovska, V. Ya. Kenis, and others are highlighted
Дод.точки доступу:
Глауберзон, С. А. \про нього\
Юхневич, М. З. \про нього\
Бліндман, Є. Й. \про неї\
Яворовська, О. Д. \про неї\
Трахтенберг, Ш. Ю. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)